世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パーソナルケアワイプの世界市場調査&予測、製品別(ベビーワイプ、フェイシャル&コスメティックワイプ、ハンド&ボディワイプ、フラッシャブルワイプ、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、薬局&ドラッグストア、Eコマース、その他)、地域分析、2022-2029年


Global Personal Care Wipes Market Size study & Forecast, by Product (Baby Wipes, Facial & Cosmetic Wipes, Hand & Body Wipes, Flushable Wipes, Others), by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Pharmacies & Drugstores, E-commerce, Others) and Regional Analysis, 2022-2029

パーソナルケアワイプの世界市場は、2021年に約112億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。利便性、清潔さ、廃棄の容易さ、消費者重視の美的感... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年2月27日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

パーソナルケアワイプの世界市場は、2021年に約112億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。利便性、清潔さ、廃棄の容易さ、消費者重視の美的感覚は、パーソナルケアワイプの主要な属性として、この分野の拡大を後押ししています。また、清潔さへの意識の高まりも拡大に拍車をかけています。布、液体洗浄剤、ペーパータオルの代わりとして、より実用的な製品として使用されることが増えており、この分野の繁栄に貢献しています。

さらに、環境に配慮したオーガニックワイプの需要も高まっています。例えば、Walgreens Boots Alliance, Inc.は、2022年4月に、2022年末までに、プラスチックを含むワイプを、木質繊維や植物でできた代替品に置き換えると述べています。今後数年間は、オーガニック製品の消費者の間でこの傾向がさらに高まることが予想される。パーソナルケア用ウェットティッシュは、持ち運びが可能なため、個人の衛生状態を簡単に保つことができます。また、天然成分で作られたものが多く、環境に優しく、持続可能な商品に対する消費者の要望を満たすことができます。さらに、衛生、化粧品、美容など、さまざまな業界でスキンケアやパーソナルケア製品の需要が高まっています。携帯性に優れ、泡立てやすすぎが不要なため、顔や化粧品の拭き取りは消費者に役立っています。しかし、パーソナルケアワイプはコストが高いため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

パーソナルケアワイプの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。パーソナルケアワイプの北米市場は、2021年の市場シェアを独占しています。個人衛生や家庭での作業用ワイプのニーズが高まっているため。衛生用品に対する需要の高まりと、顧客の健康に対する意識の高まりから、2021年の北米市場は米国が首位をキープしました。さらに、この地域は多種多様な商品を入手しやすいため、さらなる拡大が促進されています。これと並んで、アジア太平洋地域は最も速い年平均成長率で成長しています。この地域は新生児人口が多いため、今後数年間はその増加に拍車がかかると考えられます。例えば、東アジアフォーラム(EAF)は、2020年に中国だけで1,200万人の子供が生まれると予測しています。この地域の成長を後押しするもう一つの重要な側面は、幅広い商品を競争力のある価格で入手できることです。

本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです:
エダナ
ダイヤモンド・ワイプス・インターナショナル・インク
メドライン・インダストリーズ
ザ・オネスト・カンパニー、Inc.
プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
エッジウェルパーソナルケア社
ジョンソン・エンド・ジョンソン・サービス・インク
プラスワイプ
ロックライン・インダストリーズ
KCWW

最近の市場の動向です:
 エシティは、2022年4月にレガシー・コンバーティング社の買収を発表した。同社はドライワイプ、ウェットワイプ、ケミカルレディワイプなど様々な商品を販売しています。
パーソナルケアワイプの世界市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント 製品、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープの追加・変更*。





本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

製品別
ベビーワイプ
フェイシャル&コスメティックワイプ
ハンド&ボディワイプ
水に流せるおしりふき
その他

流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
薬局・ドラッグストア
Eコマース
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Personal Care Wipes Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Personal Care Wipes Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Personal Care Wipes Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Personal Care Wipes Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Personal Care Wipes Market Dynamics
3.1. Personal Care Wipes Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing awareness of cleanliness
3.1.1.2. Growing demand for organic products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Personal Care Wipes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising preference for travelling
3.1.3.2. Growing initiatives by key market players
Chapter 4. Global Personal Care Wipes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Personal Care Wipes Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Personal Care Wipes Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Personal Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Personal Care Wipes Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Baby Wipes
6.4.2. Facial & Cosmetic Wipes
6.4.3. Hand & Body Wipes
6.4.4. Flushable Wipes
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Personal Care Wipes Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Personal Care Wipes Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Personal Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Personal Care Wipes Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.4.2. Pharmacies & Drug stores
7.4.3. E-commerce
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Personal Care Wipes Market, Regional Analysis
8.1. Personal Care Wipes Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Personal Care Wipes Market
8.2.1. U.S. Personal Care Wipes Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Personal Care Wipes Market
8.3. Europe Personal Care Wipes Market Snapshot
8.3.1. U.K. Personal Care Wipes Market
8.3.2. Germany Personal Care Wipes Market
8.3.3. France Personal Care Wipes Market
8.3.4. Spain Personal Care Wipes Market
8.3.5. Italy Personal Care Wipes Market
8.3.6. Rest of Europe Personal Care Wipes Market
8.4. Asia-Pacific Personal Care Wipes Market Snapshot
8.4.1. China Personal Care Wipes Market
8.4.2. India Personal Care Wipes Market
8.4.3. Japan Personal Care Wipes Market
8.4.4. Australia Personal Care Wipes Market
8.4.5. South Korea Personal Care Wipes Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Personal Care Wipes Market
8.5. Latin America Personal Care Wipes Market Snapshot
8.5.1. Brazil Personal Care Wipes Market
8.5.2. Mexico Personal Care Wipes Market
8.5.3. Rest of Latin America Personal Care Wipes Market
8.6. Rest of The World Personal Care Wipes Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Edana
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Diamond Wipes International Inc.
9.2.3. Medline Industries
9.2.4. The Honest Company, Inc.
9.2.5. Procter and Gamble Co.
9.2.6. Edgewell Personal Care Co.
9.2.7. Johnson & Johnson Services, Inc.
9.2.8. Pluswipes
9.2.9. Rockline Industries
9.2.10. KCWW
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Personal Care Wipes Market is valued at approximately USD 11.25 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.2 % over the forecast period 2022-2029. Convenience, cleanliness, ease of disposal, and consumer-focused aesthetics are some of the key attributes of personal care wipes that are driving the expansion of the sector. The expansion is also being fueled by the increased awareness of cleanliness. The product is increasingly being used as a more practical substitute for cloth, liquid washes, and paper towels, which is helping the sector flourish.

Additionally, there has been an increase in demand for eco-friendly and organic wipes. For instance, Walgreens Boots Alliance, Inc. said in April 2022 that by the end of 2022, it would replace wipes containing plastic with replacements made of wood fibre or plants. In the upcoming years, it is anticipated that this trend among consumers of organic products would only continue to rise. Because they are portable, personal care wipes make it simple to maintain personal hygiene. Additionally, the majority of these are created using natural components, making them environmentally friendly and satisfying consumer demand for sustainable goods. Additionally, there has been an increase in demand for skin and personal care products in a number of industries, including hygiene, cosmetics, and beauty. Because they are portable and don't require lathering and rinsing, facial and cosmetic wipes help to consumers. However, the high cost of Personal Care Wipes stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Personal Care Wipes Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North American market for the personal care wipes is domination the market share in 2021. Due to the rise in the need for wipes for personal hygiene and home tasks. The U.S. held the top spot for the North American market in 2021 as a result of rising demand for hygiene goods and rising customer awareness of their health. Additionally, the region's accessibility to a wide variety of goods is fostering further expansion. Along with this, Asia-Pacific is growing with fastest CAGR. The region's large newborn population will aid in the rise during the next years. For example, the East Asia Forum (EAF) estimates that twelve million kids were born in China alone in 2020. Another important aspect fueling the region's growth is the accessibility of a broad range of goods at competitive rates.

Major market players included in this report are:
Edana
Diamond Wipes International Inc.
Medline Industries
The Honest Company, Inc.
Procter and Gamble Co.
Edgewell Personal Care Co.
Johnson & Johnson Services, Inc.
Pluswipes
Rockline Industries
KCWW

Recent Developments in the Market:
 Essity announced the acquisition of Legacy Converting Inc. in April 2022. This company sells a variety of goods, including dry wipes, wet wipes, and chemical-ready wipes.
Global Personal Care Wipes Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*





The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Baby Wipes
Facial & Cosmetic Wipes
Hand & Body Wipes
Flushable Wipes
Others

By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarkets
Pharmacies & Drug stores
E-commerce
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Personal Care Wipes Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Personal Care Wipes Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Personal Care Wipes Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Personal Care Wipes Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Personal Care Wipes Market Dynamics
3.1. Personal Care Wipes Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing awareness of cleanliness
3.1.1.2. Growing demand for organic products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Personal Care Wipes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising preference for travelling
3.1.3.2. Growing initiatives by key market players
Chapter 4. Global Personal Care Wipes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Personal Care Wipes Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Personal Care Wipes Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Personal Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Personal Care Wipes Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Baby Wipes
6.4.2. Facial & Cosmetic Wipes
6.4.3. Hand & Body Wipes
6.4.4. Flushable Wipes
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Personal Care Wipes Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Personal Care Wipes Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Personal Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Personal Care Wipes Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.4.2. Pharmacies & Drug stores
7.4.3. E-commerce
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Personal Care Wipes Market, Regional Analysis
8.1. Personal Care Wipes Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Personal Care Wipes Market
8.2.1. U.S. Personal Care Wipes Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Personal Care Wipes Market
8.3. Europe Personal Care Wipes Market Snapshot
8.3.1. U.K. Personal Care Wipes Market
8.3.2. Germany Personal Care Wipes Market
8.3.3. France Personal Care Wipes Market
8.3.4. Spain Personal Care Wipes Market
8.3.5. Italy Personal Care Wipes Market
8.3.6. Rest of Europe Personal Care Wipes Market
8.4. Asia-Pacific Personal Care Wipes Market Snapshot
8.4.1. China Personal Care Wipes Market
8.4.2. India Personal Care Wipes Market
8.4.3. Japan Personal Care Wipes Market
8.4.4. Australia Personal Care Wipes Market
8.4.5. South Korea Personal Care Wipes Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Personal Care Wipes Market
8.5. Latin America Personal Care Wipes Market Snapshot
8.5.1. Brazil Personal Care Wipes Market
8.5.2. Mexico Personal Care Wipes Market
8.5.3. Rest of Latin America Personal Care Wipes Market
8.6. Rest of The World Personal Care Wipes Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Edana
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Diamond Wipes International Inc.
9.2.3. Medline Industries
9.2.4. The Honest Company, Inc.
9.2.5. Procter and Gamble Co.
9.2.6. Edgewell Personal Care Co.
9.2.7. Johnson & Johnson Services, Inc.
9.2.8. Pluswipes
9.2.9. Rockline Industries
9.2.10. KCWW
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(personal care)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る