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植物性エビの世界市場 - 2023-2030


Global Plant-based Shrimp Market - 2023-2030

市場概要 植物性エビの世界市場は2022年に12億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率8.1%で成長し、2030年には22億米ドルに達すると予測されている。 植物性エビのような無農薬で持続可能... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年7月31日 US$4,350
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サマリー

市場概要
植物性エビの世界市場は2022年に12億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率8.1%で成長し、2030年には22億米ドルに達すると予測されている。
植物性エビのような無農薬で持続可能な代替食品に対する消費者の需要の増加が、予測期間中の市場成長を後押ししている。より健康的な食習慣への消費者のシフトとビーガンおよび肉なしエビ食の採用がさらに市場成長を後押しする。
植物性タンパク質、魚介類代替食品、植物性エビの組み合わせは、消費者に持続可能で栄養価の高い多様な選択肢を提供する。シーフード代替品は、従来のシーフード生産に伴う環境への影響を軽減するのに役立つ。テクスチャード・ベジタブル・プロテインは植物性エビの生産に使用される成分である。
市場ダイナミクス
菜食主義の人気上昇が植物性エビ市場の成長を牽引
SPINSが発表した新しいデータによると、米国における植物性食品の売上高は70億ドルに達し、2021年には食品市場全体の2倍の成長率で27%伸びた。2018年から2020年にかけて、植物由来製品の売上は43%増加し、食品業界の17%増加の約2.5倍となった。最近の研究では、ビーガンやベジタリアンの食事は心臓病のリスクが1%低いが、B12欠乏に関連する脳卒中のリスクは0.3%低いことがわかった。非ベジタリアンの食事は、心血管疾患と糖尿病のリスクを高める。また、複数の植物性シーフードの選択肢が利用可能であることも、市場の成長を促進すると予想される。
革新的な製品投入の増加が植物性エビ市場の成長を後押し
植物性エビ市場では、持続可能なシーフードや植物性エビのような無残なシーフード・オプションに対する需要の高まりにより、新製品の導入が増加しており、市場の成長に寄与している。これらの植物性エビ製品は、海藻、豆類タンパク質、植物性オメガ3、大豆タンパク質、エンドウ豆タンパク質など、さまざまなソースから作られている。また、主要企業による研究開発の増加も、植物性エビ市場の成長を後押ししている。
主要企業による革新的な製品発売の増加は、予測期間中のセグメント成長を後押しする。例えば、2023年1月27日には、ビーガンシーフード企業のボールドリーが、こんにゃく根菜由来のカラマリ、エビ、サーモン、マグロの刺身など、様々な植物性シーフードを市場に投入した。また、2021年3月30日には、食品会社のタイソンがアメリカで海藻ベースのエビを発売した。
植物性エビに対する厳しい政府規制が市場成長を妨げる
政府の規制により、植物性エビの原材料、栄養成分、潜在的なアレルゲンを含む明確かつ正確な表示が義務付けられている。この規制を遵守するためには、開発者にとっては追加コストと管理上の労力が必要となる。各国政府は、消費者の安全性と製品の品質を確保するため、エビを含む植物性魚介類に認証要件や基準を設けている。
規制機関は、植物性エビの特定の原材料に制限を課すことがあり、生産者は規制ガイドラインを遵守するために原材料を慎重に選択し、代用する必要がある。植物性エビの国際取引には、検査手続き、書類作成要件、課税など、様々な輸出入規制が適用される場合がある。 こうした規制は、製造業者にとってコストと複雑さを増し、市場拡大を制限する可能性がある。
COVID-19の影響
COVID-19の大流行により、電子商取引のプラットフォームやオンライン・フード・デリバリー・サービスの増加により、植物由来のエビ製品に対する需要が生まれた。COVID-19の大流行と営業停止措置により、多くの消費者が小売店への来店を避けた。さらに、健康意識の高まりからビーガン食の採用が拡大しており、パンデミック後の世界の植物性エビ食品市場の需要を直接的に高めている。
マッキンゼーが2020年に実施した調査によると、回答者の約70%が、より安全で環境に優しい製品を購入するために時間とお金を費やすようになると回答し、約60%がパンデミック後に健康的な食生活を志向するようになったと回答している。さらに、パンデミック中にビーガン人口が増加したことも、植物性エビの消費量が増加した主な理由のひとつである。パンデミックの間、消費者は自分が摂取している食品の種類をより意識するようになり、普段の食事で不必要な脂肪分や高カロリー食品の摂取を減らすために必要な措置を取るようになった。
セグメント分析
世界の植物性エビ市場は、供給源、保存方法、流通チャネル、地域によって区分される。
冷凍植物性エビに対する消費者の需要の増加
植物性エビの世界市場は、種類別に冷凍、冷蔵、保存安定性に区分される。
冷凍植物性エビは賞味期限を延ばし、腐敗や食品廃棄のリスクを減らすのに役立つ。冷凍ベジタリアン・シュリンプは、炒め物、パスタ、サラダ、前菜など様々な料理に使用でき、料理の多様性を提供する。ベジタリアン・シュリンプは冷凍することで食感が増し、本物のエビのような本格的で満足感のある食体験ができる。
主要プレーヤーによる製品発売の増加が、予測期間中の同分野の成長を後押ししている。生産者やメーカーは、冷凍ベジタリアンエビを含む製品レンジを拡大し、消費者に様々なフレーバー、食品製造用のコーティングを含む幅広い選択肢を提供している。植物性冷凍エビに対する消費者需要の増加は、従来のシーフードに代わる持続可能な無残な化学物質に対する需要を反映しており、植物性シーフード市場の重要なセグメントとなっている。
地理的分析
米国における植物性エビの消費者需要の増加
米国とカナダは、消費者の可処分所得が増加していることから、同地域の主要国となっている。生産部門と流通部門が浸透しているため、北米は拡大の可能性が最も高い。したがって、北米は世界の植物性エビ市場にとって最も有利な地域である。今後数年間で、植物由来のエビ製品市場は米国で劇的に拡大すると予想される。
北米におけるビーガン人口の増加は、予測期間における同地域の成長を後押しする。Vegan Bitsが2023年に発表したデータによると、米国人の約5%が自らをベジタリアン、約3%がビーガンと考えている。北米における菜食主義の増加は、植物性エビ市場の成長を後押しする。同地域の主要企業は新製品を市場に投入し、事業拡大を図っている。
競争状況
世界の主要企業には、ニューウェーブ・フーズ、ビヨンド・ミート、ギャザード・フーズ・コーポレーション、メープルリーフ・フーズ、フィンレス・フーズ、オーシャン・ハンガー・フーズ、ザ・ベジタリアン・ブッチェ、クラフト・ハインツ、ムービング・マウンテン・フーズ、モンド・ニッシンなどが含まれる。
レポートを購入する理由
- 世界の植物性エビ市場をソース、貯蔵、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで商機を特定する。
- 植物性エビの市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的分析。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
植物性エビの世界市場レポートは約61の表、59の図、122ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Source
3.2. Snippet by Storage
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before Covid-19
6.1.2. Scenario During Covid-19
6.1.3. Scenario Post Covid-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Source
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
7.2. Seaweed*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Legume Protein
7.4. Plant based Omega3
7.5. Soy protein
7.6. Pea Protein
7.7. Others
8. By Storage
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Storage
8.2. Frozen *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Refrigerated
8.4. Shelf Stable
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Online*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Offline
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. New Wave Foods*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Beyond Meat
12.3. Gathered Foods Corp
12.4. Maple Leaf Foods
12.5. Finless Foods
12.6. Ocean Hunger Foods
12.7. The Vegetarian Butche
12.8. Kraft Heinz
12.9. Moving Mountains Foods
12.10. Monde Nissin
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Plant-based Shrimp Market reached US$ 1.2 billion in 2022 and is expected to reach US$ 2.2 billion by 2030 growing with a CAGR of 8.1% during the forecast period 2023-2030.
Increase in the consumers demand for the cruelty-free and sustainable alternatives like plant based shrimp which helps to boost market growth over the forecast period. Rise in the consumers shift towards healthier eating habit and adoption of the vegan and meatless shrimp diet further helps to boost market growth.
The combination of plant-based protein, seafood alternatives, and plant-based shrimp offers consumers a diverse range of sustainable and nutritious options. Seafood analogues helps to reduce the environmental impact associated with traditional seafood production. Textured vegetable protein is ingredient used in the production of plant based shrimp.
Market Dynamics
Rise in the Popularity of Veganism Drives the Market Growth of Plant based Shrimp Market
According to new data released by SPINS, plant-based food sales in the US reached $7 billion, growing 27% in 2021 at a rate two times higher than the overall food market. Between 2018 and 2020, plant-based product sales grew by 43%, almost 2.5 times higher than the food industry’s 17% increase. A recent study found that vegan and vegetarian diets have 1% lower risk of heart disease, but 0.3% lower risk of stroke linked to B12 deficiency. Nonvegetarian diet leads to an increased risk of cardiovascular disease and diabetes. Also, the availability of multiple plant-based seafood options is expected to drive the market growth.
Increase in the Innovative Product Launches Helps to Boost Market Growth of the Plant-based Shrimp Market
The increasing introduction of new products in the plant-based shrimp market is contributing to its growth by increasing demand for sustainable seafood and cruelty-free seafood options like plant based shrimp. These plant based shrimp products are made from the various sources like Seaweed, Legume Protein, Plant based Omega3, Soy protein, Pea Protein and others. Also, increase in the research and development by key players also helps to boost market growth of the plant based shrimp market.
Increase in the innovative product launches by major key players helps to boost segment growth over the forecast period. For instance, on January, 27, 2023, Boldly, a vegan seafood company launched various plant based seafood in the market such as calamari, shrimp, salmon and tuna sashimi which is derived from the konjac root vegetable. Also, on March 30,2021, Tyson, a food company launched its seaweed based shrimp in the United States of America.
Stringent Government Regulations for the Plant-based Shrimp Hampers Market Growth
Government regulations require clear and accurate labeling of plant based shrimp, including ingredients, nutritional information, and potential allergens. Compliance with this regulation require that additional costs and administrative efforts are incurred for developers. Governments has establish certification requirements or standards for plant based seafood, including shrimp, to ensure consumer safety and product quality.
Regulatory agencies may impose restrictions on specific ingredients for plant-based shrimp, requiring producers to carefully select and substitute ingredients to comply with regulatory guidelines. International trade in plant based shrimp may be subject to various import and export regulations, including inspection procedures, documentation requirements, and taxation Such regulations this can increase costs and complexity for manufacturers and can restrict market expansion.
COVID-19 Impact
The Covid pandemic created a demand for plant-based shrimp products due to increasing e-commerce platforms and an increasing number of online food delivery services. Due to the COVID-19 outbreak and imposition of lockdowns, many consumers avoided visiting retail stores. Moreover, the adoption of vegan diets is growing due to rising health awareness, which directly increases the demand for the global plant-based shrimp food market post-pandemic.
According to McKinsey’s survey of 2020, almost 70% of respondents informed that they are going to spend more time and money purchasing safer and eco-friendly products, while almost 60% were more inclined toward healthily eating practices after the pandemic. Furthermore, the growing vegan population during the pandemic is one of the main reasons for the increasing consumption of plant-based shrimp. During the pandemic, consumers were more conscious about the type of food they were consuming and were taking the necessary steps to reduce the unnecessary intake of fat and high-calorie food products in their regular diet.
Segment Analysis
The global plant-based shrimp market is segmented based on source, storage, distribution channel and region.
Increase in the Consumers Demand for the Frozen Plant-based Shrimp
The global plant-based shrimp market by type has been segmented by frozen, refrigerated, and shelf stable plant-based shrimp.
Frozen plant-based shrimp help extend its shelf life and reducing the risk of spoilage and food waste. Vegetarian frozen shrimp can be used in a variety of dishes, such as stir fry, pasta, salads, and appetizers, providing culinary versatility.Frozen vegetarian shrimp can be purchased chilled and enjoyed year-round. Vegetarian shrimp can be frozen to enhance texture, creating an authentic and satisfying dining experience similar to real shrimp.
Increase in the product launches by major key players helps to boost segment growth over the forecast period. Producers and manufacturers are expanding their range to include frozen vegetarian shrimp, offering consumers a wider variety of options, including a variety of flavors, coatings for the manufacture of food products. The increase in consumer demand for plant-based frozen shrimp reflects the demand for sustainable cruelty-free chemical alternatives to traditional seafood, making it an important segment in the plant based seafood market
Geographical Analysis
Increasing Consumers Demand for Plant-based Shrimp in the United States
United States and Canada are the dominating countries in the region due to the increasing in the consumers disposable income. Due to the penetration of the production and distribution sectors, North America has the highest potential for expansion. It is, therefore, the most lucrative region for the global plant-based shrimp market. In the upcoming years, the market for shrimp products made from plants is anticipated to expand dramatically in the US.
Increase in the vegan population in the North America helps to boost regional growth over the forecast period. According to the data given by Vegan Bits in 2023, about 5% of the Americans consider themselves vegetarians, and 3% consider themselves vegans. Increase in the trend of veganism in North America helps to boost growth of the plant-based shrimp market. Major key players in the region launched new products in the market to expand their business.
Competitive Landscape
The major global players include New Wave Foods, Beyond Meat, Gathered Foods Corp, Maple Leaf Foods, Finless Foods, Ocean Hunger Foods, The Vegetarian Butche, Kraft Heinz, Moving Mountains Foods, and Monde Nissin.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global plant based shrimp market segmentation based on source, storage, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of plant based shrimp market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global plant based shrimp market report would provide approximately 61 tables, 59 figures and 122 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Source
3.2. Snippet by Storage
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before Covid-19
6.1.2. Scenario During Covid-19
6.1.3. Scenario Post Covid-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Source
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
7.2. Seaweed*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Legume Protein
7.4. Plant based Omega3
7.5. Soy protein
7.6. Pea Protein
7.7. Others
8. By Storage
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Storage
8.2. Frozen *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Refrigerated
8.4. Shelf Stable
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Online*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Offline
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Storage
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. New Wave Foods*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Beyond Meat
12.3. Gathered Foods Corp
12.4. Maple Leaf Foods
12.5. Finless Foods
12.6. Ocean Hunger Foods
12.7. The Vegetarian Butche
12.8. Kraft Heinz
12.9. Moving Mountains Foods
12.10. Monde Nissin
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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