文房具の世界市場規模調査、製品別(紙ベース、インクベース、アートベース、その他)、用途別(教育機関、企業、その他)、地域別予測 2022-2028Global Stationery Products Market Size study, by Product (Paper Based, Ink Based, Art based, Others), By Application (Educational Institutes, Corporates, Others) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のステーショナリー製品市場は、2021年に約1285億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.10%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界の教育セクターは近い将来大幅に増加すると予想され... もっと見る
サマリー世界のステーショナリー製品市場は、2021年に約1285億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.10%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界の教育セクターは近い将来大幅に増加すると予想され、予測期間を通じて市場の成長を支えています。消費者のブランド意識の向上と自由裁量が高級筆記具市場を牽引し、予測期間を通じて世界の産業界に活力を与えている。世界的な識字率の向上や、高等教育に関心を持つ若者の増加が、市場拡大を促す重要な要因となっています。さらに、新興企業の数が大幅に増加していることも、市場拡大を後押ししています。NASSCOMの調査によると、2018年には1200を超える企業が設立されました。その結果、これらの産業における雇用の増加は、市場の拡大にかなりの影響を及ぼしています。政府の施策により、地方と都市部の両方で学校と大学の数が増加しており、これは市場の成長に直接的な影響を及ぼしています。一方、急速なデジタル化は、2022年から2028年の間に市場発展を阻害する。文房具の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、市場のリーダーとして浮上しました。様々な種類の文房具の利用率が高く、農村部と都市部の両方で教育施設の数が増加していることが、予測期間を通じてこの地域の市場を牽引しています。予測期間中、中東とアフリカの年平均成長率は6.1%と最も速くなると予想されます。中東諸国における教育意識の高まりや、女性の高等教育への進学の奨励が、この地域の産業成長をもたらしています。また、政府の努力や世界各国からの寄付により、アフリカ地域の学校数が増加していることも、同地域の市場拡大に寄与しています。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: ファーバーカストル(Faber-Castlle 3M ステッドラー(Staedtler マペッド 無印良品 アートライン フルマーク Reynolds Pens リンク・ペン&プラスチック社 ミード 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 紙ベース インクベース アートベース その他 用途別 教育機関 企業向け その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界の文房具製品市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Stationery Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Stationery Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Stationery Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Stationery Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Stationery Products Market Dynamics 3.1. Stationery Products Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Extensive use of stationery products by the increasing youth demographic 3.1.1.2. Increasing government initiatives to raise literacy rates 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rapid Digitalization 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing brand awareness and disposable income Chapter 4. Global Stationery Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Stationery Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Stationery Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Stationery Products Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Stationery Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Paper Based 6.4.2. Ink Based 6.4.3. Art based 6.4.4. Others Chapter 7. Global Stationery Products Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Stationery Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Stationery Products Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Stationery Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Educational Institutes 7.4.2. Corporates 7.4.3. Others Chapter 8. Global Stationery Products Market, Regional Analysis 8.1. Stationery Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Stationery Products Market 8.2.1. U.S. Stationery Products Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Stationery Products Market 8.3. Europe Stationery Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Stationery Products Market 8.3.2. Germany Stationery Products Market 8.3.3. France Stationery Products Market 8.3.4. Spain Stationery Products Market 8.3.5. Italy Stationery Products Market 8.3.6. Rest of Europe Stationery Products Market 8.4. Asia-Pacific Stationery Products Market Snapshot 8.4.1. China Stationery Products Market 8.4.2. India Stationery Products Market 8.4.3. Japan Stationery Products Market 8.4.4. Australia Stationery Products Market 8.4.5. South Korea Stationery Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Stationery Products Market 8.5. Latin America Stationery Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Stationery Products Market 8.5.2. Mexico Stationery Products Market 8.6. Rest of The World Stationery Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Faber-Castlle 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. 3M 9.2.3. Staedtler 9.2.4. Maped 9.2.5. Muji 9.2.6. Artline 9.2.7. Fullmark 9.2.8. Reynolds Pens 9.2.9. Linc Pens & Plastics Ltd. 9.2.10. Mead Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Stationery Products Market is valued approximately USD 128.5 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.10% over the forecast period 2022-2028. The worldwide education sector is expected to increase significantly in the near future, supporting market growth throughout the projected period. Consumers' increasing brand awareness and discretionary money are driving the market for luxury pens, which is providing an upthrust to the worldwide industry throughout the forecast period. Growing literacy rates throughout the world, as well as a rising number of young people interested in higher education, are important drivers driving market expansion. Furthermore, the significant increase in the number of start-ups is driving market expansion. According to a NASSCOM survey, over 1200 businesses were founded in 2018. As a result, increased employment in these industries has a considerable influence on market growth. Government measures have increased the number of schools and colleges in both rural and urban regions, which has a direct influence on market growth. Rapid digitization, on the other hand, will stifle market development between 2022 and 2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Stationery Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Stationery Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Stationery Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Stationery Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Stationery Products Market Dynamics 3.1. Stationery Products Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Extensive use of stationery products by the increasing youth demographic 3.1.1.2. Increasing government initiatives to raise literacy rates 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rapid Digitalization 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing brand awareness and disposable income Chapter 4. Global Stationery Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Stationery Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Stationery Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Stationery Products Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Stationery Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Paper Based 6.4.2. Ink Based 6.4.3. Art based 6.4.4. Others Chapter 7. Global Stationery Products Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Stationery Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Stationery Products Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Stationery Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Educational Institutes 7.4.2. Corporates 7.4.3. Others Chapter 8. Global Stationery Products Market, Regional Analysis 8.1. Stationery Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Stationery Products Market 8.2.1. U.S. Stationery Products Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Stationery Products Market 8.3. Europe Stationery Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Stationery Products Market 8.3.2. Germany Stationery Products Market 8.3.3. France Stationery Products Market 8.3.4. Spain Stationery Products Market 8.3.5. Italy Stationery Products Market 8.3.6. Rest of Europe Stationery Products Market 8.4. Asia-Pacific Stationery Products Market Snapshot 8.4.1. China Stationery Products Market 8.4.2. India Stationery Products Market 8.4.3. Japan Stationery Products Market 8.4.4. Australia Stationery Products Market 8.4.5. South Korea Stationery Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Stationery Products Market 8.5. Latin America Stationery Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Stationery Products Market 8.5.2. Mexico Stationery Products Market 8.6. Rest of The World Stationery Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Faber-Castlle 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. 3M 9.2.3. Staedtler 9.2.4. Maped 9.2.5. Muji 9.2.6. Artline 9.2.7. Fullmark 9.2.8. Reynolds Pens 9.2.9. Linc Pens & Plastics Ltd. 9.2.10. Mead Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(stationery)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|