世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

顔用ヘアケアワイプの世界市場規模調査&予測、流通チャネル別(オンラインチャネル、オフラインチャネル)、地域別分析、2022-2029年


Global Facial Hair Care Wipes Market Size study & Forecast, by Distribution Channel (Online Channel, Offline Channel), and Regional Analysis, 2022-2029

顔用ヘアケアワイプの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、2022-2029年の予測期間には8.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。フェイシャルヘアケアワイプは、防腐剤と抗菌剤を使用して製... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年1月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

顔用ヘアケアワイプの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、2022-2029年の予測期間には8.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。フェイシャルヘアケアワイプは、防腐剤と抗菌剤を使用して製造され、顔の毛を保護・洗浄し、顔の毛を一日中新鮮で衛生的な状態に維持します。顔用ヘアケアワイプ市場は、Eコマースプラットフォームの人気の高まりや男性消費者の自己認識の高まりなど、さまざまな要因によって影響を受けています。これらのワイプは、即効性があり、使いやすいため、消費者のニーズに応じて非常に便利に使用できるのが利点です。顔の産毛を処理することは数十年来のトレンドであるため、顔用ヘアケアワイプの市場も拡大することが予想されます。

男性は、衛生やセルフケアについて、より意識するようになってきています。顔用ヘアワイプは、あらゆる髭のタイプに対応し、アルガンオイル配合で携帯にも便利です。防腐剤と抗菌剤を配合し、顔の毛を清潔に保護し、完璧な衛生状態と新鮮さを一日中保つことができます。ホホバ、ココナッツ、エッセンシャルオイルなどのエッセンシャルオイルの組み合わせで作られたフェイシャルワイプです。これらの成分が配合されていることで、ヒゲに潤いを与え、フレッシュな状態に保ち、汚れや細菌を寄せ付けないのです。企業は率先して、100%生分解可能な生地から作られた使い捨てのフェイシャルヘアタオルを発売しています。スイスのヒルスランデン・クリニックが行った調査によると、ヒゲを生やした男性のヒゲには、犬のヒゲよりも多くの細菌がいることがわかりました。研究者は、18人の男性のヒゲと30匹の犬の首筋に綿棒を入れました。その結果、男性のヒゲのサンプルには多くの細菌が含まれていることが判明しました。ほぼ半数が人体に危険な虫を持っていたのです。このため、最終的にはフェイスヘアー・ヒスタオルなどのヒゲの洗浄剤が必要とされるようになりました。また、この市場は、バイオベースの製品に対する需要の増加により、大きな機会を有しています。しかし、消費者の考え方や好みの変化は、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害する可能性があります。

顔用ヘアケアワイプの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。ヨーロッパは、Facial Hair Care Wipes市場で最大のシェアを占めており、予測期間中、主要な市場になると予想されています。2019年の市場シェアは、欧州が51.3%でリードしています。男性用グルーミング製品の開発とセルフケアに対する意識の高まりが、この市場のさらなる成長を企図しています。北米は、男性の意識の高まり、消費者の消費能力、バイオベース製品の包括性などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで大幅に成長すると予想されます。





本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
クリーノワイプス
デポメンNo.504
ベアードライザー
オリジナルヒゲワイプ
ジーク・ファーマシューティカルズ・プライベート・リミテッド

市場における最近の動向
 2020年5月、プロクター&ギャンブルのブランドラインであるキング・C・ジレットは、男性の顔のヘアケアのグルーミングに使うすべての製品やツールを、顔のヘアケアワイプや精油と一緒に含めることを思いつきました。



世界のフェイシャルヘアケアワイプの市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント 流通チャネル、地域
地域範囲 北米;欧州;アジア太平洋;中南米;その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

流通チャネル別
オンラインチャネル
オフラインチャネル

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Facial Hair Care Wipes Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Facial Hair Care Wipes Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Facial Hair Care Wipes Market Dynamics
3.1. Facial Hair Care Wipes Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Factors Such as Rising Popularity of E-Commerce Platforms
3.1.1.2. Growing Beauty-Awareness Among Male Consumers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Change in Mindset of Male consumers
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Demand for Bio-Based Products
3.1.3.2. High Scope for New Entrants
Chapter 4. Global Facial Hair Care Wipes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Facial Hair Care Wipes Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Facial Hair Care Wipes Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Facial Hair Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Facial Hair Care Wipes Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Online
6.4.2. Offline
Chapter 7. Global Facial Hair Care Wipes Market, Regional Analysis
7.1. Facial Hair Care Wipes Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Facial Hair Care Wipes Market
7.2.1. U.S. Facial Hair Care Wipes Market
7.2.1.1. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
7.2.2. Canada Facial Hair Care Wipes Market
7.3. Europe Facial Hair Care Wipes Market Snapshot
7.3.1. U.K. Facial Hair Care Wipes Market
7.3.2. Germany Facial Hair Care Wipes Market
7.3.3. France Facial Hair Care Wipes Market
7.3.4. Spain Facial Hair Care Wipes Market
7.3.5. Italy Facial Hair Care Wipes Market
7.3.6. Rest of Europe Facial Hair Care Wipes Market
7.4. Asia-Pacific Facial Hair Care Wipes Market Snapshot
7.4.1. China Facial Hair Care Wipes Market
7.4.2. India Facial Hair Care Wipes Market
7.4.3. Japan Facial Hair Care Wipes Market
7.4.4. Australia Facial Hair Care Wipes Market
7.4.5. South Korea Facial Hair Care Wipes Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Facial Hair Care Wipes Market
7.5. Latin America Facial Hair Care Wipes Market Snapshot
7.5.1. Brazil Facial Hair Care Wipes Market
7.5.2. Mexico Facial Hair Care Wipes Market
7.6. Rest of The World Facial Hair Care Wipes Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. KleenOWipe
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. DepotMen no.504
8.2.3. Beardilizer
8.2.4. Original Beard Wipes
8.2.5. Zeke’s Pharmaceuticals Private Limited

Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Facial Hair Care Wipes Market is valued at approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.5% over the forecast period 2022-2029. Facial Hair Care Wipes are produced using antiseptic and anti-bacterial solutions to protect and clean the facial hair which keeps facial hair fresh and hygienic the whole day. The facial Hair Care Wipes market is affected due to various factors such as the rising popularity of e-commerce platforms and growing self-awareness among male consumers. These wipes are beneficial as it works instantly and are easy to use which makes them very convenient for the consumer according to their need. As growing facial has been a trend for decades, we can expect there will be a rise in the Facial Haircare Wipes Market.

Men are getting more aware about hygiene and self-care as it is a part of their personality and the lifestyle. The facial hair wipes are suitable for all beard types, portable and convenient with argan oil. These wipes are formulated with preservatives and antibacterial agents that clean and protect facial hair, keeping it in perfect hygiene and fresh all day long. These facial wipes are made from a combination of essential oils such as jojoba, coconut and essential oils. All these ingredients in the wipes keep your beard moisturized, fresh, and dirt and bacteria at bay. Companies are taking initiative to launch disposable facial hair towels made from 100% biodegradable fabrics. According to the research conducted by the Hirslanden Clinic of Switzerland, that the bearded men have more bacteria in their beard as compared to a dogs whiskers. The researchers swabbed the beards of 18 men and the necks of 30 dogs. As a result, it was found that the man's beard sample contained a lot of bacteria. Almost half had insects that were dangerous to human health. This ultimately led to a need for beard cleaning products such as face hair his towels. In addition, this market has great opportunity due to the increasing demand for bio-based products. However, the shift in consumer's mindset and preference can stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Facial Hair Care Wipes Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe has the largest share in the Facial Hair Care Wipes market is expected to be the leading market during the forecast years. Europe has been leading with 51.3% of the market share in 2019. The development of male grooming products and increased awareness of self-care contemplate the further growth of this market. North America is expected to grow with the highest CAGR significantly during the forecast period, owing to factors such that is increased awareness of men, spending capacity of the consumer and inclusiveness of bio-based products.





Major market players included in this report are:
KleenOWipes
DepotMen no.504
Beardilizer
Original Beard Wipes
Zeke Pharmaceuticals Private Limited

Recent Developments in the Market:
 In May 2020, Procter & Gamble’s brand line King C. Gillette came up with the idea of including all the products and tools used for the grooming of men’s facial hair care along with facial hair care wipes and essential oils.



Global Facial Hair Care Wipes Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Distribution Channel and region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Distribution Channel
Online Channel
Offline Channel

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Facial Hair Care Wipes Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Facial Hair Care Wipes Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Facial Hair Care Wipes Market Dynamics
3.1. Facial Hair Care Wipes Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Factors Such as Rising Popularity of E-Commerce Platforms
3.1.1.2. Growing Beauty-Awareness Among Male Consumers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Change in Mindset of Male consumers
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Demand for Bio-Based Products
3.1.3.2. High Scope for New Entrants
Chapter 4. Global Facial Hair Care Wipes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Facial Hair Care Wipes Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Facial Hair Care Wipes Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Facial Hair Care Wipes Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Facial Hair Care Wipes Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Online
6.4.2. Offline
Chapter 7. Global Facial Hair Care Wipes Market, Regional Analysis
7.1. Facial Hair Care Wipes Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Facial Hair Care Wipes Market
7.2.1. U.S. Facial Hair Care Wipes Market
7.2.1.1. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
7.2.2. Canada Facial Hair Care Wipes Market
7.3. Europe Facial Hair Care Wipes Market Snapshot
7.3.1. U.K. Facial Hair Care Wipes Market
7.3.2. Germany Facial Hair Care Wipes Market
7.3.3. France Facial Hair Care Wipes Market
7.3.4. Spain Facial Hair Care Wipes Market
7.3.5. Italy Facial Hair Care Wipes Market
7.3.6. Rest of Europe Facial Hair Care Wipes Market
7.4. Asia-Pacific Facial Hair Care Wipes Market Snapshot
7.4.1. China Facial Hair Care Wipes Market
7.4.2. India Facial Hair Care Wipes Market
7.4.3. Japan Facial Hair Care Wipes Market
7.4.4. Australia Facial Hair Care Wipes Market
7.4.5. South Korea Facial Hair Care Wipes Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Facial Hair Care Wipes Market
7.5. Latin America Facial Hair Care Wipes Market Snapshot
7.5.1. Brazil Facial Hair Care Wipes Market
7.5.2. Mexico Facial Hair Care Wipes Market
7.6. Rest of The World Facial Hair Care Wipes Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. KleenOWipe
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. DepotMen no.504
8.2.3. Beardilizer
8.2.4. Original Beard Wipes
8.2.5. Zeke’s Pharmaceuticals Private Limited

Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る