エアフライヤーの世界市場 - 2023-2030Global Air Fryer Market - 2023-2030 市場概要 世界のエアフライヤー市場は2022年に11億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 8.8%で成長し、2030年には20億米ドルに達すると予測されている。 エアフライヤーは、最小限の油脂でサクサクし... もっと見る
サマリー市場概要世界のエアフライヤー市場は2022年に11億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 8.8%で成長し、2030年には20億米ドルに達すると予測されている。 エアフライヤーは、最小限の油脂でサクサクしたおいしい食品を作ることができるため、人気を博した。メーカー各社はエアフライヤーの技術を継続的に改善し、正確な温度制御、直感的なデジタル表示、プログラム可能な設定、プリセット調理機能などの機能を強化している。先進モデルの中には、遠隔操作やレシピ提案のためのスマート・コネクティビティを組み込んだものもある。 デジタル・エア・フライヤーは世界的に第3位のシェアを占め、予測期間中に大幅な成長が見込まれる。デジタル・エアフライヤーの発展は、その高度な機能、簡単な取り扱い、手動エアフライヤーよりも優れた効率によるものである。 市場ダイナミクス 健康志向の高まり 健康志向の高まりと、より健康的な調理法への要望が、エアフライヤーの需要を煽っている。チョコレートメーカー、ハーシー・カンパニーの2021年のブログリリースによると、消費者の78%は調理された食事が健康的な食生活の鍵だと考えており、世界の消費者の60%は栄養密度の高い食品を摂取することが健康維持に不可欠だと考えている。 これらの器具は、消費者が揚げ物の味と食感を楽しみながら、油の消費量を減らし、より健康的な食習慣を促進できるソリューションを提供する。より健康的なライフスタイルを採用する方向へのシフトの高まりは、主要プレーヤーにエアフライヤー事業への投資を促している。 例えば、2017年にTovalaはスマートオーブンと食事宅配サービスを発表し、食事の準備をたった1分の練習とQRコードのスキャンに効率化した。さらに、同社は2023年に第2世代のキッチン機器であるTovala Smart Oven Air Fryerを発売し、先行のSmart Oven Proのすべての機能に洗練された対流調理という追加の利点を与えた。 高い製品コスト エアフライヤーはコストが高いため、同様の結果をもたらす他の調理器具や調理法に比べて競争力が劣る。消費者は、対流式オーブン、オーブントースター、伝統的な揚げ物調理器など、より予算に見合った代替品を選ぶかもしれない。より安価な代替品との競争は、エアフライヤーの市場シェアと成長に影響を与える可能性がある。 さらに、エアフライヤーのコストが高いため、製品の市場浸透率や採用率が鈍る可能性がある。エアフライヤーを試してみたい、あるいはその利点に興味がある消費者は、高価な器具に投資することをためらうかもしれない。市場浸透率の低下は、エアフライヤー市場全体の成長可能性を制限する可能性がある。 COVID-19の影響分析 COVID-19は当初、エアフライヤーの需要急増の火付け役となったが、市場の力学は状況の進展に伴って変化しうることに留意することが重要である。例えば、レストランの閉鎖や外食の選択肢の制限により、家庭での食事へのシフトが促された。そのため、レストランのような料理を再現できるキッチン家電のニーズが生まれた。 フライドポテト、手羽先、その他の揚げ物など、サクサクで風味豊かな料理を自宅で簡単に調理できることから、エアフライヤーは人気を博し、市場のプラス成長要因となった。しかし、サプライチェーンの混乱と二次的アイテムへの顧客投資の減少が、パンデミック期におけるエアフライヤー市場の世界全体の収益を減少させた。 セグメント分析 世界のエアフライヤー市場は、タイプ、流通チャネル、用途、地域に基づいてセグメント化される。 エアフライヤーの低コスト、簡単なアプリケーションと幅広い入手可能性への需要の高まり 手動式エアフライヤーが世界のエアフライヤー市場で大きなシェアを占めている。手動空気フライヤーが容易に入手可能であることが、市場成長の主な要因である。手動空気フライヤーは、様々なブランドやメーカーから広く入手可能である。市場での優位性の一因は、各社が提供する幅広い選択肢と価格帯にある。消費者は手動式フライヤーについて十分な選択肢を持ち、容易に入手できる。 さらに、手動式エアフライヤーは市場に登場してからの期間が長く、市場に大きく浸透している。多くの消費者は手動モデルの機能性と信頼性に慣れ親しんでおり、これが継続的な需要と市場の優位性につながっている。 地理的分析 アジア太平洋地域の技術の進歩と健康的なライフスタイルへのシフトの増加。 アジア太平洋地域のエアフライヤー市場は、健康志向の高まり、ライフスタイルの変化、技術の進歩、オンラインショッピングの利便性によって力強い成長を遂げている。同地域の消費者は引き続き健康的な調理法を優先し、便利な台所用品を求めるため、空気フライヤーの需要は今後数年間でさらに増加すると予想される。 さらに、アジア太平洋地域のエアフライヤー市場は競争が激しく、国内外のメーカーが市場シェアを争っている。同市場の主要企業は、製品イノベーションに注力し、製品ポートフォリオを拡大し、同地域の消費者の特定の嗜好やニーズに対応している。このような競争環境は、アジア太平洋地域のエアフライヤー市場全体の成長と発展に貢献している。 競争環境 世界の主要企業には、Koninklijke Philips N.V.、Avalon Bay、GoWISE USA、De'Longhi America Inc.、Tatung Company of America, Inc.、Groupe SEB's (Krups)、Bajaj Electricals Limited、Pigeon Corporation、American Micronic Instrumentsなどがある。 Meyer Corporationです。 レポートを購入する理由 - エアフライヤーの世界市場をタイプ、流通チャネル、用途、地域別に可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 全セグメントを網羅した多数のエアフライヤー市場レベルのデータポイントを収録したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界のエアフライヤー市場レポートは、約61の表、59の図と210ページを提供するであろう。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Rising health consciousness 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Product Cost 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Digital* 7.2.1. Introduction 7.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Manual 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. Online * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.2.3. E-commerce Retailers 8.2.4. Company Website 8.3. Offline 8.3.1. Hypermarkets/Supermarkets 8.3.2. Specialty Stores 8.3.3. Others 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Residential * 9.2.1. Introduction 9.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Commercial 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Russia 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Koninklijke Philips N.V.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Avalon Bay 12.3. GoWISE USA 12.4. De'Longhi America Inc 12.5. Tatung Company of America, Inc. 12.6. Groupe SEB’s (Krups) 12.7. Bajaj Electricals Limited 12.8. Pigeon Corporation 12.9. American Micronic Instruments 12.10. Meyer Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Rising health consciousness 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Product Cost 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Digital* 7.2.1. Introduction 7.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Manual 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. Online * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.2.3. E-commerce Retailers 8.2.4. Company Website 8.3. Offline 8.3.1. Hypermarkets/Supermarkets 8.3.2. Specialty Stores 8.3.3. Others 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Residential * 9.2.1. Introduction 9.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Commercial 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Russia 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Koninklijke Philips N.V.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Avalon Bay 12.3. GoWISE USA 12.4. De'Longhi America Inc 12.5. Tatung Company of America, Inc. 12.6. Groupe SEB’s (Krups) 12.7. Bajaj Electricals Limited 12.8. Pigeon Corporation 12.9. American Micronic Instruments 12.10. Meyer Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
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