クロスフィットアパレルの世界市場規模調査、製品タイプ別(シャツ、パンツ、ショーツ、スウェット&パーカー、タンクトップ、その他)、素材タイプ別(ナイロン、ウール、ポリエステル、その他)、消費者志向別(男性、女性、ユニセックス)、販売チャネル(直販、FC店、専門店、オンラインストア、モノブランド店、卸売・小売店、その他販売チャネル)および地域予測 2022-2028Global Crossfit Apparel Market Size study, byProduct Type (Shirts, Pants, Shorts, Sweatshirts & Hoodies, Tank-Top Others), by Material Type (Nylon, Wool,Polyester, Others), by Consumer Orientation (Men, Women, Unisex) by Sales Channel (Direct Sales, Franchised Stores, Specialty Stores, Online Retailers, Mono Brand stores, Wholesalers/Retailers, Other Sales Channels) and Regional Forecasts 2022-2028 クロスフィットアパレルの世界市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界中でスポーツイベントが増加していることが、クロスフィットア... もっと見る
サマリークロスフィットアパレルの世界市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界中でスポーツイベントが増加していることが、クロスフィットアパレル業界の成長を促進すると予測されています。業界では製品の性能と快適性が重視されており、クロスフィットアパレル市場の新しいトレンドに寄与しています。まだ多くの人々が自宅で仕事をしており、従来のワークウェアに対する意識の変化を反映してアスレジャー人気が上昇し、クロスフィットアパレル売上を後押ししています。また、健康志向の高まりから、スポーツやフィットネスに対する考え方が見直され、Eコマースも盛んで、戸締り規制が緩和されてもオンラインショッピングが継続され、クロスフィットウェアの市場規模は大幅に拡大しています。このような大会は、世界的な野球人気を高めると同時に、世界の野球用品市場を活性化させることが期待されます。しかし、地元企業の発展は、主要なクロスフィットウェアブランド間の価格競争を引き起こし、ベンダーは製品価格を下げざるを得ず、利益率だけでなくクロスフィットアパレル市場シェアも低下します。結果として、原材料価格の上昇はベンダーの利益率を下げ、クロスフィットアパレル市場の拡大が制限される。さらに、クロスフィットアパレル市場規模は、サイクリングやトレッキングのようなスポーツや冒険的な活動への関与の増加により、大幅に成長すると予想されます。 また、ファッションステートメントとしてのフィットネスアパレルへの消費者支出の増加が、この地域のクロスフィットアパレル市場規模に貢献しています。一方、APACでは、小売インフラが急速に整備され、可処分所得が増加していることから、クロスフィットウェアの需要が高まると予測されます。中国でも、スポーツへの積極的な参加を奨励する政府の試みから恩恵を受けており、同地域でのクロスフィットウェアの販売増に繋がっています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: アディダスAG リーボック・インターナショナル・リミテッド アンタ・スポーツ・プロダクツ・リミテッド 株式会社アシックス コロンビアスポーツウェアカンパニー エリートスポーツウェア エルピーダメモリ ヘインズブランズ・インク NIKE, Inc. パタゴニア 本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 シャツ パンツ ショートパンツ スウェット&パーカー タンクトップ その他 素材別に見る ナイロン ウール ポリエステル その他 販売チャネル別 直販 フランチャイズ店 専門店 オンラインショップ モノブランド店 卸売業者・小売業者 その他の販売チャネル 消費者志向別 男性 女性 ユニセックス 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のクロスフィットアパレル市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VARs) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Crossfit Apparel Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Crossfit Apparel Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Crossfit Apparel Market, by Material Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Crossfit Apparel Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Crossfit Apparel Market, by Consumer Orientation, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Crossfit Apparel Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Crossfit Apparel Market Dynamics 3.1. Crossfit Apparel Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing number of sports tournaments around the globe 3.1.1.2. Increased health awareness 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Fluctuating raw materials prices 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Demand for fashionable colour combinations in various sports activities Chapter 4. Global Crossfit Apparel Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Crossfit Apparel Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Crossfit Apparel Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Shirts 6.4.2. Pants 6.4.3. Shorts 6.4.4. Sweatshirts & Hoodies 6.4.5. Tank-top 6.4.6. Others Chapter 7. Global Crossfit Apparel Market, by Material Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Crossfit Apparel Market by Material Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Material Type, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Nylon 7.4.2. Wool 7.4.3. Polyester 7.4.4. Others Chapter 8. Global Crossfit Apparel Market, by Sales Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Crossfit Apparel Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Sales Channel, 2018-2028 (USD Million) 8.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Direct Sales 8.4.2. Franchised Stores 8.4.3. Specialty stores 8.4.4. Online retailers 8.4.5. mono brand stores 8.4.6. wholesalers/retailers 8.4.7. Other sales channels Chapter 9. Global Crossfit Apparel Market, by Consumer Orientation 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Crossfit Apparel Market by Consumer Orientation, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Consumer Orientation, 2018-2028 (USD Million) 9.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Men 9.4.2. Women 9.4.3. Unisex Chapter 10. Global Crossfit Apparel Market, Regional Analysis 10.1. Crossfit Apparel Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Crossfit Apparel Market 10.2.1. U.S. Crossfit Apparel Market 10.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Material Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. Consumer Orientation breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada Crossfit Apparel Market 10.3. Europe Crossfit Apparel Market Snapshot 10.3.1. U.K. Crossfit Apparel Market 10.3.2. Germany Crossfit Apparel Market 10.3.3. France Crossfit Apparel Market 10.3.4. Spain Crossfit Apparel Market 10.3.5. Italy Crossfit Apparel Market 10.3.6. Rest of Europe Crossfit Apparel Market 10.4. Asia-Pacific Crossfit Apparel Market Snapshot 10.4.1. China Crossfit Apparel Market 10.4.2. India Crossfit Apparel Market 10.4.3. Japan Crossfit Apparel Market 10.4.4. Australia Crossfit Apparel Market 10.4.5. South Korea Crossfit Apparel Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Crossfit Apparel Market 10.5. Latin America Crossfit Apparel Market Snapshot 10.5.1. Brazil Crossfit Apparel Market 10.5.2. Mexico Crossfit Apparel Market 10.6. Rest of The World Crossfit Apparel Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Adidas AG 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Material Type Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Reebok International Limited 11.2.3. Anta Sports Products Limited 11.2.4. ASICS Corporation 11.2.5. Columbia Sportswear Company 11.2.6. Elite Sportswear 11.2.7. LP 11.2.8. Hanesbrands Inc. 11.2.9. NIKE, Inc. 11.2.10. Patagonia Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Crossfit Apparel Market is valued at approximately XX in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2022-2028.The growing number of sports events around the world is projected to fuel the growth of the crossfit clothing industry.The increased emphasis on product performance and comfort in the industry is also contributing to the new trends in the crossfit clothing market.With many people still working from home, athleisure has increased in popularity, reflecting changing attitudes toward traditional workwear and boosting crossfit apparel sales.Crossfit clothing is in high demand as a result of growing health consciousness, which has given many individuals a fresh viewpoint on sports and overall fitness.E-commerce has prospered as people continue to shop online despite the relaxation of lockdown restrictions, hence significantly expanding the crossfit apparel market size.Crossfit clothing sales are also increasing as the world's population's interest in sports activities grows.The number of baseball and softball tournaments and matches, for example, has expanded in tandem with the number of registered baseball players. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Crossfit Apparel Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Crossfit Apparel Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Crossfit Apparel Market, by Material Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Crossfit Apparel Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Crossfit Apparel Market, by Consumer Orientation, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Crossfit Apparel Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Crossfit Apparel Market Dynamics 3.1. Crossfit Apparel Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing number of sports tournaments around the globe 3.1.1.2. Increased health awareness 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Fluctuating raw materials prices 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Demand for fashionable colour combinations in various sports activities Chapter 4. Global Crossfit Apparel Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Crossfit Apparel Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Crossfit Apparel Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Shirts 6.4.2. Pants 6.4.3. Shorts 6.4.4. Sweatshirts & Hoodies 6.4.5. Tank-top 6.4.6. Others Chapter 7. Global Crossfit Apparel Market, by Material Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Crossfit Apparel Market by Material Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Material Type, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Nylon 7.4.2. Wool 7.4.3. Polyester 7.4.4. Others Chapter 8. Global Crossfit Apparel Market, by Sales Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Crossfit Apparel Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Sales Channel, 2018-2028 (USD Million) 8.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Direct Sales 8.4.2. Franchised Stores 8.4.3. Specialty stores 8.4.4. Online retailers 8.4.5. mono brand stores 8.4.6. wholesalers/retailers 8.4.7. Other sales channels Chapter 9. Global Crossfit Apparel Market, by Consumer Orientation 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Crossfit Apparel Market by Consumer Orientation, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Consumer Orientation, 2018-2028 (USD Million) 9.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Men 9.4.2. Women 9.4.3. Unisex Chapter 10. Global Crossfit Apparel Market, Regional Analysis 10.1. Crossfit Apparel Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Crossfit Apparel Market 10.2.1. U.S. Crossfit Apparel Market 10.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Material Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. Consumer Orientation breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada Crossfit Apparel Market 10.3. Europe Crossfit Apparel Market Snapshot 10.3.1. U.K. Crossfit Apparel Market 10.3.2. Germany Crossfit Apparel Market 10.3.3. France Crossfit Apparel Market 10.3.4. Spain Crossfit Apparel Market 10.3.5. Italy Crossfit Apparel Market 10.3.6. Rest of Europe Crossfit Apparel Market 10.4. Asia-Pacific Crossfit Apparel Market Snapshot 10.4.1. China Crossfit Apparel Market 10.4.2. India Crossfit Apparel Market 10.4.3. Japan Crossfit Apparel Market 10.4.4. Australia Crossfit Apparel Market 10.4.5. South Korea Crossfit Apparel Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Crossfit Apparel Market 10.5. Latin America Crossfit Apparel Market Snapshot 10.5.1. Brazil Crossfit Apparel Market 10.5.2. Mexico Crossfit Apparel Market 10.6. Rest of The World Crossfit Apparel Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Adidas AG 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Material Type Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Reebok International Limited 11.2.3. Anta Sports Products Limited 11.2.4. ASICS Corporation 11.2.5. Columbia Sportswear Company 11.2.6. Elite Sportswear 11.2.7. LP 11.2.8. Hanesbrands Inc. 11.2.9. NIKE, Inc. 11.2.10. Patagonia Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|