伝統的ラジオ広告の世界市場規模調査、タイプ別(地上波ラジオ放送広告、衛星ラジオ広告)、エンドユース産業別(自動車、金融サービス、メディア&エンターテイメント、FMCG、小売、不動産、教育、その他)、地域予測 2022-2028Global Traditional Radio Advertising Market Size study, By Type (Terrestrial Radio Broadcast Advertising, Satellite Radio Advertising), By End Use Industry (Automotive, Financial Services, Media & Entertainment, FMCG, Retail, Real Estate, Education, Others), and Regional Forecasts 2022-2028 世界の伝統的ラジオ広告市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。伝統的なラジオ広告は、ラジオチャンネルを通じて一般に放送さ... もっと見る
サマリー世界の伝統的ラジオ広告市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。伝統的なラジオ広告は、ラジオチャンネルを通じて一般に放送されるコマーシャルと定義することができます。従来のラジオ広告は、幅広い視聴者へのリーチ、手頃な価格、柔軟性、タイムリーなメッセージ配信など、特定の利点を提供します。ラジオ広告への世界的な支出の増加、ラジオ広告に関連する費用対効果や幅広いリーチ、また最近のコラボレーション活動は、世界市場の需要を加速させる要因となっています。例えば、Statistaによると、2021年の世界のラジオ広告費は279億米ドルと推定され、この金額は2024年末までに300億米ドルに成長すると予測されています。さらに、2021年4月、インドを拠点とするラジオシティは、インディアン・プレミアリーグ(IPL)のチームであるムンバイ・インディアンスと提携した。この提携により、ラジオシティはインド全土のラジオチャンネルでチームのキャッチフレーズ「Yeh hai har Indian ki family」を増幅することになります。さらに、2021年9月には、スウェーデンのストックホルムを拠点とするオーディオストリーミングおよびメディアサービスプロバイダーのSpotifyが、インド市場を対象とした公式広告制作パートナーとして、インドを拠点とするラジオネットワークBIG FMのクリエイティブバーティカル「Centre of Excellence」とパートナーシップを締結しています。また、ラジオ技術の進歩やラジオ産業の急拡大が、予測期間中の市場需要を喚起する要因になると予想されます。しかし、デジタルマーケティングツールの採用が急増し、新興市場におけるスマートフォンの普及率が上昇していることが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。伝統的ラジオ広告の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、ラジオ広告への支出増加やラジオ産業の急速な拡大により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。最近のコラボレーションやパートナーシップ活動、同地域の主要なラジオ広告産業の存在などの要因が、アジア太平洋地域全体で世界の伝統的ラジオ広告市場に有利な成長見通しを生み出すと思われます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Cumulus Media Inc. シリウスXMラジオ社 iHeartMedia Inc. エンターコムコミュニケーションズ(Entercom Communications Corp. ナショナル・パブリック・ラジオ・インク(National Public Radio Inc. ストラテジック・メディア ザ・ラジオ・エージェンシー ジェイコブ・タイラー グマス ディビジョンオブレイバー 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別 地上波ラジオ放送広告 衛星ラジオ広告 エンドユース産業別 自動車関連 金融サービス メディア・エンターテインメント FMCG 小売業 不動産 教育 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界の伝統的ラジオ広告市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Traditional Radio Advertising Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Traditional Radio Advertising Market, by Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Traditional Radio Advertising Market, by End Use Industry, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Traditional Radio Advertising Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Traditional Radio Advertising Market Dynamics 3.1. Traditional Radio Advertising Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing worldwide spending on radio advertising 3.1.1.2. Cost effectiveness and wide reach associated with radio advertising. 3.1.1.3. Recent collaboration activities. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increasing adoption of digital marketing tools. 3.1.2.2. Rising penetration of smartphones in emerging markets 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing advancements in radio technology. 3.1.3.2. Surging expansion of radio industry. Chapter 4. Global Traditional Radio Advertising Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Traditional Radio Advertising Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Traditional Radio Advertising Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Traditional Radio Advertising Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million) 6.4. Traditional Radio Advertising Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Terrestrial Radio Broadcast Advertising 6.4.2. Satellite Radio Advertising Chapter 7. Global Traditional Radio Advertising Market, by End Use Industry 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Traditional Radio Advertising Market by End Use Industry, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Traditional Radio Advertising Market Estimates & Forecasts by End Use Industry 2018-2028 (USD Million) 7.4. Traditional Radio Advertising Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Automotive 7.4.2. Financial Services 7.4.3. Media & Entertainment 7.4.4. FMCG 7.4.5. Retail 7.4.6. Real Estate 7.4.7. Education 7.4.8. Others Chapter 8. Global Traditional Radio Advertising Market, Regional Analysis 8.1. Traditional Radio Advertising Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Traditional Radio Advertising Market 8.2.1. U.S. Traditional Radio Advertising Market 8.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. End Use Industry estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Traditional Radio Advertising Market 8.3. Europe Traditional Radio Advertising Market Snapshot 8.3.1. U.K. Traditional Radio Advertising Market 8.3.2. Germany Traditional Radio Advertising Market 8.3.3. France Traditional Radio Advertising Market 8.3.4. Spain Traditional Radio Advertising Market 8.3.5. Italy Traditional Radio Advertising Market 8.3.6. Rest of Europe Traditional Radio Advertising Market 8.4. Asia-Pacific Traditional Radio Advertising Market Snapshot 8.4.1. China Traditional Radio Advertising Market 8.4.2. India Traditional Radio Advertising Market 8.4.3. Japan Traditional Radio Advertising Market 8.4.4. Australia Traditional Radio Advertising Market 8.4.5. South Korea Traditional Radio Advertising Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Traditional Radio Advertising Market 8.5. Latin America Traditional Radio Advertising Market Snapshot 8.5.1. Brazil Traditional Radio Advertising Market 8.5.2. Mexico Traditional Radio Advertising Market 8.6. Rest of The World Traditional Radio Advertising Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Cumulus Media Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Sirius XM Radio Inc. 9.2.3. iHeartMedia Inc. 9.2.4. Entercom Communications Corp. 9.2.5. National Public Radio Inc. 9.2.6. Strategic Media Inc. 9.2.7. The Radio Agency 9.2.8. Jacob Tyler 9.2.9. Gumas 9.2.10. Division of Labor Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Traditional Radio Advertising Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Traditional Radio Advertising can be defined as commercials that air to the public through radio channels. Traditional Radio Advertising offers certain advantages such as wide audience reach, affordability, flexibility, and timely message delivery among others. The rising worldwide spending on radio advertising and cost effectiveness and wide reach associated with radio advertising as well as recent collaboration activities are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – in 2021, worldwide radio advertising spending was estimated at USD 27.9 billion, and this amount is projected to grow to USD 30 billion by end of 2024. Furthermore, in April 2021, India based Radio City partnered with Indian Premiere League (IPL) team Mumbai Indians. Under this partnership Radio City would amplify Team’s tagline ‘Yeh hai har Indian ki family’ on its radio channels across India. Moreover, in September 2021, Stockholm, Sweden based audio streaming and media services provider Spotify partnered with Indian based radio network BIG FM's creative vertical 'Centre of Excellence' as their official ad-based production partner for Indian market. Also, growing advancements in radio technology and surging expansion of radio industry are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, surging adoption of digital marketing tools and rising penetration of smartphones in emerging markets impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Traditional Radio Advertising Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Traditional Radio Advertising Market, by Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Traditional Radio Advertising Market, by End Use Industry, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Traditional Radio Advertising Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Traditional Radio Advertising Market Dynamics 3.1. Traditional Radio Advertising Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing worldwide spending on radio advertising 3.1.1.2. Cost effectiveness and wide reach associated with radio advertising. 3.1.1.3. Recent collaboration activities. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increasing adoption of digital marketing tools. 3.1.2.2. Rising penetration of smartphones in emerging markets 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing advancements in radio technology. 3.1.3.2. Surging expansion of radio industry. Chapter 4. Global Traditional Radio Advertising Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Traditional Radio Advertising Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Traditional Radio Advertising Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Traditional Radio Advertising Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million) 6.4. Traditional Radio Advertising Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Terrestrial Radio Broadcast Advertising 6.4.2. Satellite Radio Advertising Chapter 7. Global Traditional Radio Advertising Market, by End Use Industry 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Traditional Radio Advertising Market by End Use Industry, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Traditional Radio Advertising Market Estimates & Forecasts by End Use Industry 2018-2028 (USD Million) 7.4. Traditional Radio Advertising Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Automotive 7.4.2. Financial Services 7.4.3. Media & Entertainment 7.4.4. FMCG 7.4.5. Retail 7.4.6. Real Estate 7.4.7. Education 7.4.8. Others Chapter 8. Global Traditional Radio Advertising Market, Regional Analysis 8.1. Traditional Radio Advertising Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Traditional Radio Advertising Market 8.2.1. U.S. Traditional Radio Advertising Market 8.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. End Use Industry estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Traditional Radio Advertising Market 8.3. Europe Traditional Radio Advertising Market Snapshot 8.3.1. U.K. Traditional Radio Advertising Market 8.3.2. Germany Traditional Radio Advertising Market 8.3.3. France Traditional Radio Advertising Market 8.3.4. Spain Traditional Radio Advertising Market 8.3.5. Italy Traditional Radio Advertising Market 8.3.6. Rest of Europe Traditional Radio Advertising Market 8.4. Asia-Pacific Traditional Radio Advertising Market Snapshot 8.4.1. China Traditional Radio Advertising Market 8.4.2. India Traditional Radio Advertising Market 8.4.3. Japan Traditional Radio Advertising Market 8.4.4. Australia Traditional Radio Advertising Market 8.4.5. South Korea Traditional Radio Advertising Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Traditional Radio Advertising Market 8.5. Latin America Traditional Radio Advertising Market Snapshot 8.5.1. Brazil Traditional Radio Advertising Market 8.5.2. Mexico Traditional Radio Advertising Market 8.6. Rest of The World Traditional Radio Advertising Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Cumulus Media Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Sirius XM Radio Inc. 9.2.3. iHeartMedia Inc. 9.2.4. Entercom Communications Corp. 9.2.5. National Public Radio Inc. 9.2.6. Strategic Media Inc. 9.2.7. The Radio Agency 9.2.8. Jacob Tyler 9.2.9. Gumas 9.2.10. Division of Labor Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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