ジャーキースナックの世界市場規模調査、製品別(牛肉、豚肉、鶏肉、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2022-2028Global Jerky Snacks Market Size study, by Product (Beef, Pork, Poultry, Others) by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 2022-2028 ジャーキースナックの世界市場は、2021年に約44億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には6.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ジャーキースナックは、その高いタンパク質含有量により人気... もっと見る
サマリージャーキースナックの世界市場は、2021年に約44億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には6.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ジャーキースナックは、その高いタンパク質含有量により人気があります。消費者は、特に北米とヨーロッパにおいて、炭水化物を多く含むスナックから、より健康的なスナックへとシフトしています。近年、顧客の嗜好は、すべての食材を含む栄養価の高いスナックへと進化しています。消費者は、商品パッケージにより多くの情報を求めています。非遺伝子組み換え、グルテンフリー、低塩、人工成分不使用、最小限の加工、抗生物質不使用などが業界トレンドとして浮上しています。健康的な脂肪、鉄分、ビタミンB群など、栄養価の高いスナックに対する需要の高まりがこの分野を牽引しており、企業は栄養価の高い肉スナックの開発を促しています。ジャーキー、スティック、ソーセージのような携帯食のため、栄養価の高い肉スナックを探している消費者にとって便利な選択肢となっています。これらの要因が業界を前進させています。植物性肉を扱うBeyond Meat, Inc.とPepsiCo, Inc.は、2022年3月に共同事業で初の植物性ジャーキーを作ることを発表しました。このステージでは、製品ポートフォリオの幅を広げ、消費者へのリーチを高めることを試みています。民間投資事業のBai Capitalは、2021年5月にヨーロッパの食品メーカーValeo Foods Groupの買収を発表しました。この買収の目的は、同社の地位を高め、拡大を加速させることです。Baja Jerkyは、2021年10月に4つのディストリビューターと協業し、同社の認知度向上と拡大を目指す。このコラボレーションは、製品開発のオープン性を高めると同時に、顧客層を広げることを意図している。市場の成長の背景には、Eコマースの登場とスマートフォンの普及があり、一部の中小企業が流通チャネルを広げるためにオンラインプラットフォームを構築するようになったことがある。オンライン流通チャネルは、メーカー、特に中小企業に利益をもたらしている。企業は、最大の密度セグメントの一つであるミレニアル世代の顧客をターゲットとし、アイテムの大きな市場導入につながりました。しかし、不健康な体重増加や心臓病の危険性などの健康問題は、2022年から2028年までの市場拡大を制限する。ジャーキースナックの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は市場のリーダーとして浮上しました。Simmons National Consumer Survey(NHCS)と米国国勢調査によると、米国人口の約50.0%、約1億6千万人が肉スナックとビーフジャーキーを日常的に摂取しています。ジャーキーは、米国で最も人気のある肉料理の前菜の一つです。ヨーロッパのジャーキースナック産業は、2022年から2028年の間に最も速い速度で発展すると予想されています。栄養価の高いタンパク質を強化したスナックへの需要の高まりや、健康的なライフスタイルへの意識の拡大が、成長を後押ししています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ジャックリンクスLLC オールド・トラッパー・ビーフ・ジャーキー Oberto Snacks Inc. ザ・ハーシー・カンパニー ゼネラル・ミルズ社 シェフズカットリアルジャーキー フリトレー・ノースアメリカ・インク Tillamook Country Smoker コナグラブランズ社 The Meatsnacks Group(ザ・ミーツナックス・グループ)。 本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 牛肉 豚肉 家禽類 その他 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるジャーキースナックの世界市場のターゲットオーディエンス 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Jerky Snacks Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Jerky Snacks Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Jerky Snacks Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Jerky Snacks Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Jerky Snacks Market Dynamics 3.1. Jerky Snacks Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The increasing demand for high-grade protein and intriguing flavors 3.1.1.2. Availability of a wide range of flavors including habanero, teriyaki, maple, pineapple 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Health challenges such as unhealthy weight gain, and risk of heart disease 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for nutrient-dense snacks, such as healthy fats, iron, and b Vitamin Chapter 4. Global Jerky Snacks Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Jerky Snacks Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Jerky Snacks Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Jerky Snacks Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Jerky Snacks Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Beef 6.4.2. Pork 6.4.3. Poultry 6.4.4. Others Chapter 7. Global Jerky Snacks Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Jerky Snacks Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Jerky Snacks Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Jerky Snacks Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Jerky Snacks Market, Regional Analysis 8.1. Jerky Snacks Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Jerky Snacks Market 8.2.1. U.S. Jerky Snacks Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Jerky Snacks Market 8.3. Europe Jerky Snacks Market Snapshot 8.3.1. U.K. Jerky Snacks Market 8.3.2. Germany Jerky Snacks Market 8.3.3. France Jerky Snacks Market 8.3.4. Spain Jerky Snacks Market 8.3.5. Italy Jerky Snacks Market 8.3.6. Rest of Europe Jerky Snacks Market 8.4. Asia-Pacific Jerky Snacks Market Snapshot 8.4.1. China Jerky Snacks Market 8.4.2. India Jerky Snacks Market 8.4.3. Japan Jerky Snacks Market 8.4.4. Australia Jerky Snacks Market 8.4.5. South Korea Jerky Snacks Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Jerky Snacks Market 8.5. Latin America Jerky Snacks Market Snapshot 8.5.1. Brazil Jerky Snacks Market 8.5.2. Mexico Jerky Snacks Market 8.6. Rest of The World Jerky Snacks Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. JACK LINK'S LLC. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Old Trapper Beef Jerky 9.2.3. Oberto Snacks Inc. 9.2.4. The Hershey Company 9.2.5. General Mills Inc. 9.2.6. Chef's Cut Real Jerky 9.2.7. Frito-Lay North America, Inc. 9.2.8. Tillamook Country Smoker 9.2.9. Conagra Brands, Inc. 9.2.10. The Meatsnacks Group. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Jerky Snacks Market is valued approximately USD 4.4 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.70% over the forecast period 2022-2028. Jerky snacks are popular due to their high protein content. Consumers are shifting away from carbohydrate-rich snacks and toward more healthy snacks, notably in North America and Europe. In recent years, customers' preferences have evolved toward nutritious snacks that include all of the ingredients. Consumers desire more information on product packaging. Non-GMO, gluten-free, low salt, no artificial ingredients, minimal processing, and no antibiotics are emerging as industry trends. Rising demand for nutrient-dense snacks, such as healthy fats, iron, and B vitamins, is driving the sector, encouraging companies to develop enriched meat snacks. Because of portable meals like jerky, sticks, and sausages, it's a convenient option for consumers looking for nutritional meat snacks. These factors are propelling the industry forward. Beyond Meat, Inc., a plant-based meat company, and PepsiCo, Inc. announced the creation of the first plant-based jerky in their joint venture in March 2022. This stage attempts to broaden the product portfolio and boost consumer reach. Bai Capital, a private investment business, announced the acquisition of Valeo Foods Group, a European food manufacturer, in May 2021. The goal of this acquisition is to boost the company's position and accelerate expansion. Baja Jerky collaborates with four distributors in October 2021 to improve its visibility and expansion. This collaboration intends to increase openness in product development while also broadening its customer reach. The growth of the market is partly due to the advent of e-commerce and the widespread use of smartphones, which has prompted some small and medium-sized businesses to build online platforms in order to widen their distribution channels. The online distribution channel has benefited manufacturers, particularly small businesses. Businesses target millennial clientele, one of the largest density segments, resulting in significant market adoption of the items. However, health issues such as unhealthy weight gain and the danger of heart disease restrict market expansion from 2022 to 2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Jerky Snacks Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Jerky Snacks Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Jerky Snacks Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Jerky Snacks Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Jerky Snacks Market Dynamics 3.1. Jerky Snacks Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The increasing demand for high-grade protein and intriguing flavors 3.1.1.2. Availability of a wide range of flavors including habanero, teriyaki, maple, pineapple 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Health challenges such as unhealthy weight gain, and risk of heart disease 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for nutrient-dense snacks, such as healthy fats, iron, and b Vitamin Chapter 4. Global Jerky Snacks Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Jerky Snacks Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Jerky Snacks Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Jerky Snacks Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Jerky Snacks Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Beef 6.4.2. Pork 6.4.3. Poultry 6.4.4. Others Chapter 7. Global Jerky Snacks Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Jerky Snacks Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Jerky Snacks Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Jerky Snacks Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Jerky Snacks Market, Regional Analysis 8.1. Jerky Snacks Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Jerky Snacks Market 8.2.1. U.S. Jerky Snacks Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Jerky Snacks Market 8.3. Europe Jerky Snacks Market Snapshot 8.3.1. U.K. Jerky Snacks Market 8.3.2. Germany Jerky Snacks Market 8.3.3. France Jerky Snacks Market 8.3.4. Spain Jerky Snacks Market 8.3.5. Italy Jerky Snacks Market 8.3.6. Rest of Europe Jerky Snacks Market 8.4. Asia-Pacific Jerky Snacks Market Snapshot 8.4.1. China Jerky Snacks Market 8.4.2. India Jerky Snacks Market 8.4.3. Japan Jerky Snacks Market 8.4.4. Australia Jerky Snacks Market 8.4.5. South Korea Jerky Snacks Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Jerky Snacks Market 8.5. Latin America Jerky Snacks Market Snapshot 8.5.1. Brazil Jerky Snacks Market 8.5.2. Mexico Jerky Snacks Market 8.6. Rest of The World Jerky Snacks Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. JACK LINK'S LLC. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Old Trapper Beef Jerky 9.2.3. Oberto Snacks Inc. 9.2.4. The Hershey Company 9.2.5. General Mills Inc. 9.2.6. Chef's Cut Real Jerky 9.2.7. Frito-Lay North America, Inc. 9.2.8. Tillamook Country Smoker 9.2.9. Conagra Brands, Inc. 9.2.10. The Meatsnacks Group. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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