非糖類甘味料の世界市場概観、2023-28年Global Non-sugar Sweeteners Market Overview, 2023-28 非糖類甘味料は、食事や飲料で砂糖の味をシミュレートするために使用される食品添加物である。低カロリー、ダイエット、シュガーフリー製品に対する需要の高まりが、非シュガー甘味料市場に新たな局面をもたらし... もっと見る
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サマリー非糖類甘味料は、食事や飲料で砂糖の味をシミュレートするために使用される食品添加物である。低カロリー、ダイエット、シュガーフリー製品に対する需要の高まりが、非シュガー甘味料市場に新たな局面をもたらしている。世界の非糖類甘味料市場は、減量、歯科治療、糖尿病、反応性低血糖症などの問題によって牽引されている。糖分削減の重要性が高まるにつれて、魅力的な味、食感、口当たりも重要になっている。費用対効果の高い甘味料を作るため、メーカーは現在、糖分の除去によって生じる機能的損失を補うために、さまざまな化学物質の利用に注力している。さらに、世界的な産業の高まりは、近年の都市化の急増をもたらした。人々はより座りがちになり、仕事に費やす時間が増え、運動量が減っている。その結果、食事量のバランスが崩れ、体内のエネルギーバランスが崩れている。消費カロリーが体内の消費カロリーを上回っているのだ。高カロリー食品の摂取は、脂肪の蓄積と肥満につながる。肥満は、2型糖尿病、心血管疾患、高血圧、がんなど、さまざまな健康問題につながる。その結果、食品・飲料用の低カロリー甘味料の人気が近年高まっている。米国、カナダ、日本、インドなどの国々で砂糖ベースの食品消費が増加していることも、世界市場の成長を促す主な要因のひとつである。Bonafide Research社の調査レポート「非糖類甘味料の世界市場概要、2023-2028年」によると、同市場は2022年の139億米ドルから増加し、193億4千万米ドルの市場規模を超えると予測されている。世界市場は2023-28年までに年平均成長率5.75%で成長すると予測されている。健康とウェルビーイングを重視する消費者の増加とともに、健康的な食品に対する消費者の需要が高まり、砂糖や甘味料を添加しない製品の使用が大幅に増加している。砂糖消費削減を目的とした各国政府の政策、例えば選択的課税、配合の見直し、包装前面の説明ラベルなどが、世界的な市場成長を押し上げると予測される。食習慣の変化、糖尿病罹患率の増加、世界的な健康懸念は、非糖類甘味料の需要を促進する主な要因である。認知能力の低下、炎症、血圧など、砂糖摂取の悪影響に対する意識の高まりが、非砂糖甘味料の必要性を高めている。可処分所得の上昇と都市化の進展は、非糖類甘味料の使用増加と手頃な価格の2つの重要な推進要因である。ステビアは植物由来の天然甘味料で、低カロリーの砂糖代替品として人気が高まっている。その自然な起源と潜在的な健康効果から、人気が高まっている。近年、非砂糖系甘味料の新規開発・改良が著しく進んでいる。研究者や企業は、後味を残したり不快な副作用を生じさせたりすることなく、砂糖の味を模倣できる新規甘味料の発見と製造に投資している。このような進歩により、非糖類甘味料の用途が拡大し、新製品の発売や配合の改良への道が開かれた。 地域別に見ると、アジア太平洋地域は2023-2028年までに非シュガー甘味料の世界市場においてCAGR 6.8%以上の成長が見込まれている。 様々な要因が重なり、アジア太平洋地域は世界で最も急成長している非糖質甘味料市場に浮上した。まず第一に、中国やインドといった国々を含むこの地域の巨大な人口は、ライフスタイルや食パターンに大きな変化をもたらしている。これらの国々の消費者は、都市化と所得水準の上昇に伴って健康志向を強めており、その結果、より優れた食品と飲料の選択肢に対する需要が高まっている。第二に、アジア太平洋地域全体で糖尿病と肥満の有病率が増加している。このため、健康志向の高い人々や食事制限のある人々が、カロリー摂取量と血糖値をうまく調整するために砂糖以外の甘味料を探すようになり、砂糖代替品に対する需要が高まっている。文化的な配慮と食習慣が、アジア太平洋地域の非糖類甘味料需要の増加に寄与している。アジアの伝統的な食生活では、砂糖や甘味料を多く使用することが多い。しかし、健康問題に対する消費者の知識が高まるにつれて、味を犠牲にすることなく砂糖の摂取量を最小限に抑えたいと考えるようになり、これが有効な代替手段としてのノンシュガー甘味料の開発に拍車をかけている。包装・加工された食品と飲料の普及率が上昇していることも、この地域における非糖類甘味料の拡大を促進する主な要因である。顧客の嗜好が簡便性やすぐに食べられるものへとシフトするにつれて、メーカーは味を損なうことなく糖分を最小限に抑える方法を模索しており、これが幅広い食品・飲料製品へのノンシュガー甘味料の導入に拍車をかけている。 供給源に基づくと、天然供給源は2023年から2028年にかけてCAGR 7%で成長すると予想される。 天然非シュガー甘味料の世界市場は、多くの説得力のある要因によって急速に拡大すると予測される。まず、より健康的で持続可能なライフスタイルを目指す動きが世界的に高まっている。消費者は栄養の選択肢をより意識するようになり、砂糖や人工甘味料のような標準的な甘味料に代わる天然甘味料を求めるようになっている。ステビア、モンクフルーツ、エリスリトールといった砂糖以外の天然甘味料は、低カロリーまたはカロリーゼロであることが多く、血糖値の急激な上昇を引き起こさないため、より健康的な解決策と考えられている。さらに、食品技術や抽出プロセスの進歩により、天然の非糖類甘味料の風味プロファイルや機能性が向上している。製造業者は、以前は天然甘味料に伴っていた不快な後味を感じることなく、砂糖のような甘味レベルを得ることができるようになった。このような風味の向上により、天然由来の甘味料を使用した製品の顧客受容性と採用率が向上している。さらに、植物由来のクリーンラベル製品の人気の高まりは、食品や飲料を含む様々な業界における天然成分の需要を押し上げている。植物から生産され、最小限の加工しか必要としないことが多い非砂糖の天然甘味料は、クリーンで透明な表示を求めるこの消費者の傾向とうまく結びついている。 種類別では、低強度甘味料が2023-28年までに世界の非糖質甘味料市場の年平均成長率(CAGR)7%以上で成長すると予想される。 世界の非糖類甘味料市場は、多くの重要な要因によって低強度甘味料が大幅に拡大している。はじめに、ソルビトール、マンニトール、キシリトールなどの低強度甘味料は、通常の砂糖と比較した場合、甘さのユニークなブレンドと低カロリーで認知されている。健康やウェルネスに対する消費者の関心が高まるにつれ、過剰なカロリー摂取や血糖値の急激な上昇を招くことなく甘味を加えることができる砂糖代替品を求める傾向が強まっている。低強度甘味料は、味を損なうことなく低カロリーの選択肢を提供するため、こうした需要に対応するのに適している。さらに、低強度甘味料の適応性の高さは、様々な食品や飲料の用途に広く使用される一因となっている。菓子、焼き菓子、乳製品、飲料などの無糖・低カロリー製品において、甘味を与え、全体の感覚を改善するために広く利用されている。もうひとつの動機は、砂糖の消費量を減らし肥満と闘うために、世界中の政府によって設けられた砂糖の賦課金や規制の普及が進んでいることである。その結果、食品・飲料企業は、こうした規則を遵守するのに役立つ砂糖代替品を探している。低強度甘味料は、砂糖税が免除されることが多く、こうした規則の基準を満たすように製品を改良するのに利用できるため、代替品として可能性がある。 製品タイプに基づくと、世界の非糖類甘味料市場において、栄養価の高いセグメントは2023-28年までに年平均成長率6%以上で成長すると予想される。 栄養価の高い甘味料」として知られる製品カテゴリーが、世界の非糖質甘味料市場で成長しているのは、その魅力に貢献している多くの要因によるものである。カロリーゼロの非栄養甘味料とは対照的に、栄養甘味料はカロリーを含み、摂取するとエネルギーになる。栄養価の高い甘味料の市場は、自然で加工度の低い食品に対する顧客の嗜好によって牽引されてきた。栄養価の高い甘味料の多くは、特定の非栄養価甘味料とは異なり、果実、蜂蜜、リュウゼツラン、メープルシロップなどの天然源から生産される。顧客がよりナチュラルでオーガニックな製品を求めるにつれ、より健全で親しみやすい風味を持つ甘味料に人気が集まっている。味と口当たりは、食品や飲料の調合において重要な考慮事項である。きび砂糖、黒砂糖、ココナッツシュガーは、伝統的に幅広い製品やレシピに使用されてきた栄養価の高い甘味料の一例であり、顧客に好まれる認知度の高い、望ましい風味プロファイルを提供する。非栄養性甘味料の風味が改善されたとはいえ、特に特定の料理用途においては、栄養性甘味料の風味を好む顧客もいる。 用途別では、化粧品・パーソナル分野が世界の非加糖甘味料市場で最も速い成長が見込まれている。 多くの説得力のある要因から、化粧品・パーソナルケア分野は世界の非糖類甘味料市場で最も速い速度で成長すると予測されている。まず、化粧品・パーソナルケア製品における天然成分や植物由来成分に対する顧客の嗜好が大きく変化している。果実エキスやエッセンシャルオイルなど、天然由来の非糖類甘味料は、人工成分や合成成分に代わる健康的なものとして注目されている。消費者は健康志向を強め、従来の甘味料が肌や身体に及ぼす潜在的な有害影響を懸念しているため、より低糖分の製品を積極的に求めている。ノンシュガー甘味料は、化粧品・パーソナルケア製品メーカーが、製品の性能と官能的品質を維持しながら、糖分レベルを下げたり、糖分を完全に使用しないことを可能にする。 市場促進要因 - 健康意識の高まり:消費者の健康意識の高まりは、ノンシュガー甘味料市場の主な促進要因の一つである。砂糖の過剰摂取に伴う健康リスクへの意識が高まるにつれ、低カロリーまたはゼロカロリーの健康的な代替品への需要が高まっている。 - 規制への取り組み:各国における砂糖消費削減を目的とした政府の規制や取り組みは、食品・飲料製品における非糖類甘味料の使用を奨励している。砂糖入り製品に対する課税や表示義務も、こうした甘味料の採用を促進する役割を果たしている。 市場阻害要因 - コストへの配慮:非糖質甘味料の中には、特に天然由来のものは、従来の砂糖や人工甘味料に比べて製造・加工コストが高くつくものがある。非シュガー甘味料のコストが高いため、特定の製品、特に利益率の厳しい製品での使用が制限される可能性がある。 - 製剤上の課題:非糖類甘味料は、特定のレシピや食品配合において、必ずしも砂糖と同様の挙動を示すとは限らない。味、テクスチャー、機能性の違いは、食品・飲料メーカーが糖分含有量を減らすために製品を改良する際に課題となりうる。 市場動向 - 植物由来成分へのシフト:消費者製品における植物由来成分や天然成分の嗜好は、甘味料にも及んでいる。リュウゼツランやココナッツシュガーのような植物由来の非糖類甘味料は、その天然由来と潜在的な栄養価の高さから人気を集めている。 - パーソナルケアと医薬品における用途の拡大:非糖類甘味料は、食品・飲料業界以外にも用途が広がっている。化粧品やパーソナル・ケア製品、医薬品の製剤に使用され、カロリーを伴わずに甘味を加えたり、特定の食事ニーズに対応したりしている。 COVID-19の影響 COVID-19のパンデミックは世界の非糖類甘味料市場に大きな影響を与え、広範な混乱をもたらし、消費者行動とビジネス力学に影響を与えた。世界が他に類を見ない健康上の大惨事と闘う中、数多くの要因が市場の方向性に影響を及ぼすように収束した。砂糖不使用の甘味料に対する消費者の需要は、健康やウェルビーイングに対する意識の高まりが主な原因となって、大流行が始まったころに増加した。人々は、砂糖をふんだんに使った従来の製品に代わる、より健康的なものを求めるようになっており、そのため非糖類甘味料業界は、人工甘味料、ステビア、モンクフルーツエキス、ポリオールなど、さまざまな製品カテゴリーで売上を大幅に伸ばした。パンデミック(世界的大流行)の間、免疫力を維持することが重視されるようになったことも、消費者が糖分の少ない商品を求めるようになり、業界をさらに強化した。 市場プレイヤーの洞察 Cargill, Incorporated、The Archer-Daniels-Midland Company、Tate & Lyle PLC、Ingredion Incorporated、味の素株式会社、Celanese Corporation、DuPont de Nemours, Inc.、International Flavors & Fragrances (IFF)、Roquette、Royal DSM N.V. 本レポートの対象 - 地域世界 - 歴史的な年2017 - 基準年2022 - 推定年2023 - 予測年2028 本レポートの対象分野 - 世界の非糖類甘味料とその価値とセグメント別予測 - 地域別非糖類甘味料市場分析 - 様々な促進要因と課題 - 進行中のトレンドと開発 - トッププロファイル企業 - 戦略的提言 レポート対象地域・国 - 北米 - 欧州 - アジア太平洋 - 南米 - 中東・アフリカ ソース別 - 人工 - 糖アルコール - 天然 タイプ別 - 高強度甘味料 - 果糖ぶどう糖液糖 - 低強度甘味料 製品タイプ別 - 非栄養 - 栄養価 用途別 - 食品・飲料(ベーカリー、菓子、乳製品、ジュース、機能性飲料、炭酸飲料) - 栄養・健康サプリメント - 医薬品 - 化粧品・パーソナルケア レポートのアプローチ 本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、そこに存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースなどの第三者情報源で構成されています。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引コールを行うことによって実施した。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データが揃えば、二次ソースから得た詳細の検証を開始することができる。 対象読者 本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、非糖類甘味料業界関連の団体や組織、政府機関、その他の関係者が市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。 ***注:ご注文確認後、レポートのお届けまで48時間(2営業日)かかります。 目次Table of Contents1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers & Opportunities 2.2. Market Restraints & Challenges 2.3. Market Trends 2.4. Covid-19 Effect 2.5. Supply chain Analysis 2.6. Policy & Regulatory Framework 2.7. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Global Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 6.1. Market Size By Value 6.2. Market Share By Region 6.3. Market Size and Forecast, By Geography 6.4. Market Size and Forecast, By Source 6.5. Market Size and Forecast, By Types 6.6. Market Size and Forecast, By Product Type 6.7. Market Size and Forecast, By Application 7. North America Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Share By Country 7.3. Market Size and Forecast, By Source 7.4. Market Size and Forecast, By Types 7.5. Market Size and Forecast, By Product Type 7.6. Market Size and Forecast, By Application 8. Europe Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast, By Source 8.4. Market Size and Forecast, By Types 8.5. Market Size and Forecast, By Product Type 8.6. Market Size and Forecast, By Application 9. Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 9.1. Market Size By Value 9.2. Market Share By Country 9.3. Market Size and Forecast, By Source 9.4. Market Size and Forecast, By Types 9.5. Market Size and Forecast, By Product Type 9.6. Market Size and Forecast, By Application 10. South America Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 10.1. Market Size By Value 10.2. Market Share By Country 10.3. Market Size and Forecast, By Source 10.4. Market Size and Forecast, By Types 10.5. Market Size and Forecast, By Product Type 10.6. Market Size and Forecast, By Application 11. Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 11.1. Market Size By Value 11.2. Market Share By Country 11.3. Market Size and Forecast, By Source 11.4. Market Size and Forecast, By Types 11.5. Market Size and Forecast, By Product Type 11.6. Market Size and Forecast, By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Dashboard 12.2. Business Strategies Adopted by Key Players 12.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022 12.4. Key Players Market Positioning Matrix 12.5. Porter's Five Forces 12.6. Company Profile 12.6.1. Cargill, Incorporated 12.6.2. The Archer-Daniels-Midland Company 12.6.3. Tate & Lyle PLC 12.6.4. Ingredion Incorporated 12.6.5. Ajinomoto Co., Inc 12.6.6. Celanese Corporation 12.6.7. DuPont de Nemours, Inc. 12.6.8. International Flavors & Fragrances(IFF) 12.6.9. Roquette 12.6.10. Royal DSM N.V. 13. Strategic Recommendations 14. Annexure 14.1. FAQ`s 14.2. Notes 14.3. Related Reports 15. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028 Figure 4: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 5: Global Non-Sugar Sweeteners Market Share By Region (2022) Figure 6: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 7: North America Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 8: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 9: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 10: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 11: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 12: South America Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 13: South America Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 14: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 15: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 16: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022 Figure 17: Market Share insights of key players, 2022 Figure 18: Porter's Five Forces of Global Non-Sugar Sweeteners Market List of Tables Table 1: Global Non-Sugar Sweeteners Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Non-Sugar Sweeteners Market, 2022 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 7: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 8: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 9: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 10: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 11: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 12: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 13: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 14: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 15: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 16: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 17: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 18: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 19: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 20: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 21: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 22: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 23: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 24: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 25: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion)
SummaryNon-sugar sweeteners are food additives that are used to simulate the taste of sugar in meals and beverages. The increased demand for low-calorie, diet, and sugar-free products has given rise to a new dimension in the non-sugar sweeteners market. The global non-sugar sweeteners market is being driven by issues such as weight loss, dental care, diabetes, and reactive hypoglycemia. As the importance of sugar reduction grows, so do appealing tastes, textures, and mouthfeel. In order to make cost-effective sweeteners, manufacturers are currently focusing on the utilization of different chemicals to compensate for functional losses caused by sugar removal. Furthermore, rising worldwide industry has resulted in a recent spike in urbanization. People are becoming more sedentary, spending more time at work, and doing less exercise. As a result, their food intake is out of balance, resulting in an energy imbalance in their bodies. The amount of calories consumed is greater than the amount of calories burned by the body. Consumption of high-calorie foods leads to fat storage and obesity. Obesity, in turn, is linked to a variety of health problems, including type 2 diabetes, cardiovascular disease, high blood pressure, and cancer. As a result, low-calorie sweeteners for food and beverages have grown in popularity in recent years. One of the key forces driving global market growth is the rising consumption of sugar-based food products in nations such as the United States, Canada, Japan, and India. Table of ContentsTable of Contents1. Executive Summary 2. Market Dynamics 2.1. Market Drivers & Opportunities 2.2. Market Restraints & Challenges 2.3. Market Trends 2.4. Covid-19 Effect 2.5. Supply chain Analysis 2.6. Policy & Regulatory Framework 2.7. Industry Experts Views 3. Research Methodology 3.1. Secondary Research 3.2. Primary Data Collection 3.3. Market Formation & Validation 3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery 4. Market Structure 4.1. Market Considerate 4.2. Assumptions 4.3. Limitations 4.4. Abbreviations 4.5. Sources 4.6. Definitions 5. Economic /Demographic Snapshot 6. Global Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 6.1. Market Size By Value 6.2. Market Share By Region 6.3. Market Size and Forecast, By Geography 6.4. Market Size and Forecast, By Source 6.5. Market Size and Forecast, By Types 6.6. Market Size and Forecast, By Product Type 6.7. Market Size and Forecast, By Application 7. North America Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 7.1. Market Size By Value 7.2. Market Share By Country 7.3. Market Size and Forecast, By Source 7.4. Market Size and Forecast, By Types 7.5. Market Size and Forecast, By Product Type 7.6. Market Size and Forecast, By Application 8. Europe Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 8.1. Market Size By Value 8.2. Market Share By Country 8.3. Market Size and Forecast, By Source 8.4. Market Size and Forecast, By Types 8.5. Market Size and Forecast, By Product Type 8.6. Market Size and Forecast, By Application 9. Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 9.1. Market Size By Value 9.2. Market Share By Country 9.3. Market Size and Forecast, By Source 9.4. Market Size and Forecast, By Types 9.5. Market Size and Forecast, By Product Type 9.6. Market Size and Forecast, By Application 10. South America Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 10.1. Market Size By Value 10.2. Market Share By Country 10.3. Market Size and Forecast, By Source 10.4. Market Size and Forecast, By Types 10.5. Market Size and Forecast, By Product Type 10.6. Market Size and Forecast, By Application 11. Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Outlook 11.1. Market Size By Value 11.2. Market Share By Country 11.3. Market Size and Forecast, By Source 11.4. Market Size and Forecast, By Types 11.5. Market Size and Forecast, By Product Type 11.6. Market Size and Forecast, By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Dashboard 12.2. Business Strategies Adopted by Key Players 12.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022 12.4. Key Players Market Positioning Matrix 12.5. Porter's Five Forces 12.6. Company Profile 12.6.1. Cargill, Incorporated 12.6.2. The Archer-Daniels-Midland Company 12.6.3. Tate & Lyle PLC 12.6.4. Ingredion Incorporated 12.6.5. Ajinomoto Co., Inc 12.6.6. Celanese Corporation 12.6.7. DuPont de Nemours, Inc. 12.6.8. International Flavors & Fragrances(IFF) 12.6.9. Roquette 12.6.10. Royal DSM N.V. 13. Strategic Recommendations 14. Annexure 14.1. FAQ`s 14.2. Notes 14.3. Related Reports 15. Disclaimer List of Figures Figure 1: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028 Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028 Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028 Figure 4: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 5: Global Non-Sugar Sweeteners Market Share By Region (2022) Figure 6: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 7: North America Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 8: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 9: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 10: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 11: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 12: South America Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 13: South America Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 14: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion) Figure 15: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Share By Country (2022) Figure 16: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022 Figure 17: Market Share insights of key players, 2022 Figure 18: Porter's Five Forces of Global Non-Sugar Sweeteners Market List of Tables Table 1: Global Non-Sugar Sweeteners Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion) Table 2: Influencing Factors for Non-Sugar Sweeteners Market, 2022 Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020 Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020 Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars Table 6: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 7: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 8: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 9: Global Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 10: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 11: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 12: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 13: North America Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 14: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 15: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 16: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 17: Europe Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 18: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 19: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 20: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 21: Asia-Pacific Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 22: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Source (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 23: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Types (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 24: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion) Table 25: Middle East & Africa Non-Sugar Sweeteners Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion)
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