ナッツの世界市場規模調査&予測、製品別(アーモンド、ピーナッツ、カシュー、クルミ、ヘーゼルナッツ、ピスタチオ、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域分析、2022-2029年Global Nuts Market Size study&Forecast, by Product (Almonds, Peanuts, Cashew, Walnuts, Hazelnuts, Pistachios, Others), by Distribution Channel (Offline, Online)and Regional Analysis, 2022-2029 世界のナッツ市場は、2021Landで約541億1000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ナッツは、健康的なライフスタイルを維持するためのニーズの高ま... もっと見る
サマリー世界のナッツ市場は、2021Landで約541億1000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ナッツは、健康的なライフスタイルを維持するためのニーズの高まりにより、大きな市場需要を獲得しています。ナッツは通常、食用種子と非食用殻の2つの部分を含んでいます。ナッツは、栄養価が高く、生物活性化合物の豊富な供給源です。ナッツは、心臓病や動脈硬化など、さまざまな病気に有効であるため、最近では食事に取り入れることが非常に好まれます。さらに、ナッツはミネラルの豊富な供給源であることが市場を牽引しており、ナッツのアプリケーションの広い使用は、さらにその需要を後押しする上で大きな役割を果たしている。消費者の健康的な食事に対する意識の高まりが、ナッツの市場を牽引しています。例えば、ナッツの一人当たりの平均消費量は、2023年には1.4kgになると予想されています。ナッツには大量の食物繊維が含まれており、糖尿病や健康疾患などの慢性疾患のリスクを低下させる。消費量の増加は、ナッツがグラノーラバーやトレイルミックスの構成要素であり、丸ごと食べることができるように、ナッツの広いアプリケーションに起因しています。いくつかのナッツはスナック食品としても食べられており、その中でもピーナッツとアーモンドは非常に好まれています。2018年のピーナッツの世界消費量は約4260万メートルトン、アーモンドは約119万メートルトンでした。さらに、新興のナッツスナック産業とナッツの生産プロセスにおける技術革新と進歩が、市場需要をより速いペースで押し上げています。しかし、ナッツに関連する高コストは、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。 ナッツの世界市場の調査対象地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域です。欧州は、年間成長率2.02%(予測期間のCAGR)でナッツ市場を支配しています。健康的なライフスタイルとウェルネスの台頭が、業界の成長を後押ししています。アーモンド、クルミ、カシューナッツなどのナッツ類は栄養価が高いため、成長が見込まれています。アジア太平洋地域は、年平均成長率5.3%でナッツ市場の最速成長地域になると予想されています。可処分所得の増加が植物性製品の需要に影響を与え、ナッツの需要を牽引しています。植物由来の製品は、不飽和脂肪酸と生物活性成分の豊富な供給源である。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ダイヤモンドフーズ株式会社(Diamond Foods, Inc. ジョン・B・サンフィリッポ&サンInc. クラフトフーズ社(Kraft Foods Inc. オラムグループリミテッド アグロフルーゼ地中海農業グループSA ハインズナットカンパニー マウントフランクリンフードLLC スタースナックス社合同会社 グロワーダイレクトナットカンパニー社 ジャーマック ピスタチオ株式会社 市場における最近の動向 2020年6月、マウントフランクリン食品から「Nubu Nut Butter Bites」が発売された。ナッツとバターの風味を持つ健康的なスナックを求める消費者の需要を満たすと予想される。 2020年6月、Kraft Heinzがプランターポップ&プアナッツを発売、消費者はナッツスナックをポップ、プア、リピートすることができる。 世界のナッツ市場レポートスコープ ヒストリカルデータ2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象製品、流通チャネル、地域別セグメント 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 アーモンド ピーナツ カシュー クルミ ヘーゼルナッツ ピスタチオ その他 流通チャネル別 オフライン オンライン 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Nuts Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Nuts Market, by Product,2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Nuts Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Nuts Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Nuts Market Dynamics 3.1. Nuts Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rich source of Vitamins and Minerals 3.1.1.2. Wider use of application 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost associated with Nuts 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancements in Formulation 3.1.3.2. Growing Nut Snack Industry Chapter 4. Global Nuts MarketIndustry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Nuts Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Nuts Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Nuts Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Nuts Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Almonds 6.4.2. Peanuts 6.4.3. Cashew 6.4.4. Walnuts 6.4.5. Hazelnuts 6.4.6. Pistachios 6.4.7. Others Chapter 7. Global Nuts Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Nuts Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Nuts Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Nuts Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Offline 7.4.2. Online Chapter 8. Global Nuts Market, Regional Analysis 8.1. Nuts Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Nuts Market 8.2.1. U.S.Nuts Market 8.2.1.1. Productbreakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. CanadaNuts Market 8.3. Europe Nuts Market Snapshot 8.3.1. U.K. Nuts Market 8.3.2. Germany Nuts Market 8.3.3. France Nuts Market 8.3.4. Spain Nuts Market 8.3.5. Italy Nuts Market 8.3.6. Rest of EuropeNuts Market 8.4. Asia-PacificNuts Market Snapshot 8.4.1. China Nuts Market 8.4.2. India Nuts Market 8.4.3. JapanNuts Market 8.4.4. Australia Nuts Market 8.4.5. South Korea Nuts Market 8.4.6. Rest of Asia PacificNuts Market 8.5. Latin America Nuts Market Snapshot 8.5.1. Brazil Nuts Market 8.5.2. MexicoNuts Market 8.6. Rest of The World Nuts Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Diamond Foods, Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. ProductSummary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. John B. Sanfilippo & Son Inc. 9.2.3. Kraft Foods Inc. 9.2.4. Olam Group Ltd. 9.2.5. Agrofruse Mediterranean Agricultural Group SA 9.2.6. Hines Nut Company 9.2.7. Mount Franklin Food LLC. 9.2.8. Star Snacks Co., LLC 9.2.9. Grower Direct Nut Company, Inc. 9.2.10. Germack Pistachio Co. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Nuts Market is valued at approximately USD 54.11 billion in 2021Land is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.6% over the forecast period 2022-2029. Nuts are experiencing huge market demand due to the increasing need to maintain a healthy lifestyle. A nut usually contains two parts- an edible seed and a non-edible shell. It is a nutritionally dense and rich source of bioactive compounds. Including nuts in your diet is highly preferredthese days as it acts useful in various other issues such as heart diseases and artery health. Additionally, nuts being a rich source of minerals are driving the market and the wider use of application of nuts plays a major role in boosting its demand further. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Nuts Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Nuts Market, by Product,2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Nuts Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Nuts Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Nuts Market Dynamics 3.1. Nuts Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rich source of Vitamins and Minerals 3.1.1.2. Wider use of application 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost associated with Nuts 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancements in Formulation 3.1.3.2. Growing Nut Snack Industry Chapter 4. Global Nuts MarketIndustry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Nuts Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Nuts Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Nuts Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Nuts Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Almonds 6.4.2. Peanuts 6.4.3. Cashew 6.4.4. Walnuts 6.4.5. Hazelnuts 6.4.6. Pistachios 6.4.7. Others Chapter 7. Global Nuts Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Nuts Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Nuts Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Nuts Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Offline 7.4.2. Online Chapter 8. Global Nuts Market, Regional Analysis 8.1. Nuts Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Nuts Market 8.2.1. U.S.Nuts Market 8.2.1.1. Productbreakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. CanadaNuts Market 8.3. Europe Nuts Market Snapshot 8.3.1. U.K. Nuts Market 8.3.2. Germany Nuts Market 8.3.3. France Nuts Market 8.3.4. Spain Nuts Market 8.3.5. Italy Nuts Market 8.3.6. Rest of EuropeNuts Market 8.4. Asia-PacificNuts Market Snapshot 8.4.1. China Nuts Market 8.4.2. India Nuts Market 8.4.3. JapanNuts Market 8.4.4. Australia Nuts Market 8.4.5. South Korea Nuts Market 8.4.6. Rest of Asia PacificNuts Market 8.5. Latin America Nuts Market Snapshot 8.5.1. Brazil Nuts Market 8.5.2. MexicoNuts Market 8.6. Rest of The World Nuts Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Diamond Foods, Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. ProductSummary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. John B. Sanfilippo & Son Inc. 9.2.3. Kraft Foods Inc. 9.2.4. Olam Group Ltd. 9.2.5. Agrofruse Mediterranean Agricultural Group SA 9.2.6. Hines Nut Company 9.2.7. Mount Franklin Food LLC. 9.2.8. Star Snacks Co., LLC 9.2.9. Grower Direct Nut Company, Inc. 9.2.10. Germack Pistachio Co. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(nuts)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|