世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

石鹸・洗剤の世界市場規模調査、製品別(家庭用洗剤、工業用石鹸・洗剤、家庭用石鹸、その他)、地域別予測 2022-2028


Global Soap and Detergent Market Size study, by Product (Household Detergents, Industrial Soaps & Detergents, Household Soaps, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の石鹸・洗剤市場は、2021年に約1479億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には8.83%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。洗剤と石鹸は、かなりの数の人々が活用している人気の消費財... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月5日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の石鹸・洗剤市場は、2021年に約1479億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には8.83%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。洗剤と石鹸は、かなりの数の人々が活用している人気の消費財です。石鹸は、現代的なライフスタイルの影響力の拡大により、贅沢品から必需品へと変化しています。新興国における洗濯機の普及は、業界の発展を維持する上で非常に重要です。洗濯機の販売台数の大半は都市部で、その結果、洗濯用の液体および粉末洗剤が継続的に使用されるようになりました。洗剤・石けん業界は、製造工程における化学物質の環境中への排出抑制や製品管理など、さまざまな規制を受ける業界である。環境中に放出される物質の量の制限も、その基準のひとつです。洗剤・石けん業界では、継続的な製品革新が市場成長の主な原動力となっています。敏感肌の顧客は、天然の抗アレルギー石鹸や洗剤を選択する。効率的で抗アレルギー性の洗浄剤に対するニーズは急速に高まっており、世界的な市場拡大を後押ししています。主要企業の中には、顧客のニーズを満たすために、斬新なアイテムの生産に注力しているところもある。ユニリーバは、2021年1月に紙でできた洗濯用洗剤ボトルをデビューさせると発表しました。この技術は、ユニリーバ、ディアジオ、パイロットライトなどの企業で構成されるパルペックス・コンソーシアムと共同で開発されました。ボトルは再生紙でできており、紙と同じようにリサイクルされることを想定しています。しかし、石鹸の代用品として伝統的なスキンラブの使用が、2022-2028年の予測期間において市場の成長を阻害しています。

石鹸と洗剤の世界市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。確立された経済と広大な繊維製造業のため、北米は最高の収益シェアで石鹸と洗剤市場をリードしています。市場ポジションを高めるため、主要サプライヤーは買収による成長アプローチを採用しています。アジア太平洋地域は、最も急速に拡大すると予想されています。この地域では、インド、中国、インドネシア、マレーシアなどの国々で急速に都市化が進み、人口が増加していることが、石鹸や洗剤の需要拡大の主要因となると予測されています。また、これらの国では洗濯機の普及が進んでおり、市場提供者の収入の可能性を高めています。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
エコラボインク
ユニリーバ
チャーチ・アンド・ドワイト社(Church & Dwight Co.
プロクター・アンド・ギャンブル
ヘンケルAG & Co.KGaA
コルゲート・パルモリーブ・カンパニー
ライオン株式会社
レキットベンキーザーグループPLC
ザ・クロロックス・カンパニー
アムウェイ
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
家庭用洗剤
工業用石鹸・洗剤
家庭用石鹸
その他
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の石けん・洗剤市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Soap and Detergent Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Soap and Detergent Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Soap and Detergent Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Soap and Detergent Market Dynamics
3.1. Soap and Detergent Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing healthcare awareness coupled with rising disposable income
3.1.1.2. Extensive use by commercial laundries, hotels, restaurants, and healthcare providers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Use of Traditional skin rubs as a substitute for Soaps
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Ongoing product innovation in the detergent and soap industry
Chapter 4. Global Soap and Detergent Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Soap and Detergent Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Soap and Detergent Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Soap and Detergent Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Soap and Detergent Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Household Detergents
6.4.2. Industrial Soaps & Detergents
6.4.3. Household Soaps
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Soap and Detergent Market, Regional Analysis
7.1. Soap and Detergent Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Soap and Detergent Market
7.2.1. U.S. Soap and Detergent Market
7.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
7.2.2. Canada Soap and Detergent Market
7.3. Europe Soap and Detergent Market Snapshot
7.3.1. U.K. Soap and Detergent Market
7.3.2. Germany Soap and Detergent Market
7.3.3. France Soap and Detergent Market
7.3.4. Spain Soap and Detergent Market
7.3.5. Italy Soap and Detergent Market
7.3.6. Rest of Europe Soap and Detergent Market
7.4. Asia-Pacific Soap and Detergent Market Snapshot
7.4.1. China Soap and Detergent Market
7.4.2. India Soap and Detergent Market
7.4.3. Japan Soap and Detergent Market
7.4.4. Australia Soap and Detergent Market
7.4.5. South Korea Soap and Detergent Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Soap and Detergent Market
7.5. Latin America Soap and Detergent Market Snapshot
7.5.1. Brazil Soap and Detergent Market
7.5.2. Mexico Soap and Detergent Market
7.6. Rest of The World Soap and Detergent Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Ecolab Inc
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. Unilever
8.2.3. Church & Dwight Co.
8.2.4. Procter & Gamble
8.2.5. Henkel AG & Co. KGaA
8.2.6. Colgate-Palmolive Company
8.2.7. Lion Corp.
8.2.8. Reckitt Benckiser Group PLC
8.2.9. The Clorox Company
8.2.10. Amway.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Soap and Detergent Market is valued approximately USD 147.96 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.83% over the forecast period 2022-2028. Detergents and soaps are popular consumer goods that are utilised by a significant number of people. Soaps have gone from luxury to necessity due to the expanding influence of the modern lifestyle. The growing use of washing machines in emerging nations is critical to sustaining industry development. The bulk of washing machine sales occur in cities, resulting in the continued usage of liquid and powder detergents for laundry. The detergent and soap industries are among the most regulated, with various rules aimed at limiting the release of chemical compounds into the environment throughout the manufacturing process, as well as product control. A restriction on the amount of material released into the environment is one of these criteria. The detergent and soap industry's continual product innovation is primary driver of market growth. Customers with sensitive skin choose natural anti-allergy soap and detergents. The need for efficient and anti-allergic cleaning chemicals is growing quickly, propelling worldwide market expansion. Some of the major businesses are focusing on producing novel items to fulfil the needs of their customers. Unilever announced the debut of a laundry detergent bottle made of paper in January 2021. The technique was developed in collaboration with the Pulpex consortium, which comprises companies like as Unilever, Diageo, Pilot Lite, and others. The bottles are made of recycled paper and are meant to be recycled in the same way that paper is. However, use of traditional skin rubs as a substitute for soaps impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Soap and Detergent Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Because of its established economy and vast textile manufacturing industry, North America led the soap and detergent market with the highest revenue share. To boost their market position, major suppliers are employing a growth through acquisition approach. The Asia Pacific area is expected to expand the fastest. The region's growing population, combined with fast urbanization in nations like India, China, Indonesia, and Malaysia, is predicted to be the primary driver of expanding demand for soaps and detergents. The consistent proliferation of washing machines in these nations has boosted the income possibilities for market providers.
Major market player included in this report are:
Ecolab Inc
Unilever
Church & Dwight Co.
Procter & Gamble
Henkel AG & Co. KGaA
Colgate-Palmolive Company
Lion Corp.
Reckitt Benckiser Group PLC
The Clorox Company
Amway.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Household Detergents
Industrial Soaps & Detergents
Household Soaps
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Soap and Detergent Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Soap and Detergent Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Soap and Detergent Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Soap and Detergent Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Soap and Detergent Market Dynamics
3.1. Soap and Detergent Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing healthcare awareness coupled with rising disposable income
3.1.1.2. Extensive use by commercial laundries, hotels, restaurants, and healthcare providers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Use of Traditional skin rubs as a substitute for Soaps
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Ongoing product innovation in the detergent and soap industry
Chapter 4. Global Soap and Detergent Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Soap and Detergent Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Soap and Detergent Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Soap and Detergent Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Soap and Detergent Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Household Detergents
6.4.2. Industrial Soaps & Detergents
6.4.3. Household Soaps
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Soap and Detergent Market, Regional Analysis
7.1. Soap and Detergent Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Soap and Detergent Market
7.2.1. U.S. Soap and Detergent Market
7.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
7.2.2. Canada Soap and Detergent Market
7.3. Europe Soap and Detergent Market Snapshot
7.3.1. U.K. Soap and Detergent Market
7.3.2. Germany Soap and Detergent Market
7.3.3. France Soap and Detergent Market
7.3.4. Spain Soap and Detergent Market
7.3.5. Italy Soap and Detergent Market
7.3.6. Rest of Europe Soap and Detergent Market
7.4. Asia-Pacific Soap and Detergent Market Snapshot
7.4.1. China Soap and Detergent Market
7.4.2. India Soap and Detergent Market
7.4.3. Japan Soap and Detergent Market
7.4.4. Australia Soap and Detergent Market
7.4.5. South Korea Soap and Detergent Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Soap and Detergent Market
7.5. Latin America Soap and Detergent Market Snapshot
7.5.1. Brazil Soap and Detergent Market
7.5.2. Mexico Soap and Detergent Market
7.6. Rest of The World Soap and Detergent Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Ecolab Inc
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. Unilever
8.2.3. Church & Dwight Co.
8.2.4. Procter & Gamble
8.2.5. Henkel AG & Co. KGaA
8.2.6. Colgate-Palmolive Company
8.2.7. Lion Corp.
8.2.8. Reckitt Benckiser Group PLC
8.2.9. The Clorox Company
8.2.10. Amway.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(detergent)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る