アメリカでのサンケアSun Care in the US パンデミックによって、多くの消費者が自分の健康とウェルビーイングを再評価し、優先順位をつけるようになったことは驚くにはあたらない。私たちは、多くの消費者がウェルネス志向のライフスタイルを採用し始め... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミックによって、多くの消費者が自分の健康とウェルビーイングを再評価し、優先順位をつけるようになったことは驚くにはあたらない。私たちは、多くの消費者がウェルネス志向のライフスタイルを採用し始め、従来の身体的健康に重点を置くだけでなく、ウェルネスのあらゆる側面を分析し、予防的健康や感情的健康により強く重点を置くようになったことを目の当たりにした。この傾向は、サンケアにとって特別な意味を持つ。セルフケアの優先順位が高まり、消費者は製品を予防的なものとしてとらえ始めているからだ。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「米国のサンケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品大人用サンケア、ベビー用サンケア、子供用サンケア データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サンケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sun Care in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables SUN CARE IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Health awareness against the background of post-pandemic recovery driving sun protection Self-tanning and aftersun gaining momentum with improved distribution and social media campaigns Innovation focusing on value-added features continues to drive facial sun care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growing appetite for multifunctional products Natural plant extracts likely to be the future of sunscreens Safety concerns in focus and an opportunity for product development CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sun Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Sun Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Sun Care: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Adult Sun Care: % Value 2019-2022 Table 6 Forecast Sales of Sun Care by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 13 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIt is no surprise that the pandemic encouraged many consumers to reassess and prioritise their health and wellbeing. We saw many consumers start adopting wellness-orientated lifestyles, analysing all aspects of wellness beyond the traditional focus of physical health, with a stronger focus on preventative health and emotional health. This trend has special implications for sun care, as there is a growing prioritisation of self-care and consumers are starting to see the product as a preventative... Table of ContentsSun Care in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables SUN CARE IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Health awareness against the background of post-pandemic recovery driving sun protection Self-tanning and aftersun gaining momentum with improved distribution and social media campaigns Innovation focusing on value-added features continues to drive facial sun care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growing appetite for multifunctional products Natural plant extracts likely to be the future of sunscreens Safety concerns in focus and an opportunity for product development CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sun Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Sun Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Sun Care: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Adult Sun Care: % Value 2019-2022 Table 6 Forecast Sales of Sun Care by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 13 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|