世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ビーチサンダルの世界市場規模調査、エンドユーザー別(女性、男性)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2022-2028


Global Flip Flops Market Size study, by End User (Female, Male), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のフリップフロップ市場は、2021年に約193億7000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。フリップフロップは、軽量で持ち運びに便利なことから... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月5日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のフリップフロップ市場は、2021年に約193億7000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。フリップフロップは、軽量で持ち運びに便利なことから、世界中で人気が高まっています。低価格と耐久性の向上は、業界の拡大を促進する2つの重要な要素です。さらに、ビーチサンダルは軽量であるため、持ち運びが容易であり、観光客に好まれています。このため、旅行時にビーチサンダルを使用する人が増え、予測期間を通じてビーチサンダル市場が成長すると予測されます。さらに、インターネットチャネルと電子商取引の利用が可能であることも、世界のフリップフロップ市場を推進する重要な要因となっています。さらに、快適で、スタイリッシュで、ファッショナブルなフットウェアに対する顧客の要望から、市場は国際的に発展しています。世界市場の成長を後押ししている重要な理由のひとつに、製品の種類やスタイルが簡単に手に入ることが挙げられます。さらに、消費者の可処分所得の増加や製品の革新が、市場拡大の原動力となることが予想されます。一方、環境汚染に対する懸念の高まりや、製品製造における使い捨てでない有害物質の使用は、市場拡大を阻害する可能性があります。このため、企業は、パピルス、木材、ヤシの葉などの環境に優しい素材から製造された持続可能なアイテムを製造するために、研究開発投資を増やすよう促しています。例えば、2018年にはスタートアップ企業であるAllbirdsが革新的なサトウキビ製ビーチサンダルをリリースしました。これにより、需要の拡大が期待されます。さらに、企業は、売上の一部を環境保護活動に貢献することで、持続可能性を高めることに注力しています。

ビーチサンダルの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、市場のリーダーとして浮上しました。この増加は、最新のファッショントレンドに対する顧客の意識の高まりによるものかもしれません。予想される期間中、北米は最も急速に成長している地域市場になると予想されます。多様な製品が入手可能であること、継続的な製品革新が、この地域の産業を牽引しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ハヴァイアナス
スケッチャーズUSA Inc.
Crocs
デッカーズブランズ
ファットフェイス
アディダスAG
シーアンドジェイ クラーク インターナショナル リミテッド(C. & J. Clark International Ltd.
カッパ
ナイキ・インク
トリーバーチLLC
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
エンドユーザー別
女性
男性
流通チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のビーチサンダル市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Flip Flops Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Flip Flops Market, by End User, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Flip Flops Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Flip Flops Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Flip Flops Market Dynamics
3.1. Flip Flops Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Excellent durability and low prices of Flip Flops
3.1.1.2. Increasing consumer disposable income levels
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Raising concerns about environmental pollution and non-disposable and harmful materials used for product
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. R&D to develop sustainable products made from eco-friendly materials, papyrus, wood, and palm leaves.
Chapter 4. Global Flip Flops Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Flip Flops Market, by End User
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Flip Flops Market by End User, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Flip Flops Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Flip Flops Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Female
6.4.2. Male
Chapter 7. Global Flip Flops Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Flip Flops Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Flip Flops Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Flip Flops Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Flip Flops Market, Regional Analysis
8.1. Flip Flops Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Flip Flops Market
8.2.1. U.S. Flip Flops Market
8.2.1.1. End User breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Flip Flops Market
8.3. Europe Flip Flops Market Snapshot
8.3.1. U.K. Flip Flops Market
8.3.2. Germany Flip Flops Market
8.3.3. France Flip Flops Market
8.3.4. Spain Flip Flops Market
8.3.5. Italy Flip Flops Market
8.3.6. Rest of Europe Flip Flops Market
8.4. Asia-Pacific Flip Flops Market Snapshot
8.4.1. China Flip Flops Market
8.4.2. India Flip Flops Market
8.4.3. Japan Flip Flops Market
8.4.4. Australia Flip Flops Market
8.4.5. South Korea Flip Flops Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Flip Flops Market
8.5. Latin America Flip Flops Market Snapshot
8.5.1. Brazil Flip Flops Market
8.5.2. Mexico Flip Flops Market
8.6. Rest of The World Flip Flops Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Havaianas
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. End User Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Skechers USA Inc.
9.2.3. Crocs
9.2.4. Deckers Brands
9.2.5. Fat Face
9.2.6. Adidas AG
9.2.7. C. & J. Clark International Ltd.
9.2.8. Kappa
9.2.9. Nike, Inc.
9.2.10. Tory Burch LLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Flip Flops Market is valued approximately USD 19.37 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.20% over the forecast period 2022-2028. Flip Flop footwear is highly lightweight and portable, which is increasing its popularity throughout the world. Low cost and improved flip flop durability are two significant elements driving industry expansion. Furthermore, because flip flops are lightweight, they are easy to transport and are favored by tourists. This is predicted to increase the use of flip flops when travelling and to grow the flip flop market throughout the forecast period. Furthermore, the availability of internet channels and e-commerce is a crucial driver propelling the worldwide flip flop market. Further, because of the customer demand for comfortable, stylish, and fashionable footwear, the market is developing internationally. Some of the important reasons driving to the worldwide market's growth are the easy availability of product types and style addiction. Furthermore, rising consumer disposable income and ongoing product innovation are expected to drive market expansion. On the other side, rising worries about environmental contamination and the use of non-disposable and toxic materials in product manufacture may stymie market expansion. This has prompted businesses to increase their R&D investments in order to produce sustainable items manufactured from eco-friendly materials such as papyrus, wood, and palm leaves. For example, in 2018, Allbirds, a startup firm, released innovative sugar cane flip flops. This, in turn, is expected to increase demand. Furthermore, businesses are concentrating on boosting sustainability by contributing a portion of their sales to environmental initiatives.

The key regions considered for the Global Flip Flops Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific emerged as the market leader. The increase might be due to increased customer awareness of the newest fashion trends. Over the anticipated period, North America is expected to be the fastest-growing regional market. The availability of a diverse variety of products, as well as continuous product innovation, drive the industry in this area.

Major market player included in this report are:
Havaianas
Skechers USA Inc.
Crocs
Deckers Brands
Fat Face
Adidas AG
C. & J. Clark International Ltd.
Kappa
Nike, Inc.
Tory Burch LLC.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By End User:
Female
Male
By Distribution Channel:
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Flip Flops Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Flip Flops Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Flip Flops Market, by End User, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Flip Flops Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Flip Flops Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Flip Flops Market Dynamics
3.1. Flip Flops Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Excellent durability and low prices of Flip Flops
3.1.1.2. Increasing consumer disposable income levels
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Raising concerns about environmental pollution and non-disposable and harmful materials used for product
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. R&D to develop sustainable products made from eco-friendly materials, papyrus, wood, and palm leaves.
Chapter 4. Global Flip Flops Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Flip Flops Market, by End User
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Flip Flops Market by End User, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Flip Flops Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Flip Flops Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Female
6.4.2. Male
Chapter 7. Global Flip Flops Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Flip Flops Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Flip Flops Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Flip Flops Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Flip Flops Market, Regional Analysis
8.1. Flip Flops Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Flip Flops Market
8.2.1. U.S. Flip Flops Market
8.2.1.1. End User breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Flip Flops Market
8.3. Europe Flip Flops Market Snapshot
8.3.1. U.K. Flip Flops Market
8.3.2. Germany Flip Flops Market
8.3.3. France Flip Flops Market
8.3.4. Spain Flip Flops Market
8.3.5. Italy Flip Flops Market
8.3.6. Rest of Europe Flip Flops Market
8.4. Asia-Pacific Flip Flops Market Snapshot
8.4.1. China Flip Flops Market
8.4.2. India Flip Flops Market
8.4.3. Japan Flip Flops Market
8.4.4. Australia Flip Flops Market
8.4.5. South Korea Flip Flops Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Flip Flops Market
8.5. Latin America Flip Flops Market Snapshot
8.5.1. Brazil Flip Flops Market
8.5.2. Mexico Flip Flops Market
8.6. Rest of The World Flip Flops Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Havaianas
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. End User Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Skechers USA Inc.
9.2.3. Crocs
9.2.4. Deckers Brands
9.2.5. Fat Face
9.2.6. Adidas AG
9.2.7. C. & J. Clark International Ltd.
9.2.8. Kappa
9.2.9. Nike, Inc.
9.2.10. Tory Burch LLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(end user)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る