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ベンチュリー管市場:製品タイプ別(従来型、スマート)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、エンドユーザー産業別(石油・ガス、化学、上下水道、その他):2023年~2032年の世界機会分析と産業予測


Venturi Tubes Market By Product Type (Traditional, Smart), By Distribution Channel (Online, Offline), By End User Industry (Oil and Gas, Chemical, Water and Wastewater, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

ベンチュリ管の世界市場規模は、2020年に7億1670万ドルと評価され、2023年から2032年までのCAGRは6.5%を記録し、2032年には15億4970万ドルに達すると予測されている。 ベンチュリー管は、流体(通常は液体また... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

ベンチュリ管の世界市場規模は、2020年に7億1670万ドルと評価され、2023年から2032年までのCAGRは6.5%を記録し、2032年には15億4970万ドルに達すると予測されている。
ベンチュリー管は、流体(通常は液体または気体)のパイプ内の流量を測定するために使用される装置である。ベンチュリー管は、徐々に細くなる管部分で構成され、流路に狭窄を生じさせる。この狭窄により、流体はベルヌーイの方程式の原理に従い、管の最狭部を通過する際に速度を増す。

ベンチュリー管市場は、世界人口の増加による水需要の増加と、水の利用を可能にし無駄を省く効率的な水管理の必要性から拡大している。また、水のリサイクル方法を導入することで、利用可能な水を最大限に活用することができる。さらに、漏水検知と水およびその他の流体貯蔵のためのスマート・ベントゥーリ・チューブの進歩は、予測期間中、ベンチュリ・チューブ市場にプラスの影響を与える。
ベンチュリー管はユーティリティの運用コスト削減に役立つ。さらに、電子ベンチュリー管や超音波ベンチュリー管は、流体メーターの測定精度を大幅に向上させる。そのため、企業は上下水道利用のために先進的なセンシングソリューションを獲得している。例えば、2020年11月、SCAN GmbHはBadger Meter, Inc.に買収された。SCAN社は、水や廃水中の多くのパラメーターをリアルタイムで評価できるインライン・モニタリング・デバイスを使用した光学式水質センシング・ソリューションを専門としている。また、ベンチュリー管市場の主要企業は、ベンチュリー管市場での地位を拡大・強化するために、買収、提携、パートナーシップなどの戦略的な動きを実施している。

例えば、2020年6月には、KamstrupとThe Avance Meteringの公益事業向けのスマートで信頼性の高い技術ソリューションにおける戦略的提携が発表された。相互の顧客は、カムストラップ・メータリング・ソリューションから得られる重要なデータを活用することで、この協業から恩恵を受けることになる。顧客は、両組織の戦略的製品適合性により、旧世代から新世代のインテリジェントメーターへのスムーズな移行など、戦略的目標のためにデータを充実させることができる。
ベンチュリー管市場は、製品タイプ、流体タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。製品タイプ別では、市場は標準型とスマート型に分けられる。エンドユーザー産業別では、市場は上下水道、化学、石油・ガス、その他に二分される。流通チャネル別では、オンラインとオフラインに分けられる。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、イタリア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)で市場分析を行っている。

競合分析
ベンチュリ管市場レポートに掲載されている主な企業は、アドバンテクノクラシー、ABB、SIEMENS AG、Emerson Electric Co.、Honeywell International Inc.、横河電機、Omega Engineering, Inc.、Badger Meter, Inc.、富士電機、PARKER HANNIFIN CORP.などである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2020年から2032年までのベンチュリ管市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ベンチュリ管市場の有力な市場機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
ベンチュリー管市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
ベンチュリー管の地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールがかかります。)
エンドユーザーの嗜好とペインポイント
地域別の業界ライフサイクル評価
製品ベンチマーク/製品仕様と用途
製品のライフサイクル
シナリオ分析と成長トレンド比較
サプライチェーン分析とベンダー利益率
技術トレンド分析
ディストリビューターのマージン分析
市場参入戦略
製品・セグメント別シェア分析
主要プレーヤーの新製品開発/製品マトリックス
規制ガイドライン
戦略的提言
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
ブランドシェア分析
クロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
市場規模および予測
主要市場セグメント
製品タイプ別
従来型
スマート
流通チャネル別
オンライン
オフライン
エンドユーザー業界別
石油・ガス
化学
上下水道
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イタリア
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
先進テクノクラシー
ABB
SIEMENS AG
エマソン・エレクトリック
ハネウェル・インターナショナル
横河電機
バジャーメーター
富士電機株式会社
オメガエンジニアリング
パーカーハニフィン

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.世界的な水需要の増加
3.4.1.2.効率的な水管理の必要性
3.4.1.3.産業部門の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.ベンチュリー管に関連する高コスト
3.4.2.2.サービスプロバイダーの数が多い
3.4.3.機会
3.4.3.1.ベンチュリー管の技術的進歩
第4章:ベンチュリー管市場、製品タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.伝統的な市場
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.スマート
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 ベンチュリー管市場:流通チャネル別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.オンライン
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.オフライン
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章:ベンチュリー管市場、エンドユーザー産業別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.石油・ガス
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.化学品
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.上下水道
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章:ベンチュリー管市場、地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(製品タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(製品タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.3.イタリア
7.3.5.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.4.イギリス
7.3.5.4.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.5.その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(製品タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.5.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(製品タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、製品タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
第8章 競争環境
8.1.序論
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング(2020年
第9章 企業プロフィール
9.1.アドバンスト・テクノクラシー
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.2.ABB
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.3.SIEMENS AG
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.エマソン・エレクトリック
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.5.ハネウェル・インターナショナル
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.横河電機株式会社
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.7.オメガエンジニアリング
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.バジャーメーター社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.9.富士電機株式会社
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.パーカーハニフィン
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績

 

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Summary

The global venturi tubes market size was at valued at $716.7 million in 2020, and is projected to reach $1,549.7 million by 2032, registering a CAGR of 6.5% from 2023 to 2032.
A venturi tube is a device used to measure the flow of a fluid, typically a liquid or a gas, through a pipe. It consists of a gradually narrowing tube section, creating a constriction in the flow path. This narrowing causes the fluid to increase in speed as it passes through the narrowest point of the tube, according to the principle of Bernoulli's equation.

Venturi tubes market has been growing due to increase in demand for water, owing to rise in global population and need for efficient water management to enable water usage and reduce waste. In addition, it helps to make the best use of available water by implementing water recycling method. Furthermore, advancements in smart venturi tubes for leakage detection and water along with other fluid storage provide positively impact in the venturi tubes market during the forecast period.
The venturi tubes help in decreasing operational costs of utilities. In addition, electronic and ultrasonic venturi tubes improve the accuracy of fluid meter readings greatly. Hence, companies are acquiring advanced sensing solutions for water and wastewater utilization. For instance, in November 2020, SCAN GmbH was acquired by Badger Meter, Inc. SCAN specializes in optical water quality sensing solutions that use in-line monitoring devices to enable real-time assessment of a number of parameters in water and wastewater. In addition, Major companies in the venturi tubes market are implementing strategic moves such as acquisition, collaboration, and partnerships to expand and strengthen their position in venturi tubes market.

For instance, in June 2020, a strategic partnership between Kamstrup and The Avance Metering in smart and reliable technology solutions for utilities was announced. Mutual clientele will benefit from the collaboration as they put important data from Kamstrup metering solutions to work. Customers may enrich their data for strategic goals, such as facilitating a smooth transfer from old to new intelligent metering generations, owing to strategic product fit between the two organizations.
The venturi tubes market is segmented on the basis of product type, fluid type, distribution channel, and region. By product type, the market is divided into standard and smart. By end user industry, the market is bifurcated into water & wastewater, chemical, oil & gas and others. By distribution channel, it is divided into online, and offline. Region wise, the market analysis is conducted across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (the UK, France, Germany, Italy, and Rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, South Korea and Rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Latin America, the Middle East, and Africa).

Competition Analysis
Key companies profiled in the Venturi tubes market report include ADVANCED TECHNOCRACY, ABB, SIEMENS AG, Emerson Electric Co, Honeywell International Inc., Yokogawa Electric Corporation, Omega Engineering, Inc., Badger Meter, Inc., Fuji Electric Co., Ltd. and PARKER HANNIFIN CORP.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the venturi tubes market analysis from 2020 to 2032 to identify the prevailing venturi tubes market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the venturi tubes market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global venturi tubes market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● End user preferences and pain points
● Industry life cycle assessment, by region
● Product Benchmarking / Product specification and applications
● Product Life Cycles
● Senario Analysis & Growth Trend Comparision
● Supply Chain Analysis & Vendor Margins
● Technology Trend Analysis
● Distributor margin Analysis
● Go To Market Strategy
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Brands Share Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
● Volume Market Size and Forecast
Key Market Segments
By Product Type
● Traditional
● Smart
By Distribution Channel
● Online
● Offline
By End User Industry
● Oil and Gas
● Chemical
● Water and Wastewater
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ Italy
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ ADVANCED TECHNOCRACY
○ ABB
○ SIEMENS AG
○ Emerson Electric Co.
○ Honeywell International Inc.
○ Yokogawa Electric Corporation
○ Badger Meter, Inc.
○ Fuji Electric Co., Ltd.
○ Omega Engineering, Inc.
○ PARKER HANNIFIN CORP



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in demand for water across the globe
3.4.1.2. Need for efficient water management
3.4.1.3. Rise in industrial sectors
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost associated with venturi tubes
3.4.2.2. Large number of service providers
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Technical advancements in venturi tubes
CHAPTER 4: VENTURI TUBES MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Traditional
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Smart
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: VENTURI TUBES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Online
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Offline
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: VENTURI TUBES MARKET, BY END USER INDUSTRY
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Oil and Gas
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Chemical
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Water and Wastewater
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: VENTURI TUBES MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5.2. Canada
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7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5.3. Mexico
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7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product Type
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7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
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7.3.5.3. Italy
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7.3.5.4. UK
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7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
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7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
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7.4.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
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7.4.5.2. Japan
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7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
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7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Product Type
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7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2020
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. ADVANCED TECHNOCRACY
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. ABB
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. SIEMENS AG
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Emerson Electric Co.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Honeywell International Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Yokogawa Electric Corporation
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Omega Engineering, Inc.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Badger Meter, Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Fuji Electric Co., Ltd.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. PARKER HANNIFIN CORP
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

 

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