世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ガラス包装市場:包装タイプ別(ボトル、瓶、その他)、ガラスタイプ別(透明ガラス、カラーガラス)、エンドユーザー産業別(食品・飲料、医薬品、パーソナルケア、その他):2023-2032年の世界市場機会分析と産業予測


Glass Packaging Market By Packaging Type (Bottles, Jars, Other), By Glass Type (Clear glass, Coloured glass), By End User Industry (Food and beverage, Pharmaceutical, Personal Care, Other): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のガラス包装市場は、2020年に450億5,550万ドルと評価され、2032年には774億7,140万ドルに達すると予測され、CAGRは4.5%を記録する。 ガラス包装とは、食品・飲料、医薬品、化粧品など様々な製品の保存に使... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
185 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のガラス包装市場は、2020年に450億5,550万ドルと評価され、2032年には774億7,140万ドルに達すると予測され、CAGRは4.5%を記録する。
ガラス包装とは、食品・飲料、医薬品、化粧品など様々な製品の保存に使用されるガラス製の容器、ボトル、瓶、その他の入れ物を指す。

食品・飲料業界の包装需要は急速に拡大している。この背景には、都市化の進展と、多忙で現代的なライフスタイルの結果、包装食品に過度に依存する若年人口の増加がある。そのため、企業は食品・飲料需要の増加に対応するため、生産能力を拡大してきた。例えば、2022年3月、包装食品・飲料の最大手であるネスレは、米国アリゾナ州グレンデールに新しい飲料施設を建設するために6億7500万ドルを投資すると発表した。さらに、インドの人口の27.3%は15歳から29歳である。若年層が食品・飲料を大量に消費することを考慮すると、若年層人口の多さは食品・飲料パッケージ市場に利益をもたらすと予想される。例えば、2021年9月、包装食品・清涼飲料会社であるペプシコは、インドのウッタル・プラデーシュ州マトゥーラ市にグリーンフィールド食品工場を稼働させた。この工場は1億1,000万ドルを投じて建設された。
さらに、化粧品部門は先進国でも発展途上国でも大きく成長している。これは、消費者の可処分所得が増加し、消費者の需要が高級美容品や化粧品にシフトしたことが主な原因である。化粧品の品質とは別に、そのパッケージの外観も売上を促進する上で重要な役割を果たしている。化粧品の大半は、瓶やボトル、チューブに詰められている。そのため、このような革新的なパッケージはガラス包装市場の成長を後押しすると期待されている。

最も一般的な包装形態は、紙・紙器包装、プラスチックフィルム包装、プラスチック箱・容器、金属包装と並んでガラス包装である。都市部やミレニアル世代の人口増加に伴い包装食品の需要が増加しており、彼らは多忙で現代的なライフスタイルのために包装食品を消費している。さらに、化粧品・パーソナルケア製品産業は、先進国と新興国の両方で需要の増加を目の当たりにしている。食品・飲料業界と化粧品・パーソナルケア製品業界は包装の主要なエンドユーザーであるため、これらの業界の成長がガラス包装市場の成長を牽引している。加えて、電子商取引の発展や国内外貿易の増加がガラス包装市場の成長を促進する上で重要な役割を果たしている。しかし、非エコフレンドリー包装に対する政府の規制が市場成長の大きな阻害要因となっている。さらに、革新的なガラス包装ソリューションの開発は、市場成長に有利な機会を提供すると期待されている。
世界市場で事業を展開する主要企業は、市場への働きかけを強化し、市場での厳しい競争を維持するために、製品発売などの主要戦略を採用しています。

競争分析
ガラス包装市場のレポートに掲載されている主な企業は、Verallia SA、Vidrala、Taiwan Glass Industry Corporation Limited、BA Group、Gerresheimer AG、O-I Glass、Stoelzle Glass Group、PGP Glass Private Limited、Vitro Glass、Ardagh Group S.A.などです。
ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2020年から2032年までのガラス包装市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ガラス包装市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
ガラス包装市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別のガラス包装市場の動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレートライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
投資機会
シナリオ分析と成長トレンド比較
地域別の新規参入企業
技術動向分析
消費者の嗜好と製品仕様
製品・セグメント別プレイヤーシェア分析
主要メーカーの新製品開発・製品マトリックス
規制ガイドライン
戦略的提言
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
ブランドシェア分析
クロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
輸入輸出分析/データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式を含む)
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
製品消費分析
SWOT分析
数量市場規模と予測
主要市場セグメント
ガラスタイプ別
透明ガラス
カラーガラス
エンドユーザー産業別
食品・飲料
医薬品
パーソナルケア
その他
包装タイプ別
ボトル

その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イタリア
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のヨーロッパ
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
ベラリアSA
台湾ガラス工業股份有限公司
ゲレスハイマーAG
BAグループ
ビトロガラス
O-Iガラス
Ardagh Group S.A.
ストエルツレ・グラス・グループ
PGP ガラス・プライベート・リミテッド
ヴィドラーラ

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.食品・飲料、化粧品・パーソナルケア製品産業における包装需要の増加
3.4.1.2.貿易と電子商取引の成長
3.4.1.3.様々な産業における包装の必要性
3.4.2.制約事項
3.4.2.1.原材料コストの変動
3.4.3.機会
3.4.3.1.包装業界の発展
第4章 ガラス包装市場:包装タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ボトル
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.瓶
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.その他
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
第5章 ガラス包装市場:ガラスタイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.透明ガラス
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.色ガラス
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 ガラス包装市場:エンドユーザー産業別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.食品と飲料
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.医薬品
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.パーソナルケア
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 ガラス包装市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(包装タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測、包装タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.3.イタリア
7.3.5.3.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.4.イギリス
7.3.5.4.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.5.その他の欧州
7.3.5.5.1.市場規模および予測:包装タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、包装タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:包装タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.5.その他の欧州
7.4.5.5.1.市場規模および予測:包装タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測、包装タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:ガラスタイプ別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模および予測:包装タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:包装タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模および予測:ガラスタイプ別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング(2020年
第9章 企業プロフィール
9.1.アーダー・グループS.A.
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.ゲレスハイマーAG
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.3.オー・アイ・グラス
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.PGPガラス・プライベート・リミテッド
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.5.ストエルツレ・グラス・グループ
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.6.ベラリアSA
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.ヴィドラーラ
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.ビトログラス
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.9.台湾ガラス工業股份有限公司
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.BAグループ
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global glass packaging market was valued at $45,505.5 million in 2020, and is projected to reach $77,471.4 million by 2032, registering a CAGR of 4.5%.
Glass packaging refers to containers, bottles, jars, and other receptacles made from glass used for storing various products such as food & beverage, pharmaceuticals, cosmetics, and more.

The demand for packaging by the food & beverage industry has rapidly expanded. This is attributed to the increase in urbanization and rise in younger population which is excessively dependent on packaged food as a result of their busy and contemporary lifestyles. Thus, companies have expanded their production capacities, to cater to the increase in demand for food & beverage. For instance, in March 2022, Nestle, one of the biggest producers of packaged food & beverage, announced a $675 million investment to construct a new beverage facility in Glendale, Arizona, the U.S. This factory is projected to produce high-quality packaged beverage to fulfill increase in consumer demand for its packaged products. Furthermore, 27.3% of population of India is aged between 15 and 29 years. Considering young people consume a significant amount of food & beverage, a large young population is expected to benefit the market for food & beverage packaging. For instance, in September 2021, PepsiCo which is a packaged food & soft drink company, commissioned its greenfield food plant in Mathura city of Uttar Pradesh state in India. The plant is built at a cost of $110 million.
Moreover, the cosmetics sector has grown substantially, in both developed and developing nations. This is largely attributed to the rise in consumer disposable income and a shift in consumer demand toward high-end beauty and cosmetic items. Apart from the quality of cosmetic products, the appearance of their packaging plays an important role in driving their sales. A majority of cosmetic items are packaged in jars, bottles, or tubes. Hence such a type of innovative packaging is expected to boost the growth of the glass packaging market.

The most common form of packaging is glass packaging along with paper and carton packaging, plastic film packaging, plastic boxes and containers, and metal packaging. There is an increase in the demand for packaged food along with rise in urban and millennial population, who consume packaged food due to their busy and modern lifestyles. In addition, cosmetic and personal care product industries have witnessed an increased demand in both developed and emerging countries. Since, food & beverage and cosmetic & personal care products industries are major end users of packaging, their growth has driven the growth of glass packaging market. In addition, developments in e-commerce and increase in domestic and international trade has played an instrumental role in driving the growth of the glass packaging market. However, government regulations against non-ecofriendly packaging are a major restraint in the growth of the market. Furthermore, the development of innovative glass packaging solutions is expected to provide lucrative opportunities for the growth of the market.
The major players that operate in the global market have adopted key strategies such as product launch to strengthen their market outreach and sustain the stiff competition in the market.

Competition Analysis
Key companies profiled in the glass packaging market report include Verallia SA, Vidrala, Taiwan Glass Industry Corporation Limited, BA Group, Gerresheimer AG, O-I Glass, Stoelzle Glass Group, PGP Glass Private Limited, Vitro Glass, Ardagh Group S.A.
Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the glass packaging market analysis from 2020 to 2032 to identify the prevailing glass packaging market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the glass packaging market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global glass packaging market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Investment Opportunities
● Senario Analysis & Growth Trend Comparision
● Upcoming/New Entrant by Regions
● Technology Trend Analysis
● Consumer Preference and Product Specifications
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Brands Share Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Import Export Analysis/Data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● Product Consumption Analysis
● SWOT Analysis
● Volume Market Size and Forecast
Key Market Segments
By Glass Type
● Clear glass
● Coloured glass
By End User Industry
● Food and beverage
● Pharmaceutical
● Personal Care
● Other
By Packaging Type
● Bottles
● Jars
● Other
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ Italy
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Rest of Europe
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Verallia SA
○ Taiwan Glass Industry Corporation Limited
○ Gerresheimer AG
○ BA Group
○ Vitro Glass
○ O-I Glass
○ Ardagh Group S.A.
○ Stoelzle Glass Group
○ PGP Glass Private Limited
○ Vidrala



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in demands for packaging in food & beverage and cosmetics & personal care products industries
3.4.1.2. Growth in Trade and E-commerce
3.4.1.3. Necessity of Packaging in different industries
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Fluctuating cost of raw materials
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Development in Packaging Industry
CHAPTER 4: GLASS PACKAGING MARKET, BY PACKAGING TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Bottles
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Jars
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Other
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: GLASS PACKAGING MARKET, BY GLASS TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Clear glass
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Coloured glass
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: GLASS PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Food and beverage
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Pharmaceutical
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Personal Care
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Other
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: GLASS PACKAGING MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Packaging Type
7.2.3. Market size and forecast, by Glass Type
7.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.3. Market size and forecast, by Glass Type
7.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.3. Italy
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.4. UK
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.3. Market size and forecast, by Glass Type
7.4.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.5. Rest of Europe
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Packaging Type
7.5.3. Market size and forecast, by Glass Type
7.5.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Packaging Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Glass Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2020
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Ardagh Group S.A.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Gerresheimer AG
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. O-I Glass
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. PGP Glass Private Limited
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. Stoelzle Glass Group
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Verallia SA
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Vidrala
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Vitro Glass
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Taiwan Glass Industry Corporation Limited
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. BA Group
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート

Allied Market Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(beverage)の最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る