世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ラテンアメリカのベビーシューズ市場(製品カジュアルシューズ、スポーツシューズ、フォーマルシューズ、サンダル;消費者グループ:男の子、女の子、ユニセックス) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Latin America Baby Footwear Market (Product: Casual Shoes, Sports Shoes, Formal Shoes, and Sandals; Consumer Group: Boys, Girls, and Unisex) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

ラテンアメリカのベビーフットウェア市場 - レポートの範囲 TMRのラテンアメリカのベビーフットウェア市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得る... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2023年12月26日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
150 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

ラテンアメリカのベビーフットウェア市場 - レポートの範囲
TMRのラテンアメリカのベビーフットウェア市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までのラテンアメリカのベビーフットウェア市場の収益を掲載しています。また2023年から2031年までのラテンアメリカのベビーフットウェア市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリーリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連資料を参照し、ベビーフットウェア市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、ラテンアメリカのベビーシューズ市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、ラテンアメリカのベビーシューズ市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、ラテンアメリカのベビーシューズ市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、ラテンアメリカのベビーシューズ市場の競争状況について掘り下げています。ラテンアメリカのベビーシューズ市場で事業を展開する主要企業が特定され、各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されているラテンアメリカのベビーシューズ市場のプレーヤーの属性です。

中南米のベビーフットウェア市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるベビーフットウェアの売上/収益は?
- 中南米のベビーフットウェア市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2031年にラテンアメリカで最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- ラテンアメリカ市場に進出している各企業の市場ポジションは?

ラテンアメリカのベビーシューズ市場 - 調査目的と調査手法
中南米のベビーフットウェア市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始め、次に調査範囲と目的について説明します。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、ラテンアメリカのベビーフットウェア市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者はラテンアメリカのベビーフットウェア市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.材料分析
6.ラテンアメリカのベビーシューズ市場の分析と予測:製品タイプ別
6.1.ベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2023-2031年
6.1.1.カジュアルシューズ
6.1.1.1.ブーティ
6.1.1.2.下駄&ミュール
6.1.1.3.ウォーターシューズ
6.1.1.4.ベリーとピープトゥ
6.1.1.5.スニーカー
6.1.1.6.ビーチサンダル
6.1.1.7.その他(ミュージカルシューズ、LEDシューズなど)
6.1.2.スポーツシューズ
6.1.3.フォーマルシューズ
6.1.3.1.ローファー
6.1.3.2.オックスフォード・シューズ
6.1.3.3.ソックスシューズ
6.1.4.サンダル
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.ラテンアメリカのベビーシューズ市場の分析と予測:カテゴリー別
7.1. 7.ラテンアメリカのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル・千単位):カテゴリー別、2023-2031年
7.1.1.耐水性
7.1.2.非耐水性
7.2.増分機会分析(カテゴリー別
8.ラテンアメリカのベビーシューズ市場の分析と予測:素材別
8.1.ラテンアメリカのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位):素材タイプ別、2023-2031年
8.1.1.皮革
8.1.2.綿
8.1.3.帆布
8.1.4.ポリエステル
8.1.5.その他(ゴム、スエードなど)
8.2.増加機会分析、素材タイプ別
9.ラテンアメリカのベビーシューズ市場の分析と予測:クロージャータイプ別
9.1.中南米のベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位):クロージャタイプ別、2023-2031年
9.1.1.スリップオン
9.1.2.ストラップ
9.1.3.フック&ループ
9.1.4.その他
9.2.増加機会分析、クロージャータイプ別
10.ラテンアメリカのベビーフットウェア市場の分析と予測:消費者グループ別
10.1.ラテンアメリカのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位):消費者グループ別、2023-2031年
10.1.1.男児
10.1.2.女児
10.1.3.ユニセックス
10.2.増分機会分析(消費者グループ別
11.ラテンアメリカのベビーフットウェア市場の分析と予測:年齢別
11.1.中南米のベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位)、年齢別、2023-2031年
11.1.1.0~6ヵ月
11.1.2.7〜12ヵ月
11.1.3.1~2年
11.1.4.2~3年
11.1.5.3~4年
11.1.6.4年以上
11.2.年齢別増加機会分析
12.ラテンアメリカのベビーシューズ市場の分析と予測:流通チャネル別
12.1.中南米のベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2023-2031年
12.1.1.オンライン
12.1.1.1.Eコマースサイト
12.1.1.2.直営ウェブサイト
12.1.2.オフライン
12.1.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.1.2.2.ベビーシューズ店
12.1.2.3.カタログ・雑誌販売
12.1.2.4.百貨店
12.1.2.5.その他小売店
12.2.販売チャネル別機会増大分析
13.ラテンアメリカのベビーフットウェア製品市場の分析と予測:国別
13.1.中南米のベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2023-2031年
13.1.1.ブラジル
13.1.2.アルゼンチン
13.1.3.その他のラテンアメリカ
13.2.国別増加機会分析
14.ブラジルのベビーフットウェア市場の分析と予測
14.1.国別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地生産と輸入の比較
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.ベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2023年〜2031年
14.7.1.カジュアルシューズ
14.7.1.1.ブーティ
14.7.1.2.下駄&ミュール
14.7.1.3.ウォーターシューズ
14.7.1.4.ベリーとピープトゥ
14.7.1.5.スニーカー
14.7.1.6.ビーチサンダル
14.7.1.7.その他(ミュージカルシューズ、LEDシューズなど)
14.7.2.スポーツシューズ
14.7.3.フォーマルシューズ
14.7.3.1.ローファー
14.7.3.2.オックスフォードシューズ
14.7.3.3.ソックスシューズ
14.7.4.サンダル
14.8.ブラジルのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル・千単位):カテゴリー別、2023~2031年
14.8.1.耐水性
14.8.2.非耐水性
14.9.ブラジルのベビーシューズ市場規模(百万米ドル、千単位):素材タイプ別、2023~2031年
14.9.1.皮革
14.9.2.綿
14.9.3.帆布
14.9.4.ポリエステル
14.9.5.その他
14.10.ブラジルのベビーシューズ市場規模(百万米ドル、千単位):クロージャータイプ別、2023~2031年
14.10.1.スリップオン
14.10.2.ストラップ
14.10.3.フック&ループ
14.10.4.その他
14.11.ブラジルのベビーシューズ市場規模(百万米ドル・百万個):消費者グループ別、2023~2031年
14.11.1.男児
14.11.2.女児
14.11.3.ユニセックス
14.12.ブラジルのベビーシューズ市場規模(百万米ドルおよび千単位):年齢別、2023~2031年
14.12.1.0~6ヵ月
14.12.2.7~12ヵ月
14.12.3.1~2年
14.12.4.2~3年
14.12.5.3~4年
14.12.6.4年以上
14.13.ブラジルのベビーシューズ市場規模(百万米ドル・千単位):流通チャネル別、2023~2031年
14.13.1.オンライン
14.13.1.1.Eコマースサイト
14.13.1.2.直営ウェブサイト
14.13.2.オフライン
14.13.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.13.2.2.ベビーシューズ店
14.13.2.3.カタログ・雑誌販売
14.13.2.4.百貨店
14.13.2.5.その他小売店
14.14.増加機会分析
15.アルゼンチンのベビーフットウェア市場分析と予測
15.1.国別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.4.1.現地生産と輸入の比較
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.ベビーフットウェア市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2023年〜2031年
15.7.1.カジュアルシューズ
15.7.1.1.ブーティ
15.7.1.2.下駄&ミュール
15.7.1.3.ウォーターシューズ
15.7.1.4.ベリーとピープトゥ
15.7.1.5.スニーカー
15.7.1.6.ビーチサンダル
15.7.1.7.その他(ミュージカルシューズ、LEDシューズなど)
15.7.2.スポーツシューズ
15.7.3.フォーマルシューズ
15.7.3.1.ローファー
15.7.3.2.オックスフォードシューズ
15.7.3.3.ソックスシューズ
15.7.4.サンダル
15.8.アルゼンチンのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル・千単位):カテゴリー別、2023~2031年
15.8.1.耐水性
15.8.2.非耐水性
15.9.アルゼンチンのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル・千単位):素材タイプ別、2023~2031年
15.9.1.皮革
15.9.2.綿
15.9.3.帆布
15.9.4.ポリエステル
15.9.5.その他
15.10.アルゼンチンのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル・千単位):クロージャータイプ別、2023~2031年
15.10.1.スリップオン
15.10.2.ストラップ
15.10.3.フック&ループ
15.10.4.その他
15.11.アルゼンチンのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル・千単位):消費者グループ別、2023-2031年
15.12.男の子
15.13.女児
15.14.ユニセックス
15.15.アルゼンチンのベビーフットウェア市場規模(百万米ドル・千単位):年齢別、2023~2031年
15.15.1.0~6ヵ月
15.15.2.7~12ヵ月
15.15.3.1~2年
15.15.4.2~3年
15.15.5.3~4年
15.15.6.4年以上
15.16.アルゼンチンのフットウェア市場規模(百万米ドル・千単位):流通経路別、2023~2031年
15.16.1.オンライン
15.16.1.1.eコマースサイト
15.16.1.2.自社サイト
15.16.2.オフライン
15.16.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.16.2.2.ベビーシューズ店
15.16.2.3.カタログ・雑誌販売
15.16.2.4.百貨店
15.16.2.5.その他小売店
15.17.事業機会の増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2022
16.3.企業プロファイル(詳細-企業概要、販売地域/地理的プレゼンス、売上高、戦略、事業概要)
16.3.1.アディダス
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域
16.3.1.3. 地理的プレゼンス
16.3.1.4.売上高
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.コロンビアスポーツウェアカンパニー
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域
16.3.2.3. 地理的プレゼンス
16.3.2.4.売上高
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.クロックス
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域
16.3.3.3. 地理的プレゼンス
16.3.3.4.売上高
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.キディ・カルサドス
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域
16.3.4.3. 地理的プレゼンス
16.3.4.4.売上高
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.KLIN NZ
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域
16.3.5.3. 地理的プレゼンス
16.3.5.4.売上高
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.ニューバランス アスレチックス
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域
16.3.6.3. 地理的プレゼンス
16.3.6.4.売上高
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7.ナイキ
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域
16.3.7.3. 地理的プレゼンス
16.3.7.4.売上高
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8.ピンポーリョ
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域
16.3.8.3. 地理的プレゼンス
16.3.8.4.売上高
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.プーマSE
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域
16.3.9.3. 地理的プレゼンス
16.3.9.4.売上高
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.SKECHERS USA, Inc.
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域
16.3.10.3. 地理的プレゼンス
16.3.10.4.売上高
16.3.10.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略
17.1.潜在市場スペースの特定
17.2.顧客の購買プロセスの理解
17.3.望ましい販売・マーケティング戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Latin America Baby Footwear Market – Scope of Report
TMR’s report on the Latin America baby footwear market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the Latin America baby footwear market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Latin America baby footwear market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the baby footwear market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Latin America baby footwear market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Latin America baby footwear market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Latin America baby footwear market.

The report delves into the competitive landscape of the Latin America baby footwear market. Key players operating in the Latin America baby footwear market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Latin America baby footwear market profiled in this report.

Key Questions Answered in Latin America baby footwear Market Report
• What is the sales/revenue generated by baby footwear across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Latin America baby footwear market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Latin Americaly in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Latin America market?

Latin America Baby Footwear Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Latin America baby footwear market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Latin America baby footwear market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Latin America baby footwear market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. Industry SWOT Analysis
5.7. Material Analysis
6. Latin America Baby Footwear Market Analysis and Forecast, By Product Type
6.1. Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2023–2031
6.1.1. Casual Shoes
6.1.1.1. Booties
6.1.1.2. Clogs & Mules
6.1.1.3. Water Shoes
6.1.1.4. Bellies & Peep Toes
6.1.1.5. Sneakers
6.1.1.6. Flip Flops
6.1.1.7. Others (musical shoes, LED shoes, etc.)
6.1.2. Sports Shoes
6.1.3. Formal Shoes
6.1.3.1. Loafers
6.1.3.2. Oxfords Shoes
6.1.3.3. Sock Shoes
6.1.4. Sandals
6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type
7. Latin America Baby Footwear Market Analysis and Forecast, By Category
7.1. 7. Latin America Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Category, 2023–2031
7.1.1. Water Resistant
7.1.2. Non-water Resistant
7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Category
8. Latin America Baby Footwear Market Analysis and Forecast, By Material
8.1. Latin America Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2023–2031
8.1.1. Leather
8.1.2. Cotton
8.1.3. Canvas
8.1.4. Polyester
8.1.5. Others (rubber, suede, etc.)
8.2. Incremental Opportunity Analysis, By Material Type
9. Latin America Baby Footwear Market Analysis and Forecast, By Closure type
9.1. Latin America Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Closure Type, 2023–2031
9.1.1. Slip-on
9.1.2. Strap
9.1.3. Hook & Loop
9.1.4. Others
9.2. Incremental Opportunity Analysis, By Closure Type
10. Latin America Baby Footwear Market Analysis and Forecast, By Consumer Group
10.1. Latin America Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Consumer Group, 2023–2031
10.1.1. Boys
10.1.2. Girls
10.1.3. Unisex
10.2. Incremental Opportunity Analysis, By Consumer Group
11. Latin America Baby Footwear Market Analysis and Forecast, By Age
11.1. Latin America Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Age, 2023–2031
11.1.1. 0 – 6 Months
11.1.2. 7 – 12 Months
11.1.3. 1 – 2 Years
11.1.4. 2 – 3 Years
11.1.5. 3 – 4 Years
11.1.6. Above 4 Years
11.2. Incremental Opportunity Analysis, By Age
12. Latin America Baby Footwear Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
12.1. Latin America Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2023–2031
12.1.1. Online
12.1.1.1. E-commerce Websites
12.1.1.2. Company-owned Websites
12.1.2. Offline
12.1.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
12.1.2.2. Baby Shoe Stores
12.1.2.3. Catalogue/ Magazine Retail
12.1.2.4. Departmental Stores
12.1.2.5. Other retail stores
12.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
13. Latin America Baby Footwear Products Market Analysis and Forecast, by Country
13.1. Latin America Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2023–2031
13.1.1. Brazil
13.1.2. Argentina
13.1.3. Rest of Latin America
13.2. Incremental Opportunity Analysis, by Country
14. Brazil Baby Footwear Market Analysis and Forecast
14.1. Country Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.4.1. Local Manufactures vs Import
14.5. Consumer Buying Behavior Analysis
14.6. Pricing Analysis
14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
14.7. Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2023–2031
14.7.1. Casual Shoes
14.7.1.1. Booties
14.7.1.2. Clogs & Mules
14.7.1.3. Water Shoes
14.7.1.4. Bellies & Peep Toes
14.7.1.5. Sneakers
14.7.1.6. Flip Flops
14.7.1.7. Others (musical shoes, LED shoes, etc.)
14.7.2. Sports Shoes
14.7.3. Formal Shoes
14.7.3.1. Loafers
14.7.3.2. Oxfords Shoes
14.7.3.3. Sock Shoes
14.7.4. Sandals
14.8. Brazil Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Category, 2023–2031
14.8.1. Water Resistant
14.8.2. Non-water Resistant
14.9. Brazil Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2023–2031
14.9.1. Leather
14.9.2. Cotton
14.9.3. Canvas
14.9.4. Polyester
14.9.5. Others
14.10. Brazil Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Closure Type, 2023–2031
14.10.1. Slip-on
14.10.2. Strap
14.10.3. Hook & Loop
14.10.4. Others
14.11. Brazil Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Million Units), By Consumer Group, 2023–2031
14.11.1. Boys
14.11.2. Girls
14.11.3. Unisex
14.12. Brazil Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Age, 2023–2031
14.12.1. 0 – 6 Months
14.12.2. 7 – 12 Months
14.12.3. 1 – 2 Years
14.12.4. 2 – 3 Years
14.12.5. 3 – 4 Years
14.12.6. Above 4 Years
14.13. Brazil Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2023–2031
14.13.1. Online
14.13.1.1. E-commerce Websites
14.13.1.2. Company-owned Websites
14.13.2. Offline
14.13.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
14.13.2.2. Baby Shoe Stores
14.13.2.3. Catalogue/ Magazine Retail
14.13.2.4. Departmental Stores
14.13.2.5. Other retail stores
14.14. Incremental Opportunity Analysis
15. Argentina Baby Footwear Market Analysis and Forecast
15.1. Country Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Key Trend Analysis
15.4. Market Share Analysis (%)
15.4.1. Local Manufactures vs Import
15.5. Consumer Buying Behavior Analysis
15.6. Pricing Analysis
15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
15.7. Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2023–2031
15.7.1. Casual Shoes
15.7.1.1. Booties
15.7.1.2. Clogs & Mules
15.7.1.3. Water Shoes
15.7.1.4. Bellies & Peep Toes
15.7.1.5. Sneakers
15.7.1.6. Flip Flops
15.7.1.7. Others (Musical Shoes, LED Shoes, Etc.)
15.7.2. Sports Shoes
15.7.3. Formal Shoes
15.7.3.1. Loafers
15.7.3.2. Oxfords Shoes
15.7.3.3. Sock Shoes
15.7.4. Sandals
15.8. Argentina Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Category, 2023–2031
15.8.1. Water Resistant
15.8.2. Non-water Resistant
15.9. Argentina Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2023–2031
15.9.1. Leather
15.9.2. Cotton
15.9.3. Canvas
15.9.4. Polyester
15.9.5. Others
15.10. Argentina Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Closure Type, 2023–2031
15.10.1. Slip-on
15.10.2. Strap
15.10.3. Hook & Loop
15.10.4. Others
15.11. Argentina Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Consumer Group, 2023–2031
15.12. Boys
15.13. Girls
15.14. Unisex
15.15. Argentina Baby Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Age, 2023–2031
15.15.1. 0 – 6 Months
15.15.2. 7 – 12 Months
15.15.3. 1 – 2 Years
15.15.4. 2 – 3 Years
15.15.5. 3 – 4 Years
15.15.6. Above 4 Years
15.16. Argentina Footwear Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2023-2031
15.16.1. Online
15.16.1.1. E-commerce Websites
15.16.1.2. Company-owned Websites
15.16.2. Offline
15.16.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
15.16.2.2. Baby Shoe Stores
15.16.2.3. Catalogue/Magazine Retail
15.16.2.4. Departmental Stores
15.16.2.5. Other Retail stores
15.17. Incremental Opportunity Analysis
16. Competition Landscape
16.1. Market Player – Competition Dashboard
16.2. Market Share Analysis (%), 2022
16.3. Company Profiles (Details–Company Overview, Sales Area/Geographical Presence, Revenue, Strategy & Business Overview)
16.3.1. Adidas AG
16.3.1.1. Company Overview
16.3.1.2. Sales Area
16.3.1.3. eographical Presence
16.3.1.4. Revenue
16.3.1.5. Strategy & Business Overview
16.3.2. Columbia Sportswear Company
16.3.2.1. Company Overview
16.3.2.2. Sales Area
16.3.2.3. eographical Presence
16.3.2.4. Revenue
16.3.2.5. Strategy & Business Overview
16.3.3. Crocs Inc.
16.3.3.1. Company Overview
16.3.3.2. Sales Area
16.3.3.3. eographical Presence
16.3.3.4. Revenue
16.3.3.5. Strategy & Business Overview
16.3.4. Kidy Calçados
16.3.4.1. Company Overview
16.3.4.2. Sales Area
16.3.4.3. eographical Presence
16.3.4.4. Revenue
16.3.4.5. Strategy & Business Overview
16.3.5. KLIN NZ
16.3.5.1. Company Overview
16.3.5.2. Sales Area
16.3.5.3. eographical Presence
16.3.5.4. Revenue
16.3.5.5. Strategy & Business Overview
16.3.6. New Balance Athletics, Inc.
16.3.6.1. Company Overview
16.3.6.2. Sales Area
16.3.6.3. eographical Presence
16.3.6.4. Revenue
16.3.6.5. Strategy & Business Overview
16.3.7. Nike, Inc.
16.3.7.1. Company Overview
16.3.7.2. Sales Area
16.3.7.3. eographical Presence
16.3.7.4. Revenue
16.3.7.5. Strategy & Business Overview
16.3.8. Pimpolho
16.3.8.1. Company Overview
16.3.8.2. Sales Area
16.3.8.3. eographical Presence
16.3.8.4. Revenue
16.3.8.5. Strategy & Business Overview
16.3.9. PUMA SE
16.3.9.1. Company Overview
16.3.9.2. Sales Area
16.3.9.3. eographical Presence
16.3.9.4. Revenue
16.3.9.5. Strategy & Business Overview
16.3.10. SKECHERS USA, Inc.
16.3.10.1. Company Overview
16.3.10.2. Sales Area
16.3.10.3. eographical Presence
16.3.10.4. Revenue
16.3.10.5. Strategy & Business Overview
17. Go To Market Strategy
17.1. Identification of Potential Market Spaces
17.2. Understanding the Buying Process of the Customers
17.3. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/17 10:30

141.77 円

158.05 円

189.84 円

ページTOPに戻る