エアレスタイヤの世界市場 - 2023-2030Global Airless Tires Market - 2023-2030 市場概要 世界のエアレスタイヤ市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.5%である。 自動車のタイヤは、... もっと見る
サマリー市場概要世界のエアレスタイヤ市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.5%である。 自動車のタイヤは、運転手と同乗者を保護し、運転中の快適性を維持するために不可欠である。タイヤの主な目的は、ホイールリムを保護し、車両と路面の間の牽引力として機能することである。非空気圧タイヤ(NPT)はエアレスタイヤやパンクレスタイヤとも呼ばれ、空気圧に頼らずにタイヤを支えるため、定期的に空気を入れ直す必要がない。タイヤの構造にはゴムが使用されており、車からの衝撃を吸収し、振動による衝撃を緩和する柔軟なクッションとして機能する。 市場ダイナミクス タイヤに対する規制の増加 自動車の効率を向上させ、従来のタイヤが環境に及ぼす悪影響を軽減し、エアレスタイヤに関する一般的な知識を高めるため、世界各国の政府やその他の規制機関はタイヤのラベリングに関する法律やプログラムを制定・提案している。例えば、日本では2010年に乗用車用の自主的なタイヤラベリング制度が導入された。韓国も同様に、2016年11月にタイヤ表示義務化法の施行を開始した。安全性を向上させ、燃費効率を促進し、騒音レベルを低減させ、消費者が知識を持って購入の意思決定を行えるようにするため、欧州議会と欧州理事会は、燃費効率を含む重要な要素についてタイヤを表示する規則(EC)No.1222/2009を提案した。 フリートにおける需要の増大が有利な成長見通しを生み出す 商用車の可能性から、エアレスタイヤメーカーは、トラック用タイヤのトレッド摩耗と耐久性を維持しながらタイヤの転がり抵抗を下げることができるトレッドコンパウンドの開発に投資することで、商用車に集中し始めている。グッドイヤー・タイヤ・アンド・ラバー・カンパニー(Goodyear Tire & Rubber Company)は、長距離用途向けに、発熱と転がり抵抗を最小限に抑えながら最適な燃料節約を実現するタイヤを開発している。同社は2018年に最も低燃費なタイヤのラインナップを発表する予定だった。同社のデータによると、これらの新しいタイヤは、100台の車両で年間33万8,000米ドル以上の燃料支出を削減できるコンパウンドで作られており、トラックメーカーが将来の排ガス要件を満たすのを支援する。したがって、予測期間を通じて世界のエアレスタイヤ市場で機能するプレーヤーは、特にフリートにおけるエアレスタイヤの需要増加から利益を得る可能性がある。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行った取り組み)が含まれる。 セグメント分析 世界のエアレスタイヤ市場は、車両、素材、販売チャネル、地域によって区分される。 観光とホスピタリティの拡大が小型商用車のエアレスタイヤ需要を牽引 ミニバン、ピックアップトラック、バスは小型商用車(LCV)の一例である。小型商用車の需要は、加工、製造、物流、観光、ホスピタリティ分野の拡大により高まっている。セミトラックやトラックトレーラーなどのコンビネーション車両の使用頻度が高まるにつれて、高品質エアレスタイヤの需要が伸びている。空気を使用しないトラック用タイヤは、タイヤ形状の安定性を維持し、転がり抵抗を低減するため、より素直な構造となっている。 地理的分析 アジア太平洋地域における主要企業の存在感 発展途上国、特にアジア太平洋地域におけるエアレスタイヤの需要の高まりは、メーカーがこの地域でのプレゼンスを拡大する機会を生み出している。アジア太平洋諸国は農業にも重点を置いているため、同産業におけるエアレスタイヤの需要も大きいと予想される。自動車の国際販売に関しては、中国が最大の市場である。地域の自動車メーカーと合弁会社を設立して投資するタイヤメーカーにとって、最も魅力的な市場のひとつである。例えば、Hankook Tire & Technology(韓国)は、電気自動車のエネルギー損失を最小限に抑え、燃費を最大化するために、2016年にEnfren Ecoタイヤを開発した。このタイヤは、独自のシリカ成分と構造設計を融合させている。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、ミシュラン・グループ、グッドイヤー・タイヤ・アンド・ラバー社、コンチネンタルAG、ハンコック・タイヤ・アンド・テクノロジー・グループ、ブリヂストン・コーポレーション、トレルボルグAG、GRIタイヤ、アメリティア・コーポレーション、タヌス社、住友ゴム工業株式会社が含まれる。 レポートを購入する理由 - 世界のエアレスタイヤ市場を車両、材料、販売チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - エアレスタイヤ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的分析からなるPDFレポート。 - 主要企業の主要製品で構成されたエクセルによる製品マッピング。 世界のエアレスタイヤ市場レポートは約61表、55図、200ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet By Vehicle 3.2. Snippet By Material 3.3. Snippet By Sales Channel 3.4. Snippet By Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Airless tires require less maintenance 4.1.1.2. The increasing regulations for tires 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. The rising raw materials price 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Vehicle 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle 7.2. Passenger Vehicles* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Commercial Vehicles 7.4. Off-road Vehicles 8. By Material 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 8.2. Plastic* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Rubber 9. By Sales Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Sales Channel 9.2. OEMs* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Aftermarket 10. By Region 10.1. Introduction 10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.3. Market Attractiveness Index, By Region 10.4. North America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. U.S. 10.4.6.2. Canada 10.4.6.3. Mexico 10.5. Europe 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. Germany 10.5.6.2. UK 10.5.6.3. France 10.5.6.4. Italy 10.5.6.5. Spain 10.5.6.6. Rest of Europe 10.6. South America 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.6.6.1. Brazil 10.6.6.2. Argentina 10.6.6.3. Rest of South America 10.7. Asia-Pacific 10.7.1. Introduction 10.7.2. Key Region-Specific Dynamics 10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.7.6.1. China 10.7.6.2. India 10.7.6.3. Japan 10.7.6.4. Australia 10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.8. Middle East and Africa 10.8.1. Introduction 10.8.2. Key Region-Specific Dynamics 10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Michelin Group 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Key Highlights 12.1.4. Financial Overview 12.2. Goodyear Tire & Rubber Co. 12.3. Continental AG 12.4. Hankook Tire & Technology Group 12.5. Bridgestone Corporation 12.6. Trelleborg AG 12.7. GRI Tires 12.8. Amerityre Corporation 12.9. Tannus Ltd. 12.10. Sumitomo Rubber Industries Ltd LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet By Vehicle 3.2. Snippet By Material 3.3. Snippet By Sales Channel 3.4. Snippet By Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Airless tires require less maintenance 4.1.1.2. The increasing regulations for tires 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. The rising raw materials price 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Vehicle 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle 7.2. Passenger Vehicles* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Commercial Vehicles 7.4. Off-road Vehicles 8. By Material 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 8.2. Plastic* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Rubber 9. By Sales Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Sales Channel 9.2. OEMs* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Aftermarket 10. By Region 10.1. Introduction 10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.3. Market Attractiveness Index, By Region 10.4. North America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. U.S. 10.4.6.2. Canada 10.4.6.3. Mexico 10.5. Europe 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. Germany 10.5.6.2. UK 10.5.6.3. France 10.5.6.4. Italy 10.5.6.5. Spain 10.5.6.6. Rest of Europe 10.6. South America 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.6.6.1. Brazil 10.6.6.2. Argentina 10.6.6.3. Rest of South America 10.7. Asia-Pacific 10.7.1. Introduction 10.7.2. Key Region-Specific Dynamics 10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.7.6.1. China 10.7.6.2. India 10.7.6.3. Japan 10.7.6.4. Australia 10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.8. Middle East and Africa 10.8.1. Introduction 10.8.2. Key Region-Specific Dynamics 10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle 10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Michelin Group 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Key Highlights 12.1.4. Financial Overview 12.2. Goodyear Tire & Rubber Co. 12.3. Continental AG 12.4. Hankook Tire & Technology Group 12.5. Bridgestone Corporation 12.6. Trelleborg AG 12.7. GRI Tires 12.8. Amerityre Corporation 12.9. Tannus Ltd. 12.10. Sumitomo Rubber Industries Ltd LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
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