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米国のメタバース市場:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、プラットフォーム別(デスクトップ、モバイル)、技術別(ブロックチェーン、仮想現実(VR)・拡張現実(AR)、複合現実(MR))、用途別(ゲーム、オンラインショッピング、コンテンツ作成、ソーシャルメディア、その他)、エンドユーザー別(BFSI、小売、製造、メディア・娯楽、教育、航空宇宙・防衛、その他)、地域別、市場競争予測&機会、2028年


United States Metaverse Market By Component (Hardware and Software), By Platform (Desktop and Mobile), By Technology (Blockchain, Virtual Reality (VR) & Augmented Reality (AR) and Mixed Reality (MR)), By Application (Gaming, Online Shopping, Content Creation, Social Media and Others), By End User (BFSI, Retail, Manufacturing, Media & Entertainment, Education, Aerospace & Defense and Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2028

米国のメタバース市場は、国内の主要な有力企業による先端技術への投資の増加と、クラウドコンピューティングサービスリソースの利用による情報技術(IT)コスト支出の効率化によって牽引されている。市場の成長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
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90 英語

 

サマリー

米国のメタバース市場は、国内の主要な有力企業による先端技術への投資の増加と、クラウドコンピューティングサービスリソースの利用による情報技術(IT)コスト支出の効率化によって牽引されている。市場の成長は、先進的な仮想現実、3Dシミュレーション、拡張現実、5Gインフラストラクチャ、人工知能(AI)と機械学習(ML)によって実現されるリアルタイム分析の利用が、予測される数年間に国全体で採用されるようになることが背景にある。テクノロジーは卓越性を実現する重要な手段となっており、デジタル化が進むにつれてビジネスは徐々にモバイル化している。
メタバースとは、メタ(meta)とユニバース(universe)の合成語で、インターネットの次の仮説的反復として識別するために使用される。メタバースは、ユーザーグループが一緒にシミュレーション世界を体験することを可能にする技術の集合体である。まだ黎明期ではあるが、このテクノロジーは急速にビジネスに不可欠な要素になりつつある。メタバースは、より迅速で優れたコラボレーションと共創を可能にし、より深い洞察、より効果的で効率的なテストとトレーニング、顧客体験の向上、新たなビジネスチャンスの機会を生み出す。その結果、組織はすでにメタバースの機能を活用し、接続されたデバイスやシステムからのリアルタイムの洞察、ユーザーとのエンゲージメント、革新的な広告、簡単な取引、仮想イベントの機会をあらゆる場所で実現しています。メタバースは、永続的、分散的、協調的、相互運用可能な機会とビジネスモデルをサポートし、組織がデジタルビジネスを拡張することを可能にする。拡張現実、モノのインターネット、人工知能、ブロックチェーン、3D再構成は、メタバース市場の可能性を高める主要技術の一部である。
インターネットを利用したデジタル世界と物理世界の統合への注目の高まり
インターネットを利用したデジタル世界と物理世界の統合に注力する業界が増加していることが、メタバース(現実世界を超えた宇宙)の成長を促進している。顧客サポートに携わるいくつかの業界では、デジタル・ツインや3D再構成などの高度な技術を通じて顧客を支援することで、消費者体験を向上させるためのメタバースへの要求が高まっている。さらに、革新的な5Gインフラストラクチャの開発により、バーチャルリアリティ、ブロックチェーン、遠隔監視、スキル開発、リアルタイムでのデータ分析など、企業がこのようなアプリケーションを利用することも可能になった。
例えば、「2022年6月、メタバース・グローバル・コングレス」が米国カリフォルニア州で開催され、バーチャル・ミーティング・スペース、AR&VR学習、デジタル商品、バーチャル店頭の新たな可能性を学ぶことを目的に、ブランドをメタバースの未来につなげた。このように、コストと時間の効率的な方法論でアプリケーションのパフォーマンスとビジネス効率を向上させるという顕著な利点により、多くの企業が、増大する消費者の需要に対応し、より良いレスポンスを達成するために、それらをビジネスに統合することを可能にしており、市場におけるメタバースの成長を見込んでいる。
暗号通貨を使ってデジタル資産を購入するメタバースへの需要
米国のメタバース市場の成長をもたらした最大の要因は、同国でデジタル資産を購入するために暗号通貨が加速していることだ。さらに、暗号通貨は基本的にこの種のブロックチェーンベースのメタバース・ネットワークをサポートするように設計されている。ビットコインやイーサリアムのような暗号通貨や非可溶トークン(NFT)は、ブロックチェーン技術を利用できるメタバース・プラットフォームをサポートしており、ユーザーはメタバース技術で可能になる暗号通貨を使用して、自律的なデジタル資産を作成、所有、取引することができます。
メディア・エンターテインメント業界における需要の高まり
拡張現実(AR)および仮想現実(VR)の採用は、指数関数的な速度で成長しているメディアおよびエンターテインメント業界で急増している。プレイヤーの全体的なゲーム体験を向上させるためのリアルな仮想環境の開発は、これらの技術の使用増加の主な原動力の1つである。MRヘッドセット、VRヘッドセット、ヘッドアップディスプレイ(HUD)、ヘルメットマウントディスプレイ(HMD)、スマートヘルメット、スマートグラスのようなデバイスは、一人称視点を提供することができ、6度の自由度を提供し、自然なユーザーインターフェース(UI)を描写することで、その採用率を高めている。
これらのデバイスの出現と提供されるソリューションの結果、ユーザー・インターフェースのデザインは多様化している。複合現実感機器に対する需要が急速に高まっていることから、市場の有力企業は多額の投資を行うようになった。これらの要因が、米国メタバース市場の収益成長軌道を加速させている。
市場区分
米国メタバース市場は、コンポーネント、プラットフォーム、テクノロジー、アプリケーション、エンドユーザー、地域、競争環境に区分される。コンポーネント別では、市場はハードウェアとソフトウェアに二分される。プラットフォーム別では、市場はデスクトップとモバイルに区分される。技術別では、ブロックチェーン、仮想現実(VR)&拡張現実(AR)、複合現実(MR)に分類される。アプリケーション分野では、ゲーム、オンラインショッピング、コンテンツ作成、ソーシャルメディア、その他に分類される。エンドユーザーによって、市場はBFSI、小売、製造、メディア&エンターテイメント、教育、航空宇宙&防衛、その他に分別される。
市場プレイヤー
米国メタバース市場の主な市場プレイヤーは、Tencent Holdings Ltd.、Nvidia Corporation、Meta Platforms Inc.、Roblox Corporation、Microsoft Corporation、ByteDance Ltd.、Epic Games Inc.、Unity Technologies Inc.、Netease Inc.、Nextech AR Solutions Inc.などである。
レポートの範囲
本レポートでは、米国のメタバース市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳しく解説しています:
- 米国のメタバース市場、コンポーネント別
o ハードウェア
o ソフトウェア
- 米国のメタバース市場:プラットフォーム別
o デスクトップ
モバイル
- 米国のメタバース市場:技術別
o ブロックチェーン
o バーチャルリアリティ(VR)&拡張現実(AR)
o 複合現実(MR)
- 米国のメタバース市場:用途別
o ゲーム
o オンラインショッピング
o コンテンツ制作
o ソーシャルメディア
o その他
- 米国のメタバース市場、エンドユーザー別
o BFSI
o 小売
o 製造業
o メディア&エンターテインメント
o 教育
o 航空宇宙・防衛
o その他
- 米国のメタバース市場、地域別
o 北東部
o 南部
o 西
o 中西部
競争状況
企業プロフィール:米国のメタバース市場に存在する主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ:
Tech Sci Research社は、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Service Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Metaverse Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
6. United States Metaverse Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Component (Hardware, Software)
6.2.2. By Platform (Desktop, Mobile)
6.2.3. By Technology (Blockchain, VR & AR, Mixed Reality)
6.2.4. By Application (Gaming, Online Shopping, Content Creation, Social Media, Others)
6.2.5. By End User (BFSI, Retail, Manufacturing, Media & Entertainment, Education, Aerospace & Defense, Others)
6.2.6. By Region (North-East, South, West and Middle-West)
6.3. By Company (2022)
6.4. Market Map
7. North-East United States Metaverse Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Component
7.2.2. By Platform
7.2.3. By Technology
7.2.4. By Application
7.2.5. By End User
8. South United States Metaverse Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Component
8.2.2. By Platform
8.2.3. By Technology
8.2.4. By Application
8.2.5. By End User
9. West United States Metaverse Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Component
9.2.2. By Platform
9.2.3. By Technology
9.2.4. By Application
9.2.5. By End User
10. Middle-West United States Metaverse Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Component
10.2.2. By Platform
10.2.3. By Technology
10.2.4. By Application
10.2.5. By End User
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.1.1. Increasing focus on integrating digital and physical worlds using the Internet
11.1.2. Rising demands in the media and entertainment industry
11.1.3. Growing demand for metaverse to purchase digital assets using cryptocurrencies
11.2. Challenges
11.2.1. The threat of cyber-based attacks targeting the metaverse is a primary concern
11.2.2. Heavy cost of installation and maintenance of meta components
12. Market Trends & Developments
12.1. Introduction of AI Technologies in devices
12.2. Blockchain-enabled decentralization
12.3. Innovation in communication infrastructure and other technology
12.4. Levels of metaverse usage by Gen Z users and Gen Alpha
12.5. Covid-19 pandemic contributed to the advent of the metaverse
13. Company Profile
13.1. Tencent Holdings Ltd.
13.1.1. Business Overview
13.1.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.1.3. Recent Developments
13.1.4. Key Personnel
13.1.5. Key Services Offered
13.2. Nvidia Corporation
13.2.1. Business Overview
13.2.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.2.3. Recent Developments
13.2.4. Key Personnel
13.2.5. Key Services Offered
13.3. Meta Platforms, Inc.
13.3.1. Business Overview
13.3.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.3.3. Recent Developments
13.3.4. Key Personnel
13.3.5. Key Services Offered
13.4. Roblox Corporation
13.4.1. Business Overview
13.4.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.4.3. Recent Developments
13.4.4. Key Personnel
13.4.5. Key Services Offered
13.5. Microsoft Corporation
13.5.1. Business Overview
13.5.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.5.3. Recent Developments
13.5.4. Key Personnel
13.5.5. Key Services Offered
13.6. ByteDance Ltd.
13.6.1. Business Overview
13.6.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.6.3. Recent Developments
13.6.4. Key Personnel
13.6.5. Key Services Offered
13.7. Epic Games Inc.
13.7.1. Business Overview
13.7.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.7.3. Recent Developments
13.7.4. Key Personnel
13.7.5. Key Services Offered
13.8. Unity Technologies Inc.
13.8.1. Business Overview
13.8.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.8.3. Recent Developments
13.8.4. Key Personnel
13.8.5. Key Services Offered
13.9. Netease, Inc.
13.9.1. Business Overview
13.9.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.9.3. Recent Developments
13.9.4. Key Personnel
13.9.5. Key Services Offered
13.10. Nextech AR Solutions Inc.
13.10.1. Business Overview
13.10.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.10.3. Recent Developments
13.10.4. Key Personnel
13.10.5. Key Services Offered
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

United States metaverse market is driven by the rising investment in advanced technologies by the key prominent players across the country and the increasing efficiency of information technology (IT) costs expenditure by using the cloud computing service resources. The growth of the market is on account of the increasing adoption of advanced virtual reality, 3D simulation, augmented reality, 5G infrastructure, use of real-time analytics enabled by Artificial Intelligence (AI) and Machine Learning (ML) across the country in the forecast years. Technology has become the key enabler of excellence and businesses are gradually becoming mobile as digitalization emerges, which is expected to boost the United states metaverse market in the forecast period.
The Metaverse is a portmanteau of the words meta and universe, and is used to identify as the next hypothetical iteration of the internet: a single, shared, immersive, persistent, 3D virtual space where humans experience life in a way they could not in a physical world. The metaverse is a corvergence of technologies that allows groups of users to experience a simulated world together. Although it is at a nascent stage, the technology is quickly shaping into an essential elements of the business. Metaverse enables faster, better collaboration and co-creation, creating the opportunities for deeper insights, more effective, efficient testing and training, improved customer experiences and new business opportunities. As a result, organizations are already capitalizing on metaverse’s capabilities to enable real-time insights from connected devices and systems, users engagements, innovative advertising, easy transactions, virtual event opportunities everywhere. Metaverse supports persistent, decentralized, collaborative and interoperable opportunities and business models that will enable organizations to extend digital business. Extended reality, Internet of Things, Artificial Intelligence, Blockchain and 3D Reconstruction are some of the key technologies that empowers the potential in the metaverse market.
An Increasing Focus on Integrating Digital and Physical Worlds Using the Internet
An increasing focus by several industries on integrating digital and physical worlds using the internet is proliferating the growth of metaverse; a universe beyond real life. As several industries that are involved in the customer support are experiencing the requirement of metaverse for enhancing the consumer experience by assisting the customers through sophisticated technologies such as digital twins and 3D reconstructions. Moreover, the development of revolutionary 5G infrastructure has also made it possible for businesses to use such applications for virtual reality, blockchain, remote monitoring, skill development and analyzing data in real time.
For instance, “On June 2022, metaverse global congress” was held in California, United States for connecting brands to the metaverse future with an aim to learn new opportunities for virtual meeting spaces, AR & VR learning, digital goods and virtual storefronts. Thus, the prominent benefits of enhance application performance and business efficiency with a cost and time effectiveness methodologies are allowing many enterprises to integrate them into their business in order to meet the growing consumer demand and achiving better response has anticipated the growth of metaverse in the market.
Demand for Metaverse to Purchase Digital Assets Using Cryptocurrencies
The biggest driver responsible for the growth of the United states metaverse market is the accelerating cryptocurrencies to purchase digital assets in the country. Moreover, crytocurrencies are fundamentally designed to support this kind of blockchain-based metaverse networks. Cryptocurrencies like Bitcoin and Ethereum, as well as nonfungible tokens (NFTs) support metaverse platforms that allow blockchain technology to be utilized and users can create, own, and trade autonomous digital assets with the use of cryptocurrencies enabling with metaverse technologies..
Rising Demands in the Media and Entertainment Industry
The augmented reality (AR), and virtual reality (VR) adoption are skyrocketing in the media and entertainment industry, which is growing at an exponential rate. The development of realistic virtual environments to enhance the overall gaming experience for its players is one of the main drivers of the rising use of these technologies. Devices like MR headsets, VR headsets, Heads Up Display (HUD), Helmet Mounted Display (HMD), smart helmet, smart glasses are able to provide the first person view, offer 6-degree freedom, portray natural user interface (UI) increases their adoption rate.
As a result of the emergence of these devices as well as the solutions offered, user interface designs have increased in variety. The rapidly growing demand for mixed reality devices lured considerable investments by the prominent players in the market. These factors are accelerating the revenue growth trajectory of the united states metaverse market.
Market Segmentation
The United States Metaverse Market is segmented into component , platform, technology, application, end user, region and competitional landscape. By component , the market is bifurcated into hardware and software. Based on platform , the market is segmented into desktop and mobile. Based on technology , the market is categorized into blockchain, Virtual Reality (VR) & Augmented Reality (AR), Mixed Reality (MR). The application segment is categorized into gaming, online shopping, content creation, social media and others. Depending on end user, the market is segregated into BFSI, retail, manufacturing, media & entertainment, education, aerospace & defense and others.
Market Players
Major market players in the United States Metaverse Market are Tencent Holdings Ltd., Nvidia Corporation, Meta Platforms Inc., Roblox Corporation, Microsoft Corporation, ByteDance Ltd., Epic Games Inc., Unity Technologies Inc., Netease Inc., Nextech AR Solutions Inc.
Report Scope:
In this report, the united states metaverse market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Metaverse Market, By Component
o Hardware
o Software
• United States Metaverse Market, By Platform
o Desktop
o Mobile
• United States Metaverse Market, By Technology
o Blockchain
o Virtual Reality (VR) & Augmented Reality (AR)
o Mixed Reality (MR)
• United States Metaverse Market, By Application
o Gaming
o Online Shopping
o Content Creation
o Social Media
o Others
• United States Metaverse Market, By End User
o BFSI
o Retail
o Manufacturing
o Media & Entertainment
o Education
o Aerospace & Defense
o Others
• United States Metaverse Market, By Region:
o North-East
o South
o West
o Middle-West
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the united states metaverse market.
Available Customizations:
Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Service Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Metaverse Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
6. United States Metaverse Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Component (Hardware, Software)
6.2.2. By Platform (Desktop, Mobile)
6.2.3. By Technology (Blockchain, VR & AR, Mixed Reality)
6.2.4. By Application (Gaming, Online Shopping, Content Creation, Social Media, Others)
6.2.5. By End User (BFSI, Retail, Manufacturing, Media & Entertainment, Education, Aerospace & Defense, Others)
6.2.6. By Region (North-East, South, West and Middle-West)
6.3. By Company (2022)
6.4. Market Map
7. North-East United States Metaverse Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Component
7.2.2. By Platform
7.2.3. By Technology
7.2.4. By Application
7.2.5. By End User
8. South United States Metaverse Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Component
8.2.2. By Platform
8.2.3. By Technology
8.2.4. By Application
8.2.5. By End User
9. West United States Metaverse Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Component
9.2.2. By Platform
9.2.3. By Technology
9.2.4. By Application
9.2.5. By End User
10. Middle-West United States Metaverse Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Component
10.2.2. By Platform
10.2.3. By Technology
10.2.4. By Application
10.2.5. By End User
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.1.1. Increasing focus on integrating digital and physical worlds using the Internet
11.1.2. Rising demands in the media and entertainment industry
11.1.3. Growing demand for metaverse to purchase digital assets using cryptocurrencies
11.2. Challenges
11.2.1. The threat of cyber-based attacks targeting the metaverse is a primary concern
11.2.2. Heavy cost of installation and maintenance of meta components
12. Market Trends & Developments
12.1. Introduction of AI Technologies in devices
12.2. Blockchain-enabled decentralization
12.3. Innovation in communication infrastructure and other technology
12.4. Levels of metaverse usage by Gen Z users and Gen Alpha
12.5. Covid-19 pandemic contributed to the advent of the metaverse
13. Company Profile
13.1. Tencent Holdings Ltd.
13.1.1. Business Overview
13.1.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.1.3. Recent Developments
13.1.4. Key Personnel
13.1.5. Key Services Offered
13.2. Nvidia Corporation
13.2.1. Business Overview
13.2.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.2.3. Recent Developments
13.2.4. Key Personnel
13.2.5. Key Services Offered
13.3. Meta Platforms, Inc.
13.3.1. Business Overview
13.3.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.3.3. Recent Developments
13.3.4. Key Personnel
13.3.5. Key Services Offered
13.4. Roblox Corporation
13.4.1. Business Overview
13.4.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.4.3. Recent Developments
13.4.4. Key Personnel
13.4.5. Key Services Offered
13.5. Microsoft Corporation
13.5.1. Business Overview
13.5.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.5.3. Recent Developments
13.5.4. Key Personnel
13.5.5. Key Services Offered
13.6. ByteDance Ltd.
13.6.1. Business Overview
13.6.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.6.3. Recent Developments
13.6.4. Key Personnel
13.6.5. Key Services Offered
13.7. Epic Games Inc.
13.7.1. Business Overview
13.7.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.7.3. Recent Developments
13.7.4. Key Personnel
13.7.5. Key Services Offered
13.8. Unity Technologies Inc.
13.8.1. Business Overview
13.8.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.8.3. Recent Developments
13.8.4. Key Personnel
13.8.5. Key Services Offered
13.9. Netease, Inc.
13.9.1. Business Overview
13.9.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.9.3. Recent Developments
13.9.4. Key Personnel
13.9.5. Key Services Offered
13.10. Nextech AR Solutions Inc.
13.10.1. Business Overview
13.10.2. Key Revenue and Financials (If Available)
13.10.3. Recent Developments
13.10.4. Key Personnel
13.10.5. Key Services Offered
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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