従業員表彰・報奨システム市場:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開形態別(オンプレミス、クラウド)、企業規模別(大企業、中小企業)、業種別(製造、医療、IT・通信、BFSI、小売、運輸・物流、その他):2023年~2032年の世界のビジネスチャンス分析と産業予測
Employee Recognition and Reward System Market By Component (Solution, Services), By Deployment Mode (On-premise, Cloud), By Enterprise Size (Large Enterprise, Small and Medium-size Enterprise), By Industry Vertical (Manufacturing, Healthcare, IT and Telecom, BFSI, Retail, Transportation and Logistics, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032
従業員表彰・報奨システム市場は、2022年には158億2,000万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は15.6%を示し、2032年には653億3,247万ドルに達すると推定される。従業員表彰・報奨システム市場... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。
サマリー 従業員表彰・報奨システム市場は、2022年には158億2,000万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は15.6%を示し、2032年には653億3,247万ドルに達すると推定される。従業員表彰・報奨システム市場は、企業が従業員を認識し、評価し、その貢献に対して報酬を与えるための包括的な製品やサービスを提供することに特化した経済分野である。従業員のモチベーション、エンゲージメント、全般的な仕事満足度の向上を目指した取り組み、プラットフォーム、戦術の開発と応用が、この市場の主な焦点である。市場全体のレコグニション・プログラムは、個人やグループの功績を称える公式・非公式の手段で構成される。これには、マネージャー主導の感謝キャンペーン、同僚表彰、月間最優秀従業員賞などが含まれる。さらに、従業員を認識し、鼓舞するために、報奨制度には金銭的インセンティブや物質的特典が含まれる。これは、現金奨励金、ギフトカード、休暇の延長、フレキシブルな勤務体系などの無形の特典という形をとることができる。従業員表彰が職場文化、生産性、人材確保にもたらすメリットに対する企業の意識の高まりが、従業員表彰・報奨システム市場を牽引している。さらに同市場は、さまざまな組織要件を満たすように設計された幅広いソリューションを提供することで、従業員の貢献を認め、それに報いる職場文化を確立しようとする企業の努力に応えている。基本的に、この市場は、健全な職場文化の創造、従業員のエンゲージメントの向上、ひいては組織全体のパフォーマンスの向上に向けた計算された動きとして、従業員への報奨と認知の重要な意義に取り組んでいる。
さらに、戦略的なスタッフのエンゲージメントとアウトプットの急増、競争市場における人材の獲得と維持が、主に従業員表彰・報奨システム市場の成長を後押ししている。しかし、予算上の制約やROIの問題、シフトや文化との調和への反対などが、市場の成長をある程度妨げている。さらに、データ主導のパーソナライゼーションと意思決定は、予測期間中に市場成長に有利な機会を提供すると予想される。
導入形態別では、オンプレミスセグメントが2022年の従業員表彰・報奨システム市場を支配し、より高いレベルのデータ保護とセキュリティを提供し、また、独自の要件を満たすようにシステムをカスタマイズしながら、他の社内システムや手順と簡単に統合できることから、今後も優位性を維持すると予想される。しかし、クラウドベースのソリューションの拡張性と柔軟性、業績指標、フィードバック、評価履歴を含む大量の従業員データの収集と分析が容易であることから、クラウド・セグメントが最も高い成長を遂げると予想される。
従業員表彰・報奨システム市場は、コンポーネント、企業規模、導入形態、エンドユーザー、地域によって区分される。コンポーネントベースでは、ソリューションとサービスに分けられる。企業規模ベースでは、大企業と中小企業に二分される。導入形態では、オンプレミスとクラウドに分けられる。エンドユーザー別では、IT・通信、医療、製造、運輸・物流、BFSI、小売、その他に細分化される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されている。
同市場で事業を展開する主要企業には、Salesforce, Inc.UKG Inc.、Kudos®, Inc.、Dash Solutions, Inc.、Terryberry、BI WORLDWIDE™、Motivosity Inc.O.C.Tanner、Smartly, Inc.などである。さらに、市場シェアを向上させ、競争を維持するための主要企業の戦略にも焦点を当てています。
ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの従業員認識・報奨システム市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、従業員認識・報奨システム市場の有力な市場機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
従業員表彰・報奨システム市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
従業員表彰および報奨システムの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。
本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供
本レポートで可能なカスタマイズ(別途費用とスケジュールが必要です。)
地域別の新規参入企業
製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
規制ガイドライン
戦略的推奨事項
クライアントの関心に特化した追加企業プロファイル
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
コンポーネント別
ソリューション
サービス別
導入形態別
オンプレミス
クラウド
企業規模別
大企業
中小企業
業種別
製造業
ヘルスケア
IT・通信
BFSI
小売
運輸・物流
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
セールスフォース
UKG Inc.
Kudos®, Inc.
ダッシュ・ソリューションズ
テリーベリー
バイ・ワールドワイド
モティボシティ
O.C. タナー
スマートリー
ワークスターズ
ページTOPに戻る
目次 第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.戦略的スタッフの関与とアウトプット
3.4.1.2.競争市場における人材の獲得と維持
3.4.2.制約
3.4.2.1.予算の制約とROIの問題
3.4.2.2.シフトへの反対と文化との調和
3.4.3.機会
3.4.3.1.データ主導のパーソナライゼーションと意思決定
第4章:従業員表彰・報奨システム市場、コンポーネント別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ソリューション
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.サービス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 従業員表彰・報奨システム市場:展開モード別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.オンプレミス
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.クラウド
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 従業員表彰・報奨システム市場:企業規模別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.大企業
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.中小企業
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章:従業員表彰・報奨システム市場:産業別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.製造
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.ヘルスケア
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.IT・通信
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別の市場規模と予測
7.4.3.国別市場シェア分析
7.5.BFSI
7.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.5.2.地域別の市場規模と予測
7.5.3.国別市場シェア分析
7.6.小売
7.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.6.2.市場規模および予測、地域別
7.6.3.国別市場シェア分析
7.7.輸送と物流
7.7.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.7.2.地域別の市場規模と予測
7.7.3.国別市場シェア分析
7.8.その他
7.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.8.2.地域別の市場規模と予測
7.8.3.国別市場シェア分析
第8章 従業員表彰・報奨システム市場:地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模および予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.2.3.市場規模・予測:展開モード別
8.2.4.市場規模・予測:企業規模別
8.2.5.市場規模・予測:業種別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:展開モード別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:業種別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:展開モード別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:業種別
8.3.欧州
8.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.3.3.市場規模・予測:展開モード別
8.3.4.市場規模・予測:企業規模別
8.3.5.市場規模・予測:業種別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.英国
8.3.6.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:展開モード別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:業種別
8.3.6.2.ドイツ
8.3.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:展開モード別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:業種別
8.3.6.3.フランス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:展開モード別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:業種別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.4.2.市場規模・予測:展開モード別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:業種別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.5.2.市場規模および予測:展開モード別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:業種別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.6.2.市場規模および予測:展開モード別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:業種別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、コンポーネント別
8.4.3.市場規模・予測:展開モード別
8.4.4.市場規模・予測:企業規模別
8.4.5.市場規模・予測:業種別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:展開モード別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:業種別
8.4.6.2.日本
8.4.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:展開モード別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:業種別
8.4.6.3.インド
8.4.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.3.2.市場規模・予測:展開モード別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:業種別
8.4.6.4.オーストラリア
8.4.6.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.4.2.市場規模・予測:展開モード別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:業種別
8.4.6.5.韓国
8.4.6.5.1.市場規模および予測:コンポーネント別
8.4.6.5.2.市場規模および予測:展開モード別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:業種別
8.4.6.6.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.6.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.6.2.市場規模および予測:展開モード別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:業種別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.5.3.市場規模・予測:展開モード別
8.5.4.市場規模・予測:企業規模別
8.5.5.市場規模・予測:業種別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ラテンアメリカ
8.5.6.1.1.市場規模および予測、コンポーネント別
8.5.6.1.2.市場規模・予測:展開モード別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:業種別
8.5.6.2.中東
8.5.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.2.2.市場規模・予測:展開モード別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:業種別
8.5.6.3.アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.3.2.市場規模・予測:展開モード別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:業種別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.クドス®社
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.主な戦略的動きと展開
10.2.ダッシュ・ソリューションズ
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.主な戦略的動きと展開
10.3.BI WORLDWIDE
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.4.テリーベリー
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.主な戦略的動きと展開
10.5.株式会社モティボシティ
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.主な戦略的動きと展開
10.6.セールスフォース
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.業績
10.6.7.主な戦略的動きと展開
10.7.スマートリー社
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.主な戦略的動きと展開
10.8.O.C.タナー
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.主な戦略的動きと展開
10.9.UKG Inc.
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.主な戦略的動きと展開
10.10.ワークスターズ
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.主な戦略的動きと展開
ページTOPに戻る
Summary The Employee recognition and reward system Market was valued for $15,820.00 million in 2022 and is estimated to reach $65,332.47 million by 2032, exhibiting a CAGR of 15.6% from 2023 to 2032. The market for employee recognition and reward systems is the segment of the economy that specializes in offering all-inclusive products and services that help businesses recognize, value, and compensate their workers for their contributions. The development and application of initiatives, platforms, and tactics aimed at improving worker motivation, engagement, and general job satisfaction are the main focuses of this market. Market-wide recognition programs comprise both formal and informal means of recognizing individual and group accomplishments. These include manager-led gratitude campaigns, peer recognition, and employee of the month awards. Moreover, in order to recognize and inspire employees, reward systems include monetary incentives and material perks. This could take the form of cash incentives, gift cards, more vacation time, or intangible benefits like flexible work schedules. The growing awareness among organizations of the benefits of employee recognition on workplace culture, productivity, and talent retention is driving the market for employee recognition and reward systems. Furthermore, the market responds to companies' efforts to establish work cultures that recognize and reward employee contributions by offering a range of solutions designed to satisfy various organizational requirements. Essentially, the market tackles the critical significance of rewarding and recognizing workers as a calculated move towards creating a healthy workplace culture, increasing employee's engagement, and eventually boosting an organization's overall performance.
Furthermore, surge in strategic staff engagement and output and attracting and retaining talent in competitive markets primarily drive the growth of the employee recognition and reward system market. However, budgetary restrictions and ROI Issues and opposition to shift and harmonization with culture hamper market growth to some extent. Moreover, data-driven personalization and decision-making is expected to provide lucrative opportunities for market growth during the forecast period. On the basis of deployment mode, on-premise segment dominated the employee recognition and reward system market in 2022 and is expected to maintain its dominance in the upcoming years owing to offer a higher level of data protection and security and also easily integrate the system with other internal systems and procedures while customizing it that satisfy their unique requirements propels the market growth significantly. However, the cloud segment is expected to witness the highest growth, owing to the scalability and flexibility of cloud-based solutions and massive volumes of employee data, including performance indicators, feedback, and recognition history, are easily gathered and analyzed.
The employee recognition and reward system market is segmented on the basis of component, enterprise size, deployment mode, end user, and region. On the basis of component, it is divided into solutions and services. On the basis of enterprise size, it is bifurcated into large enterprise and small and medium-sized enterprises. On the basis of deployment mode, it is bifurcated into on-premise and cloud. On the basis of end user, it is fragmented into IT and telecom, healthcare, manufacturing, transportation and logistics, BFSI, retail and others. On the basis of region, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA. The key players operating in the market include Salesforce, Inc. UKG Inc., Kudos®, Inc., Dash Solutions, Inc, Terryberry, BI WORLDWIDE™, Motivosity Inc. O.C. Tanner, and Smartly, Inc. Furthermore, it highlights the strategies of the key players to improve the market share and sustain competition.
Key Benefits For Stakeholders ●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the employee recognition and reward system market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing employee recognition and reward system market opportunities. ●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities. ●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network. ●In-depth analysis of the employee recognition and reward system market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities. ●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market. ●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players. ●The report includes the analysis of the regional as well as global employee recognition and reward system market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.
Additional benefits you will get with this purchase are: ● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price) ● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update. ● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License. ● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries) ● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once) ● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report) ● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older. ● 24-hour priority response* ● Free Industry updates and white papers.
Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more) ● Upcoming/New Entrant by Regions ● Market share analysis of players by products/segments ● Regulatory Guidelines ● Strategic Recommedations ● Additional company profiles with specific to client's interest ● Expanded list for Company Profiles ● Historic market data ● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format) ● Market share analysis of players at global/region/country level ● SWOT Analysis Key Market Segments By Component ● Solution ● Services By Deployment Mode ● On-premise ● Cloud By Enterprise Size ● Large Enterprise ● Small and Medium-size Enterprise By Industry Vertical ● Manufacturing ● Healthcare ● IT and Telecom ● BFSI ● Retail ● Transportation and Logistics ● Others By Region ● North America ○ U.S. ○ Canada ● Europe ○ UK ○ Germany ○ France ○ Italy ○ Spain ○ Rest of Europe ● Asia-Pacific ○ China ○ Japan ○ India ○ Australia ○ South Korea ○ Rest of Asia-Pacific ● LAMEA ○ Latin America ○ Middle East ○ Africa ● Key Market Players ○ Salesforce, Inc. ○ UKG Inc. ○ Kudos®, Inc. ○ Dash Solutions, Inc ○ Terryberry ○ BI WORLDWIDE™ ○ Motivosity Inc. ○ O.C. Tanner ○ Smartly, Inc ○ Workstars
ページTOPに戻る
Table of Contents CHAPTER 1: INTRODUCTION 1.1. Report description 1.2. Key market segments 1.3. Key benefits to the stakeholders 1.4. Research methodology 1.4.1. Primary research 1.4.2. Secondary research 1.4.3. Analyst tools and models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO Perspective CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW 3.1. Market definition and scope 3.2. Key findings 3.2.1. Top impacting factors 3.2.2. Top investment pockets 3.3. Porter’s five forces analysis 3.3.1. Low bargaining power of suppliers 3.3.2. Low threat of new entrants 3.3.3. Low threat of substitutes 3.3.4. Low intensity of rivalry 3.3.5. Low bargaining power of buyers 3.4. Market dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.1.1. Strategic Staff Engagement and Output 3.4.1.2. Attracting and Retaining Talent in Competitive Markets 3.4.2. Restraints 3.4.2.1. Budgetary Restrictions and ROI Issues 3.4.2.2. Opposition to Shift and Harmonization with Culture 3.4.3. Opportunities 3.4.3.1. Data-Driven Personalization and Decision-Making CHAPTER 4: EMPLOYEE RECOGNITION AND REWARD SYSTEM MARKET, BY COMPONENT 4.1. Overview 4.1.1. Market size and forecast 4.2. Solution 4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2. Market size and forecast, by region 4.2.3. Market share analysis by country 4.3. Services 4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2. Market size and forecast, by region 4.3.3. Market share analysis by country CHAPTER 5: EMPLOYEE RECOGNITION AND REWARD SYSTEM MARKET, BY DEPLOYMENT MODE 5.1. Overview 5.1.1. Market size and forecast 5.2. On-premise 5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2. Market size and forecast, by region 5.2.3. Market share analysis by country 5.3. Cloud 5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2. Market size and forecast, by region 5.3.3. Market share analysis by country CHAPTER 6: EMPLOYEE RECOGNITION AND REWARD SYSTEM MARKET, BY ENTERPRISE SIZE 6.1. Overview 6.1.1. Market size and forecast 6.2. Large Enterprise 6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.2. Market size and forecast, by region 6.2.3. Market share analysis by country 6.3. Small and Medium-size Enterprise 6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.2. Market size and forecast, by region 6.3.3. Market share analysis by country CHAPTER 7: EMPLOYEE RECOGNITION AND REWARD SYSTEM MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL 7.1. Overview 7.1.1. Market size and forecast 7.2. Manufacturing 7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.2.2. Market size and forecast, by region 7.2.3. Market share analysis by country 7.3. Healthcare 7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.3.2. Market size and forecast, by region 7.3.3. Market share analysis by country 7.4. IT and Telecom 7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.4.2. Market size and forecast, by region 7.4.3. Market share analysis by country 7.5. BFSI 7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.5.2. Market size and forecast, by region 7.5.3. Market share analysis by country 7.6. Retail 7.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.6.2. Market size and forecast, by region 7.6.3. Market share analysis by country 7.7. Transportation and Logistics 7.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.7.2. Market size and forecast, by region 7.7.3. Market share analysis by country 7.8. Others 7.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.8.2. Market size and forecast, by region 7.8.3. Market share analysis by country CHAPTER 8: EMPLOYEE RECOGNITION AND REWARD SYSTEM MARKET, BY REGION 8.1. Overview 8.1.1. Market size and forecast By Region 8.2. North America 8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.2.2. Market size and forecast, by Component 8.2.3. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.2.4. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.2.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.2.6. Market size and forecast, by country 8.2.6.1. U.S. 8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Component 8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.2.6.2. Canada 8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Component 8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.3. Europe 8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.3.2. Market size and forecast, by Component 8.3.3. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.3.4. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.3.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.3.6. Market size and forecast, by country 8.3.6.1. UK 8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Component 8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.3.6.2. Germany 8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Component 8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.3.6.3. France 8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Component 8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.3.6.4. Italy 8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Component 8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.3.6.5. Spain 8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Component 8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.3.6.6. Rest of Europe 8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Component 8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.4. Asia-Pacific 8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.4.2. Market size and forecast, by Component 8.4.3. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.4.4. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.4.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.4.6. Market size and forecast, by country 8.4.6.1. China 8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Component 8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.4.6.2. Japan 8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Component 8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.4.6.3. India 8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Component 8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.4.6.4. Australia 8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Component 8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.4.6.5. South Korea 8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Component 8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific 8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Component 8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.4.6.6.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.5. LAMEA 8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 8.5.2. Market size and forecast, by Component 8.5.3. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.5.4. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.5.5. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.5.6. Market size and forecast, by country 8.5.6.1. Latin America 8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Component 8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.5.6.2. Middle East 8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Component 8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Industry Vertical 8.5.6.3. Africa 8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Component 8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Deployment Mode 8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size 8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Industry Vertical CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. Introduction 9.2. Top winning strategies 9.3. Product mapping of top 10 player 9.4. Competitive dashboard 9.5. Competitive heatmap 9.6. Top player positioning, 2022 CHAPTER 10: COMPANY PROFILES 10.1. Kudos®, Inc. 10.1.1. Company overview 10.1.2. Key executives 10.1.3. Company snapshot 10.1.4. Operating business segments 10.1.5. Product portfolio 10.1.6. Key strategic moves and developments 10.2. Dash Solutions, Inc 10.2.1. Company overview 10.2.2. Key executives 10.2.3. Company snapshot 10.2.4. Operating business segments 10.2.5. Product portfolio 10.2.6. Key strategic moves and developments 10.3. BI WORLDWIDE™ 10.3.1. Company overview 10.3.2. Key executives 10.3.3. Company snapshot 10.3.4. Operating business segments 10.3.5. Product portfolio 10.4. Terryberry 10.4.1. Company overview 10.4.2. Key executives 10.4.3. Company snapshot 10.4.4. Operating business segments 10.4.5. Product portfolio 10.4.6. Key strategic moves and developments 10.5. Motivosity Inc. 10.5.1. Company overview 10.5.2. Key executives 10.5.3. Company snapshot 10.5.4. Operating business segments 10.5.5. Product portfolio 10.5.6. Key strategic moves and developments 10.6. Salesforce, Inc. 10.6.1. Company overview 10.6.2. Key executives 10.6.3. Company snapshot 10.6.4. Operating business segments 10.6.5. Product portfolio 10.6.6. Business performance 10.6.7. Key strategic moves and developments 10.7. Smartly, Inc 10.7.1. Company overview 10.7.2. Key executives 10.7.3. Company snapshot 10.7.4. Operating business segments 10.7.5. Product portfolio 10.7.6. Key strategic moves and developments 10.8. O.C. Tanner 10.8.1. Company overview 10.8.2. Key executives 10.8.3. Company snapshot 10.8.4. Operating business segments 10.8.5. Product portfolio 10.8.6. Key strategic moves and developments 10.9. UKG Inc. 10.9.1. Company overview 10.9.2. Key executives 10.9.3. Company snapshot 10.9.4. Operating business segments 10.9.5. Product portfolio 10.9.6. Key strategic moves and developments 10.10. Workstars 10.10.1. Company overview 10.10.2. Key executives 10.10.3. Company snapshot 10.10.4. Operating business segments 10.10.5. Product portfolio 10.10.6. Key strategic moves and developments
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
- Endpoint Protection Platform (EPP) Market Size, Share, Growth Analysis, By Offering (Platforms and Services), Enforcement Point (Mobile Devices, POS Terminals), Deployment Mode, Organization Size, Vertical and Region - Global Industry Forecast to 2029
- Private Cloud Market Size, Share, Growth Analysis, By Type (Virtual, On-premises, Hosted, Managed), Service Model (PaaS, PaaS, SaaS), Organization Size (Large Enterprises, SMEs), Vertical and Region - Global Industry Forecast to 2029
- Threat Hunting Market Size, Share, Growth Analysis, By Offering (Tools, Service), Threat Type, Deployment Mode, Organization Size, Vertical (BFSI, Healthcare, IT&ITEs Government) and Region - Global Industry Forecast to 2029
- Causal AI Market by Offering (Causal AI Platforms, Causal Discovery, Causal Inference, Causal Modelling, Root Cause Analysis), Application (Financial Management, Sales & Customer Management, Operations & Supply Chain Management) - Global Forecast to 2030
- 金融クラウド市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)
- フレキシブルディスプレイ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- 通信プラットフォーム・アズ・ア・サービス(CPaaS)市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中南米、中東アフリカ)
- サービスとしてのバンキング市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- データセンター変革市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)
- ビジネスプロセスオートメーション市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
Allied Market Research社のICT分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(it)の最新刊レポート
よくあるご質問
Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?
アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|