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植物性フレーバーミルクの世界市場 - 2023-2030


Global Plant-Based Flavored Milk Market - 2023-2030

市場概要 世界の植物性フレーバーミルク市場は、2022年に54億米ドルに達し、2030年には111億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは9.5%で成長する見込みである。顧客は、持続可能性や乳糖不耐... もっと見る

 

 

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2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の植物性フレーバーミルク市場は、2022年に54億米ドルに達し、2030年には111億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは9.5%で成長する見込みである。顧客は、持続可能性や乳糖不耐性といった特徴的な品質に対して植物性ミルクに好意的な評価を与えており、これが植物性フレーバーミルク市場の需要を牽引している。
植物性飲料は、13世紀以来「牛乳のような植物性液体」と呼ばれてきた。最近では、一般的に非乳製品ミルク、ビーガンミルク、代替ミルク、植物性ミルクと呼ばれている。乳製品のミルクと同じようなパッケージで安価に販売されることも多いが、EUでは植物性飲料に「ミルク」という言葉を使うことは許されていない。
今後の植物性フレーバーミルク市場の成長は、ミレニアル世代の意識の高まりによって可能になる。Vegan Societyによる調査では、18歳から75歳までの3,200人以上が参加した。サンプルの42%は18歳から44歳までのミレニアル世代の回答者であった。最も重要な結論は、回答者の60%が植物由来のチョコレート製品を好むということで、これが植物由来のフレーバーミルク市場の成長を牽引している。
市場ダイナミクス
市場拡大の主要因は慢性生活習慣病の増加
市場拡大の主な要因の一つは、慢性生活習慣病の増加と動物性タンパク質に対する過敏症である。世界規模でのビーガン食習慣の人気も業界の成長を後押ししている。動物の健康問題に対する消費者の意識の高まりと世界的な乳糖不耐症の増加により、植物から作られた乳製品に対する人々の嗜好が変化している。
米国国立糖尿病・消化器・腎臓病研究所(NIDDK)によると、アジアとアフリカの個人の大多数は乳糖不耐症である。北欧は乳糖不耐症が少ない地域のひとつである。米国では35%以上の人が乳糖不耐症である。また、肉、卵、牛乳のような新しい製品が植物から生産されることも成長を後押ししている。
乳糖不耐症の増加が植物性フレーバーミルク市場を牽引している。
植物性タンパク質源に対する需要の高まりが、植物性ミルク人気の上昇につながっている。特にミレニアル世代がより健康的な選択肢を選ぶようになり、ビーガンの人気が高まっている。植物性ミルク市場で競合する企業にとっても、これは大きな発展の展望を示している。
乳糖過敏症は非常に一般的であるため、人々は乳製品を含まない代替品を選んでいる。政府や保健機関は、乳糖不耐症を抑制するためのさまざまな対策を推奨しており、これが植物性ミルク市場の拡大を後押ししている。幼少期を過ぎると、人間の乳糖消化能力は約65%低下する。東アジアの血統を持つ人々は、ラクターゼ不耐症の罹患率が最も高く、これらの人々の症例の70~100%を占めている。
植物性フレーバーミルクに含まれる栄養素の少なさと相まって高コストが市場成長を抑制している。
乳製品ミルクに比べて植物性ミルクは高価であるため、予測期間を通じて市場拡大を阻害する可能性がある。さらに、植物性ミルク製品の中には、カルシウムが比較的多く、健康に不可欠なタンパク質やビタミンDが少なく、ヒ素がごく微量含まれているため、幼児には適さないものもある。そのうえ、食品安全基準の継続的な改定は、植物由来のフレーバーミルクの市場動向を阻害する。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の植物性フレーバーミルク市場は、タイプ、カテゴリー、フレーバー、パッケージング、地域によって区分される。
植物性フレーバーミルクの世界市場では、チョコレート・フレーバー・セグメントが最大の市場シェアを占めている。
世界の植物性フレーバーミルク市場は、フレーバー別にチョコレート、バニラ、ストロベリー、コーヒー、その他に区分されている。植物性フレーバーミルク市場分析レポートでは、チョコレートセグメントが2022年の植物性フレーバーミルク市場シェアで最大の35.7%を占めた。チョコレートの風味はよく知られており、多くの人に愛されている。嗜好品や楽しみと結びついてきた長い歴史がある。子供から大人まで、すべての消費者はチョコレートの退廃的で甘い風味を自然に好む。
さらに、乳製品をはじめとする食品・飲料カテゴリーでは、チョコレート・フレーバーは日常的に最も人気のあるフレーバーのひとつに数えられている。チョコレートは、その親しみやすさと普遍的な魅力から、フレーバーミルク・メーカーがさまざまな消費者の嗜好に応えるための安全で信頼できる選択肢となっている。自分自身や子供への特別なご褒美として、余暇のひとときの安らぎの源として、あるいは単なるご褒美として、消費者はチョコレート風味のミルクに頼るのである。
地理的分析
北米地域が植物性フレーバーミルク市場の最大シェアを占めた。
世界の植物性フレーバーミルク市場は、地域別に世界の5つの地域に区分される:北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東、アフリカである。植物性フレーバーミルク市場の分析では、北米の植物性フレーバーミルク市場が2022年に42.6%の最大市場シェアを占めた。
消費者は、多くの健康上の利点を提供する無乳糖植物性ミルクのような、健康とウェルネスに関する知識の高まりにより、より健康的な食品オプションを頻繁に選択するようになっている。減量に役立ち、正確な消化を促進し、したがって腸の健康を増進する無乳糖食品の能力は、その魅力に寄与する主な要因の1つである。
さらに、抗菌剤への体内暴露を減らすことができるため、消費者はラクトースフリー食品を好んでいる。例えば、豆乳やライスミルクは、低脂肪、無乳糖、無乳製品、無コレステロールであるため、人気のある植物性ミルクである。
競争状況
市場の主な世界企業には、Hershey India Private Limited、The Hain Celestial Group, Inc.、Sunopta Grains And Foods Inc.、Califia Farms, LLC、NotCo、Valsoia S.p.A、Simple Foods、Australia's Own、Oatly Inc.、Elmhurst Milked Direct LLCなどがある。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
Covid-19の影響:
植物性フレーバーミルク市場は、それでも拡大傾向にある。消費者はアーモンドミルク、カシューナッツミルク、ヘーゼルナッツミルクを含む植物性フレーバーミルクをますます消費するようになっている。消費者の健康意識の高まりと、この危険な時代における環境保全への関心の高まりが、非乳製品フレーバーミルク、ビーガンフレーバー、乳製品不使用フレーバー飲料の需要増加の主な原因である。
COVID-19に対抗するには、いくつかの産業で顕著な減少が見られることから、政府、企業幹部、消費者が協力しなければならない。この場合、COVID-19パンデミックが植物性乳製品の世界市場に及ぼす影響はまちまちである。世界各国の政府は、肥満や栄養価の高い食品・飲料への関心を高めるなど、一般的な公衆衛生への取り組みを厳守している。
パンデミック(世界的大流行)の最中、消費者の間では予防接種に対する高い意識が現実的な懸念となっている。食品に関しては、顧客はよりおいしいものよりも健康的なものを選ぶようになってきている。その利点から、消費者の間で植物性乳の消費が増加している。市場の適応性の高さも、流行期におけるブームの一因である。
たとえば、この市場ではさまざまな風味、産地、配合、栄養強化が提供されている。さらに、消費者の需要が高まり、動物性よりも植物性へとシフトしているため、流行後の状況は改善している。
レポートを購入する理由
- 世界の植物性フレーバーミルク市場をタイプ、カテゴリー、フレーバー、パッケージング、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。
- 植物由来のフレーバーミルク市場レベルの数多くのデータポイントを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後に冷静にまとめられた市場分析で構成されています。
- 製品マッピングは、主要市場プレイヤーの主要製品で構成されたエクセルとして入手可能です。
世界の植物由来フレーバーミルク市場レポートは、約69の表、70の図、160ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Type
3.2. Market Snippet, by Category
3.3. Market Snippet, by Flavor
3.4. Market Snippet, by Packaging
3.5. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Soy Milk*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Almond Milk
7.4. Oat Milk
7.5. Coconut Milk
7.6. Others
8. By Category
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Category
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Flavor
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
9.2. Chocolate
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Vanilla
9.4. Strawberry
9.5. Coffee
9.6. Others
10. By Packaging
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
10.2. Cartons
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Bottles
10.4. Tetra Packs
10.5. Single Serve Packaging
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Hershey India Private Limited
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. The Hain Celestial Group, Inc.
13.3. Sunopta Grains And Foods Inc.
13.4. Califia Farms, LLC
13.5. NotCo
13.6. Valsoia S.p.A
13.7. Simple Foods
13.8. Australia's Own
13.9. Oatly Inc.
13.10. Elmhurst Milked Direct LLC
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Plant-Based Flavored Milk Market reached US$ 5.4 billion in 2022 and is expected to reach US$ 11.1 billion by 2030 and is expected to grow with a CAGR of 9.5% during the forecast period 2023-2030. Customers give plant-based milk favorable reviews for distinctive qualities like sustainability and lactose intolerance, which is driving the plant-based flavored milk market demand.
Plant-based beverages have been referred to as "milk-like plant liquids" since the 13th century. These days, they are commonly referred to as non-dairy milk, vegan milk, alternative milk, or plant-based milk. Although they are frequently sold in packaging that is like and less expensive than that of dairy milk, plant-based beverages are not allowed to use the term "milk" in the EU.
Future plant-based flavored milk market growth is made possible by the millennial generation's growing awareness. Research by the Vegan Society included more than 3,200 participants, ranging in age from 18 to 75. 42% of the sample consisted of respondents who were millennials, with ages ranging from 18 to 44. The most significant conclusion was that 60% of respondents preferred plant-based chocolate products, which is driving the plant-based flavored milk market growth.
Market Dynamics
The Primary Driver of Market Expansion is Rising Rates of Chronic Lifestyle Disorders.
One of the main factors driving market expansion is the rise in chronic lifestyle diseases and sensitivity to animal protein. The popularity of vegan eating habits on a global scale is also encouraging industry growth. Due to growing consumer awareness of animal health issues and an increase in lactose intolerance worldwide, people's tastes in milk products made from plants are shifting.
The majority of individuals in Asia and Africa, according to the National Institute of Diabetes & Digestive and Kidney Diseases (NIDDK), are lactose intolerant. Northern Europe is one region where lactose intolerance is less prevalent. Lactose intolerance affects more than 35% of people in the US. Growth is also aided by the production of novel products like meat, eggs, and milk from plants.
Rising Incidences of Lactose Intolerances are Driving the Plant-Based Flavored Milk Market.
The growing demand for plant-based protein sources has led to an increase in the popularity of plant-based milk. With millennials particularly choosing healthier options, veganism is becoming more and more popular. For those that compete in the market for plant-based milk, this has also presented significant development prospects.
People are choosing alternatives that don't contain dairy because lactose sensitivity is so common. Governments and health organizations have recommended a number of measures to control lactose intolerance, which has helped to expand the market for plant-based milk. After childhood, the ability of the human population to digest lactose declines by about 65 percent. People of East Asian heritage are most frequently affected by lactase non-persistence, accounting for 70 to 100% of cases in these populations.
High Cost Coupled with Fewer Nutrients in Plant-Based Flavored Milk is Restraining the Market Growth.
Compared to dairy milk, plant milk is more expensive, which could impede market expansion throughout the projection period. Moreover, some plant-based milk products are relatively high in calcium, low in proteins or vitamin D, both of which are vital for health, and contain a negligible amount of arsenic, making them unsuitable for young children. Besides, continual revisions in food safety standards will stifle market trends for plant-based flavored milk.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global plant-based flavored milk market is segmented based on type, category, flavor, packaging, and region.
In the Global Market of Plant-Based Flavored Milk, the Chocolate Flavor Segment Holds the Largest Market Share.
The global plant-based flavored milk market has been segmented by flavor into chocolate, vanilla, strawberry, coffee, and others. The chocolate segment held the largest plant-based flavored milk market share of 35.7% in 2022 in the plant-based flavored milk market analysis report. The flavor of chocolate is well-known and adored by many. It has a long history of being connected to indulgence and fun. All consumers, including kids and adults, have a natural preference for the decadent and sweet flavor of chocolate.
Furthermore, milk-based goods and other food and beverage categories routinely place chocolate flavor among the most popular flavors. Chocolate is a safe and dependable option for flavored milk manufacturers to cater to a variety of consumer tastes because of its familiarity and universal appeal. As a special treat for themselves or their kids, as a source of comfort during moments of leisure, or just as a treat, consumers resort to chocolate-flavored milk.
Geographical Analysis
The North America Region Held the Largest Share of Plant-Based Flavored Milk Market.
The global plant-based flavored milk market is segmented into five parts of the world based on geography: North America, South America, Europe, Asia Pacific, the Middle East, and Africa. The North American plant-based flavored milk market held the largest market share of 42.6% in 2022 in the plant-based flavored milk market analysis.
Consumers are choosing healthier food options more frequently due to rising health and wellness knowledge, such as lactose-free plant-based milk, which offers a number of health advantages. The capacity of lactose-free food items to help with weight loss and facilitate accurate digestion, hence enhancing gut health, is one of the main factors contributing to their appeal.
Additionally, consumers are favoring lactose-free food items since they can lessen the body's exposure to antimicrobials, which is crucial given the global rise in gastrointestinal problems and other ailments. For instance, soy milk and rice milk are popular plant-based milk since it is low in fat, lactose-free, dairy-free, and cholesterol-free.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Hershey India Private Limited, The Hain Celestial Group, Inc., Sunopta Grains And Foods Inc., Califia Farms, LLC, NotCo, Valsoia S.p.A, Simple Foods, Australia's Own, Oatly Inc., and Elmhurst Milked Direct LLC.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
The market for plant-based flavored milk confronted an expanding tendency, nonetheless. Consumers are increasingly consuming plant-based flavored milk including almond, cashew, and hazelnut milk. Consumers' greater health consciousness and their growing interest in environmental preservation during these dangerous times are the main causes of this rise in non-dairy flavored milk, vegan flavored, and dairy-free flavored beverages demand.
To counter COVID-19, the government, corporate executives, and consumers must collaborate given the notable decreases in several industries. In this case, the COVID-19 pandemic's effect on the global market for plant-based dairy milk is mixed. Governments all around the world strictly abide by general public health initiatives, which include promoting awareness of obesity and foods and beverages with enhanced nutritional value.
High immunization awareness among consumers has grown to be a real concern during the pandemic. In terms of food, customers are increasingly choosing healthier options over tastier ones. Due to its advantages, plant-based milk consumption among consumers increased in this situation. The adaptability of the market is another factor contributing to its boom during the epidemic era.
The market, for instance, offers a variety of flavors, origins, formulas, and fortifications. Additionally, the situation has improved in the post-pandemic period because of rising consumer demand and a shift towards plant-based rather than animal-based products.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global plant-based flavored milk market segmentation based on type, category, flavor, packaging, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of plant-based flavored milk market-level with all segments.
• The PDF report consists of cogently put-together market analysis after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The Global Plant-Based Flavored Milk market report would provide approximately 69 tables, 70 figures and 160 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Type
3.2. Market Snippet, by Category
3.3. Market Snippet, by Flavor
3.4. Market Snippet, by Packaging
3.5. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Soy Milk*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Almond Milk
7.4. Oat Milk
7.5. Coconut Milk
7.6. Others
8. By Category
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Category
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Flavor
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
9.2. Chocolate
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Vanilla
9.4. Strawberry
9.5. Coffee
9.6. Others
10. By Packaging
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
10.2. Cartons
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Bottles
10.4. Tetra Packs
10.5. Single Serve Packaging
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Hershey India Private Limited
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. The Hain Celestial Group, Inc.
13.3. Sunopta Grains And Foods Inc.
13.4. Califia Farms, LLC
13.5. NotCo
13.6. Valsoia S.p.A
13.7. Simple Foods
13.8. Australia's Own
13.9. Oatly Inc.
13.10. Elmhurst Milked Direct LLC
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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