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日本のココナッツ製品市場概要、2029年


Japan Coconut Products Market Overview, 2029

日本の消費者は、世界的な傾向に従って、より自然で健康的な食品に惹かれている。健康的で自然であることで有名なココナッツから作られた製品は、現在日本で人気がある。日本では、機能性飲料としてのココナッツ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

日本の消費者は、世界的な傾向に従って、より自然で健康的な食品に惹かれている。健康的で自然であることで有名なココナッツから作られた製品は、現在日本で人気がある。日本では、機能性飲料としてのココナッツ・ウォーターの人気が高まっている。ココナッツウォーターは、水分補給ができる天然由来の電解質飲料として頻繁に宣伝され、従来の甘味飲料に代わる健康的な選択肢を求める顧客にアピールしている。ココナッツミルクやクリームのようなココナッツ由来の原材料は、日本料理、特にトロピカルな特徴を持つレシピに利用されている。ココナッツ製品はその順応性により、郷土料理の定番となっている。スキンケアや化粧品にはココナッツオイルがよく使われている。ココナッツオイルは、その栄養価の高さと保湿力のおかげで、日本の美容・パーソナルケア分野で好まれている成分である。消費者の幅広い嗜好に対応するため、日本企業はココナッツを使った革新的な商品を発売する可能性がある。ココナッツを使ったお菓子、ココナッツを使ったスナック、その他の独創的な調合品などである。消費者の間では、持続可能性と倫理的調達に対する関心が高まっている。倫理的で持続可能なココナッツの調達方法を強調するブランドは、環境に配慮する日本の消費者に好まれるかもしれない。ココナッツ製品は、日本で流行している健康とウェルネスのムーブメントによく合う。ココナッツの人気は、中鎖トリグリセリド(MCT)を多く含むなど、健康に良いとされることと関係があるかもしれない。

Bonafide Research発行の調査レポート「日本のココナッツ製品市場概要、2029年」によると、日本のココナッツ製品市場は2024年から2029年にかけて3億米ドル以上の市場規模が見込まれている。ココナッツ製品は、より良い生活を目指す世界的な動きを日本の聡明な消費者が取り入れた結果、脚光を浴びるようになった。米国に次いで、日本は世界第2位のココナツ・ウォーター・ユーザーである。その優れた味わいと健康に良いとされる効能のおかげで、この爽やかな飲み物は市場で爆発的に売れている。マンゴー味やパイナップル味のココナッツウォーターは、ますます人気が高まっている。最近では、ココナッツミルクは単にカレーに使われるだけではありません!スムージー、スープ、デザート、さらにはスパゲティや炒め物など、日本人の口に合う料理にもココナッツミルクが使われている。その多様な用途から、ココナッツミルクは日本料理の一般的な食材となっている。日本の化粧品の一般的な成分であるココナッツオイルは、主食として使われるだけではありません。スキンケア、ヘアケア、そしてメイク落としにも、その保湿力と抗菌性で最適だ。ココナッツ入りの日本酒、ココナッツ・チョコレート、さらにはココナッツ風味の餅など、ココナッツを使った革新的な商品が、日本の企業家たちによって創作されている。このような地域の味とトロピカルなひねりの組み合わせは、顧客に好まれている。ココナッツ・グッズは、日本の製造業者による絶え間ない技術革新の対象であり、ココナッツ・ベースのバイオ・プラスチックの開発に乗り出したり、抹茶や海藻でコーティングされたココナッツ・チップのような新形態を発表したりしている。ココナッツ市場は、このような技術革新に重点を置くことで、活気と魅力を保っているのだ。

市場は製品の種類によって、ココナッツミルク&クリーム、ココナッツオイル、ココナッツウォーター、ココナッツデシケート/フラック/シュレッダー、その他に分けられる。その中でもココナッツオイルはトレンドの一つである。日本では、ココナッツオイルは多目的食用油として人気が高まっている。ココナッツオイルの日本市場を牽引しているのは、医療、スキンケア、ヘアケア、その他の用途に広く使用されていることである。ココナッツオイルは自然で持続可能な製品である。ココナッツオイルは肌に栄養があるため、化粧品業界ではヘアオイルやマッサージクリームの原料として使用されている。豊富な栄養素、体重のコントロール、心臓の健康増進、認知機能のサポートなど、ココナッツオイルの魅力は日本でも急速に拡大している。植物由来の食事や菜食主義に対する消費者の意識が高まり、ココナッツオイルの使用が急増している。栄養を加え、バクテリアと闘い、有害な脂肪を減らすことが、新たな顧客を引き寄せている。人口が増加するにつれて、食用油のニーズも増加し、ココナッツオイルの使用量を押し上げている。政府は、食品の安全性、プレミアム生産、ココナッツオイルの表示について制限を設けている。

ココナッツオイル市場は、形態によって液体と固体に分けられる。液体セグメントは非常に重要な役割を果たしている。日本料理では、ココナッツミルクや水のような液体状のものは有用な材料である。スープ、カレー、デザート、ドリンクなど、さまざまな食品に味と食感を加えるのに使われる。特にココナッツウォーターは、清涼感のある水分補給飲料として世界中で好まれるようになってきた。この傾向が日本にも波及しているとすれば、ココナッツウォーターが砂糖入り飲料に代わるヘルシーな飲料として評価されていることが、日本人のココナッツウォーターへの欲求に拍車をかけているのかもしれない。ココナッツの液体を原料とする製品は、特に水分補給と栄養価の点で、より健康的であると見なされることが多い。ココナッツミルクは植物由来の乳製品の代用品と見なされ、健康志向の消費者にアピールしている一方、ココナッツウォーターは固有の電解質でよく知られている。日本料理には世界各国の料理の影響が取り入れられており、伝統的な料理でもフュージョン料理でも、ココナッツの液状製品を簡単に取り入れることができる。例えば、ココナッツミルクのマイルドな味は、様々なアジア料理や日本料理によく合う。液体ココナッツから作られた製品はすぐに使えることが多いので、料理や飲み物の準備が簡単になる。家庭の料理人やシェフにとって、ココナッツミルクやココナッツウォーターは、容器から出してそのまま使えるので、さらに加工する必要がなく、時間効率がよい。

アプリケーションのタイプに基づき、市場は食品/飲料、化粧品、その他に分類される。なかでも化粧品分野がリードしている。化粧品分野に次いで、食品/飲料分野が成長し、徐々に拡大している。日本ではココナッツ食品市場が拡大している。最先端のココナッツスナックは、ココナッツを使ったエナジーバー、チップス、スイーツなどの製品で、手軽で健康的なスナックオプションを求める消費者のニーズに応えている。日本では、ココナッツはさまざまな種類のデザートに利用されている。アイスクリーム、プリン、日本の伝統的なデザートによく使われるのは、ココナッツミルクとココナッツクリームです。ココナッツ製品の濃厚でクリーミーなテクスチャーのおかげで、デザートはより美味しく、より魅惑的になる。醤油の代用品であるココナッツビネガーやココナッツアミノなど、ココナッツから作られる調味料にも革新が見られる。減塩やグルテンフリーの選択肢を求める顧客は、こうした製品で対応している。

流通チャネルの種類によって、市場はハイパーマーケット/スーパーマーケット、従来型店舗、専門店、オンライン小売に分類される。ハイパーマーケットがリードしている一方、従来型店舗も日本の消費者に人気のある選択肢のひとつである。従来型店舗では、地元や地域の関心に応えることが多い。従来型の小売チャネルは、商品提供を通じて日本市場特有の嗜好を理解し、それに応える効率的な手段となりうる。従来型の小売店舗は、商品のデモやサンプリングのようなイベントを通じて、顧客と関わる機会を提供している。これは、消費者が購入前にココナッツの商品を試食したり体験したりできるようにすることで、消費者の購入の意思決定に良い影響を与える。伝統的な小売店では、顧客が商品を物理的に検査し、対照的に見ることができるため、触覚的なショッピング体験ができる。特にココナッツ製品については、購入前に製品の包装を確認したり、ラベルを読んだり、品質を判断したりしたい場合があるため、これは極めて重要である。

本レポートの対象
- 地域日本
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- 日本のココナッツ製品市場、その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品タイプ別
- ココナッツミルク&クリーム
- ココナッツオイル
- ココナッツウォーター
- ココナッツデシケート・フラックス・細切り
- その他

形態別
- 液体
- 固体

用途別
- 食品/飲料
- 化粧品
- その他

流通チャネル別
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 従来型店舗
- 専門店
- オンライン小売

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ココナッツ製品業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際にお役立ていただけます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Japan Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Japan Coconut Products Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Form
6.4. Market Size and Forecast By Application
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Japan Coconut Products Market Segmentations
7.1. Japan Coconut Products Market, By Product Type
7.1.1. Japan Coconut Products Market Size, By Coconut Milk & Cream , 2018-2029
7.1.2. Japan Coconut Products Market Size, By Coconut Oil, 2018-2029
7.1.3. Japan Coconut Products Market Size, By Coconut Water, 2018-2029
7.1.4. Japan Coconut Products Market Size, By Coconut Desiccated /Flackes /Shredded, 2018-2029
7.1.5. Japan Coconut Products Market Size, By Others, 2018-2029
7.2. Japan Coconut Products Market, By Form
7.2.1. Japan Coconut Products Market Size, By Liquid, 2018-2029
7.2.2. Japan Coconut Products Market Size, By Solid, 2018-2029
7.3. Japan Coconut Products Market, By Application
7.3.1. Japan Coconut Products Market Size, By Food/ Beverages, 2018-2029
7.3.2. Japan Coconut Products Market Size, By Cosmetics, 2018-2029
7.3.3. Japan Coconut Products Market Size, By Others, 2018-2029
7.4. Japan Coconut Products Market, By Distribution Channel
7.4.1. Japan Coconut Products Market Size, By Hypermarket/ Supermarket, 2018-2029
7.4.2. Japan Coconut Products Market Size, By Conventional Store, 2018-2029
7.4.3. Japan Coconut Products Market Size, By Specialty Store, 2018-2029
7.4.4. Japan Coconut Products Market Size, By Online Retail, 2018-2029
8. Japan Coconut Products Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Form, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
8.4. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Japan Coconut Products Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Form
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Japan Coconut Products Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Global Coconut Products Market, 2023
Table 2: Japan Coconut Products Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Japan Coconut Products Market Size and Forecast By Form (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Japan Coconut Products Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Japan Coconut Products Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Japan Coconut Products Market Size of Coconut Milk & Cream (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Japan Coconut Products Market Size of Coconut Oil (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Japan Coconut Products Market Size of Coconut Water (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Japan Coconut Products Market Size of Coconut Desiccated /Flackes /Shredded (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Japan Coconut Products Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Japan Coconut Products Market Size of Liquid (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Japan Coconut Products Market Size of Solid (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Japan Coconut Products Market Size of Food/ Beverages (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Japan Coconut Products Market Size of Cosmetics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Japan Coconut Products Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Japan Coconut Products Market Size of Hypermarket/ Supermarket (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Japan Coconut Products Market Size of Conventional Store (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Japan Coconut Products Market Size of Specialty Store (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Japan Coconut Products Market Size of Online Retail (2018 to 2029) in USD Billion

 

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Summary

Japanese customers have been gravitating toward more natural and healthful food products, following worldwide trends. Products made from coconuts, which are renowned for being healthy and natural, are now popular in Japan. In Japan, the use of coconut water as a functional beverage has grown in popularity. It is frequently promoted as a naturally occurring electrolyte drink that hydrates, appealing to customers searching for healthier options to conventionally sweetened beverages. Ingredients derived from coconuts, like coconut milk and cream, are utilized in Japanese cooking, particularly in recipes with tropical characteristics. Coconut Productss' adaptability has helped them become a staple in regional cuisine. Products for skincare and cosmetics frequently include coconut oil. It is a well-liked ingredient in the Japanese beauty and personal care sectors thanks to its nourishing and moisturizing qualities. Innovative coconut-based goods could be introduced by Japanese companies to accommodate a wide range of consumer tastes. This covers treats made with coconut, snacks made with coconut, and other inventive concoctions. Concerns about sustainability and ethical sourcing have grown in importance among consumers. Brands that highlight ethical and sustainable coconut sourcing practices may find favor with Japanese customers who care about the environment. Coconut goods fit well with the health and wellness movement that is popular in Japan. The popularity of coconuts may have something to do with their supposed health benefits, such as their high content of medium-chain triglycerides (MCTs).

According to the research report "Japan Coconut Products Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Japan Coconut Product Market is expected to add more than USD 300 million from 2024 to 2029. Coconut goods have gained prominence as a result of Japan's astute consumers' embrace of the global movement towards better living. Just behind the United States, Japan is the world's second-largest user of coconut water. Thanks to its excellent taste and alleged health benefits, this refreshing drink has exploded in the market. Mango and pineapple-flavored coconut water alternatives are becoming more and more popular. These days, coconut milk isn't simply for curries! It's being used in smoothies, soups, desserts, and even savory foods like spaghetti and stir-fries by Japanese customers. Because of its multiple uses, coconut milk is a common ingredient in Japanese cuisine. A common component of Japanese cosmetic products; coconut oil is not only used as a food staple. For skincare, hair care, and even makeup removal, its hydrating and antibacterial qualities make it perfect. Innovative items such as sake infused with coconut, coconut chocolates, and even mochi flavored with coconut are being created by Japanese entrepreneurs showcasing their creativity with coconut. Customers love this combination of regional flavors and a tropical twist. Coconut goods are a subject of ongoing innovation by Japanese manufacturers, who have ventured into the development of coconut-based bio plastics and have even introduced new formats such as coconut chips coated in matcha or seaweed. The market is kept lively and fascinating by this emphasis on innovation.

Based on product type market is divided into Coconut milk & cream, Coconut oil, Coconut water, coconut desiccated/flackes/shredded, other. Among them coconut oil is one of the trending segment. In Japan, coconut oil has become more and more popular as multipurpose cooking oil. The Japan market for coconut oil is driven by its widespread usage in medical, skin and hair care, and other applications. It is a natural and sustainable product. Because it is nutritious to the skin, coconut oil is used by the cosmetics industry to make hair oil and massage cream. Due to its abundant nutrients, ability to help control weight, improve heart health, and support cognitive function, coconut oil's appeal is expanding quickly in Japan. Consumer awareness of plant-based diets and veganism is developing, which is contributing to a sharp rise in coconut oil use. Adding nutrition, combating bacteria, and lowering harmful fats are drawing new customers. As the population grows, so does the need for cooking oil, which is driving up the use of coconut oil. The government has put restrictions on food safety, premium production, and coconut oil labeling

Based on the form type of the market is divided into liquid, solid. Liquid segment plays a very crucial role. In Japanese cooking, liquid forms such as coconut milk and water are useful ingredients. They can be used to add taste and texture to a wide range of foods, such as soups, curries, desserts, and drinks. In particular, coconut water has become more and more well-liked throughout the world as a cool and hydrating beverage. If this trend has spread to Japan, the country's desire for coconut water may be fueled by its reputation as a healthy substitute for sugary beverages. Products made from liquid coconut are frequently seen to be healthier, particularly when it comes to hydration and nutritional value. Coconut milk is seen as a plant-based substitute for dairy, appealing to consumers who are health-conscious, while coconut water is well-known for its inherent electrolytes. Global culinary influences have been incorporated into Japanese cuisine, and both traditional and fusion meals can easily incorporate liquid coconut products. For example, the mild taste of coconut milk goes well with a variety of Asian and Japanese dishes. Products made from liquid coconut are frequently ready to use, making cooking and beverage preparation easier. For home cooks and chefs, coconut milk and coconut water are time-efficient since they may be utilized straight out of the container without further processing.

Based on the type of Application the market can be categorized by Food / beverages, Cosmetics, others. Cosmetic segment is leading among all. After cosmetic segment food/beverages segment is growing and expanding gradually. In Japan, the market for foods made of coconut has expanded. Cutting-edge coconut snacks meet consumer need for quick and wholesome snack options with products like energy bars, chips, and sweets made with coconut. In Japan, coconut is utilized in many different types of desserts. Popular components in ice creams, puddings, and traditional Japanese desserts are coconut milk and coconut cream. Desserts taste even better and are more decadent because of the thick, creamy texture of coconut goods. There has been innovation in the form of condiments made from coconut, like coconut vinegar and coconut aminos, which are substitutes for soy sauce. Customers looking for lower-sodium and gluten-free options in their diets are catered to by these products.

Based on type of Distribution Channel the market can be categorized by Hypermarket/supermarket, Conventional store, Specialty store, online retail. Hypermarket is leading while conventional store is also one of the popular choices of consumers in Japan. Local and regional interests are frequently catered to by conventional stores. Conventional retail channels can be an efficient means of comprehending and meeting the unique tastes of the Japanese market through product offerings. Conventional retail locations provide chances for customer engagement through events like product demos and sampling. This influences consumers' decisions to buy in a good way by enabling them to sample or experience coconut items prior to purchase. Traditional retail establishments offer a tactile shopping experience, allowing customers to physically inspect and contrast items. This is crucial for coconut products in particular since buyers may want to inspect the product's packaging, read the labels, and judge its quality before making a purchase.

Considered in this report:
• Geography: Japan
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Japan Coconut Products market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product Type:
• Coconut milk & cream
• Coconut oil
• Coconut water
• coconut desiccated /flackes /shredded
• Other

By Form:
• liquid
• solid

By Application:
• Food / beverages
• Cosmetics
• others

By Distribution Channel:
• Hypermarket/supermarket
• Conventional store
• Specialty store
• Online retail

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Coconut Products industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Japan Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Japan Coconut Products Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product Type
6.3. Market Size and Forecast By Form
6.4. Market Size and Forecast By Application
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Japan Coconut Products Market Segmentations
7.1. Japan Coconut Products Market, By Product Type
7.1.1. Japan Coconut Products Market Size, By Coconut Milk & Cream , 2018-2029
7.1.2. Japan Coconut Products Market Size, By Coconut Oil, 2018-2029
7.1.3. Japan Coconut Products Market Size, By Coconut Water, 2018-2029
7.1.4. Japan Coconut Products Market Size, By Coconut Desiccated /Flackes /Shredded, 2018-2029
7.1.5. Japan Coconut Products Market Size, By Others, 2018-2029
7.2. Japan Coconut Products Market, By Form
7.2.1. Japan Coconut Products Market Size, By Liquid, 2018-2029
7.2.2. Japan Coconut Products Market Size, By Solid, 2018-2029
7.3. Japan Coconut Products Market, By Application
7.3.1. Japan Coconut Products Market Size, By Food/ Beverages, 2018-2029
7.3.2. Japan Coconut Products Market Size, By Cosmetics, 2018-2029
7.3.3. Japan Coconut Products Market Size, By Others, 2018-2029
7.4. Japan Coconut Products Market, By Distribution Channel
7.4.1. Japan Coconut Products Market Size, By Hypermarket/ Supermarket, 2018-2029
7.4.2. Japan Coconut Products Market Size, By Conventional Store, 2018-2029
7.4.3. Japan Coconut Products Market Size, By Specialty Store, 2018-2029
7.4.4. Japan Coconut Products Market Size, By Online Retail, 2018-2029
8. Japan Coconut Products Market Opportunity Assessment
8.1. By Product Type, 2024 to 2029
8.2. By Form, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
8.4. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Japan Coconut Products Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Form
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Porter's Five Forces of Japan Coconut Products Market

List of Table

Table 1: Influencing Factors for Global Coconut Products Market, 2023
Table 2: Japan Coconut Products Market Size and Forecast By Product Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Japan Coconut Products Market Size and Forecast By Form (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Japan Coconut Products Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Japan Coconut Products Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Japan Coconut Products Market Size of Coconut Milk & Cream (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: Japan Coconut Products Market Size of Coconut Oil (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: Japan Coconut Products Market Size of Coconut Water (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Japan Coconut Products Market Size of Coconut Desiccated /Flackes /Shredded (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Japan Coconut Products Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Japan Coconut Products Market Size of Liquid (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Japan Coconut Products Market Size of Solid (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Japan Coconut Products Market Size of Food/ Beverages (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Japan Coconut Products Market Size of Cosmetics (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Japan Coconut Products Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Japan Coconut Products Market Size of Hypermarket/ Supermarket (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Japan Coconut Products Market Size of Conventional Store (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Japan Coconut Products Market Size of Specialty Store (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Japan Coconut Products Market Size of Online Retail (2018 to 2029) in USD Billion

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/18 10:26

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