世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ナッツの世界市場規模調査&予測、製品別(アーモンド、ピーナッツ、カシュー、クルミ、ヘーゼルナッツ、ピスタチオ、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域分析、2022-2029年


Global Nuts Market Size study&Forecast, by Product (Almonds, Peanuts, Cashew, Walnuts, Hazelnuts, Pistachios, Others), by Distribution Channel (Offline, Online)and Regional Analysis, 2022-2029

世界のナッツ市場は、2021Landで約541億1000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ナッツは、健康的なライフスタイルを維持するためのニーズの高ま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年3月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のナッツ市場は、2021Landで約541億1000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ナッツは、健康的なライフスタイルを維持するためのニーズの高まりにより、大きな市場需要を獲得しています。ナッツは通常、食用種子と非食用殻の2つの部分を含んでいます。ナッツは、栄養価が高く、生物活性化合物の豊富な供給源です。ナッツは、心臓病や動脈硬化など、さまざまな病気に有効であるため、最近では食事に取り入れることが非常に好まれます。さらに、ナッツはミネラルの豊富な供給源であることが市場を牽引しており、ナッツのアプリケーションの広い使用は、さらにその需要を後押しする上で大きな役割を果たしている。

消費者の健康的な食事に対する意識の高まりが、ナッツの市場を牽引しています。例えば、ナッツの一人当たりの平均消費量は、2023年には1.4kgになると予想されています。ナッツには大量の食物繊維が含まれており、糖尿病や健康疾患などの慢性疾患のリスクを低下させる。消費量の増加は、ナッツがグラノーラバーやトレイルミックスの構成要素であり、丸ごと食べることができるように、ナッツの広いアプリケーションに起因しています。いくつかのナッツはスナック食品としても食べられており、その中でもピーナッツとアーモンドは非常に好まれています。2018年のピーナッツの世界消費量は約4260万メートルトン、アーモンドは約119万メートルトンでした。さらに、新興のナッツスナック産業とナッツの生産プロセスにおける技術革新と進歩が、市場需要をより速いペースで押し上げています。しかし、ナッツに関連する高コストは、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。

ナッツの世界市場の調査対象地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域です。欧州は、年間成長率2.02%(予測期間のCAGR)でナッツ市場を支配しています。健康的なライフスタイルとウェルネスの台頭が、業界の成長を後押ししています。アーモンド、クルミ、カシューナッツなどのナッツ類は栄養価が高いため、成長が見込まれています。アジア太平洋地域は、年平均成長率5.3%でナッツ市場の最速成長地域になると予想されています。可処分所得の増加が植物性製品の需要に影響を与え、ナッツの需要を牽引しています。植物由来の製品は、不飽和脂肪酸と生物活性成分の豊富な供給源である。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ダイヤモンドフーズ株式会社(Diamond Foods, Inc.
ジョン・B・サンフィリッポ&サンInc.
クラフトフーズ社(Kraft Foods Inc.
オラムグループリミテッド
アグロフルーゼ地中海農業グループSA
ハインズナットカンパニー
マウントフランクリンフードLLC
スタースナックス社合同会社
グロワーダイレクトナットカンパニー社
ジャーマック ピスタチオ株式会社
市場における最近の動向
 2020年6月、マウントフランクリン食品から「Nubu Nut Butter Bites」が発売された。ナッツとバターの風味を持つ健康的なスナックを求める消費者の需要を満たすと予想される。
 2020年6月、Kraft Heinzがプランターポップ&プアナッツを発売、消費者はナッツスナックをポップ、プア、リピートすることができる。
世界のナッツ市場レポートスコープ
ヒストリカルデータ2019-2020-2021
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象製品、流通チャネル、地域別セグメント
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
製品別
アーモンド
ピーナツ
カシュー
クルミ
ヘーゼルナッツ
ピスタチオ
その他
流通チャネル別
オフライン
オンライン
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Nuts Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Nuts Market, by Product,2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Nuts Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Nuts Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Nuts Market Dynamics
3.1. Nuts Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rich source of Vitamins and Minerals
3.1.1.2. Wider use of application
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost associated with Nuts
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in Formulation
3.1.3.2. Growing Nut Snack Industry
Chapter 4. Global Nuts MarketIndustry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Nuts Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Nuts Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Nuts Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Nuts Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Almonds
6.4.2. Peanuts
6.4.3. Cashew
6.4.4. Walnuts
6.4.5. Hazelnuts
6.4.6. Pistachios
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Nuts Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Nuts Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Nuts Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Nuts Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Offline
7.4.2. Online
Chapter 8. Global Nuts Market, Regional Analysis
8.1. Nuts Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Nuts Market
8.2.1. U.S.Nuts Market
8.2.1.1. Productbreakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. CanadaNuts Market
8.3. Europe Nuts Market Snapshot
8.3.1. U.K. Nuts Market
8.3.2. Germany Nuts Market
8.3.3. France Nuts Market
8.3.4. Spain Nuts Market
8.3.5. Italy Nuts Market
8.3.6. Rest of EuropeNuts Market
8.4. Asia-PacificNuts Market Snapshot
8.4.1. China Nuts Market
8.4.2. India Nuts Market
8.4.3. JapanNuts Market
8.4.4. Australia Nuts Market
8.4.5. South Korea Nuts Market
8.4.6. Rest of Asia PacificNuts Market
8.5. Latin America Nuts Market Snapshot
8.5.1. Brazil Nuts Market
8.5.2. MexicoNuts Market
8.6. Rest of The World Nuts Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Diamond Foods, Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. ProductSummary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. John B. Sanfilippo & Son Inc.
9.2.3. Kraft Foods Inc.
9.2.4. Olam Group Ltd.
9.2.5. Agrofruse Mediterranean Agricultural Group SA
9.2.6. Hines Nut Company
9.2.7. Mount Franklin Food LLC.
9.2.8. Star Snacks Co., LLC
9.2.9. Grower Direct Nut Company, Inc.
9.2.10. Germack Pistachio Co.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Nuts Market is valued at approximately USD 54.11 billion in 2021Land is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.6% over the forecast period 2022-2029. Nuts are experiencing huge market demand due to the increasing need to maintain a healthy lifestyle. A nut usually contains two parts- an edible seed and a non-edible shell. It is a nutritionally dense and rich source of bioactive compounds. Including nuts in your diet is highly preferredthese days as it acts useful in various other issues such as heart diseases and artery health. Additionally, nuts being a rich source of minerals are driving the market and the wider use of application of nuts plays a major role in boosting its demand further.

The growing awareness about healthy eating among consumers is driving the market for nuts. For instance, the average volume per person in nut consumption is anticipated to be 1.4kg in 2023. Nutscontain a huge amount of fiber and it lowersthe risk of chronic diseases such as diabetes and health diseases. The increasing consumption is due to the wider application of nut as it is a component in granola bars, trail mixes and can be eaten whole. Several nuts are eaten as snack food also out of which peanuts and almonds are highly preferred. In 2018 the worldwide consumption of peanuts was approximately 42.6 million metric tons and almonds nearly 1.19 million metric tons. Furthermore, the emerging nut snack industry and technological innovations and advancements in the production process of nut are boosting the market demand at faster pace. However, the high cost associated withNuts stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Nuts Marketstudy includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World.Europe is dominating the nut market with an annual growth rate of 2.02% (CAGR for the forecasted period). The emerging healthy lifestyle and wellness areboosting the industry’s growth. The nutritious benefits of nuts such asalmonds, walnuts and cashew has projected growth. Asia-Pacific is anticipated to be the fastest-growing region in the nut market with a CAGR of 5.3%. Increasing disposable income is affecting the demand for plant-based products driving the demand for nuts. Plant-based products are a rich source of unsaturated fatty acids and bio-active components.

Major market player included in this report are:
Diamond Foods, Inc.
John B. Sanfilippo & Son Inc.
Kraft Foods Inc.
Olam Group Ltd
Agrofruse Mediterranean Agricultural Group SA
Hines Nut Company
Mount Franklin Food LLC.
Star Snacks Co., LLC
Grower Direct Nut Company, Inc.
Germack Pistachio Co.
Recent Developments in the Market:
 In June 2020, Nubu Nut Butter Bites was introduced by Mount Franklin food, it was anticipated to meet the consumer demand for a healthier snack with a nutty and buttery flavor.
 In June 2020, Kraft Heinz launched a planter pop and pour nut, enabling the consumer to pop, pour and repeat the nut snack.
Global Nuts Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporatespotential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Almonds
Peanuts
Cashew
Walnuts
Hazelnuts
Pistachios
Others
By Distribution Channel:
Offline
Online
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Nuts Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Nuts Market, by Product,2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Nuts Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Nuts Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Nuts Market Dynamics
3.1. Nuts Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rich source of Vitamins and Minerals
3.1.1.2. Wider use of application
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost associated with Nuts
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in Formulation
3.1.3.2. Growing Nut Snack Industry
Chapter 4. Global Nuts MarketIndustry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Nuts Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Nuts Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Nuts Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Nuts Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Almonds
6.4.2. Peanuts
6.4.3. Cashew
6.4.4. Walnuts
6.4.5. Hazelnuts
6.4.6. Pistachios
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Nuts Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Nuts Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Nuts Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Nuts Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Offline
7.4.2. Online
Chapter 8. Global Nuts Market, Regional Analysis
8.1. Nuts Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Nuts Market
8.2.1. U.S.Nuts Market
8.2.1.1. Productbreakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. CanadaNuts Market
8.3. Europe Nuts Market Snapshot
8.3.1. U.K. Nuts Market
8.3.2. Germany Nuts Market
8.3.3. France Nuts Market
8.3.4. Spain Nuts Market
8.3.5. Italy Nuts Market
8.3.6. Rest of EuropeNuts Market
8.4. Asia-PacificNuts Market Snapshot
8.4.1. China Nuts Market
8.4.2. India Nuts Market
8.4.3. JapanNuts Market
8.4.4. Australia Nuts Market
8.4.5. South Korea Nuts Market
8.4.6. Rest of Asia PacificNuts Market
8.5. Latin America Nuts Market Snapshot
8.5.1. Brazil Nuts Market
8.5.2. MexicoNuts Market
8.6. Rest of The World Nuts Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Diamond Foods, Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. ProductSummary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. John B. Sanfilippo & Son Inc.
9.2.3. Kraft Foods Inc.
9.2.4. Olam Group Ltd.
9.2.5. Agrofruse Mediterranean Agricultural Group SA
9.2.6. Hines Nut Company
9.2.7. Mount Franklin Food LLC.
9.2.8. Star Snacks Co., LLC
9.2.9. Grower Direct Nut Company, Inc.
9.2.10. Germack Pistachio Co.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(nuts)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る