世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

保護培養の世界市場 - 2023-2030


Global Protective Cultures Market - 2023-2030

市場概要 世界の保護培養市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は10.23%である。 保護培養は、病原性生物の増殖を阻... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年2月1日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
170 英語

 

サマリー

市場概要
世界の保護培養市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は10.23%である。
保護培養は、病原性生物の増殖を阻止し、食品、特に乳製品や食肉加工品における微生物学的要因の発生や拡散を抑制する能力を持つ細菌を選抜したものである。これとは別に、保護培養は、スライス、調理済み、真空パック、ガスパックの食肉製品におけるリステリア菌や大腸菌の増殖も阻害する。この製品はまた、改良された環境で包装された鶏肉製品におけるカンピロバクター・ジェジュニやリステリア菌の拡散を抑制するのにも役立つ。
さらに、保護培養セクターの拡大を促進する2つの重要な要因は、乳製品消費の増加とクリーンラベル商品の利点に関する消費者の知識である。さらに、長期保存料や非常に透明度の高い商品に対する需要の増加により、保護培養市場は拡大している。さらに、天然防腐剤フリーの製品に対する世界的な需要の高まりが、保護培養市場の成長を牽引している。
市場ダイナミクス:食品における人工保存料の使用に関する消費者意識の高まり
食品研究者や科学者の中には、様々な食品の保存期間を延ばすために人工的・化学的な保存料を使用することを好まない者もいる。食品および飲料製品に保護培養物を使用すると、製品の保存期間が自然に長くなるため、多くの科学者は保護培養物の使用が優れており安全であると考えている。このような要因から、食品および飲料における保護培養は、予測期間中に膨大な消費者ベースを魅了すると予測されている。さらに、食品の品質を維持するために、ソルビン酸、安息香酸、ナイシン、酢酸などの特殊保存料が汚染の抑制に役立っている。特殊保存料と酸化防止剤の一群は、食品の腐敗や異臭の発生を防ぐ。
すぐに食べられる(RTE)食品が受け入れられつつあることから、RTE食品のメーカーは、高い栄養分と長い保存期間を提供するクリーン・ラベルの原材料を導入している。乳製品と肉製品市場の成長は、予測期間中に保護培養の需要を押し上げると予想される。例えば、2022年12月1日、Godrej Yummiez社はIndividual Quick Freeze(IQF)技術に裏打ちされた保存料無添加の調理済みスナック「Crispy Potato Starz」を発売した。この新製品は、高品質のポテトを使用し、保存料無添加で鮮度を保つ先進のIQF(Individual Quick Freeze)技術で作られた、ユニークな星型のカリカリスナックである。ベジタリアンカテゴリーでは、パニールポップ、ミックスベジタブルに続いて今年3番目の発売となる。このポートフォリオの拡大により、Godrej Yummiezの23年度の全体成長率は30%以上上昇する予定である。
市場セグメント乳製品分野が世界保護培養物市場で最も高いシェアを占める
チーズ、ヨーグルト、バターなどの乳製品は世界中で広く消費されているため、乳製品部門が保護培養市場の大半を占めると予想される。チーズ産業もまた、乳製品が保護培養市場を支配する主な影響要因の一つである。Chr Hansen社やDuPont Danisco社などの企業は、乳製品保護培養物の幅広い品揃えで乳製品分野で大きな存在感を示している。乳製品の消費の増加、クリーンラベル製品とその利点に関する消費者の意識は、保護培養市場の成長を後押しする主な要因の一つである。例えば、2021年、Chr Hansen社は保護培養市場、特にヨーグルトとチーズ用途の製品を発売した。Chr Hansen社が発売した保護培養製品は、消費者がヨーグルトやチーズ製品の保存期間を維持するために人工保存料に取って代わるのに役立った。
さらに、天然保存料不使用製品に対する世界的な需要の高まりが、保護培養市場の成長を後押ししている。さらに、長期保存料や透明性の高い製品に対する需要の急増が、保護培養市場の成長を促している。例えば、2022年8月28日、カルナタカ州牛乳生産者公社(Karnataka Milk Federation-KMF)は新製品を発売した。酪農サークルにあるKMFの事務所では、このお祭りの間に8種類の新スイーツを発売した。新発売の乳製品には、2 種類のビスケット、Paneer Muruku と Goodlife Chocolate Gift Box が含まれる。
地理的浸透:予測期間中、ヨーロッパが圧倒的地域
保護培養の市場シェアは欧州が最大である。欧州の支配的地位は、同地域の強力な酪農産業に起因している。欧州の乳製品市場は、世界的な乳製品需要と生産量増加の選択から恩恵を受けている。この地域の成長は、バクテリオシンと保護培養物の乳製品・乳製品、肉・鶏肉製品、食品保存料としての魚介類への使用が増加していることに起因している。これとは別に、欧州では、保護培養物に関するエンドユーザーの健康意識の高まりが、今後数年間の市場成長を有利に導くだろう。さまざまな食品安全トレンドの採用が復活していることに加え、食品・飲料セクター全体で技術革新が進んでいることも、保護培養物のビジネスチャンスを大幅に拡大する一因となっている。
欧州の消費者の大半は、加工を最小限に抑え、シンプルな成分表を含む、天然、有機、持続可能な乳製品を好む。また、透明性の高い製品表示システムは、この地域の健康志向の高い消費者が乳製品に使用されている原材料を知ることを容易にしている。こうした要因が保護培養市場の成長を後押ししている。例えば、2022年9月20日、ザ・フューチャー・オブ・プロテイン・プロダクション(The Future of Protein Production)は、同社の製品ポートフォリオに全く新しいタンパク質製品群を導入した。ニューミートのパイオニアであるレディファイン・ミート(Redefine Meat)は、同社初の豚肉製品であるニューミート・ブラートヴルスト(New-Meat Bratwurst)の発売を発表した。欧州の一流シェフのメニューに採用されている同社の画期的なプレミアムカットとミンチ製品に続き、レデファイン・ミートは本日、欧州の豚肉市場に参入する。
さらに、アジア太平洋地域の保護培養市場は、予測期間中に急成長が見込まれている。インドや中国などの発展途上国の人々の間で保護培養に関する意識が高まっていることから、乳製品やナチュラルでクリーンなラベルの製品に対する需要が高まり、同地域で調査された市場の成長を後押ししている。
競争環境:
世界の保護培養市場は非常に断片化されており、国際的なプレーヤーが占めるシェアは小さく、強力な国内プレーヤーが地域のホットスポットで激しく競争している。これらのプレーヤーは、新製品の上市や生産性の高い合併・買収によって、世界の保護培養市場での地位を確実なものにしている。以下は、保護培養市場の最近の動向の一部である。世界の保護培養市場の主要企業には、DowDuPont Inc.、Chr. Hansen Holding A/S、Koninklijke D.S.M. N.V.、Kerry Group P.L.C.、Sacco srl、C.S.K. Food Enrichment B.V.、Soyuzsnab Group of Companies、Meat Cracks Technologie GmbH、Dalton Biotechnologies S.R.L.、BIOPROX INGREDIENTSなどがあります。例えば、2022年10月13日には、イスラエルのRedefine Meatが輸入業者のGiraudi Meatsと提携し、3Dプリンターで製造した「New Meat」ステーキカットの欧州流通を推進する。
2022年1月24日、フロリダ・フード・プロダクツは新しいクリーンラベルの食肉保存料を発売した。この新成分は、化学物質を添加することなく食肉ラインの保存を助けるように設計されている。
2019年10月17日、Chinova Bioworks社は乳製品と非乳製品用の天然保存料を発売した。Chinovaは、ホワイトボタンマッシュルームからの抽出物であるキトサンを使用して、特定の食品腐敗微生物を標的にし、阻止する特許保護技術を持っている。細菌、酵母、カビを含む様々な微生物は、食品や飲料製品に影響を与える。
COVID-19の影響世界の保護培養市場にプラスの影響
COVID-19の発生は、2020年の保護培養の市場規模にプラスの影響を与えた。微生物感染に関する消費者の意識が高まった。そのため、世界中の人々がクリーンラベルの製品を探して消費するようになった。COVID-19パンデミックの出現後、世界中の人々は食品の消費とクリーンラベル製品に関してより慎重になった。例えば、2020年3月から数ヶ月間続いたCOVID-19の全国的な封鎖期間中、大手乳業協同組合ブランドは、その市場全体で牛乳と乳製品のシームレスな供給を確保した。他の食品・飲料(F&B)ブランドが営業停止期間中に打撃を受けた時、アムールは製品の発売ラッシュを展開した。ターメリック、ジンジャー、トゥルシーといった免疫力を高めるミルクから、モハン・タール、バーフィー、カジュ・カトリ、ラドゥーといったインドのお菓子まで、アムールは閉鎖期間を最大限に活用し、約33種類の製品とバリエーションを発売した。アムールはコヴィッド以来、乳製品と非乳製品のカテゴリーで100以上の製品を発売している。
この世界の保護培養市場に関する調査レポートは、77の市場データ表、74の図表、170ページを提供している。

ページTOPに戻る


目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Form
3.2. Market Snippet by Target Microorganism
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Form
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
7.2. Freeze-Dried*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Frozen
8. By Target Microorganism
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Target Microorganism Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Target Microorganism Segment
8.2. Yeasts & Molds*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Bacteria
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Dairy & Dairy Products*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Meat & Poultry Products
9.4. Seafoods
9.5. Others
10. By Region
10.1. North America
10.1.1. Introduction
10.1.2. Key region-specific dynamics
10.1.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.1.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.1.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.1.6.1. U.S.
10.1.6.2. Canada
10.1.6.3. Mexico
10.2. South America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. Brazil
10.2.6.2. Argentina
10.2.6.3. Rest of South America
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. Asia Pacific
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. China
10.4.6.2. India
10.4.6.3. Japan
10.4.6.4. Australia
10.4.6.5. Rest of Asia Pacific
10.5. Middle East and Africa
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. DowDuPont Inc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Form Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Chr. Hansen Holding A/S
12.3. Koninklijke DSM N.V.
12.4. Kerry Group PLC
12.5. Sacco srl
12.6. CSK Food Enrichment B.V.
12.7. Soyuzsnab Group of Companies
12.8. Meat Cracks Technologie GmbH
12.9. Dalton Biotechnologies S.R.L
12.10. BIOPROX INGREDIENTS
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The global protective cultures market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 10.23% during the forecast period (2023-2030).
Protective cultures comprise bacteria selected for their capability to arrest pathogenic organism growth and inhibit the development or spread of microbiological agents in food products, particularly dairy foods, and processed meat products. Apart from this, protective cultures also hinder the growth of Listeria monocytogenes and E. coli in sliced, cooked, vacuum-packed, and gas-packed meat products. The product also helps restrict the spread of campylobacter jejuni and listeria monocytogenes in chicken items packaged in the modified environment.
Moreover, two significant factors driving the expansion of the protected culture sector are rising dairy consumption and consumer knowledge of the benefits of clean-label goods. Furthermore, the market for protective cultures has expanded due to increased demand for long-term preservatives and very clear goods. Furthermore, the growing global demand for naturally preservative-free products is driving the growth of the protective cultures market.
Market Dynamics: Increase in consumer awareness regarding the usage of artificial preservatives in food products
Several food researchers and scientists do not prefer using artificial and chemical preservatives to increase the shelf life of various food products. Since the use of protective cultures in food and beverage products naturally increases the shelf life of the products, many scientists consider the use of protective cultures to be superior and safe. Owing to this factor, protective cultures in food and beverages are projected to attract a huge consumer base over the forecast period. In addition, to maintain the quality of the food, specialty preservatives, such as sorbic acid, benzoic acid, nisin, and acetic acid, help control contamination. One group of specialty preservatives and antioxidants prevents food from becoming rancid or developing an off-flavor.
With the increasing acceptance of ready-to-eat (RTE) foods, manufacturers of RTE foods are inculcating clean-label ingredients, which offer high nutrients and longer shelf life. The growing dairy and meat products market is expected to boost the demand for protective cultures over the forecast period. For instance, on December 1, 2022, Godrej Yummiez launched Crispy Potato Starz, a ready-to-cook snack with no added preservatives backed by Individual Quick Freeze (IQF) technology. This new product is a unique star-shaped, crunchy snack made with high-quality potatoes using advanced Individual Quick Freeze (IQF) technology that keeps it fresh without any added preservatives. It is the third launch in the vegetarian category this year after paneer pops and mixed veggies. This portfolio expansion is slated to boost the overall growth for Godrej Yummiez by upwards of 30% in FY 23.
Market Segmentation: The dairy products segment accounted for the highest share of the global protective cultures market
The dairy products segment is expected to dominate the protective cultures market due to the wide consumption of dairy products such as cheese, yogurt, and butter across the globe. The cheese industry is also one of the major impacting factors of dairy products to dominate the protective cultures market. Companies such as Chr Hansen and DuPont Danisco have a significant presence in the dairy products segment with a wide array of dairy protective cultures. The increasing consumption of dairy products and consumer awareness about clean-label products and their advantages are among the key factors boosting the growth of the protective culture market. For instance, in 2021, Chr Hansen launched products in the protective culture market, particularly for yogurt and cheese applications. The protective culture products launched by Chr Hansen helped consumers replace artificial preservatives to sustain the shelf life of yogurts and cheese products.
Moreover, the increasing demand for natural preservative-free products globally is driving the market growth of protective cultures. In addition, the burgeoning demand for long-term preservatives and highly transparent products has prompted the growth of the protective culture market. For instance, on August 28, 2022, Karnataka State Milk Producers Corporation (Karnataka Milk Federation—KMF) launched new products. The KMF office at Dairy Circle has launched eight different types of new sweets during the festival. New dairy product launches include two types of biscuits, Paneer Muruku and Goodlife Chocolate Gift Box.
Geographical Penetration: Europe is the dominating region during the forecast period
Europe has the biggest market share for protective cultures. Europe's dominant position can be attributed to the region's strong dairy industry. The European dairy market has benefited from the global demand for milk products and the choice to boost output. The region's growth is attributed to the growing use of bacteriocins and protective cultures in dairy and dairy products, meat and poultry products, and seafood for food preservatives. Apart from this, growing health awareness among the end-users about the protective cultures in Europe will favorably leverage the market's growth over the forthcoming years. In addition to the resurging adoption of various food safety trends, increasing innovation across the food and beverage sector has contributed to significantly growing business opportunities for protective cultures.
The majority of European consumers prefer dairy products that are natural, organic, and sustainable, containing minimal processing and a simple list of ingredients. A transparent product labeling system also facilitates the knowledge of ingredients used in dairy products among health-conscious consumers in the region. These factors have propelled the growth of protective cultures in the market. For instance, on September 20, 2022, The Future of Protein Production introduced a whole new range of proteins to its product portfolio; new-meat pioneer Redefine Meat announced its first pork product launch—the New-Meat Bratwurst. Following the launch of the company’s revolutionary premium cut and minced products, which have been adopted on the menus of world-leading European chefs, Redefine Meat today makes its entry into the European pork market.
Furthermore, the Asia Pacific protective cultures market is expected to grow rapidly during the forecast period. The rising demand for dairy and natural and clean label products resulted from rising awareness about protective cultures among the population of developing countries such as India and China, boosting the growth of the market studied in the region.
Competitive Landscape:
The global protective culture market is highly fragmented, with international players occupying a smaller share and strong domestic players competing intensely in regional hotspots. These players are ensuring their position in the global market for protective cultures with the help of nascent product launches, productive mergers and acquisitions. Below are some of the recent developments in the protective cultures market. Some major key players in the global protective cultures market include DowDuPont Inc., Chr. Hansen Holding A/S, Koninklijke D.S.M. N.V., Kerry Group P.L.C., Sacco srl, C.S.K. Food Enrichment B.V., Soyuzsnab Group of Companies, Meat Cracks Technologie GmbH, Dalton Biotechnologies S.R.L., and BIOPROX INGREDIENTS. For instance, on October 13, 2022, Israel's Redefine Meat struck a partnership with importer Giraudi Meats to drive European distribution of its "New Meat" steak cuts produced on 3D printers.
On January 24, 2022, Florida Food Products launched a new clean-label meat preservative. The new ingredient is designed to help preserve meat lines without adding chemicals.
On October 17, 2019, Chinova Bioworks launched natural preservatives for dairy and non-dairy foods. Chinova has a patent-protected technology that uses an extract from white button mushrooms — chitosan — to target and thwart specific food spoilage microorganisms. Various microbes, including bacteria, yeast, and mold, affect food and drink products.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global protective cultures market
The outbreak of COVID-19 positively impacted the market size of protective cultures in 2020. It escalated awareness among consumers regarding microbial infections. Therefore, people across the globe have started looking for clean-label products for consumption. After the advent of the COVID-19 pandemic, people worldwide have become more cautious regarding food consumption and clean-label products. For instance, during the COVID-19 nationwide lockdown, which lasted for several months starting in March 2020, the leading dairy cooperative brand ensured a seamless supply of milk and milk products across its markets. At a time when other food and beverage (F&B) brands took a hit during the lockdown, Amul was on a product-launching spree. From immunity-boosting milk in variants of turmeric, ginger, and tulsi to Indian sweets like Mohan thal, barfi, Kaju Katli, and laddoo, Amul made the most of the lockdown by launching around 33 products and variants then. Amul has launched more than 100 products across dairy and non-dairy categories since Covid.
The global protective cultures market report would provide access to approximately 77 market data tables, 74 figures and 170 pages



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Form
3.2. Market Snippet by Target Microorganism
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Form
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
7.2. Freeze-Dried*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Frozen
8. By Target Microorganism
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Target Microorganism Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Target Microorganism Segment
8.2. Yeasts & Molds*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Bacteria
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Dairy & Dairy Products*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Meat & Poultry Products
9.4. Seafoods
9.5. Others
10. By Region
10.1. North America
10.1.1. Introduction
10.1.2. Key region-specific dynamics
10.1.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.1.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.1.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.1.6.1. U.S.
10.1.6.2. Canada
10.1.6.3. Mexico
10.2. South America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. Brazil
10.2.6.2. Argentina
10.2.6.3. Rest of South America
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Spain
10.3.6.5. Italy
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. Asia Pacific
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. China
10.4.6.2. India
10.4.6.3. Japan
10.4.6.4. Australia
10.4.6.5. Rest of Asia Pacific
10.5. Middle East and Africa
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Target Microorganism
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. DowDuPont Inc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Form Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Chr. Hansen Holding A/S
12.3. Koninklijke DSM N.V.
12.4. Kerry Group PLC
12.5. Sacco srl
12.6. CSK Food Enrichment B.V.
12.7. Soyuzsnab Group of Companies
12.8. Meat Cracks Technologie GmbH
12.9. Dalton Biotechnologies S.R.L
12.10. BIOPROX INGREDIENTS
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る