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デジタル決済市場:提供サービス別(ソリューション、サービス)、取引タイプ別(国内、クロスボーダー)、産業分野別(BFSI、IT・通信、ヘルスケア、小売・Eコマース、メディア・娯楽、運輸、その他):2023年~2032年の世界の機会分析と産業予測


Digital Payment Market By Offering (Solution, Service), By Transaction Type (Domestic, Cross Border), By Industry Vertical (BFSI, IT and Telecom, Healthcare, Retail and E-commerce, Media and Entertainment, Transportation, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

デジタルペイメントとは、デジタルプラットフォームを通じて行われる個人、企業、その他の事業体間の電子的な金銭のやりとりのことである。モバイルアプリ、オンラインバンキング、その他のデジタル手段を通じて... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

デジタルペイメントとは、デジタルプラットフォームを通じて行われる個人、企業、その他の事業体間の電子的な金銭のやりとりのことである。モバイルアプリ、オンラインバンキング、その他のデジタル手段を通じて頻繁に行われる電子取引である。クレジットカード/デビットカード、モバイルウォレット、インターネット送金、暗号通貨などがデジタル決済手段の一例である。これらの取引は、ハードカレンシーや従来のバンキング手法への依存を減らすと同時に、容易性、スピード、効率性を提供する。このプロセスには、金融情報を保護するための安全な暗号化と認証プロトコルが含まれる。金融包摂を促進し、デジタル時代における個人や組織のお金の扱い方や送金方法を完全に変えるデジタル決済なしでは、現代経済は機能しなくなっている。

テクノロジーの進化に伴い、スマートフォンはますますリーズナブルな価格で入手できるようになり、顧客にとって手の届きやすいものとなっている。また、オンラインショッピングでのオンライン決済の大量導入と決済産業の発展が、デジタル決済市場の成長を後押ししている。さらに、より多くの人々がモバイル機器と信頼できるインターネットを利用できるようになったため、より多くの人々がデジタル決済の利便性の恩恵を受けることができる。さらに、金融包摂への注目が高まっていることも重要である。デジタル決済システムは、従来の銀行インフラへのアクセスが制限されている場所において、競争力のある代替手段を提供する。電子商取引やオンライン・ショッピングの台頭により、迅速かつ安全な取引に対する顧客の期待が高まり、デジタル決済ソリューションへの需要が高まっている。ペーパーレス環境を推進する政府の取り組みや、医療、運輸などいくつかの経済部門がデジタル決済手段を採用していることも、市場の拡大に寄与している。セキュリティー対策が強化され、非接触型決済やモバイルウォレットなどの最先端技術が開発されたことで、受け入れと利用が進んだため、今日の利用者の安心感は高まっている。一般的に、デジタル決済市場は、公共部門と商業部門の戦略的イニシアティブ、消費者の嗜好の変化、技術の向上が重なることで前進している。しかし、決済ゲートウェイの高価さや地理的嗜好性、決済時のデータ漏洩やセキュリティ問題の増加は、市場成長を妨げる要因のひとつである。一方、決済業界では、複数の国でデジタル経済への移行が徐々に進んでいる。また、新興国でのデジタル決済導入の急増や、決済分野における急速な技術進歩は、今後数年間の市場成長に有利な機会をもたらすと予想される。

デジタル決済市場は、サービス別、取引タイプ別、業種別、地域別に区分される。提供形態によって、市場はソリューションとサービスに区別される。取引タイプによって、国内とクロスボーダーに細分化される。業種別では、BFSI、IT・通信、ヘルスケア、小売・eコマース、メディア・エンターテインメント、運輸、その他に区分される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋地域、ラメア地域が分析対象です。
デジタル決済市場の分析には、Paypal Holdings Inc.、Adeyn N.V.、Fiserv, Inc.、ACI Worldwide、Stripe, Inc.、Mastercard Incorporated、Temenos AG、FIS Global、Visa, Inc.、PayUなど、市場で事業を展開するトップ企業が含まれる。これらのプレーヤーは、市場浸透率を高め、デジタル決済業界における地位を強化するため、さまざまな戦略を採用している。

ステークホルダーにとっての主なメリット
世界のデジタル決済市場を詳細に分析し、現在の動向と将来予測を示すことで、差し迫った投資ポケットを示します。
主な促進要因、阻害要因、機会、およびそれらがデジタル決済の世界市場規模に与える影響分析に関する情報を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、業界で活動するバイヤーとサプライヤーの影響力を示します。
2022年から2032年までの世界のデジタル決済市場の定量分析により、市場の可能性を判断します。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
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業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
投資機会
地域別の新規参入企業
製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
主要プレイヤーの新製品開発/製品マトリックス
規制ガイドライン
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模および予測
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
サービス別
ソリューション
サービス別
業種別
運輸
その他
BFSI
IT・通信
ヘルスケア
小売・Eコマース
メディア・娯楽
取引タイプ別
国内
クロスボーダー
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
アディエンN.V.
Fiserv, Inc.
ストライプ
テメノスAG
FISグローバル
PAYU
ペイパル・ホールディングス
ACI ワールドワイド
マスターカード
VISA, INC.

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.スマートフォンの普及と高速インターネットへのアクセスの増加
3.4.1.2.Mコマース産業の成長
3.4.1.3.オンラインショッピングや小売店でのモバイル決済の普及
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.決済時のデータ漏洩やセキュリティ問題の増加
3.4.3.機会
3.4.3.1.迅速で手間のかからない取引サービスへの需要の増加
3.4.3.2.決済分野における急速なデジタル化
第4章:デジタル決済市場、サービス別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ソリューション
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.サービス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 デジタル決済市場:取引タイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.国内
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別市場規模および予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.クロスボーダー
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 デジタル決済市場:産業別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.BFSI
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.IT・通信
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.ヘルスケア
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.小売とEコマース
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測、地域別
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.メディアとエンターテインメント
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
6.7.輸送
6.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.7.2.地域別の市場規模と予測
6.7.3.国別市場シェア分析
6.8.その他
6.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.8.2.地域別の市場規模と予測
6.8.3.国別市場シェア分析
第7章 デジタル決済市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.オファリング別の市場規模と予測
7.2.3.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
7.2.4.市場規模・予測:業種別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:オファリング別
7.2.5.1.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:業種別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:オファリング別
7.2.5.2.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:業種別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.オファリング別の市場規模と予測
7.3.3.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.4.市場規模・予測:業種別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.イギリス
7.3.5.1.1.市場規模・予測:オファリング別
7.3.5.1.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:オファリング別
7.3.5.2.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:オファリング別
7.3.5.3.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:オファリング別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:オファリング別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:オファリング別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:業種別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、オファリング別
7.4.3.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
7.4.4.市場規模・予測:業種別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:供給別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:オファリング別
7.4.5.2.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:オファリング別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模・予測:オファリング別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.5.韓国
7.4.5.5.1.市場規模および予測:オファリング別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:オファリング別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:業種別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.オファリング別の市場規模および予測
7.5.3.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
7.5.4.市場規模・予測:業種別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測:提供別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:業種別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:オファリング別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:業種別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:オファリング別
7.5.5.3.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:業種別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.ペイパル・ホールディングス
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.アディエンN.V.
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.フィサーブ・インク
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.VISA, INC.
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ACIワールドワイド
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.ストライプ
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.主な戦略的動きと展開
9.7.マスターカード
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.テメノスAG
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.パユ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.主な戦略的動きと展開
9.10.FIS グローバル
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Digital payments are electronic exchanges of money between people, companies, or other entities that take place via digital platforms. These are electronic transactions that frequently take place through mobile apps, online banking, or other digital means. Credit/debit cards, mobile wallets, internet transfers, and cryptocurrencies are examples of digital payment methods. These transactions decrease dependency on hard currency and conventional banking techniques while providing ease, speed, and efficiency. The process involves secure encryption and authentication protocols to safeguard financial information. Modern economies now cannot function without digital payments, which promote financial inclusion and completely change how individuals and organizations handle and transmit money in the digital era.

With evolving technologies, smartphones are increasingly available at reasonable prices and are being affordable for customers, which promote growth of the digital payment market. In addition, massive adoption of online payment for online shopping and development of the payments industry drives the digital payment market growth. Further, a wider audience can benefit from the convenience of digital payments as more people have access to mobile devices and dependable internet. Furthermore, the increasing focus on financial inclusion has been crucial. Digital payment systems offer a competitive alternative in places where access to traditional banking infrastructure is constrained. With the rise of e-commerce and online shopping, customers' expectations for speedy and secure transactions have grown, driving up demand for digital payment solutions. Government initiatives promoting a paperless environment and the adoption of digital payment methods by several sectors of the economy, including healthcare and transportation, have also contributed to the market's expansion. Because of enhanced security measures and the development of cutting-edge technologies like contactless payments and mobile wallets, which have raised acceptance and use, users today feel more confident. In general, the digital payment market is being driven ahead by the confluence of strategic initiatives from the public and commercial sectors, shifting consumer preferences, and technology improvements. However, expensive & geo-locational preference of payment gateways and rise in data breaches and security issues while conducting payments are some of the factors that hamper the market growth. On the contrary, payment industry is introducing a gradual shift toward a digital economy across several countries. In addition, surge in adoption of digital payment across emerging economies and rapid technological advancements in payments sector are expected to provide lucrative opportunities for the market growth in the coming years.

The digital payment market is segmented into offering, transaction type, industry vertical, and region. By offering, the market is differentiated into solution and service. Depending on the transaction type, it is fragmented into domestic and cross border. The industry vertical segment is segmented into BFSI, IT and telecom, healthcare, retail & e-commerce, media & entertainment, transportation, and others. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The digital payment market analysis includes top companies operating in the market such as Paypal Holdings Inc., Adeyn N.V., Fiserv, Inc., ACI Worldwide, Stripe, Inc., Mastercard Incorporated, Temenos AG, FIS Global, Visa, Inc., and PayU. These players have adopted various strategies to increase their market penetration and strengthen their position in the digital payment industry.

KEY BENEFITS FOR STAKEHOLDERS
●The study provides in-depth analysis of the global digital payment market along with the current trends and future estimations to illustrate the imminent investment pockets.
●Information about key drivers, restrains, & opportunities and their impact analysis on the global digital payment market size are provided in the report.
●The Porter’s five forces analysis illustrates the potency of buyers and suppliers operating in the industry.
●The quantitative analysis of the global digital payment market from 2022 to 2032 is provided to determine the market potential.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Investment Opportunities
● Upcoming/New Entrant by Regions
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Offering
● Solution
● Service
By Industry Vertical
● Transportation
● Others
● BFSI
● IT and Telecom
● Healthcare
● Retail and E-commerce
● Media and Entertainment
By Transaction Type
● Domestic
● Cross Border
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Adyen N.V.
○ Fiserv, Inc.
○ Stripe, Inc.
○ Temenos AG
○ FIS Global
○ PAYU
○ PayPal Holdings, Inc.
○ ACI Worldwide
○ Mastercard Incorporated.
○ VISA, INC.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increased penetration of smartphones and access to high-speed internet
3.4.1.2. Growth of m-commerce industry
3.4.1.3. Massive adoption of mobile payments for online and retail shopping
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Rise in data breach and security issues while conducting payments
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Increase in demand for fast & hassle-free transaction services
3.4.3.2. Rapid digitalization in payments sector
CHAPTER 4: DIGITAL PAYMENT MARKET, BY OFFERING
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Solution
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Service
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: DIGITAL PAYMENT MARKET, BY TRANSACTION TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Domestic
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Cross Border
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: DIGITAL PAYMENT MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. BFSI
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. IT and Telecom
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Healthcare
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Retail and E-commerce
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Media and Entertainment
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
6.7. Transportation
6.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.7.2. Market size and forecast, by region
6.7.3. Market share analysis by country
6.8. Others
6.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.8.2. Market size and forecast, by region
6.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: DIGITAL PAYMENT MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Offering
7.2.3. Market size and forecast, by Transaction Type
7.2.4. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Offering
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Offering
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Offering
7.3.3. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.4. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Offering
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Offering
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Offering
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Offering
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Offering
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Offering
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Offering
7.4.3. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.4. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Offering
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Offering
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Offering
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Offering
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Offering
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Offering
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Offering
7.5.3. Market size and forecast, by Transaction Type
7.5.4. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Offering
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Offering
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Offering
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. PayPal Holdings, Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Adyen N.V.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Fiserv, Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. VISA, INC.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. ACI Worldwide
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. Stripe, Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Key strategic moves and developments
9.7. Mastercard Incorporated.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.7.7. Key strategic moves and developments
9.8. Temenos AG
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. PAYU
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Key strategic moves and developments
9.10. FIS Global
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Key strategic moves and developments

 

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