世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

クロスフィットアパレルの世界市場規模調査、製品タイプ別(シャツ、パンツ、ショーツ、スウェット&パーカー、タンクトップ、その他)、素材タイプ別(ナイロン、ウール、ポリエステル、その他)、消費者志向別(男性、女性、ユニセックス)、販売チャネル(直販、FC店、専門店、オンラインストア、モノブランド店、卸売・小売店、その他販売チャネル)および地域予測 2022-2028


Global Crossfit Apparel Market Size study, byProduct Type (Shirts, Pants, Shorts, Sweatshirts & Hoodies, Tank-Top Others), by Material Type (Nylon, Wool,Polyester, Others), by Consumer Orientation (Men, Women, Unisex) by Sales Channel (Direct Sales, Franchised Stores, Specialty Stores, Online Retailers, Mono Brand stores, Wholesalers/Retailers, Other Sales Channels) and Regional Forecasts 2022-2028

クロスフィットアパレルの世界市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界中でスポーツイベントが増加していることが、クロスフィットア... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月15日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

クロスフィットアパレルの世界市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。世界中でスポーツイベントが増加していることが、クロスフィットアパレル業界の成長を促進すると予測されています。業界では製品の性能と快適性が重視されており、クロスフィットアパレル市場の新しいトレンドに寄与しています。まだ多くの人々が自宅で仕事をしており、従来のワークウェアに対する意識の変化を反映してアスレジャー人気が上昇し、クロスフィットアパレル売上を後押ししています。また、健康志向の高まりから、スポーツやフィットネスに対する考え方が見直され、Eコマースも盛んで、戸締り規制が緩和されてもオンラインショッピングが継続され、クロスフィットウェアの市場規模は大幅に拡大しています。
このような大会は、世界的な野球人気を高めると同時に、世界の野球用品市場を活性化させることが期待されます。しかし、地元企業の発展は、主要なクロスフィットウェアブランド間の価格競争を引き起こし、ベンダーは製品価格を下げざるを得ず、利益率だけでなくクロスフィットアパレル市場シェアも低下します。結果として、原材料価格の上昇はベンダーの利益率を下げ、クロスフィットアパレル市場の拡大が制限される。さらに、クロスフィットアパレル市場規模は、サイクリングやトレッキングのようなスポーツや冒険的な活動への関与の増加により、大幅に成長すると予想されます。

また、ファッションステートメントとしてのフィットネスアパレルへの消費者支出の増加が、この地域のクロスフィットアパレル市場規模に貢献しています。一方、APACでは、小売インフラが急速に整備され、可処分所得が増加していることから、クロスフィットウェアの需要が高まると予測されます。中国でも、スポーツへの積極的な参加を奨励する政府の試みから恩恵を受けており、同地域でのクロスフィットウェアの販売増に繋がっています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
アディダスAG
リーボック・インターナショナル・リミテッド
アンタ・スポーツ・プロダクツ・リミテッド
株式会社アシックス
コロンビアスポーツウェアカンパニー
エリートスポーツウェア
エルピーダメモリ
ヘインズブランズ・インク
NIKE, Inc.
パタゴニア
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
シャツ
パンツ
ショートパンツ
スウェット&パーカー
タンクトップ
その他


素材別に見る
ナイロン
ウール
ポリエステル
その他
販売チャネル別
直販
フランチャイズ店
専門店
オンラインショップ
モノブランド店
卸売業者・小売業者
その他の販売チャネル

消費者志向別
男性
女性
ユニセックス

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のクロスフィットアパレル市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VARs)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Crossfit Apparel Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Crossfit Apparel Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Crossfit Apparel Market, by Material Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Crossfit Apparel Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Crossfit Apparel Market, by Consumer Orientation, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Crossfit Apparel Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Crossfit Apparel Market Dynamics
3.1. Crossfit Apparel Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of sports tournaments around the globe
3.1.1.2. Increased health awareness
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Fluctuating raw materials prices
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Demand for fashionable colour combinations in various sports activities
Chapter 4. Global Crossfit Apparel Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Crossfit Apparel Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Crossfit Apparel Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Shirts
6.4.2. Pants
6.4.3. Shorts
6.4.4. Sweatshirts & Hoodies
6.4.5. Tank-top
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Crossfit Apparel Market, by Material Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Crossfit Apparel Market by Material Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Material Type, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Nylon
7.4.2. Wool
7.4.3. Polyester
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Crossfit Apparel Market, by Sales Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Crossfit Apparel Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Sales Channel, 2018-2028 (USD Million)
8.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Direct Sales
8.4.2. Franchised Stores
8.4.3. Specialty stores
8.4.4. Online retailers
8.4.5. mono brand stores
8.4.6. wholesalers/retailers
8.4.7. Other sales channels

Chapter 9. Global Crossfit Apparel Market, by Consumer Orientation
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Crossfit Apparel Market by Consumer Orientation, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Consumer Orientation, 2018-2028 (USD Million)
9.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Men
9.4.2. Women
9.4.3. Unisex
Chapter 10. Global Crossfit Apparel Market, Regional Analysis
10.1. Crossfit Apparel Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Crossfit Apparel Market
10.2.1. U.S. Crossfit Apparel Market
10.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Material Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Consumer Orientation breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada Crossfit Apparel Market
10.3. Europe Crossfit Apparel Market Snapshot
10.3.1. U.K. Crossfit Apparel Market
10.3.2. Germany Crossfit Apparel Market
10.3.3. France Crossfit Apparel Market
10.3.4. Spain Crossfit Apparel Market
10.3.5. Italy Crossfit Apparel Market
10.3.6. Rest of Europe Crossfit Apparel Market
10.4. Asia-Pacific Crossfit Apparel Market Snapshot
10.4.1. China Crossfit Apparel Market
10.4.2. India Crossfit Apparel Market
10.4.3. Japan Crossfit Apparel Market
10.4.4. Australia Crossfit Apparel Market
10.4.5. South Korea Crossfit Apparel Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Crossfit Apparel Market
10.5. Latin America Crossfit Apparel Market Snapshot
10.5.1. Brazil Crossfit Apparel Market
10.5.2. Mexico Crossfit Apparel Market
10.6. Rest of The World Crossfit Apparel Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Adidas AG
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Material Type Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Reebok International Limited
11.2.3. Anta Sports Products Limited
11.2.4. ASICS Corporation
11.2.5. Columbia Sportswear Company
11.2.6. Elite Sportswear
11.2.7. LP
11.2.8. Hanesbrands Inc.
11.2.9. NIKE, Inc.
11.2.10. Patagonia Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Crossfit Apparel Market is valued at approximately XX in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2022-2028.The growing number of sports events around the world is projected to fuel the growth of the crossfit clothing industry.The increased emphasis on product performance and comfort in the industry is also contributing to the new trends in the crossfit clothing market.With many people still working from home, athleisure has increased in popularity, reflecting changing attitudes toward traditional workwear and boosting crossfit apparel sales.Crossfit clothing is in high demand as a result of growing health consciousness, which has given many individuals a fresh viewpoint on sports and overall fitness.E-commerce has prospered as people continue to shop online despite the relaxation of lockdown restrictions, hence significantly expanding the crossfit apparel market size.Crossfit clothing sales are also increasing as the world's population's interest in sports activities grows.The number of baseball and softball tournaments and matches, for example, has expanded in tandem with the number of registered baseball players.
For example, the American Athletic Conference Baseball Tournament was founded in 2014 as a college-level baseball conference championship tournament.Such competitions are projected to increase the global popularity of baseball while also boosting the global baseball equipment market. However, the development of local companies causes price wars among leading crossfit clothing brands, forcing vendors to drop their product prices, reducing their profit margins as well as crossfit apparel market share.As a result, rising raw materials prices reduce vendor profit margins, limiting the expansion of the crossfit apparel market. Further, Crossfit apparel market size is expected to grow significantly because to increased engagement in sports and adventurous activities like cycling and trekking.

The key regions considered for the global Crossfit Apparel marketstudy includeAsia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World.Because of the highly advanced retail structure and growing acceptance of sportswear as a result of strong advertising and celebrity brand endorsement, North America is expected to have a significant crossfit apparel market share.Furthermore, growing consumer expenditure on fitness apparel as a fashion statement helps the crossfit apparel market size in this region. Whereas, Crossfitclothing is projected to be in high demand in APAC due to rapidly increasing retail infrastructure and increased disposable income.China is also benefiting from government attempts to encourage active involvement in sports, which is resulting in increased sales of crossfit apparel in the region.Crossfit clothing is predicted to be in high demand in the region because of to rapidly increasing retail infrastructure and increased disposable income in China.

Major market players included in this report are:
Adidas AG
Reebok International Limited
Anta Sports Products Limited
ASICS Corporation
Columbia Sportswear Company
Elite Sportswear
LP
Hanesbrands Inc.
NIKE, Inc.
Patagonia Inc.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
ByProduct:
Shirts
Pants
Shorts
Sweatshirts & Hoodies
Tank-top
Others


By =Material Type:
Nylon
Wool
Polyester
Others
By Sales Channel:
Direct Sales
Franchised Stores
Specialty stores
Online retailers
Mono brand stores
Wholesalers/retailers
Other sales channels

By Consumer Orientation:
Men
Women
Unisex

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Crossfit Apparel Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Crossfit Apparel Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Crossfit Apparel Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Crossfit Apparel Market, by Material Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Crossfit Apparel Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Crossfit Apparel Market, by Consumer Orientation, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Crossfit Apparel Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Crossfit Apparel Market Dynamics
3.1. Crossfit Apparel Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of sports tournaments around the globe
3.1.1.2. Increased health awareness
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Fluctuating raw materials prices
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Demand for fashionable colour combinations in various sports activities
Chapter 4. Global Crossfit Apparel Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Crossfit Apparel Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Crossfit Apparel Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Shirts
6.4.2. Pants
6.4.3. Shorts
6.4.4. Sweatshirts & Hoodies
6.4.5. Tank-top
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Crossfit Apparel Market, by Material Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Crossfit Apparel Market by Material Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Material Type, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Nylon
7.4.2. Wool
7.4.3. Polyester
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Crossfit Apparel Market, by Sales Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Crossfit Apparel Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Sales Channel, 2018-2028 (USD Million)
8.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Direct Sales
8.4.2. Franchised Stores
8.4.3. Specialty stores
8.4.4. Online retailers
8.4.5. mono brand stores
8.4.6. wholesalers/retailers
8.4.7. Other sales channels

Chapter 9. Global Crossfit Apparel Market, by Consumer Orientation
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Crossfit Apparel Market by Consumer Orientation, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Crossfit Apparel Market Estimates & Forecasts by Consumer Orientation, 2018-2028 (USD Million)
9.4. Crossfit Apparel Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Men
9.4.2. Women
9.4.3. Unisex
Chapter 10. Global Crossfit Apparel Market, Regional Analysis
10.1. Crossfit Apparel Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Crossfit Apparel Market
10.2.1. U.S. Crossfit Apparel Market
10.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Material Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Consumer Orientation breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada Crossfit Apparel Market
10.3. Europe Crossfit Apparel Market Snapshot
10.3.1. U.K. Crossfit Apparel Market
10.3.2. Germany Crossfit Apparel Market
10.3.3. France Crossfit Apparel Market
10.3.4. Spain Crossfit Apparel Market
10.3.5. Italy Crossfit Apparel Market
10.3.6. Rest of Europe Crossfit Apparel Market
10.4. Asia-Pacific Crossfit Apparel Market Snapshot
10.4.1. China Crossfit Apparel Market
10.4.2. India Crossfit Apparel Market
10.4.3. Japan Crossfit Apparel Market
10.4.4. Australia Crossfit Apparel Market
10.4.5. South Korea Crossfit Apparel Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Crossfit Apparel Market
10.5. Latin America Crossfit Apparel Market Snapshot
10.5.1. Brazil Crossfit Apparel Market
10.5.2. Mexico Crossfit Apparel Market
10.6. Rest of The World Crossfit Apparel Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Adidas AG
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Material Type Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Reebok International Limited
11.2.3. Anta Sports Products Limited
11.2.4. ASICS Corporation
11.2.5. Columbia Sportswear Company
11.2.6. Elite Sportswear
11.2.7. LP
11.2.8. Hanesbrands Inc.
11.2.9. NIKE, Inc.
11.2.10. Patagonia Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る