世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スモークハウスの世界市場規模調査、タイプ別(屋外、屋内)、製品別(電気グリル、チャコール&ウッドグリル、ガスグリル)、地域別予測 2022-2028


Global Smokehouse Market Size study, by Type (Outdoor, Indoor), By Product (Electric Grill, Charcoal & Wood Grill, Gas Grill) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のスモークハウス市場は、2021年に約1,441億米ドルとなり、予測期間2022-2028年には2.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。健康的なライフスタイルへのニーズの高まりに伴い、顧客は揚げ物や... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月5日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のスモークハウス市場は、2021年に約1,441億米ドルとなり、予測期間2022-2028年には2.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。健康的なライフスタイルへのニーズの高まりに伴い、顧客は揚げ物や他のタイプのファストフードよりもバーベキューやグリル料理を好むようになってきています。これは、市場の成長に有益な影響を与えると予測されます。スモークハウスの需要は、製品革新、新製品開発、電子商取引小売企業の拡大により、今後数年間で上昇すると予想されます。電子商取引小売企業の拡大、製品革新や新製品開発が、近い将来、需要を牽引すると予想されます。主要な市場参加者は、ビジネスと家庭の両方のニーズを満たすことを試みています。特にアジア太平洋地域では、ほとんどの家庭で電気グリルよりも伝統的な木質系グリルが好まれています。大手企業は、最先端技術を駆使して環境に優しい部品を製造するため、製品革新や新製品開発にますます期待を寄せています。NAPOLEONは2022年2月に、新しいIoTソフトウェアで強化され、モバイルアプリケーションで操作するスタイラス電気暖炉を発表しました。Wi-Fi接続、USB充電ステーション、天気や情報の表示などの機能を備えています。VIKING RANGE, LLCは、アメリカでの小売網を拡大する野心の一環として、2021年9月にMiddleby Residentialと共同でダラスに新しいショールームを建設しました。この店舗には、5台の屋外調理ステーション、12台の屋内ライブ調理ユニット、最大24人掛けのシェフデモスペースがあります。しかし、初期の高額な投資費用に加え、スモークハウスを維持するための高額な費用が、2022~2028年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

スモークハウスの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、市場のリーダーとして浮上しました。この地域では実質的にすべての家庭がグリルを所有しており、グリルの寿命は3~7年であるため、交換が必要なグリルの需要は予測期間を通じて増加し、市場成長に好影響を与えると思われます。アジア太平洋地域は、安価で多くの熟練労働者が存在し、土地が簡単に入手できることが特徴である。さらに、この地域には、現地の需要に応える地域密着型の企業が数多く存在しています。中国やインドをはじめとする発展途上国への製造環境の変化は、予測期間を通じて市場の成長を後押しすると思われます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ウルフスチール株式会社
キッチンエイド
リンクス・グリルズ
バイキング・レンジ・コーポレーション
アールアンドブイワークス
アルト・シャーム社
タウンフードサービスエクイップメントカンパニー
マスタービルト
チャールブロイ
サザンプライド
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
屋外用
屋内用
製品別
電気グリル
チャコール&ウッドグリル
ガスグリル
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるスモークハウスの世界市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Smokehouse Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Smokehouse Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Smokehouse Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Smokehouse Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Smokehouse Market Dynamics
3.1. Smokehouse Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing preference of barbequed or grilled dishes over fried food and other sorts of fast food
3.1.1.2. Growing e-commerce retail industry
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Initial high cost of investment with the large cost involved in operating a smokehouse
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological improvements in Smokehouse
Chapter 4. Global Smokehouse Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Smokehouse Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Smokehouse Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Smokehouse Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Smokehouse Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Outdoor
6.4.2. Indoor
Chapter 7. Global Smokehouse Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Smokehouse Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Smokehouse Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Smokehouse Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Electric Grill
7.4.2. Charcoal & Wood Grill
7.4.3. Gas Grill
Chapter 8. Global Smokehouse Market, Regional Analysis
8.1. Smokehouse Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Smokehouse Market
8.2.1. U.S. Smokehouse Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Smokehouse Market
8.3. Europe Smokehouse Market Snapshot
8.3.1. U.K. Smokehouse Market
8.3.2. Germany Smokehouse Market
8.3.3. France Smokehouse Market
8.3.4. Spain Smokehouse Market
8.3.5. Italy Smokehouse Market
8.3.6. Rest of Europe Smokehouse Market
8.4. Asia-Pacific Smokehouse Market Snapshot
8.4.1. China Smokehouse Market
8.4.2. India Smokehouse Market
8.4.3. Japan Smokehouse Market
8.4.4. Australia Smokehouse Market
8.4.5. South Korea Smokehouse Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Smokehouse Market
8.5. Latin America Smokehouse Market Snapshot
8.5.1. Brazil Smokehouse Market
8.5.2. Mexico Smokehouse Market
8.6. Rest of The World Smokehouse Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Wolf Steel, Ltd
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Type Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. KitchenAid
9.2.3. Lynx Grills
9.2.4. Viking Range Corporation
9.2.5. R & V Works
9.2.6. Alto-Shaam Inc
9.2.7. Town Food Service Equipment Company.
9.2.8. Masterbuilt
9.2.9. Char-Broil
9.2.10. Southern Pride
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Smokehouse Market is valued approximately USD 144.1 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 2.20% over the forecast period 2022-2028. With the increased need for a healthy lifestyle, customers are increasingly preferring barbecued or grilled dishes over fried food and other types of fast food. This is predicted to have a beneficial impact on market growth. Smokehouse demand is expected to climb in the coming years as a result of product innovation, new product development, and the expansion of e-commerce retail enterprises. The expanding e-commerce retail business, as well as product innovation and new product development, are expected to drive demand in the near future. Key market participants have been attempting to meet both business and home needs. Most homes, particularly in Asia Pacific, prefer traditional wood-based grills over electric grills. Leading firms are increasingly looking forward to product innovation and new product development in order to produce environment friendly components utilizing cutting-edge technology. NAPOLEON released their stylus electric fireplace in February 2022, which is enhanced with new IoT software and operates via a mobile application. Wi-Fi connectivity, USB charging stations, and weather and information display are among the features. As part of its ambition to extend its retail network in America, VIKING RANGE, LLC build a new showroom in Dallas alongside Middleby Residential in September 2021. The store contains five outdoor cooking stations, twelve live interior cooking units, and a chef demonstration space with seating for up to twenty-four people.. However, the initial high cost of investment, along with the high cost of maintaining a smokehouse, impedes market growth throughout the projection period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Smokehouse Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America emerged as the market leader. Because practically every home in the area possesses a grill, and the grill's life expectancy is three to seven years, the demand for grills that need to be replaced is likely to rise throughout the forecast period, favourably impacting market growth. The Asia Pacific region is distinguished by the presence of a big number of skilled laborers at cheap cost, as well as the simple availability of land. In addition, the region is home to a great number of regional players who cater to local demand. The change in the manufacturing environment toward developing economies, notably China and India, is likely to boost market growth throughout the forecast period.

Major market player included in this report are:
Wolf Steel, Ltd
KitchenAid
Lynx Grills
Viking Range Corporation
R & V Works
Alto-Shaam Inc
Town Food Service Equipment Company.
Masterbuilt
Char-Broil
Southern Pride
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Outdoor
Indoor
By Product:
Electric Grill
Charcoal & Wood Grill
Gas Grill
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Smokehouse Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Smokehouse Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Smokehouse Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Smokehouse Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Smokehouse Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Smokehouse Market Dynamics
3.1. Smokehouse Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing preference of barbequed or grilled dishes over fried food and other sorts of fast food
3.1.1.2. Growing e-commerce retail industry
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Initial high cost of investment with the large cost involved in operating a smokehouse
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological improvements in Smokehouse
Chapter 4. Global Smokehouse Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Smokehouse Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Smokehouse Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Smokehouse Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Smokehouse Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Outdoor
6.4.2. Indoor
Chapter 7. Global Smokehouse Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Smokehouse Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Smokehouse Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Smokehouse Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Electric Grill
7.4.2. Charcoal & Wood Grill
7.4.3. Gas Grill
Chapter 8. Global Smokehouse Market, Regional Analysis
8.1. Smokehouse Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Smokehouse Market
8.2.1. U.S. Smokehouse Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Smokehouse Market
8.3. Europe Smokehouse Market Snapshot
8.3.1. U.K. Smokehouse Market
8.3.2. Germany Smokehouse Market
8.3.3. France Smokehouse Market
8.3.4. Spain Smokehouse Market
8.3.5. Italy Smokehouse Market
8.3.6. Rest of Europe Smokehouse Market
8.4. Asia-Pacific Smokehouse Market Snapshot
8.4.1. China Smokehouse Market
8.4.2. India Smokehouse Market
8.4.3. Japan Smokehouse Market
8.4.4. Australia Smokehouse Market
8.4.5. South Korea Smokehouse Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Smokehouse Market
8.5. Latin America Smokehouse Market Snapshot
8.5.1. Brazil Smokehouse Market
8.5.2. Mexico Smokehouse Market
8.6. Rest of The World Smokehouse Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Wolf Steel, Ltd
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Type Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. KitchenAid
9.2.3. Lynx Grills
9.2.4. Viking Range Corporation
9.2.5. R & V Works
9.2.6. Alto-Shaam Inc
9.2.7. Town Food Service Equipment Company.
9.2.8. Masterbuilt
9.2.9. Char-Broil
9.2.10. Southern Pride
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(outdoor)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る