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エアレスタイヤの世界市場 - 2023-2030


Global Airless Tires Market - 2023-2030

市場概要 世界のエアレスタイヤ市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.5%である。 自動車のタイヤは、... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のエアレスタイヤ市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.5%である。
自動車のタイヤは、運転手と同乗者を保護し、運転中の快適性を維持するために不可欠である。タイヤの主な目的は、ホイールリムを保護し、車両と路面の間の牽引力として機能することである。非空気圧タイヤ(NPT)はエアレスタイヤやパンクレスタイヤとも呼ばれ、空気圧に頼らずにタイヤを支えるため、定期的に空気を入れ直す必要がない。タイヤの構造にはゴムが使用されており、車からの衝撃を吸収し、振動による衝撃を緩和する柔軟なクッションとして機能する。
市場ダイナミクス
タイヤに対する規制の増加
自動車の効率を向上させ、従来のタイヤが環境に及ぼす悪影響を軽減し、エアレスタイヤに関する一般的な知識を高めるため、世界各国の政府やその他の規制機関はタイヤのラベリングに関する法律やプログラムを制定・提案している。例えば、日本では2010年に乗用車用の自主的なタイヤラベリング制度が導入された。韓国も同様に、2016年11月にタイヤ表示義務化法の施行を開始した。安全性を向上させ、燃費効率を促進し、騒音レベルを低減させ、消費者が知識を持って購入の意思決定を行えるようにするため、欧州議会と欧州理事会は、燃費効率を含む重要な要素についてタイヤを表示する規則(EC)No.1222/2009を提案した。
フリートにおける需要の増大が有利な成長見通しを生み出す
商用車の可能性から、エアレスタイヤメーカーは、トラック用タイヤのトレッド摩耗と耐久性を維持しながらタイヤの転がり抵抗を下げることができるトレッドコンパウンドの開発に投資することで、商用車に集中し始めている。グッドイヤー・タイヤ・アンド・ラバー・カンパニー(Goodyear Tire & Rubber Company)は、長距離用途向けに、発熱と転がり抵抗を最小限に抑えながら最適な燃料節約を実現するタイヤを開発している。同社は2018年に最も低燃費なタイヤのラインナップを発表する予定だった。同社のデータによると、これらの新しいタイヤは、100台の車両で年間33万8,000米ドル以上の燃料支出を削減できるコンパウンドで作られており、トラックメーカーが将来の排ガス要件を満たすのを支援する。したがって、予測期間を通じて世界のエアレスタイヤ市場で機能するプレーヤーは、特にフリートにおけるエアレスタイヤの需要増加から利益を得る可能性がある。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行った取り組み)が含まれる。
セグメント分析
世界のエアレスタイヤ市場は、車両、素材、販売チャネル、地域によって区分される。
観光とホスピタリティの拡大が小型商用車のエアレスタイヤ需要を牽引
ミニバン、ピックアップトラック、バスは小型商用車(LCV)の一例である。小型商用車の需要は、加工、製造、物流、観光、ホスピタリティ分野の拡大により高まっている。セミトラックやトラックトレーラーなどのコンビネーション車両の使用頻度が高まるにつれて、高品質エアレスタイヤの需要が伸びている。空気を使用しないトラック用タイヤは、タイヤ形状の安定性を維持し、転がり抵抗を低減するため、より素直な構造となっている。
地理的分析
アジア太平洋地域における主要企業の存在感
発展途上国、特にアジア太平洋地域におけるエアレスタイヤの需要の高まりは、メーカーがこの地域でのプレゼンスを拡大する機会を生み出している。アジア太平洋諸国は農業にも重点を置いているため、同産業におけるエアレスタイヤの需要も大きいと予想される。自動車の国際販売に関しては、中国が最大の市場である。地域の自動車メーカーと合弁会社を設立して投資するタイヤメーカーにとって、最も魅力的な市場のひとつである。例えば、Hankook Tire & Technology(韓国)は、電気自動車のエネルギー損失を最小限に抑え、燃費を最大化するために、2016年にEnfren Ecoタイヤを開発した。このタイヤは、独自のシリカ成分と構造設計を融合させている。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、ミシュラン・グループ、グッドイヤー・タイヤ・アンド・ラバー社、コンチネンタルAG、ハンコック・タイヤ・アンド・テクノロジー・グループ、ブリヂストン・コーポレーション、トレルボルグAG、GRIタイヤ、アメリティア・コーポレーション、タヌス社、住友ゴム工業株式会社が含まれる。
レポートを購入する理由
- 世界のエアレスタイヤ市場を車両、材料、販売チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- エアレスタイヤ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的分析からなるPDFレポート。
- 主要企業の主要製品で構成されたエクセルによる製品マッピング。
世界のエアレスタイヤ市場レポートは約61表、55図、200ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet By Vehicle
3.2. Snippet By Material
3.3. Snippet By Sales Channel
3.4. Snippet By Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Airless tires require less maintenance
4.1.1.2. The increasing regulations for tires
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The rising raw materials price
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Vehicle
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle
7.2. Passenger Vehicles*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Commercial Vehicles
7.4. Off-road Vehicles
8. By Material
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
8.2. Plastic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Rubber
9. By Sales Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Sales Channel
9.2. OEMs*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Aftermarket
10. By Region
10.1. Introduction
10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.3. Market Attractiveness Index, By Region
10.4. North America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. U.S.
10.4.6.2. Canada
10.4.6.3. Mexico
10.5. Europe
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. Germany
10.5.6.2. UK
10.5.6.3. France
10.5.6.4. Italy
10.5.6.5. Spain
10.5.6.6. Rest of Europe
10.6. South America
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.6.6.1. Brazil
10.6.6.2. Argentina
10.6.6.3. Rest of South America
10.7. Asia-Pacific
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.6.1. China
10.7.6.2. India
10.7.6.3. Japan
10.7.6.4. Australia
10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Michelin Group
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Goodyear Tire & Rubber Co.
12.3. Continental AG
12.4. Hankook Tire & Technology Group
12.5. Bridgestone Corporation
12.6. Trelleborg AG
12.7. GRI Tires
12.8. Amerityre Corporation
12.9. Tannus Ltd.
12.10. Sumitomo Rubber Industries Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global airless tires market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 5.5% during the forecast period (2023-2030).
A vehicle's tires are essential since they protect the driver & passengers and keep them comfortable while driving. The tire's primary purpose is to protect the wheel rim and act as a tractive force between the vehicle and the road. Non-pneumatic tires (NPT), also known as airless tires or flat-free tires, do not rely on air pressure for support; hence there is no need to re-inflate the tires regularly. Rubber is used in its construction, acting as a flexible cushion to absorb shock from the car and lessen the vibrational impact.
Market Dynamics
The increasing regulations for tires
To improve vehicle efficiency, lessen the negative environmental consequences of conventional tires and enhance public knowledge of airless tires, governments and other regulatory organizations worldwide are establishing and proposing legislation and programs for labeling tires. For instance, a voluntary tire labeling system for passenger cars was introduced in Japan in 2010. South Korea likewise started enforcing required tire labeling laws in November 2016. To improve safety, promote fuel efficiency, reduce noise levels and empower consumers to make knowledgeable purchasing decisions, the European Parliament and European Council proposed the rule (EC) No. 1222/2009 for labeling tires in terms of critical factors, including fuel efficiency.
The growing demand in fleets creates lucrative growth prospects
Due to the potential of commercial vehicles, airless tire producers have begun to concentrate on them by investing in developing tread compounds that can lower tire rolling resistance while retaining the treadwear and durability of truck tires. The Goodyear Tire & Rubber Company is developing tires that offer optimum fuel savings with minimal heat generation and rolling resistance for long-distance applications. It intended to introduce its line of most fuel-efficient tires in 2018. The company's data indicates that these new tires are made with compounds that can reduce fuel expenditures by more than USD 338,000 annually for fleets of 100 vehicles and assist truck manufacturers in meeting future emission requirements. Therefore, the players functioning in the global airless tires market throughout the forecast period may benefit from the increased demand for airless tires, especially in fleets.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global airless tires market is segmented based on vehicle, material, sales channel and region.
The growing tourism and hospitality drive the demand for airless tires in light commercial vehicles
Minivans, pickup trucks and buses are examples of light commercial vehicles (LCVs). The demand for light commercial vehicles is rising due to the expansion of the processing, manufacturing, logistics, tourism and hospitality sectors. The demand for high-quality airless tires is growing as the number of combination vehicles—such as semi-trucks and truck trailers—is used more frequently. Truck tires without air have a more straightforward construction that maintains tire shape stability and lowers rolling resistance.
Geographical Analysis
The strong presence of major players in Asia-Pacific
The growing demand for airless tires in developing countries, especially Asia-Pacific, creates opportunities for manufacturers to expand their regional presence. The countries also place a lot of emphasis on agriculture; therefore, a large demand for airless tires in that industry is also anticipated. When it comes to international automobile sales, China is the largest market. It is one of the most alluring markets for tire manufacturers that invest by establishing joint ventures with regional automakers. For instance, Hankook Tire & Technology (South Korea) created the Enfren Eco tyre in 2016 to minimize energy loss and maximize fuel efficiency in electric vehicles. This tire blends a unique silica component with a structural design.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Michelin Group, Goodyear Tire & Rubber Co., Continental AG, Hankook Tire & Technology Group, Bridgestone Corporation, Trelleborg AG, GRI Tires, Amerityre Corporation, Tannus Ltd. and Sumitomo Rubber Industries Ltd.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global airless tires market segmentation based on vehicle, material, sales channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of airless tires market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global airless tires market report would provide approximately 61 tables, 55 figures and 200 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet By Vehicle
3.2. Snippet By Material
3.3. Snippet By Sales Channel
3.4. Snippet By Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Airless tires require less maintenance
4.1.1.2. The increasing regulations for tires
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The rising raw materials price
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Vehicle
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle
7.2. Passenger Vehicles*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Commercial Vehicles
7.4. Off-road Vehicles
8. By Material
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
8.2. Plastic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Rubber
9. By Sales Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Sales Channel
9.2. OEMs*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Aftermarket
10. By Region
10.1. Introduction
10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.3. Market Attractiveness Index, By Region
10.4. North America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. U.S.
10.4.6.2. Canada
10.4.6.3. Mexico
10.5. Europe
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. Germany
10.5.6.2. UK
10.5.6.3. France
10.5.6.4. Italy
10.5.6.5. Spain
10.5.6.6. Rest of Europe
10.6. South America
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.6.6.1. Brazil
10.6.6.2. Argentina
10.6.6.3. Rest of South America
10.7. Asia-Pacific
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.6.1. China
10.7.6.2. India
10.7.6.3. Japan
10.7.6.4. Australia
10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sales Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Michelin Group
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Goodyear Tire & Rubber Co.
12.3. Continental AG
12.4. Hankook Tire & Technology Group
12.5. Bridgestone Corporation
12.6. Trelleborg AG
12.7. GRI Tires
12.8. Amerityre Corporation
12.9. Tannus Ltd.
12.10. Sumitomo Rubber Industries Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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