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オフロードビークルの世界市場規模調査、排気量別(400cc未満、400~800cc、800cc以上) エンドユーザー用途別(農業、軍事、スポーツ、その他) 車両タイプ別(ATV、UTV、スノーモビル、NEV)、地域別予測 2021年~2027年


Global Off-Road Vehicles Market Size study, by Displacement (less than 400 cc, 400 to 800 cc, more than 800 cc) End User Vertical (Agriculture, Military, Sports, Others) Vehicle Type (ATV, UTV, Snowmobiles, NEV) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のオフロード車市場は、2020年には約140億米ドルとなり、2021年から2027年の予測期間には4.12%以上の健全な成長率が見込まれています。オフロード車とは、公共の高速道路と困難な地形の両方を行くことができ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年8月26日 US$4,950
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サマリー

世界のオフロード車市場は、2020年には約140億米ドルとなり、2021年から2027年の予測期間には4.12%以上の健全な成長率が見込まれています。オフロード車とは、公共の高速道路と困難な地形の両方を行くことができる一種のモビリティソリューションです。オープントレッド、深い溝のあるワイドタイヤ、柔軟なサスペンションなどがオフロード車の特徴です。操作上の要求を満たすために、オフロード車の大半は四輪駆動(4WD)または全輪駆動(AWD)を装備しています。さらに、オフロード車は、貨物輸送、農業用途、旅客輸送などの分野でも幅広く利用されています。近年では、電気駆動のオフロードカーが、燃費の良さや騒音の低減などから人気を集めています。安全性を高めるために、オフロード車の使用は政府の厳しい法律や規制によって管理されています。オフロード車市場は、レジャーやアドベンチャースポーツの人気が高まっていることや、AWDや4WD車の普及率が高まっていることなどの要因により、発展が見込まれています。しかし、オフロード車の維持費が高いことや、地形の損傷により野生動物保護区でのATVやUTVの走行が禁止されていることなどが、市場の発展を制限しています。一方で、電動オフロード車の開発や、効果的な製品提供のためのディーラーネットワークの拡大は、市場参加者に魅力的な成長の可能性を提供すると期待されています。例えば、ヤマハは2020年9月に最新のATVモデルであるGrizzly 2021とKodiak 700と450の各バリエーションを発表しました。2021年の新モデルとしては、Grizzly 90(Armor Gray)(希望小売価格:3,099米ドル)、Raptor 90(Team Yamaha Blue and White)(希望小売価格:3,099米ドル)、YFZ50(Team Yamaha Blue and White)などがあります。(希望小売価格2,199USドル)。)


世界のオフロードビークル市場の地理的分析には、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域という主な地域が含まれています。この地域での消費者需要の高まりとともに、北米はオフロード車の最大の市場であり続けることが予想され、それにヨーロッパが続きます。アジア太平洋地域のオフロード車市場は、普及率の高さと自動車産業の成長により、中国やインドを中心にオフロード車の製造が増加していることから、最も急速な発展が見込まれています。

このレポートに含まれる主な市場プレーヤーは以下の通りです。
BRP Inc.
CFMOTO
ディア・アンド・カンパニー
Honda Motor Co.Ltd.
川崎重工業株式会社
株式会社クボタ
マヒンドラ&マヒンドラ社
ポラリス・インク
Textron Inc.
ヤマハ発動機株式会社Ltd.
この調査の目的は、近年の異なるセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後8年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・国における産業の質的・量的側面を取り込むように設計されています。さらに、市場の今後の成長を決定づける要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、競合状況や主要プレーヤーの動作モードに関する詳細な分析とともに、ステークホルダーが投資するためのミクロ市場での利用可能な機会についても記載しています。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
排気量別。
400未満(cc
400から800(cc)
800cc以上
車両タイプ別
ATV
UTV
スノーモビル
NEV
エンドユーザー層別
農業
ミリタリー
スポーツ
その他
地域別
北アメリカ
アメリカ
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジアパシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

ヒストリカルイヤー - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

世界のオフロードビークル市場の市場調査におけるターゲットオーディエンス

主要コンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタリスト
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティのナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家

 

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Summary

Global Off-Road Vehicles Market is valued approximately USD 14 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.12% over the forecast period 2021-2027. An off-road vehicle is a sort of mobility solution that can go on both public highways and difficult terrain. Open treads, wide tyre with deep treads, and a flexible suspension are all features of off-road vehicles. To meet operating requirements, the majority of off-road vehicles are equipped with four-wheel drive (4WD) or all-wheel drive (AWD). Moreover, Off-road vehicles also have a wide range of uses in the areas of cargo transport, agricultural applications, and passenger transportation. Electric-powered off-road vehicles have gained popularity in recent years due to their fuel-efficiency and great noise reduction. For better safety, off-road vehicle use is governed by strict government laws and regulations. The off-road vehicle market is anticipated to develop due to factors such as the growing popularity of leisure activities and adventure sports, as well as the increased penetration of AWD and 4WD cars. However, high maintenance costs of off-road vehicles and a prohibition on ATV and UTV driving in wildlife areas owing to terrain damage limit market development. On the other hand, the development of electric off-road vehicles and the expansion of dealer networks to ensure effective product reach are expected to provide attractive growth possibilities for market participants. For instance, Yamaha introduced their latest ATV models, the Grizzly 2021 and Kodiak 700 and 450 variants, in September 2020. The Grizzly 90 in Armor Gray (USD 3,099 MSRP), Raptor 90 in Team Yamaha Blue and White (USD 3,099 MSRP), and YFZ50 in Team Yamaha Blue and White are among the new models for 2021. (USD 2,199 MSRP).


The main regions of Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World are included in the geographical analysis of the worldwide Off-Road Vehicles market. Along with rising consumer demand in the area, North America is anticipated to remain the largest market for off-road vehicles, followed by Europe. The off-road vehicle market in Asia-Pacific is anticipated to develop at the quickest rate, owing to high adoption rates and a rising automotive industry, which would lead to increasing manufacturing of off-road vehicles, particularly in China and India.

Major market player included in this report are:
BRP Inc.
CFMOTO
Deere & Company
Honda Motor Co. Ltd.
Kawasaki Heavy Industries Ltd.
KUBOTA Corporation
Mahindra & Mahindra Limited
Polaris Inc.
Textron Inc.
Yamaha Motor Co. Ltd.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Mode of Operation offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Displacement:
Less than 400 (cc)
400 to 800 (cc)
More than 800 (cc)
By Vehicle Type:
ATV
UTV
Snowmobiles
NEV
By End User Vertical:
Agriculture
Military
Sports
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Off-Road Vehicles Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



 

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