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建築用フローリング市場:印刷技術別(デジタル、伝統的)、素材別(木材、石材、セラミック、ラミネート、その他)、エンドユーザー別(住宅、非住宅):2023-2032年の世界機会分析と産業予測


Construction Flooring Market By Printing Technology (Digital, Traditional), By Material (Wood, Stone, Ceramic, Laminate, Others), By End User (Residential, Non-Residential): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

建築用床材市場は、2020年に1,002億1,584万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.3%を示し、2032年には1,892億5,770万ドルに達すると予測されている。建築用床材は、住宅、商業ビル、工業ビル... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

建築用床材市場は、2020年に1,002億1,584万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.3%を示し、2032年には1,892億5,770万ドルに達すると予測されている。建築用床材は、住宅、商業ビル、工業ビルの床を施工するために使用される建築材料である。素材、色、形状は多岐にわたる。床材は新しい建物の建設時に設置される。それは、インフラストラクチャの内部とその機能性を向上させます。
住宅の内外装にマッチするさまざまなスタイルのフローリングが利用できるようになったことで、フローリングソリューションの魅力はさらに広がっている。

人口の急成長と、オフィス、工場、倉庫、スポーツ施設、ホスピタリティ、ヘルスケアといった新しいビジネスセンターの建設が相まって、コンパクトで効率的な内装システムの導入が促されている。原状回復事業は、好調な住宅市場の恩恵を受け続けている。さらに、政府や民間建設会社による住宅のリフォームや修繕への支出の増加が、屋内用床材製品に対する需要を生み出しており、このことが市場の成長を促進すると予想されている。

さらに、持続可能な開発への注目の高まりが、比較的環境に優しい床材ソリューションの需要を促進している。このため、主要プレーヤーは環境に優しい床材を革新・開発するようになり、有利な成長機会がもたらされている。
世界市場で事業を展開する主要企業は、市場への働きかけを強化し、市場での厳しい競争を維持するために、製品の発売、事業拡大、製品開発、買収などの主要戦略を採用している。

建築用床材市場は、印刷タイプ、材料、エンドユーザー産業、地域によって区分される。印刷タイプベースでは、市場はデジタルと伝統的なものに分類される。素材別では、木材、石材、セラミック、ラミネート、その他に分類される。エンドユーザー産業ベースでは、住宅用と非住宅用に二分される。
地域別では、北米、欧州、アジア太平洋地域、ラメア地域で分析される。世界市場で事業を展開する主要企業は、市場への働きかけを強化し、市場での厳しい競争を維持するために、製品の発売や製品開発などの主要戦略を採用している。

競争分析
建築用フローリング市場レポートに掲載されている主な企業は、J&J Industries, Inc.、Shaw Industries Group, Inc.、Armstrong、mohawk、Tarkett Group、Beaulieu International Group NV、Interface Inc.、Iron Woods、Toli Corporation、Ecore International, Inc.などである。
ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2020年から2032年までの建築用フローリング市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、一般的な建築用フローリング市場の機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
建築用床材市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
建築用床材の地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
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レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
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本レポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールが必要です。)
製品ベンチマーク / 製品仕様と用途
シナリオ分析と成長トレンド比較
地域別の新規参入企業
消費者の嗜好と製品仕様
製品/セグメント別プレーヤーシェア分析
主要プレーヤーの新製品開発/製品マトリックス ● 規制ガイドライン
規制ガイドライン
戦略的推奨事項
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
ブランドシェア分析
クロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
輸入輸出分析/データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式を含む)
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
一人当たりの消費動向
製品消費分析
償還シナリオ
SWOT分析
市場規模および予測
主要市場セグメント
エンドユーザー別
住宅
非住宅
印刷技術別
デジタル
伝統的
素材別
木材

セラミック
ラミネート
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イタリア
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主要市場プレイヤー
J&Jインダストリーズ社
ショウ・インダストリーズ・グループ
モホーク
タルケット・グループ
ボーリュー・インターナショナル・グループ
インターフェイス社
アイアンウッズ
エコアインターナショナル
アームストロング
トリ・コーポレーション

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.住宅リフォーム件数の増加
3.4.1.2.新興国における建築活動の増加
3.4.1.3.建物の耐用年数における床材の重要性
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.グリーンで環境に優しい材料の利用への重点の高まり
3.4.2.2.外国政策の変化が利益率に影響
3.4.3.機会
3.4.3.1.インフラ整備のための官民パートナーシップ(PPP)への注力
第4章:建築用床材市場(印刷技術別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.デジタル
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.トラディショナル
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 建築用床材市場:材料別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.木材
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.石材
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.セラミック
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.ラミネート
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.市場規模および予測、地域別
5.5.3.国別市場シェア分析
5.6.その他
5.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.6.2.地域別の市場規模と予測
5.6.3.国別市場シェア分析
第6章 建築用床材市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.住宅
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.非住宅
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 建築用床材市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(印刷技術別
7.2.3.市場規模・予測:素材別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(印刷技術別
7.3.3.市場規模・予測:素材別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模および予測:印刷技術別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.イタリア
7.3.5.3.1.市場規模および予測:印刷技術別
7.3.5.3.2.市場規模および予測:素材別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.イギリス
7.3.5.4.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1.市場規模および予測:印刷技術別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:素材別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.アジア太平洋
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(印刷技術別
7.4.3.市場規模・予測:素材別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:素材別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:印刷技術別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:素材別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1.市場規模および予測:印刷技術別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:素材別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(印刷技術別
7.5.3.市場規模・予測:素材別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模および予測:印刷技術別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:素材別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模および予測:印刷技術別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:素材別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:印刷技術別
7.5.5.3.2.市場規模および予測:素材別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング(2020年
第9章 企業プロフィール
9.1.J&Jインダストリーズ社
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.2.ショー・インダストリーズ・グループ
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.3.アームストロング
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.4. モホーク
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ターケットグループ
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.ボーリュー・インターナショナル・グループNV
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.アイアンウッズ
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.インターフェイス社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.9.株式会社トリ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.エコアインターナショナル
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The construction flooring market was valued at $100,215.84 million in 2020 and is estimated to reach $189,257.70 million by 2032, exhibiting a CAGR of 5.3% from 2023 to 2032. Construction flooring material is a building material used to construct floors in residential, commercial, and industrial buildings. It comes in a wide range of materials, colors, and shapes. Flooring is installed during the construction of a new building. It improves the interior of the infrastructure and its functionality.
The availability of different styles of flooring solutions to match any interior and exterior setting of a house extend the desirability of flooring solutions.

The fast growth of the population, combined with the construction of new business centers, such as offices, factories, warehouses, sports complexes, hospitality, and healthcare, has prompted the deployment of compact and efficient decor systems. The restoration business continues to benefit from a strong housing market, which includes rise in home building, sales, and equity. Moreover, rise in expenditure by governments and private construction companies on remodeling and repairing of houses has created demand for indoor flooring products, and hence this factor is anticipated to drive the market growth.

Furthermore, the increased focus on sustainable development is driving the demand for flooring solutions that are relatively eco-friendly. This has encouraged key players to innovate and develop ecofriendly floorings, thereby providing lucrative growth opportunities.
The major players that operate in the global market have adopted key strategies such as product launches, business expansion, product development, and acquisitions to strengthen their market outreach and sustain the stiff competition in the market.

The construction flooring market is segmented on the basis of printing type, material, end-user industry, and region. On the basis of printing type, the market is categorized into digital and traditional. On the basis of material, it is divided into wood, stone, ceramic, laminate, and others. On the basis of end-user industry, it is bifurcated into residential and non-residential.
Region-wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA. The major players that operate in the global market have adopted key strategies such as product launch and product development to strengthen their market outreach and sustain the stiff competition in the market.

COMPETITION ANALYSIS
Key companies profiled in the construction flooring market report include J&J Industries, Inc., Shaw Industries Group, Inc., Armstrong, mohawk, Tarkett Group, Beaulieu International Group NV, Interface Inc., Iron Woods, Toli Corporation and Ecore International, Inc.
Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the construction flooring market analysis from 2020 to 2032 to identify the prevailing construction flooring market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the construction flooring market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global construction flooring market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Product Benchmarking / Product specification and applications
● Senario Analysis & Growth Trend Comparision
● Upcoming/New Entrant by Regions
● Consumer Preference and Product Specifications
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Brands Share Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Import Export Analysis/Data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● Per Capita Consumption Trends
● Product Consumption Analysis
● Reimbursement Scenario
● SWOT Analysis
● Volume Market Size and Forecast
Key Market Segments
By End User
● Residential
● Non-Residential
By Printing Technology
● Digital
● Traditional
By Material
● Wood
● Stone
● Ceramic
● Laminate
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ Italy
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ J&J Industries, Inc.
○ Shaw Industries Group, Inc.
○ mohawk
○ Tarkett Group
○ Beaulieu International Group NV
○ Interface Inc.
○ Iron Woods
○ Ecore International, Inc.
○ Armstrong
○ Toli Corporation



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in number of home remodeling projects
3.4.1.2. Rise in building construction activities in emerging economies
3.4.1.3. Importance of flooring in serviceability of a building
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Increased emphasis toward utilization of green and eco-friendly materials
3.4.2.2. Changes in foreign policies influence profit margins
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Focus toward public-private partnerships (PPPs) for infrastructure development
CHAPTER 4: CONSTRUCTION FLOORING MARKET, BY PRINTING TECHNOLOGY
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Digital
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Traditional
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CONSTRUCTION FLOORING MARKET, BY MATERIAL
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Wood
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Stone
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Ceramic
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Laminate
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CONSTRUCTION FLOORING MARKET, BY END USER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Residential
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Non-Residential
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: CONSTRUCTION FLOORING MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Printing Technology
7.2.3. Market size and forecast, by Material
7.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Printing Technology
7.3.3. Market size and forecast, by Material
7.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3. Italy
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4. UK
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Printing Technology
7.4.3. Market size and forecast, by Material
7.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Printing Technology
7.5.3. Market size and forecast, by Material
7.5.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Printing Technology
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2020
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. J&J Industries, Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Shaw Industries Group, Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. Armstrong
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. mohawk
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Tarkett Group
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Beaulieu International Group NV
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Iron Woods
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Interface Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Toli Corporation
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Ecore International, Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Key strategic moves and developments

 

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