顧客体験管理の世界市場:コンポーネント別(ソリューション/サービス)、展開形態別(オンプレミス/クラウド)、タッチポイント別(ソーシャルメディア、支店/店舗、ウェブ、コールセンター、企業ウェブサイト、メール、モバイル、その他)、組織規模別(大企業/中小企業)、エンドユーザー産業別(IT・通信、自動車、小売、BFSI、ヘルスケア、メディア・エンターテインメント、その他)、企業別、地域別、予測・機会、2025年Global Customer Experience Management Market By Component (Solution v/s Service), By Deployment Mode (On-Premise v/s Cloud), By Touch Point (Social Media, Branches/Stores, The Web, Call Centers, Company Website, Email, Mobile, Others), By Organization Size (Large Enterprises v/s SMEs), By End User Industry (IT & Telecom, Automotive, Retail, BFSI, Healthcare, Media & Entertainment, Others), By Company, By Region, Forecast & Opportunities, 2025 世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場は、予測期間中に目覚ましい成長を遂げると予想されます。世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場は、カスタマーエクスペリエンスを強化し、顧客... もっと見る
サマリー世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場は、予測期間中に目覚ましい成長を遂げると予想されます。世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場は、カスタマーエクスペリエンスを強化し、顧客満足度を向上させるニーズの高まりが原動力となっています。さらに、顧客解約率を低減できる、より良い、より信頼性の高い、効率的な顧客サービスを提供するために、AI、ビッグデータ分析ソリューション、IoT、クラウドコンピューティング、機械学習などの先進技術の導入が増加していることが、2025年までの市場をさらに推進すると予測されます。さらに、同市場で事業を展開する主要ベンダーによる投資、研究開発、新製品の発表の増加は、今後数年間の市場成長のための有利な機会を生み出すと予想されます。しかし、そのような技術の利用可能性に関する認識不足が市場成長の妨げになる可能性があります。さらに、適切な技術を選択する上で、消費者の消極性と相まって高コストが予測期間中の市場成長をさらに阻害する可能性があります。 世界の顧客経験管理市場は、コンポーネント、展開モード、タッチポイント、組織規模、エンドユーザー産業、企業、地域に基づいて区分されます。展開モードに基づき、市場はオンプレミスとクラウドに二分することができます。クラウドセグメントは、柔軟性、拡張性、24時間365日の可用性、大容量のストレージスペースなど、クラウドに関連する理由により、市場を支配すると予想されます。タッチポイントの違いにより、市場はソーシャルメディア、支店・店舗、Web、コールセンター、企業Webサイト、電子メール、モバイル、その他に分類されます。モバイル分野は、2025年まで大きな成長を遂げると予想されています。これは、消費者の携帯電話使用の増加、モバイルアプリケーションの増加、モバイルマーケティングの成長などに起因しています。 顧客体験管理市場は、地域的には、アジア太平洋地域、北米、南米、ヨーロッパ、中東・アフリカなど、さまざまな地域に区分されています。これらの地域の中では、北米が技術の早期導入により、カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント市場全体を支配すると予想されます。 カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント市場で事業を展開する主要企業は、Adobe Systems, Inc.、Oracle Corporation、SAP SE、IBM Corporation、Avaya Inc.、NICE Systems、Nokia、OpenText、Tech Mahindra、Verint Systems、その他です。主要企業は、市場での競争力を維持するために、先進的な技術の開発や新しいサービスの提供を開始しています。その他の競争戦略としては、M&Aや新サービス開発などがあります。例えば、2019年3月、オラクルはイタリアの衣料品ブランドであるTWINSETと提携し、同社にオラクル・リテールの最新のPOS(Point of Service)技術を提供することになりました。この技術は、すべての取引の詳細を店舗スタッフに提供することにより、店舗スタッフが顧客に必要なスタイリングや最新の商品に関する情報などを提案することを支援し、TWINSETの店舗での顧客体験を向上させるものである。 本レポートの対象年 歴史的年数:2015年~2018年 基準年:2019年 予測年:2020年 予測期間:2021年~2025年 本調査の目的 - 2015年から2018年までの世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメントの市場規模を分析、推計すること。 - 2019年から2025年までの世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメントの市場規模および2025年までの成長率を予測・推計する。 - コンポーネント、展開モード、タッチポイント、組織規模、エンドユーザー産業、企業、地域分布に基づいて、世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場を分類、予測する。 - 世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場における支配的な地域やセグメントを特定する。 - 世界のカスタマーエクスペリエンスマネージメント市場の促進要因と課題を特定する。 - 世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場における拡張、新製品発表、M&Aなどの競争展開を検討する。 - 世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場で事業を展開する主要企業のプロファイルを特定し、分析する。 - 世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場で市場企業が採用する主要な持続可能な戦略を特定すること。 TechSci Researchは、この調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。最初に、TechSci Researchは世界中のサービスプロバイダのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査の調査を実施しました。インタビューを行う際に、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったサービスプロバイダを含めることができました。TechSci Research は、世界中のサービスプロバイダ、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。 TechSci Researchは、様々なエンドユーザセグメントに関するデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチを用いて、世界の顧客経験管理市場の市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。 主な対象読者 - 顧客経験管理サービス提供企業 - 市場調査会社およびコンサルティング会社 - 規制当局や政策立案者などの政府機関 - カスタマーエクスペリエンスマネジメントに関連する組織、フォーラム、アライアンス 本調査は、サービスプロバイダ、サプライヤとパートナー、エンドユーザなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用です。 レポートの範囲 本レポートでは、世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - 世界のカスタマーエクスペリエンスマネジメント市場、コンポーネント別 o ソリューション o サービス プロフェッショナル マネージド - カスタマー・エクスペリエンス・マネジメントの世界市場:展開モード別 o オンプレミス o クラウド - カスタマー・エクスペリエンス・マネジメントの世界市場:タッチポイント別 o ソーシャルメディア o 支店/店舗 o ウェブ o コールセンター o 企業ウェブサイト o Eメール o モバイル o その他 - カスタマー・エクスペリエンス・マネジメントの世界市場、組織規模別 o 大企業 o 中小企業 - カスタマー・エクスペリエンス・マネジメントの世界市場:エンドユーザー産業別 o IT・テレコム o 自動車 o 小売 o BFSI o ヘルスケア メディア・エンターテインメント その他 - カスタマー・エクスペリエンス・マネジメントの世界市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン o アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア o 中東・アフリカ 南アフリカ共和国 サウジアラビア UAE クウェート o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロファイル。世界の顧客経験管理市場における主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ。 TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加的な市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。 目次1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Customer Experience Management Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer 6. Global Customer Experience Management Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Component (Solution v/s Service) 6.2.1.1. By Service (Professional v/s Managed) 6.2.2. By Deployment Mode (On-Premise v/s Cloud) 6.2.3. By Touch Point (Social Media, Branches/Stores, The Web, Call Centers, Company Website, Email, Mobile, Others) 6.2.4. By Organization Size (Large Enterprises v/s SMEs) 6.2.5. By End User Industry (IT & Telecom, Automotive, Retail, BFSI, Healthcare, Media & Entertainment, Others) 6.2.6. By Company (2019) 6.2.7. By Region 6.3. Product Market Map 7. Asia-Pacific Customer Experience Management Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Component 7.2.2. By Deployment Mode 7.2.3. By Touch Point 7.2.4. By Organization Size 7.2.5. By End User Industry 7.2.6. By Country 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis 7.3.1. China Customer Experience Management Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Component 7.3.1.2.2. By Deployment Mode 7.3.1.2.3. By Touch Point 7.3.1.2.4. By Organization Size 7.3.1.2.5. By End User Industry 7.3.2. India Customer Experience Management Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Component 7.3.2.2.2. By Deployment Mode 7.3.2.2.3. By Touch Point 7.3.2.2.4. By Organization Size 7.3.2.2.5. By End User Industry 7.3.3. Australia Customer Experience Management Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Component 7.3.3.2.2. By Deployment Mode 7.3.3.2.3. By Touch Point 7.3.3.2.4. By Organization Size 7.3.3.2.5. By End User Industry 7.3.4. Japan Customer Experience Management Market Outlook 7.3.4.1. Market Size & Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share & Forecast 7.3.4.2.1. By Component 7.3.4.2.2. By Deployment Mode 7.3.4.2.3. By Touch Point 7.3.4.2.4. By Organization Size 7.3.4.2.5. By End User Industry 7.3.5. South Korea Customer Experience Management Market Outlook 7.3.5.1. Market Size & Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share & Forecast 7.3.5.2.1. By Component 7.3.5.2.2. By Deployment Mode 7.3.5.2.3. By Touch Point 7.3.5.2.4. By Organization Size 7.3.5.2.5. By End User Industry 8. Europe Customer Experience Management Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Component 8.2.2. By Deployment Mode 8.2.3. By Touch Point 8.2.4. By Organization Size 8.2.5. By End User Industry 8.2.6. By Country 8.3. Europe: Country Analysis 8.3.1. France Customer Experience Management Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Component 8.3.1.2.2. By Deployment Mode 8.3.1.2.3. By Touch Point 8.3.1.2.4. By Organization Size 8.3.1.2.5. By End User Industry 8.3.2. Germany Customer Experience Management Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Component 8.3.2.2.2. By Deployment Mode 8.3.2.2.3. By Touch Point 8.3.2.2.4. By Organization Size 8.3.2.2.5. By End User Industry 8.3.3. United Kingdom Customer Experience Management Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecast 8.3.3.2.1. By Component 8.3.3.2.2. By Deployment Mode 8.3.3.2.3. By Touch Point 8.3.3.2.4. By Organization Size 8.3.3.2.5. By End User Industry 8.3.4. Italy Customer Experience Management Market Outlook 8.3.4.1. Market Size & Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share & Forecast 8.3.4.2.1. By Component 8.3.4.2.2. By Deployment Mode 8.3.4.2.3. By Touch Point 8.3.4.2.4. By Organization Size 8.3.4.2.5. By End User Industry 8.3.5. Spain Customer Experience Management Market Outlook 8.3.5.1. Market Size & Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share & Forecast 8.3.5.2.1. By Component 8.3.5.2.2. By Deployment Mode 8.3.5.2.3. By Touch Point 8.3.5.2.4. By Organization Size 8.3.5.2.5. By End User Industry 9. North America Customer Experience Management Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Component 9.2.2. By Deployment Mode 9.2.3. By Touch Point 9.2.4. By Organization Size 9.2.5. By End User Industry 9.2.6. By Country 9.3. North America: Country Analysis 9.3.1. United States Customer Experience Management Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Component 9.3.1.2.2. By Deployment Mode 9.3.1.2.3. By Touch Point 9.3.1.2.4. By Organization Size 9.3.1.2.5. By End User Industry 9.3.2. Mexico Customer Experience Management Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Component 9.3.2.2.2. By Deployment Mode 9.3.2.2.3. By Touch Point 9.3.2.2.4. By Organization Size 9.3.2.2.5. By End User Industry 9.3.3. Canada Customer Experience Management Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Component 9.3.3.2.2. By Deployment Mode 9.3.3.2.3. By Touch Point 9.3.3.2.4. By Organization Size 9.3.3.2.5. By End User Industry 10. South America Customer Experience Management Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Component 10.2.2. By Deployment Mode 10.2.3. By Touch Point 10.2.4. By Organization Size 10.2.5. By End User Industry 10.2.6. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Customer Experience Management Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Component 10.3.1.2.2. By Deployment Mode 10.3.1.2.3. By Touch Point 10.3.1.2.4. By Organization Size 10.3.1.2.5. By End User Industry 10.3.2. Argentina Customer Experience Management Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Component 10.3.2.2.2. By Deployment Mode 10.3.2.2.3. By Touch Point 10.3.2.2.4. By Organization Size 10.3.2.2.5. By End User Industry 10.3.3. Colombia Customer Experience Management Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Component 10.3.3.2.2. By Deployment Mode 10.3.3.2.3. By Touch Point 10.3.3.2.4. By Organization Size 10.3.3.2.5. By End User Industry 11. Middle East and Africa Customer Experience Management Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Component 11.2.2. By Deployment Mode 11.2.3. By Touch Point 11.2.4. By Organization Size 11.2.5. By End User Industry 11.2.6. By Country 11.3. MEA: Country Analysis 11.3.1. South Africa Customer Experience Management Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Component 11.3.1.2.2. By Deployment Mode 11.3.1.2.3. By Touch Point 11.3.1.2.4. By Organization Size 11.3.1.2.5. By End User Industry 11.3.2. Saudi Arabia Customer Experience Management Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share & Forecast 11.3.2.2.1. By Component 11.3.2.2.2. By Deployment Mode 11.3.2.2.3. By Touch Point 11.3.2.2.4. By Organization Size 11.3.2.2.5. By End User Industry 11.3.3. UAE Customer Experience Management Market Outlook 11.3.3.1. Market Size & Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share & Forecast 11.3.3.2.1. By Component 11.3.3.2.2. By Deployment Mode 11.3.3.2.3. By Touch Point 11.3.3.2.4. By Organization Size 11.3.3.2.5. By End User Industry 11.3.4. Kuwait Customer Experience Management Market Outlook 11.3.4.1. Market Size & Forecast 11.3.4.1.1. By Value 11.3.4.2. Market Share & Forecast 11.3.4.2.1. By Component 11.3.4.2.2. By Deployment Mode 11.3.4.2.3. By Touch Point 11.3.4.2.4. By Organization Size 11.3.4.2.5. By End User Industry 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.2. Challenges 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Adobe Systems, Inc. 14.2. Oracle Corporation 14.3. SAP SE 14.4. IBM Corporation 14.5. Avaya Inc. 14.6. NICE Systems 14.7. Nokia 14.8. OpenText 14.9. Tech Mahindra 14.10. Verint Systems 15. Strategic Recommendations 16. About Us & Disclaimer
Summary
Table of Contents1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Customer Experience Management Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer 6. Global Customer Experience Management Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Component (Solution v/s Service) 6.2.1.1. By Service (Professional v/s Managed) 6.2.2. By Deployment Mode (On-Premise v/s Cloud) 6.2.3. By Touch Point (Social Media, Branches/Stores, The Web, Call Centers, Company Website, Email, Mobile, Others) 6.2.4. By Organization Size (Large Enterprises v/s SMEs) 6.2.5. By End User Industry (IT & Telecom, Automotive, Retail, BFSI, Healthcare, Media & Entertainment, Others) 6.2.6. By Company (2019) 6.2.7. By Region 6.3. Product Market Map 7. Asia-Pacific Customer Experience Management Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Component 7.2.2. By Deployment Mode 7.2.3. By Touch Point 7.2.4. By Organization Size 7.2.5. By End User Industry 7.2.6. By Country 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis 7.3.1. China Customer Experience Management Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Component 7.3.1.2.2. By Deployment Mode 7.3.1.2.3. By Touch Point 7.3.1.2.4. By Organization Size 7.3.1.2.5. By End User Industry 7.3.2. India Customer Experience Management Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Component 7.3.2.2.2. By Deployment Mode 7.3.2.2.3. By Touch Point 7.3.2.2.4. By Organization Size 7.3.2.2.5. By End User Industry 7.3.3. Australia Customer Experience Management Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Component 7.3.3.2.2. By Deployment Mode 7.3.3.2.3. By Touch Point 7.3.3.2.4. By Organization Size 7.3.3.2.5. By End User Industry 7.3.4. Japan Customer Experience Management Market Outlook 7.3.4.1. Market Size & Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share & Forecast 7.3.4.2.1. By Component 7.3.4.2.2. By Deployment Mode 7.3.4.2.3. By Touch Point 7.3.4.2.4. By Organization Size 7.3.4.2.5. By End User Industry 7.3.5. South Korea Customer Experience Management Market Outlook 7.3.5.1. Market Size & Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share & Forecast 7.3.5.2.1. By Component 7.3.5.2.2. By Deployment Mode 7.3.5.2.3. By Touch Point 7.3.5.2.4. By Organization Size 7.3.5.2.5. By End User Industry 8. Europe Customer Experience Management Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Component 8.2.2. By Deployment Mode 8.2.3. By Touch Point 8.2.4. By Organization Size 8.2.5. By End User Industry 8.2.6. By Country 8.3. Europe: Country Analysis 8.3.1. France Customer Experience Management Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Component 8.3.1.2.2. By Deployment Mode 8.3.1.2.3. By Touch Point 8.3.1.2.4. By Organization Size 8.3.1.2.5. By End User Industry 8.3.2. Germany Customer Experience Management Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Component 8.3.2.2.2. By Deployment Mode 8.3.2.2.3. By Touch Point 8.3.2.2.4. By Organization Size 8.3.2.2.5. By End User Industry 8.3.3. United Kingdom Customer Experience Management Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecast 8.3.3.2.1. By Component 8.3.3.2.2. By Deployment Mode 8.3.3.2.3. By Touch Point 8.3.3.2.4. By Organization Size 8.3.3.2.5. By End User Industry 8.3.4. Italy Customer Experience Management Market Outlook 8.3.4.1. Market Size & Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share & Forecast 8.3.4.2.1. By Component 8.3.4.2.2. By Deployment Mode 8.3.4.2.3. By Touch Point 8.3.4.2.4. By Organization Size 8.3.4.2.5. By End User Industry 8.3.5. Spain Customer Experience Management Market Outlook 8.3.5.1. Market Size & Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share & Forecast 8.3.5.2.1. By Component 8.3.5.2.2. By Deployment Mode 8.3.5.2.3. By Touch Point 8.3.5.2.4. By Organization Size 8.3.5.2.5. By End User Industry 9. North America Customer Experience Management Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Component 9.2.2. By Deployment Mode 9.2.3. By Touch Point 9.2.4. By Organization Size 9.2.5. By End User Industry 9.2.6. By Country 9.3. North America: Country Analysis 9.3.1. United States Customer Experience Management Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Component 9.3.1.2.2. By Deployment Mode 9.3.1.2.3. By Touch Point 9.3.1.2.4. By Organization Size 9.3.1.2.5. By End User Industry 9.3.2. Mexico Customer Experience Management Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Component 9.3.2.2.2. By Deployment Mode 9.3.2.2.3. By Touch Point 9.3.2.2.4. By Organization Size 9.3.2.2.5. By End User Industry 9.3.3. Canada Customer Experience Management Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Component 9.3.3.2.2. By Deployment Mode 9.3.3.2.3. By Touch Point 9.3.3.2.4. By Organization Size 9.3.3.2.5. By End User Industry 10. South America Customer Experience Management Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Component 10.2.2. By Deployment Mode 10.2.3. By Touch Point 10.2.4. By Organization Size 10.2.5. By End User Industry 10.2.6. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Customer Experience Management Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Component 10.3.1.2.2. By Deployment Mode 10.3.1.2.3. By Touch Point 10.3.1.2.4. By Organization Size 10.3.1.2.5. By End User Industry 10.3.2. Argentina Customer Experience Management Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Component 10.3.2.2.2. By Deployment Mode 10.3.2.2.3. By Touch Point 10.3.2.2.4. By Organization Size 10.3.2.2.5. By End User Industry 10.3.3. Colombia Customer Experience Management Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Component 10.3.3.2.2. By Deployment Mode 10.3.3.2.3. By Touch Point 10.3.3.2.4. By Organization Size 10.3.3.2.5. By End User Industry 11. Middle East and Africa Customer Experience Management Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Component 11.2.2. By Deployment Mode 11.2.3. By Touch Point 11.2.4. By Organization Size 11.2.5. By End User Industry 11.2.6. By Country 11.3. MEA: Country Analysis 11.3.1. South Africa Customer Experience Management Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Component 11.3.1.2.2. By Deployment Mode 11.3.1.2.3. By Touch Point 11.3.1.2.4. By Organization Size 11.3.1.2.5. By End User Industry 11.3.2. Saudi Arabia Customer Experience Management Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share & Forecast 11.3.2.2.1. By Component 11.3.2.2.2. By Deployment Mode 11.3.2.2.3. By Touch Point 11.3.2.2.4. By Organization Size 11.3.2.2.5. By End User Industry 11.3.3. UAE Customer Experience Management Market Outlook 11.3.3.1. Market Size & Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share & Forecast 11.3.3.2.1. By Component 11.3.3.2.2. By Deployment Mode 11.3.3.2.3. By Touch Point 11.3.3.2.4. By Organization Size 11.3.3.2.5. By End User Industry 11.3.4. Kuwait Customer Experience Management Market Outlook 11.3.4.1. Market Size & Forecast 11.3.4.1.1. By Value 11.3.4.2. Market Share & Forecast 11.3.4.2.1. By Component 11.3.4.2.2. By Deployment Mode 11.3.4.2.3. By Touch Point 11.3.4.2.4. By Organization Size 11.3.4.2.5. By End User Industry 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.2. Challenges 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Adobe Systems, Inc. 14.2. Oracle Corporation 14.3. SAP SE 14.4. IBM Corporation 14.5. Avaya Inc. 14.6. NICE Systems 14.7. Nokia 14.8. OpenText 14.9. Tech Mahindra 14.10. Verint Systems 15. Strategic Recommendations 16. About Us & Disclaimer
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |