米国のメタバース市場:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、プラットフォーム別(デスクトップ、モバイル)、技術別(ブロックチェーン、仮想現実(VR)・拡張現実(AR)、複合現実(MR))、用途別(ゲーム、オンラインショッピング、コンテンツ作成、ソーシャルメディア、その他)、エンドユーザー別(BFSI、小売、製造、メディア・娯楽、教育、航空宇宙・防衛、その他)、地域別、市場競争予測&機会、2028年United States Metaverse Market By Component (Hardware and Software), By Platform (Desktop and Mobile), By Technology (Blockchain, Virtual Reality (VR) & Augmented Reality (AR) and Mixed Reality (MR)), By Application (Gaming, Online Shopping, Content Creation, Social Media and Others), By End User (BFSI, Retail, Manufacturing, Media & Entertainment, Education, Aerospace & Defense and Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2028 米国のメタバース市場は、国内の主要な有力企業による先端技術への投資の増加と、クラウドコンピューティングサービスリソースの利用による情報技術(IT)コスト支出の効率化によって牽引されている。市場の成長... もっと見る
サマリー米国のメタバース市場は、国内の主要な有力企業による先端技術への投資の増加と、クラウドコンピューティングサービスリソースの利用による情報技術(IT)コスト支出の効率化によって牽引されている。市場の成長は、先進的な仮想現実、3Dシミュレーション、拡張現実、5Gインフラストラクチャ、人工知能(AI)と機械学習(ML)によって実現されるリアルタイム分析の利用が、予測される数年間に国全体で採用されるようになることが背景にある。テクノロジーは卓越性を実現する重要な手段となっており、デジタル化が進むにつれてビジネスは徐々にモバイル化している。メタバースとは、メタ(meta)とユニバース(universe)の合成語で、インターネットの次の仮説的反復として識別するために使用される。メタバースは、ユーザーグループが一緒にシミュレーション世界を体験することを可能にする技術の集合体である。まだ黎明期ではあるが、このテクノロジーは急速にビジネスに不可欠な要素になりつつある。メタバースは、より迅速で優れたコラボレーションと共創を可能にし、より深い洞察、より効果的で効率的なテストとトレーニング、顧客体験の向上、新たなビジネスチャンスの機会を生み出す。その結果、組織はすでにメタバースの機能を活用し、接続されたデバイスやシステムからのリアルタイムの洞察、ユーザーとのエンゲージメント、革新的な広告、簡単な取引、仮想イベントの機会をあらゆる場所で実現しています。メタバースは、永続的、分散的、協調的、相互運用可能な機会とビジネスモデルをサポートし、組織がデジタルビジネスを拡張することを可能にする。拡張現実、モノのインターネット、人工知能、ブロックチェーン、3D再構成は、メタバース市場の可能性を高める主要技術の一部である。 インターネットを利用したデジタル世界と物理世界の統合への注目の高まり インターネットを利用したデジタル世界と物理世界の統合に注力する業界が増加していることが、メタバース(現実世界を超えた宇宙)の成長を促進している。顧客サポートに携わるいくつかの業界では、デジタル・ツインや3D再構成などの高度な技術を通じて顧客を支援することで、消費者体験を向上させるためのメタバースへの要求が高まっている。さらに、革新的な5Gインフラストラクチャの開発により、バーチャルリアリティ、ブロックチェーン、遠隔監視、スキル開発、リアルタイムでのデータ分析など、企業がこのようなアプリケーションを利用することも可能になった。 例えば、「2022年6月、メタバース・グローバル・コングレス」が米国カリフォルニア州で開催され、バーチャル・ミーティング・スペース、AR&VR学習、デジタル商品、バーチャル店頭の新たな可能性を学ぶことを目的に、ブランドをメタバースの未来につなげた。このように、コストと時間の効率的な方法論でアプリケーションのパフォーマンスとビジネス効率を向上させるという顕著な利点により、多くの企業が、増大する消費者の需要に対応し、より良いレスポンスを達成するために、それらをビジネスに統合することを可能にしており、市場におけるメタバースの成長を見込んでいる。 暗号通貨を使ってデジタル資産を購入するメタバースへの需要 米国のメタバース市場の成長をもたらした最大の要因は、同国でデジタル資産を購入するために暗号通貨が加速していることだ。さらに、暗号通貨は基本的にこの種のブロックチェーンベースのメタバース・ネットワークをサポートするように設計されている。ビットコインやイーサリアムのような暗号通貨や非可溶トークン(NFT)は、ブロックチェーン技術を利用できるメタバース・プラットフォームをサポートしており、ユーザーはメタバース技術で可能になる暗号通貨を使用して、自律的なデジタル資産を作成、所有、取引することができます。 メディア・エンターテインメント業界における需要の高まり 拡張現実(AR)および仮想現実(VR)の採用は、指数関数的な速度で成長しているメディアおよびエンターテインメント業界で急増している。プレイヤーの全体的なゲーム体験を向上させるためのリアルな仮想環境の開発は、これらの技術の使用増加の主な原動力の1つである。MRヘッドセット、VRヘッドセット、ヘッドアップディスプレイ(HUD)、ヘルメットマウントディスプレイ(HMD)、スマートヘルメット、スマートグラスのようなデバイスは、一人称視点を提供することができ、6度の自由度を提供し、自然なユーザーインターフェース(UI)を描写することで、その採用率を高めている。 これらのデバイスの出現と提供されるソリューションの結果、ユーザー・インターフェースのデザインは多様化している。複合現実感機器に対する需要が急速に高まっていることから、市場の有力企業は多額の投資を行うようになった。これらの要因が、米国メタバース市場の収益成長軌道を加速させている。 市場区分 米国メタバース市場は、コンポーネント、プラットフォーム、テクノロジー、アプリケーション、エンドユーザー、地域、競争環境に区分される。コンポーネント別では、市場はハードウェアとソフトウェアに二分される。プラットフォーム別では、市場はデスクトップとモバイルに区分される。技術別では、ブロックチェーン、仮想現実(VR)&拡張現実(AR)、複合現実(MR)に分類される。アプリケーション分野では、ゲーム、オンラインショッピング、コンテンツ作成、ソーシャルメディア、その他に分類される。エンドユーザーによって、市場はBFSI、小売、製造、メディア&エンターテイメント、教育、航空宇宙&防衛、その他に分別される。 市場プレイヤー 米国メタバース市場の主な市場プレイヤーは、Tencent Holdings Ltd.、Nvidia Corporation、Meta Platforms Inc.、Roblox Corporation、Microsoft Corporation、ByteDance Ltd.、Epic Games Inc.、Unity Technologies Inc.、Netease Inc.、Nextech AR Solutions Inc.などである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国のメタバース市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳しく解説しています: - 米国のメタバース市場、コンポーネント別 o ハードウェア o ソフトウェア - 米国のメタバース市場:プラットフォーム別 o デスクトップ モバイル - 米国のメタバース市場:技術別 o ブロックチェーン o バーチャルリアリティ(VR)&拡張現実(AR) o 複合現実(MR) - 米国のメタバース市場:用途別 o ゲーム o オンラインショッピング o コンテンツ制作 o ソーシャルメディア o その他 - 米国のメタバース市場、エンドユーザー別 o BFSI o 小売 o 製造業 o メディア&エンターテインメント o 教育 o 航空宇宙・防衛 o その他 - 米国のメタバース市場、地域別 o 北東部 o 南部 o 西 o 中西部 競争状況 企業プロフィール:米国のメタバース市場に存在する主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ: Tech Sci Research社は、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Service Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on United States Metaverse Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 6. United States Metaverse Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Component (Hardware, Software) 6.2.2. By Platform (Desktop, Mobile) 6.2.3. By Technology (Blockchain, VR & AR, Mixed Reality) 6.2.4. By Application (Gaming, Online Shopping, Content Creation, Social Media, Others) 6.2.5. By End User (BFSI, Retail, Manufacturing, Media & Entertainment, Education, Aerospace & Defense, Others) 6.2.6. By Region (North-East, South, West and Middle-West) 6.3. By Company (2022) 6.4. Market Map 7. North-East United States Metaverse Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Component 7.2.2. By Platform 7.2.3. By Technology 7.2.4. By Application 7.2.5. By End User 8. South United States Metaverse Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Component 8.2.2. By Platform 8.2.3. By Technology 8.2.4. By Application 8.2.5. By End User 9. West United States Metaverse Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Component 9.2.2. By Platform 9.2.3. By Technology 9.2.4. By Application 9.2.5. By End User 10. Middle-West United States Metaverse Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Component 10.2.2. By Platform 10.2.3. By Technology 10.2.4. By Application 10.2.5. By End User 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increasing focus on integrating digital and physical worlds using the Internet 11.1.2. Rising demands in the media and entertainment industry 11.1.3. Growing demand for metaverse to purchase digital assets using cryptocurrencies 11.2. Challenges 11.2.1. The threat of cyber-based attacks targeting the metaverse is a primary concern 11.2.2. Heavy cost of installation and maintenance of meta components 12. Market Trends & Developments 12.1. Introduction of AI Technologies in devices 12.2. Blockchain-enabled decentralization 12.3. Innovation in communication infrastructure and other technology 12.4. Levels of metaverse usage by Gen Z users and Gen Alpha 12.5. Covid-19 pandemic contributed to the advent of the metaverse 13. Company Profile 13.1. Tencent Holdings Ltd. 13.1.1. Business Overview 13.1.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.1.3. Recent Developments 13.1.4. Key Personnel 13.1.5. Key Services Offered 13.2. Nvidia Corporation 13.2.1. Business Overview 13.2.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.2.3. Recent Developments 13.2.4. Key Personnel 13.2.5. Key Services Offered 13.3. Meta Platforms, Inc. 13.3.1. Business Overview 13.3.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.3.3. Recent Developments 13.3.4. Key Personnel 13.3.5. Key Services Offered 13.4. Roblox Corporation 13.4.1. Business Overview 13.4.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.4.3. Recent Developments 13.4.4. Key Personnel 13.4.5. Key Services Offered 13.5. Microsoft Corporation 13.5.1. Business Overview 13.5.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.5.3. Recent Developments 13.5.4. Key Personnel 13.5.5. Key Services Offered 13.6. ByteDance Ltd. 13.6.1. Business Overview 13.6.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.6.3. Recent Developments 13.6.4. Key Personnel 13.6.5. Key Services Offered 13.7. Epic Games Inc. 13.7.1. Business Overview 13.7.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.7.3. Recent Developments 13.7.4. Key Personnel 13.7.5. Key Services Offered 13.8. Unity Technologies Inc. 13.8.1. Business Overview 13.8.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.8.3. Recent Developments 13.8.4. Key Personnel 13.8.5. Key Services Offered 13.9. Netease, Inc. 13.9.1. Business Overview 13.9.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.9.3. Recent Developments 13.9.4. Key Personnel 13.9.5. Key Services Offered 13.10. Nextech AR Solutions Inc. 13.10.1. Business Overview 13.10.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.10.3. Recent Developments 13.10.4. Key Personnel 13.10.5. Key Services Offered 14. Strategic Recommendations 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryUnited States metaverse market is driven by the rising investment in advanced technologies by the key prominent players across the country and the increasing efficiency of information technology (IT) costs expenditure by using the cloud computing service resources. The growth of the market is on account of the increasing adoption of advanced virtual reality, 3D simulation, augmented reality, 5G infrastructure, use of real-time analytics enabled by Artificial Intelligence (AI) and Machine Learning (ML) across the country in the forecast years. Technology has become the key enabler of excellence and businesses are gradually becoming mobile as digitalization emerges, which is expected to boost the United states metaverse market in the forecast period. Table of Contents1. Service Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on United States Metaverse Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 6. United States Metaverse Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Component (Hardware, Software) 6.2.2. By Platform (Desktop, Mobile) 6.2.3. By Technology (Blockchain, VR & AR, Mixed Reality) 6.2.4. By Application (Gaming, Online Shopping, Content Creation, Social Media, Others) 6.2.5. By End User (BFSI, Retail, Manufacturing, Media & Entertainment, Education, Aerospace & Defense, Others) 6.2.6. By Region (North-East, South, West and Middle-West) 6.3. By Company (2022) 6.4. Market Map 7. North-East United States Metaverse Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Component 7.2.2. By Platform 7.2.3. By Technology 7.2.4. By Application 7.2.5. By End User 8. South United States Metaverse Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Component 8.2.2. By Platform 8.2.3. By Technology 8.2.4. By Application 8.2.5. By End User 9. West United States Metaverse Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Component 9.2.2. By Platform 9.2.3. By Technology 9.2.4. By Application 9.2.5. By End User 10. Middle-West United States Metaverse Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Component 10.2.2. By Platform 10.2.3. By Technology 10.2.4. By Application 10.2.5. By End User 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increasing focus on integrating digital and physical worlds using the Internet 11.1.2. Rising demands in the media and entertainment industry 11.1.3. Growing demand for metaverse to purchase digital assets using cryptocurrencies 11.2. Challenges 11.2.1. The threat of cyber-based attacks targeting the metaverse is a primary concern 11.2.2. Heavy cost of installation and maintenance of meta components 12. Market Trends & Developments 12.1. Introduction of AI Technologies in devices 12.2. Blockchain-enabled decentralization 12.3. Innovation in communication infrastructure and other technology 12.4. Levels of metaverse usage by Gen Z users and Gen Alpha 12.5. Covid-19 pandemic contributed to the advent of the metaverse 13. Company Profile 13.1. Tencent Holdings Ltd. 13.1.1. Business Overview 13.1.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.1.3. Recent Developments 13.1.4. Key Personnel 13.1.5. Key Services Offered 13.2. Nvidia Corporation 13.2.1. Business Overview 13.2.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.2.3. Recent Developments 13.2.4. Key Personnel 13.2.5. Key Services Offered 13.3. Meta Platforms, Inc. 13.3.1. Business Overview 13.3.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.3.3. Recent Developments 13.3.4. Key Personnel 13.3.5. Key Services Offered 13.4. Roblox Corporation 13.4.1. Business Overview 13.4.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.4.3. Recent Developments 13.4.4. Key Personnel 13.4.5. Key Services Offered 13.5. Microsoft Corporation 13.5.1. Business Overview 13.5.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.5.3. Recent Developments 13.5.4. Key Personnel 13.5.5. Key Services Offered 13.6. ByteDance Ltd. 13.6.1. Business Overview 13.6.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.6.3. Recent Developments 13.6.4. Key Personnel 13.6.5. Key Services Offered 13.7. Epic Games Inc. 13.7.1. Business Overview 13.7.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.7.3. Recent Developments 13.7.4. Key Personnel 13.7.5. Key Services Offered 13.8. Unity Technologies Inc. 13.8.1. Business Overview 13.8.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.8.3. Recent Developments 13.8.4. Key Personnel 13.8.5. Key Services Offered 13.9. Netease, Inc. 13.9.1. Business Overview 13.9.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.9.3. Recent Developments 13.9.4. Key Personnel 13.9.5. Key Services Offered 13.10. Nextech AR Solutions Inc. 13.10.1. Business Overview 13.10.2. Key Revenue and Financials (If Available) 13.10.3. Recent Developments 13.10.4. Key Personnel 13.10.5. Key Services Offered 14. Strategic Recommendations 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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