パーソナルケアワイプの世界市場調査&予測、製品別(ベビーワイプ、フェイシャル&コスメティックワイプ、ハンド&ボディワイプ、フラッシャブルワイプ、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、薬局&ドラッグストア、Eコマース、その他)、地域分析、2022-2029年Global Personal Care Wipes Market Size study & Forecast, by Product (Baby Wipes, Facial & Cosmetic Wipes, Hand & Body Wipes, Flushable Wipes, Others), by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Pharmacies & Drugstores, E-commerce, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 パーソナルケアワイプの世界市場は、2021年に約112億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。利便性、清潔さ、廃棄の容易さ、消費者重視の美的感... もっと見る
サマリーパーソナルケアワイプの世界市場は、2021年に約112億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。利便性、清潔さ、廃棄の容易さ、消費者重視の美的感覚は、パーソナルケアワイプの主要な属性として、この分野の拡大を後押ししています。また、清潔さへの意識の高まりも拡大に拍車をかけています。布、液体洗浄剤、ペーパータオルの代わりとして、より実用的な製品として使用されることが増えており、この分野の繁栄に貢献しています。さらに、環境に配慮したオーガニックワイプの需要も高まっています。例えば、Walgreens Boots Alliance, Inc.は、2022年4月に、2022年末までに、プラスチックを含むワイプを、木質繊維や植物でできた代替品に置き換えると述べています。今後数年間は、オーガニック製品の消費者の間でこの傾向がさらに高まることが予想される。パーソナルケア用ウェットティッシュは、持ち運びが可能なため、個人の衛生状態を簡単に保つことができます。また、天然成分で作られたものが多く、環境に優しく、持続可能な商品に対する消費者の要望を満たすことができます。さらに、衛生、化粧品、美容など、さまざまな業界でスキンケアやパーソナルケア製品の需要が高まっています。携帯性に優れ、泡立てやすすぎが不要なため、顔や化粧品の拭き取りは消費者に役立っています。しかし、パーソナルケアワイプはコストが高いため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 パーソナルケアワイプの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。パーソナルケアワイプの北米市場は、2021年の市場シェアを独占しています。個人衛生や家庭での作業用ワイプのニーズが高まっているため。衛生用品に対する需要の高まりと、顧客の健康に対する意識の高まりから、2021年の北米市場は米国が首位をキープしました。さらに、この地域は多種多様な商品を入手しやすいため、さらなる拡大が促進されています。これと並んで、アジア太平洋地域は最も速い年平均成長率で成長しています。この地域は新生児人口が多いため、今後数年間はその増加に拍車がかかると考えられます。例えば、東アジアフォーラム(EAF)は、2020年に中国だけで1,200万人の子供が生まれると予測しています。この地域の成長を後押しするもう一つの重要な側面は、幅広い商品を競争力のある価格で入手できることです。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: エダナ ダイヤモンド・ワイプス・インターナショナル・インク メドライン・インダストリーズ ザ・オネスト・カンパニー、Inc. プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー エッジウェルパーソナルケア社 ジョンソン・エンド・ジョンソン・サービス・インク プラスワイプ ロックライン・インダストリーズ KCWW 最近の市場の動向です: エシティは、2022年4月にレガシー・コンバーティング社の買収を発表した。同社はドライワイプ、ウェットワイプ、ケミカルレディワイプなど様々な商品を販売しています。 パーソナルケアワイプの世界市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント 製品、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 ベビーワイプ フェイシャル&コスメティックワイプ ハンド&ボディワイプ 水に流せるおしりふき その他 流通チャネル別 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 薬局・ドラッグストア Eコマース その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Personal Care Wipes Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Personal Care Wipes Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Personal Care Wipes Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Personal Care Wipes Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Personal Care Wipes Market Dynamics 3.1. Personal Care Wipes Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing awareness of cleanliness 3.1.1.2. Growing demand for organic products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Personal Care Wipes 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising preference for travelling 3.1.3.2. Growing initiatives by key market players Chapter 4. Global Personal Care Wipes Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Personal Care Wipes Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Personal Care Wipes Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Personal Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Personal Care Wipes Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Baby Wipes 6.4.2. Facial & Cosmetic Wipes 6.4.3. Hand & Body Wipes 6.4.4. Flushable Wipes 6.4.5. Others Chapter 7. Global Personal Care Wipes Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Personal Care Wipes Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Personal Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Personal Care Wipes Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 7.4.2. Pharmacies & Drug stores 7.4.3. E-commerce 7.4.4. Others Chapter 8. Global Personal Care Wipes Market, Regional Analysis 8.1. Personal Care Wipes Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Personal Care Wipes Market 8.2.1. U.S. Personal Care Wipes Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Personal Care Wipes Market 8.3. Europe Personal Care Wipes Market Snapshot 8.3.1. U.K. Personal Care Wipes Market 8.3.2. Germany Personal Care Wipes Market 8.3.3. France Personal Care Wipes Market 8.3.4. Spain Personal Care Wipes Market 8.3.5. Italy Personal Care Wipes Market 8.3.6. Rest of Europe Personal Care Wipes Market 8.4. Asia-Pacific Personal Care Wipes Market Snapshot 8.4.1. China Personal Care Wipes Market 8.4.2. India Personal Care Wipes Market 8.4.3. Japan Personal Care Wipes Market 8.4.4. Australia Personal Care Wipes Market 8.4.5. South Korea Personal Care Wipes Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Personal Care Wipes Market 8.5. Latin America Personal Care Wipes Market Snapshot 8.5.1. Brazil Personal Care Wipes Market 8.5.2. Mexico Personal Care Wipes Market 8.5.3. Rest of Latin America Personal Care Wipes Market 8.6. Rest of The World Personal Care Wipes Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Edana 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Diamond Wipes International Inc. 9.2.3. Medline Industries 9.2.4. The Honest Company, Inc. 9.2.5. Procter and Gamble Co. 9.2.6. Edgewell Personal Care Co. 9.2.7. Johnson & Johnson Services, Inc. 9.2.8. Pluswipes 9.2.9. Rockline Industries 9.2.10. KCWW Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Personal Care Wipes Market is valued at approximately USD 11.25 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.2 % over the forecast period 2022-2029. Convenience, cleanliness, ease of disposal, and consumer-focused aesthetics are some of the key attributes of personal care wipes that are driving the expansion of the sector. The expansion is also being fueled by the increased awareness of cleanliness. The product is increasingly being used as a more practical substitute for cloth, liquid washes, and paper towels, which is helping the sector flourish. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Personal Care Wipes Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Personal Care Wipes Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Personal Care Wipes Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Personal Care Wipes Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Personal Care Wipes Market Dynamics 3.1. Personal Care Wipes Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing awareness of cleanliness 3.1.1.2. Growing demand for organic products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Personal Care Wipes 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising preference for travelling 3.1.3.2. Growing initiatives by key market players Chapter 4. Global Personal Care Wipes Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Personal Care Wipes Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Personal Care Wipes Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Personal Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Personal Care Wipes Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Baby Wipes 6.4.2. Facial & Cosmetic Wipes 6.4.3. Hand & Body Wipes 6.4.4. Flushable Wipes 6.4.5. Others Chapter 7. Global Personal Care Wipes Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Personal Care Wipes Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Personal Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Personal Care Wipes Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 7.4.2. Pharmacies & Drug stores 7.4.3. E-commerce 7.4.4. Others Chapter 8. Global Personal Care Wipes Market, Regional Analysis 8.1. Personal Care Wipes Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Personal Care Wipes Market 8.2.1. U.S. Personal Care Wipes Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Personal Care Wipes Market 8.3. Europe Personal Care Wipes Market Snapshot 8.3.1. U.K. Personal Care Wipes Market 8.3.2. Germany Personal Care Wipes Market 8.3.3. France Personal Care Wipes Market 8.3.4. Spain Personal Care Wipes Market 8.3.5. Italy Personal Care Wipes Market 8.3.6. Rest of Europe Personal Care Wipes Market 8.4. Asia-Pacific Personal Care Wipes Market Snapshot 8.4.1. China Personal Care Wipes Market 8.4.2. India Personal Care Wipes Market 8.4.3. Japan Personal Care Wipes Market 8.4.4. Australia Personal Care Wipes Market 8.4.5. South Korea Personal Care Wipes Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Personal Care Wipes Market 8.5. Latin America Personal Care Wipes Market Snapshot 8.5.1. Brazil Personal Care Wipes Market 8.5.2. Mexico Personal Care Wipes Market 8.5.3. Rest of Latin America Personal Care Wipes Market 8.6. Rest of The World Personal Care Wipes Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Edana 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Diamond Wipes International Inc. 9.2.3. Medline Industries 9.2.4. The Honest Company, Inc. 9.2.5. Procter and Gamble Co. 9.2.6. Edgewell Personal Care Co. 9.2.7. Johnson & Johnson Services, Inc. 9.2.8. Pluswipes 9.2.9. Rockline Industries 9.2.10. KCWW Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(personal care)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |