セイボリースナック製品の世界市場規模調査、製品別(ポテトチップス、押し出しスナック、ポップコーン、ナッツ&シード、パフドスナック、トルティーヤ)、フレーバー別(バーベキュー、スパイス、塩味、プレーン/未加工)、流通チャネル(小売、フードサービス)、地域予測 2021-2027Global Savory Snack Product Market Size study, by Product (Potato Chips, Extruded Snacks, Popcorn, Nuts & Seeds, Puffed Snacks, Tortillas), Flavour (Barbeque, Spice, Salty, Plain/Unflavoured), Distribution Channel (retail, foodservice), and Regional Forecasts 2021-2027 世界のセイボリースナック製品市場は、2021年に約1,842億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。セイボリースナックとは、甘いプロファイルではなく、... もっと見る
サマリー世界のセイボリースナック製品市場は、2021年に約1,842億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。セイボリースナックとは、甘いプロファイルではなく、塩味やスパイシーな風味を持つ食品です。野菜、ナッツ、穀物、果物、植物油、スパイスなど、さまざまな食材を使用して製造され、味わい深いスナックです。これらのおいしいスナックには、食物繊維、ビタミン、ミネラルが含まれています。市場は、世界的な小売業界の拡大や便利な食品への需要の増加といった主要な要因によって牽引されています。小売業界は、セイボリースナックグッズの世界的な主要販売チャネルの一つです。米国、カナダ、英国、フランス、オーストラリアなどの先進国では、スーパーマーケットやハイパーマーケットの幅広いネットワークがあり、人口の大部分をカバーしています。例えば、Statistaによると、小売市場から生み出される総売上は2019年に25兆米ドルで、2022年には27兆米ドルに達することが予測されています。さらに、発展途上国におけるeコマースの普及が、セイボリースナック製品の市場成長を後押ししています。例えば、Statistaによると、アフリカのEコマース市場は2019年の3.9%から2021年には27.9%に拡大しました。さらに、2025年には40パーセントに達すると予測されています。しかし、低脂肪・低ナトリウム製品への消費者の傾斜の高まりは、2021年から2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。世界のセイボリースナック製品市場分析の研究で考慮された地理的地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域を含みます。北米は収益面で市場をリードしています。この地域全体でサックやコンビニエンスフードの需要が高まっていることなどが要因です。APACは、都市化した世界における消費者のコンビニエンスフードに対する嗜好の高まりにより、今後数年間で最も急速に成長する地域と予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ブルーダイヤモンドグロワーズ NESTLE SA ザ・クラフトハインツ・カンパニー HAIN CELESTIAL ロレンツ・バールセン・スナックワールド・ゲーエムベーハー&コ・ケー(THE LORENZ BAHLSEN SANK WORLD GMBH & CO KG CONAGRAブランド グルポ・ビムボ(GRUPO BIMBO ユニバーサル・ロビナ株式会社 株式会社マース オールドダッチフーズ(株) 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 ポテトチップス 押し出しスナック ポップコーン ナッツ・種子 パフ入りスナック菓子 トルティーヤ その他の製品 フレーバー別 バーベキュー スパイス ソルティ プレーン/ノンフレーバー その他のフレーバー 流通チャネル別 小売 フーズサービス 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるセイボリースナック製品の世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Global Savory snack products Market, by region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Global Savory snack products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Global Savory snack products Market, by Flavor, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Global Savory snack products Market, by Distribution channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Savory snack products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Savory snack products Market Dynamics 3.1. Savory snack products Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Expansion of the retail industry globally 3.1.1.2. Increasing demand for convenient food products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Growing inclination of consumers towards low fat and low sodium products 3.1.2.2. Health issues associated with consumption of snacks products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing eCommerce penetration in the developing countries 3.1.3.2. Increasing demand for healthy snacks Chapter 4. Global Savory snack products Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economic 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Savory snack products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Savory snack products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Savory snack products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Savory snack products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Potato chips 6.4.2. Extruded snacks 6.4.3. Popcorn 6.4.4. Nuts & seeds 6.4.5. Puffed snacks 6.4.6. Tortillas 6.4.7. Other products Chapter 7. Global Savory snack products Market, by Flavor 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Savory snack products Market by Flavor, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Savory snack products Market Estimates & Forecasts by Flavor 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Savory snack products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Barbeque 7.4.2. Spice 7.4.3. Salty 7.4.4. Plain/unflavoured 7.4.5. Other flavors Chapter 8. Global Savory snack products Market, by Distribution channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Savory snack products Market by Distribution channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Savory snack products Market Estimates & Forecasts by distribution channel 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Savory snack products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Retail 8.4.2. Food service Chapter 9. Global Savory snack products Market, Regional Analysis 9.1. Savory snack products Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Savory snack products Market 9.2.1. U.S. Savory snack products Market 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. Flavor breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Savory snack products Market 9.3. Europe Savory snack products Market Snapshot 9.3.1. U.K. Savory snack products Market 9.3.2. Germany Savory snack products Market 9.3.3. France Savory snack products Market 9.3.4. Spain Savory snack products Market 9.3.5. Italy Savory snack products Market 9.3.6. Rest of Europe Savory snack products Market 9.4. Asia-Pacific Savory snack products Market Snapshot 9.4.1. China Savory snack products Market 9.4.2. India Savory snack products Market 9.4.3. Japan Savory snack products Market 9.4.4. Australia Savory snack products Market 9.4.5. South Korea Savory snack products Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Savory snack products Market 9.5. Latin America Savory snack products Market Snapshot 9.5.1. Brazil Savory snack products Market 9.5.2. Mexico Savory snack products Market 9.6. Rest of The World Savory snack products Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. BLUE DIAMOND GROWERS 10.2.1.1. KEY INFORMATION 10.2.1.2. OVERVIEW 10.2.1.3. FINANCIAL (SUBJECT TO DATA AVAILABILITY) 10.2.1.4. PRODUCT SUMMARY 10.2.1.5. RECENT DEVELOPMENTS 10.2.2. NESTLE SA 10.2.3. THE KRAFT HEINZ COMPANY 10.2.4. HAIN CELESTIAL 10.2.5. THE LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD GMBH & CO KG 10.2.6. CONAGRA BRANDS 10.2.7. GRUPO BIMBO 10.2.8. UNIVERSAL ROBINA CORPORATION 10.2.9. MARS INCORPORATED 10.2.10. OLD DUTCH FOODS INC. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Savory Snack Product Market is valued approximately at USD 184.2 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.2% over the forecast period 2021-2027. Savory snacks are foods that have a salty or spicy flavor rather than a sweet profile. Savory snacks are produced with a variety of ingredients such as vegetables, nuts, grains, fruits, vegetable oils, and spices. These tasty treats are loaded with fiber, vitamins, minerals. The market is driven by the key factors such as expansion of the retail industry globally and increasing demand for convenient food products. The retail industry is one of the world's leading sales channels for savory snack goods. The United States, Canada, the United Kingdom, France, Australia, and other industrialized countries have a wide network of supermarkets and hypermarkets that serve the majority of the population. For instance, as per Statista, the total sales generated from retail market was USD 25 trillion in 2019 with the forecast to reach USD 27 trillion by 2022. Moreover, growing eCommerce penetration in the developing countries boost the market growth of savory snack product. For instance, as per Statista, e-commerce market in Africa expanded from 3.9 percent in 2019 to 27.9 percent in 2021. Further, it is forecast to reach 40 percent by 2025. However, growing inclination of consumers towards low fat and low sodium products impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Global Savory snack products Market, by region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Global Savory snack products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Global Savory snack products Market, by Flavor, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Global Savory snack products Market, by Distribution channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Savory snack products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Savory snack products Market Dynamics 3.1. Savory snack products Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Expansion of the retail industry globally 3.1.1.2. Increasing demand for convenient food products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Growing inclination of consumers towards low fat and low sodium products 3.1.2.2. Health issues associated with consumption of snacks products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing eCommerce penetration in the developing countries 3.1.3.2. Increasing demand for healthy snacks Chapter 4. Global Savory snack products Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economic 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Savory snack products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Savory snack products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Savory snack products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Savory snack products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Potato chips 6.4.2. Extruded snacks 6.4.3. Popcorn 6.4.4. Nuts & seeds 6.4.5. Puffed snacks 6.4.6. Tortillas 6.4.7. Other products Chapter 7. Global Savory snack products Market, by Flavor 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Savory snack products Market by Flavor, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Savory snack products Market Estimates & Forecasts by Flavor 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Savory snack products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Barbeque 7.4.2. Spice 7.4.3. Salty 7.4.4. Plain/unflavoured 7.4.5. Other flavors Chapter 8. Global Savory snack products Market, by Distribution channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Savory snack products Market by Distribution channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Savory snack products Market Estimates & Forecasts by distribution channel 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Savory snack products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Retail 8.4.2. Food service Chapter 9. Global Savory snack products Market, Regional Analysis 9.1. Savory snack products Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Savory snack products Market 9.2.1. U.S. Savory snack products Market 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. Flavor breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Savory snack products Market 9.3. Europe Savory snack products Market Snapshot 9.3.1. U.K. Savory snack products Market 9.3.2. Germany Savory snack products Market 9.3.3. France Savory snack products Market 9.3.4. Spain Savory snack products Market 9.3.5. Italy Savory snack products Market 9.3.6. Rest of Europe Savory snack products Market 9.4. Asia-Pacific Savory snack products Market Snapshot 9.4.1. China Savory snack products Market 9.4.2. India Savory snack products Market 9.4.3. Japan Savory snack products Market 9.4.4. Australia Savory snack products Market 9.4.5. South Korea Savory snack products Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Savory snack products Market 9.5. Latin America Savory snack products Market Snapshot 9.5.1. Brazil Savory snack products Market 9.5.2. Mexico Savory snack products Market 9.6. Rest of The World Savory snack products Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. BLUE DIAMOND GROWERS 10.2.1.1. KEY INFORMATION 10.2.1.2. OVERVIEW 10.2.1.3. FINANCIAL (SUBJECT TO DATA AVAILABILITY) 10.2.1.4. PRODUCT SUMMARY 10.2.1.5. RECENT DEVELOPMENTS 10.2.2. NESTLE SA 10.2.3. THE KRAFT HEINZ COMPANY 10.2.4. HAIN CELESTIAL 10.2.5. THE LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD GMBH & CO KG 10.2.6. CONAGRA BRANDS 10.2.7. GRUPO BIMBO 10.2.8. UNIVERSAL ROBINA CORPORATION 10.2.9. MARS INCORPORATED 10.2.10. OLD DUTCH FOODS INC. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(snack)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|