多機能家具市場(製品タイプ:製品タイプ:椅子、テーブル、ソファ、ベッド、その他;素材タイプ:製品タイプ:椅子、テーブル、ソファ、ベッド、その他;素材タイプ:木製、MDF、金属製、プラスチック製、その他;最終用途:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Multifunctional Furniture Market (Product Type: Chairs, Tables, Sofas, Beds, and Others; Material Type: Wood, MDF, Metal, Plastic, and Others; and End-use: Residential, and Commercial) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
多機能家具市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の多機能家具市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調... もっと見る
サマリー 多機能家具市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の多機能家具市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の多機能家具市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の多機能家具市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、多機能家具市場を把握した。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の多機能家具市場の様々な属性を調査した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の多機能家具市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の多機能家具市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、世界の多機能家具市場の競争状況について掘り下げています。世界の多機能家具市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされている。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の多機能家具市場のプレーヤーの属性である。
多機能家具の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における多機能家具が生み出す売上高/収益は?
- 世界の多機能家具市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
多機能家具市場 - 調査目的と調査アプローチ
多機能家具の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の多機能家具市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の多機能家具市場への投資について、十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことが可能となる。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.はじめに
5.2.市場ダイナミクス
5.2.1.促進要因
5.2.2.阻害要因
5.2.3.機会
5.3.主要トレンド分析
5.3.1.需要サイドの分析
5.3.2.供給サイドの分析
5.4.主要市場指標
5.5.ポーターのファイブフォース分析
5.6.バリューチェーン分析
5.7.PESTEL分析
5.8.素材分析
5.9.規格と規制
5.10.多機能家具の世界市場分析と予測、2020~2034年
5.10.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.10.2.市場数量予測(千台)
6.多機能家具の世界市場分析・予測:製品タイプ別
6.1.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
6.1.1.椅子
6.1.2.テーブル
6.1.3.ソファ
6.1.4.ベッド
6.1.5.その他(オットマン、ソファ、デスクなど)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.多機能家具の世界市場分析と予測:素材タイプ別
7.1.多機能家具市場規模(百万米ドル、千単位):素材タイプ別、2020年〜2034年
7.1.1.木材
7.1.2.MDF
7.1.3.金属
7.1.4.プラスチック
7.1.5.その他(ガラス、アクリルなど)
7.2.増加機会分析(材料タイプ別
8.多機能家具の世界市場分析と予測:最終用途別
8.1.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユース別、2020年〜2034年
8.1.1.住宅用
8.1.2.商業用
8.1.2.1.事務所
8.1.2.2.大学
8.1.2.3.ホテル&レストラン
8.1.2.4.その他(カフェなど)
8.2.増加機会分析(最終用途別
9.多機能家具の世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020年〜2034年
9.1.1.B2B
9.1.2.B2C
9.1.2.1.オンライン
9.1.2.1.1.Eコマースプラットフォーム
9.1.2.1.2.企業ウェブサイト
9.1.2.2.オフライン
9.1.2.2.1.ホームセンター
9.1.2.2.2.専門店
9.1.2.2.3.その他(量販店など)
9.2.流通チャネル別増加機会分析
10.多機能家具の世界市場分析と予測:地域別
10.1.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、地域別、2020年〜2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米の多機能家具市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.主要トレンド分析
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.人口動態の概要
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格動向分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
11.7.1.椅子
11.7.2.テーブル
11.7.3.ソファ
11.7.4.ベッド
11.7.5.その他(オットマン、ソファ、デスクなど)
11.8.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、素材タイプ別、2020〜2034年
11.8.1.木材
11.8.2.MDF
11.8.3.金属
11.8.4.プラスチック
11.8.5.その他(ガラス、アクリルなど)
11.9.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020〜2034年
11.9.1.住宅用
11.9.2.商業用
11.9.2.1.事務所
11.9.2.2.大学
11.9.2.3.ホテル・レストラン
11.9.2.4.その他(カフェなど)
11.10.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
11.10.1.B2B
11.10.2.B2C
11.10.2.1.オンライン
11.10.2.1.1.Eコマースプラットフォーム
11.10.2.1.2.企業ウェブサイト
11.10.2.2.オフライン
11.10.2.2.1.ホームセンター
11.10.2.2.2.専門店
11.10.2.2.3.その他(量販店など)
11.11.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):国別、2020〜2034年
11.11.1.米国
11.11.2.カナダ
11.11.3.その他の北米地域
11.12.事業機会の増加分析
12.欧州の多機能家具市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.主要トレンド分析
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.人口動態の概要
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格動向分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
12.7.1.椅子
12.7.2.テーブル
12.7.3.ソファ
12.7.4.ベッド
12.7.5.その他(オットマン、ソファ、デスクなど)
12.8.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、素材タイプ別、2020〜2034年
12.8.1.木材
12.8.2.MDF
12.8.3.金属
12.8.4.プラスチック
12.8.5.その他(ガラス、アクリルなど)
12.9.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020〜2034年
12.9.1.住宅用
12.9.2.商業用
12.9.2.1.事務所
12.9.2.2.大学
12.9.2.3.ホテル・レストラン
12.9.2.4.その他(カフェなど)
12.10.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
12.10.1.B2B
12.10.2.B2C
12.10.2.1.オンライン
12.10.2.1.1.Eコマースプラットフォーム
12.10.2.1.2.企業ウェブサイト
12.10.2.2.オフライン
12.10.2.2.1.ホームセンター
12.10.2.2.2.専門店
12.10.2.2.3.その他(量販店など)
12.11.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):国別、2020〜2034年
12.11.1.ドイツ
12.11.2.イギリス
12.11.3.フランス
12.11.4.イタリア
12.11.5.スペイン
12.11.6.オランダ
12.11.7.その他のヨーロッパ
12.12.ビジネスチャンスの増加分析
13.アジア太平洋地域の多機能家具市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.主要トレンド分析
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.人口動態の概要
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格動向分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
13.7.1.椅子
13.7.2.テーブル
13.7.3.ソファ
13.7.4.ベッド
13.7.5.その他(オットマン、ソファ、デスクなど)
13.8.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、素材タイプ別、2020〜2034年
13.8.1.木材
13.8.2.MDF
13.8.3.金属
13.8.4.プラスチック
13.8.5.その他(ガラス、アクリルなど)
13.9.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020〜2034年
13.9.1.住宅用
13.9.2.商業用
13.9.2.1.事務所
13.9.2.2.大学
13.9.2.3.ホテル・レストラン
13.9.2.4.その他(カフェなど)
13.10.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
13.10.1.B2B
13.10.2.B2C
13.10.2.1.オンライン
13.10.2.1.1.Eコマースプラットフォーム
13.10.2.1.2.企業ウェブサイト
13.10.2.2.オフライン
13.10.2.2.1.ホームセンター
13.10.2.2.2.専門店
13.10.2.2.3.その他(量販店など)
13.11.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):国別、2020〜2034年
13.11.1.中国
13.11.2.インド
13.11.3.日本
13.11.4.オーストラリア
13.11.5.韓国
13.11.6.ASEAN
13.11.7.その他のアジア太平洋地域
13.12.事業機会の増加分析
14.中東・アフリカの多機能家具市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.主要トレンド分析
14.3.市場シェア分析(%)
14.4.人口動態の概要
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格動向分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
14.7.1.椅子
14.7.2.テーブル
14.7.3.ソファ
14.7.4.ベッド
14.7.5.その他(オットマン、ソファ、デスクなど)
14.8.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、素材タイプ別、2020〜2034年
14.8.1.木材
14.8.2.MDF
14.8.3.金属
14.8.4.プラスチック
14.8.5.その他(ガラス、アクリルなど)
14.9.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020〜2034年
14.9.1.住宅用
14.9.2.商業用
14.9.2.1.事務所
14.9.2.2.大学
14.9.2.3.ホテル・レストラン
14.9.2.4.その他(カフェなど)
14.10.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
14.10.1.B2B
14.10.2.B2C
14.10.2.1.オンライン
14.10.2.1.1.Eコマースプラットフォーム
14.10.2.1.2.企業ウェブサイト
14.10.2.2.オフライン
14.10.2.2.1.ホームセンター
14.10.2.2.2.専門店
14.10.2.2.3.その他(量販店など)
14.11.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):国別、2020〜2034年
14.11.1.GCC
14.11.2.南アフリカ
14.11.3.その他の中東・アフリカ
14.12.機会増の分析
15.南米の多機能家具市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.主要トレンド分析
15.3.市場シェア分析(%)
15.4.人口動態の概要
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格動向分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
15.7.1.椅子
15.7.2.テーブル
15.7.3.ソファ
15.7.4.ベッド
15.7.5.その他(オットマン、ソファ、デスクなど)
15.8.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、素材タイプ別、2020〜2034年
15.8.1.木材
15.8.2.MDF
15.8.3.金属
15.8.4.プラスチック
15.8.5.その他(ガラス、アクリルなど)
15.9.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020年〜2034年
15.9.1.住宅用
15.9.2.商業用
15.9.2.1.事務所
15.9.2.2.大学
15.9.2.3.ホテル・レストラン
15.9.2.4.その他(カフェなど)
15.10.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
15.10.1.B2B
15.10.2.B2C
15.10.2.1.オンライン
15.10.2.1.1.Eコマースプラットフォーム
15.10.2.1.2.企業ウェブサイト
15.10.2.2.オフライン
15.10.2.2.1.ホームセンター
15.10.2.2.2.専門店
15.10.2.2.3.その他(量販店など)
15.11.多機能家具市場規模(百万米ドル、千台):国別、2020〜2034年
15.11.1.ブラジル
15.11.2.アルゼンチン
15.11.3.その他の南米地域
15.12.事業機会の増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2023
16.3.企業プロフィール
16.3.1.HNI株式会社
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.営業地域/地理的プレゼンス
16.3.1.3.製品ポートフォリオ
16.3.1.4.主要財務データ
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.ハワース社
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域
16.3.2.3.製品ポートフォリオ
16.3.2.4.主要財務
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.株式会社岡村製作所
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.3.4.主要財務状況
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.マスコ・コーポレーション
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.4.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.4.主要財務データ
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.アシュレイ・ファニチャー・インダストリーズLLC
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.5.3.製品ポートフォリオ
16.3.5.4.主要財務データ
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.ヴィトラ・インターナショナルAG
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.6.3.製品ポートフォリオ
16.3.6.4.主要財務データ
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7.インター・イケア・ホールディングBV
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.7.3.製品ポートフォリオ
16.3.7.4.主要財務状況
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8.ノヴァ・ファニチャー・グループ
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.8.3.製品ポートフォリオ
16.3.8.4.主要財務
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.ライフタイムプロダクツ
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.9.3.製品ポートフォリオ
16.3.9.4.主要財務データ
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.テラネオ
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.10.3.製品ポートフォリオ
16.3.10.4.主要財務データ
16.3.10.5.戦略と事業概要
16.3.11.その他の主要プレーヤー
16.3.11.1.会社概要
16.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.11.3.製品ポートフォリオ
16.3.11.4.主要財務データ
16.3.11.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略
ページTOPに戻る
Summary Multifunctional Furniture Market – Scope of Report TMR’s report on the global multifunctional furniture market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global multifunctional furniture market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global multifunctional furniture market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the multifunctional furniture market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global multifunctional furniture market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global multifunctional furniture market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global multifunctional furniture market.
The report delves into the competitive landscape of the global multifunctional furniture market. Key players operating in the global multifunctional furniture market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global multifunctional furniture market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global multifunctional furniture Market Report • What is the sales/revenue generated by multifunctional furniture across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global multifunctional furniture market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Multifunctional Furniture Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global multifunctional furniture market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global multifunctional furniture market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global multifunctional furniture market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Introduction 5.2. Market Dynamics 5.2.1. Drivers 5.2.2. Restraints 5.2.3. Opportunities 5.3. Key Trends Analysis 5.3.1. Demand Side Analysis 5.3.2. Supply Side Analysis 5.4. Key Market Indicators 5.5. Porter’s Five Force Analysis 5.6. Value Chain Analysis 5.7. PESTEL Analysis 5.8. Material Analysis 5.9. Standards and Regulations 5.10. Global Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.10.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.10.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. Global Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast, by Product Type 6.1. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 6.1.1. Chairs 6.1.2. Tables 6.1.3. Sofas 6.1.4. Beds 6.1.5. Others (Ottoman, Couches, Desk, etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Product Type 7. Global Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast, by Material Type 7.1. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2020-2034 7.1.1. Wood 7.1.2. MDF 7.1.3. Metal 7.1.4. Plastic 7.1.5. Others (Glass, Acryl, etc.) 7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Material Type 8. Global Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast, by End-use 8.1. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 8.1.1. Residential 8.1.2. Commercial 8.1.2.1. Offices 8.1.2.2. Colleges 8.1.2.3. Hotels & Restaurants 8.1.2.4. Others (Cafes, etc.) 8.2. Incremental Opportunity Analysis, by End-use 9. Global Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 9.1. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 9.1.1. B2B 9.1.2. B2C 9.1.2.1. Online 9.1.2.1.1. E-commerce Platform 9.1.2.1.2. Company Website 9.1.2.2. Offline 9.1.2.2.1. Home Center 9.1.2.2.2. Specialty Stores 9.1.2.2.3. Others (Mass Merchandisers, etc.) 9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel 10. Global Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast, by Region 10.1. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Region, 2020-2034 10.1.1. North America 10.1.2. Europe 10.1.3. Asia Pacific 10.1.4. Middle East & Africa 10.1.5. South America 10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 11. North America Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Key Trend Analysis 11.3. Market Share Analysis (%) 11.4. Demographic Overview 11.5. Consumer Buying Behavior Analysis 11.6. Price Trend Analysis 11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 11.7. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 11.7.1. Chairs 11.7.2. Tables 11.7.3. Sofas 11.7.4. Beds 11.7.5. Others (Ottoman, Couches, Desk, etc.) 11.8. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2020-2034 11.8.1. Wood 11.8.2. MDF 11.8.3. Metal 11.8.4. Plastic 11.8.5. Others (Glass, Acryl, etc.) 11.9. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 11.9.1. Residential 11.9.2. Commercial 11.9.2.1. Offices 11.9.2.2. Colleges 11.9.2.3. Hotels & Restaurants 11.9.2.4. Others (Cafes, etc.) 11.10. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 11.10.1. B2B 11.10.2. B2C 11.10.2.1. Online 11.10.2.1.1. E-commerce Platform 11.10.2.1.2. Company Website 11.10.2.2. Offline 11.10.2.2.1. Home Center 11.10.2.2.2. Specialty Stores 11.10.2.2.3. Others (Mass Merchandisers, etc.) 11.11. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 11.11.1. U.S. 11.11.2. Canada 11.11.3. Rest of North America 11.12. Incremental Opportunity Analysis 12. Europe Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Key Trend Analysis 12.3. Market Share Analysis (%) 12.4. Demographic Overview 12.5. Consumer Buying Behavior Analysis 12.6. Price Trend Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 12.7.1. Chairs 12.7.2. Tables 12.7.3. Sofas 12.7.4. Beds 12.7.5. Others (Ottoman, Couches, Desk, etc.) 12.8. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2020-2034 12.8.1. Wood 12.8.2. MDF 12.8.3. Metal 12.8.4. Plastic 12.8.5. Others (Glass, Acryl, etc.) 12.9. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 12.9.1. Residential 12.9.2. Commercial 12.9.2.1. Offices 12.9.2.2. Colleges 12.9.2.3. Hotels & Restaurants 12.9.2.4. Others (Cafes, etc.) 12.10. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 12.10.1. B2B 12.10.2. B2C 12.10.2.1. Online 12.10.2.1.1. E-commerce Platform 12.10.2.1.2. Company Website 12.10.2.2. Offline 12.10.2.2.1. Home Center 12.10.2.2.2. Specialty Stores 12.10.2.2.3. Others (Mass Merchandisers, etc.) 12.11. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 12.11.1. Germany 12.11.2. U.K. 12.11.3. France 12.11.4. Italy 12.11.5. Spain 12.11.6. The Netherlands 12.11.7. Rest of Europe 12.12. Incremental Opportunity Analysis 13. Asia Pacific Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Key Trend Analysis 13.3. Market Share Analysis (%) 13.4. Demographic Overview 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.6. Price Trend Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 13.7.1. Chairs 13.7.2. Tables 13.7.3. Sofas 13.7.4. Beds 13.7.5. Others (Ottoman, Couches, Desk, etc.) 13.8. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2020-2034 13.8.1. Wood 13.8.2. MDF 13.8.3. Metal 13.8.4. Plastic 13.8.5. Others (Glass, Acryl, etc.) 13.9. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 13.9.1. Residential 13.9.2. Commercial 13.9.2.1. Offices 13.9.2.2. Colleges 13.9.2.3. Hotels & Restaurants 13.9.2.4. Others (Cafes, etc.) 13.10. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 13.10.1. B2B 13.10.2. B2C 13.10.2.1. Online 13.10.2.1.1. E-commerce Platform 13.10.2.1.2. Company Website 13.10.2.2. Offline 13.10.2.2.1. Home Center 13.10.2.2.2. Specialty Stores 13.10.2.2.3. Others (Mass Merchandisers, etc.) 13.11. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 13.11.1. China 13.11.2. India 13.11.3. Japan 13.11.4. Australia 13.11.5. South Korea 13.11.6. ASEAN 13.11.7. Rest of Asia Pacific 13.12. Incremental Opportunity Analysis 14. Middle East & Africa Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Key Trend Analysis 14.3. Market Share Analysis (%) 14.4. Demographic Overview 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Price Trend Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 14.7.1. Chairs 14.7.2. Tables 14.7.3. Sofas 14.7.4. Beds 14.7.5. Others (Ottoman, Couches, Desk, etc.) 14.8. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2020-2034 14.8.1. Wood 14.8.2. MDF 14.8.3. Metal 14.8.4. Plastic 14.8.5. Others (Glass, Acryl, etc.) 14.9. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 14.9.1. Residential 14.9.2. Commercial 14.9.2.1. Offices 14.9.2.2. Colleges 14.9.2.3. Hotels & Restaurants 14.9.2.4. Others (Cafes, etc.) 14.10. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 14.10.1. B2B 14.10.2. B2C 14.10.2.1. Online 14.10.2.1.1. E-commerce Platform 14.10.2.1.2. Company Website 14.10.2.2. Offline 14.10.2.2.1. Home Center 14.10.2.2.2. Specialty Stores 14.10.2.2.3. Others (Mass Merchandisers, etc.) 14.11. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 14.11.1. GCC 14.11.2. South Africa 14.11.3. Rest of Middle East & Africa 14.12. Incremental Opportunity Analysis 15. South America Multifunctional Furniture Market Analysis and Forecast 15.1. Regional Snapshot 15.2. Key Trend Analysis 15.3. Market Share Analysis (%) 15.4. Demographic Overview 15.5. Consumer Buying Behavior Analysis 15.6. Price Trend Analysis 15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 15.7. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 15.7.1. Chairs 15.7.2. Tables 15.7.3. Sofas 15.7.4. Beds 15.7.5. Others (Ottoman, Couches, Desk, etc.) 15.8. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Material Type, 2020-2034 15.8.1. Wood 15.8.2. MDF 15.8.3. Metal 15.8.4. Plastic 15.8.5. Others (Glass, Acryl, etc.) 15.9. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034 15.9.1. Residential 15.9.2. Commercial 15.9.2.1. Offices 15.9.2.2. Colleges 15.9.2.3. Hotels & Restaurants 15.9.2.4. Others (Cafes, etc.) 15.10. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 15.10.1. B2B 15.10.2. B2C 15.10.2.1. Online 15.10.2.1.1. E-commerce Platform 15.10.2.1.2. Company Website 15.10.2.2. Offline 15.10.2.2.1. Home Center 15.10.2.2.2. Specialty Stores 15.10.2.2.3. Others (Mass Merchandisers, etc.) 15.11. Multifunctional Furniture Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 15.11.1. Brazil 15.11.2. Argentina 15.11.3. Rest of South America 15.12. Incremental Opportunity Analysis 16. Competition Landscape 16.1. Market Player - Competition Dashboard 16.2. Market Share Analysis (%), 2023 16.3. Company Profiles 16.3.1. HNI Corporation 16.3.1.1. Company Overview 16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.1.3. Product Portfolio 16.3.1.4. Key Financials 16.3.1.5. Strategy & Business Overview 16.3.2. Haworth Inc. 16.3.2.1. Company Overview 16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.2.3. Product Portfolio 16.3.2.4. Key Financials 16.3.2.5. Strategy & Business Overview 16.3.3. OKAMURA CORPORATION 16.3.3.1. Company Overview 16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.3.3. Product Portfolio 16.3.3.4. Key Financials 16.3.3.5. Strategy & Business Overview 16.3.4. Masco Corporation 16.3.4.1. Company Overview 16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.4.3. Product Portfolio 16.3.4.4. Key Financials 16.3.4.5. Strategy & Business Overview 16.3.5. Ashley Furniture Industries LLC 16.3.5.1. Company Overview 16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.5.3. Product Portfolio 16.3.5.4. Key Financials 16.3.5.5. Strategy & Business Overview 16.3.6. VITRA INTERNATIONAL AG 16.3.6.1. Company Overview 16.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.6.3. Product Portfolio 16.3.6.4. Key Financials 16.3.6.5. Strategy & Business Overview 16.3.7. Inter IKEA Holding BV 16.3.7.1. Company Overview 16.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.7.3. Product Portfolio 16.3.7.4. Key Financials 16.3.7.5. Strategy & Business Overview 16.3.8. Nova Furniture Group Inc. 16.3.8.1. Company Overview 16.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.8.3. Product Portfolio 16.3.8.4. Key Financials 16.3.8.5. Strategy & Business Overview 16.3.9. Lifetime Products, Inc. 16.3.9.1. Company Overview 16.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.9.3. Product Portfolio 16.3.9.4. Key Financials 16.3.9.5. Strategy & Business Overview 16.3.10. Terraneo 16.3.10.1. Company Overview 16.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.10.3. Product Portfolio 16.3.10.4. Key Financials 16.3.10.5. Strategy & Business Overview 16.3.11. Other Key Players 16.3.11.1. Company Overview 16.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.11.3. Product Portfolio 16.3.11.4. Key Financials 16.3.11.5. Strategy & Business Overview 17. Go To Market Strategy
ページTOPに戻る
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
北米のガレージ収納市場(製品タイプ: - キャビネット, シェルフ, ラック, ツール収納, 収納ボックス.材質:金属, 木材, プラスチック, 複合材料) - 産業分析、市場規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
工具収納製品市場(製品タイプ:ポータブルツールボックス製品タイプ:ポータブルツールボックス, ギャング/ジョブサイトボックス, ツールプッシュカート, ツールキャビネットとチェスト, トラック/バンツールストレージソリューション, ツールバッグとポーチ; 材料タイプ:スチール, 木製, プラスチック, アルミニウム, その他(布製など); エンドユース:住宅, 商業, 産業, 車両)素材タイプ:スチール, 木材, プラスチック, アルミニウム, その他(布地など); 最終用途:住宅, 商業, 産業, 自動車) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
アウトドアアパレル市場(製品タイプ:トップウェア、ボトムウェア、カバーオール。素材; 天然, 合成) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ガラス食器市場(タイプ-食器、ドリンクウェア、サーブウェア、その他(コーヒーメーカー、保存瓶など))エンドユース-家庭用、商業用(ホテル・レストラン、バー、カフェ、その他(ビストロ、リゾートなど)); - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
サンラウンジャー市場(素材タイプ:木材、アルミニウム、プラスチック、樹脂、その他;カテゴリー:固定式、折りたたみ式);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
中東の中古高級品市場(製品タイプ-衣料品、高級バッグ、時計、宝飾品、履物、眼鏡、スポーツ・運動用品・用具、その他, チャネルタイプ-組織化、非組織化) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場(製品タイプ:ライブチャット、アダルトビデオ/映画、アダルトテキスト、アダルトゲーム、その他(アダルトグッズ、雑誌など)、エンドユース:男性、女性) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ヘンプベースの製品市場(製品タイプ:製品タイプ:食品, ヘンプCBD, パーソナルケア製品, 工業製品, 食品サプリメント, 消費者向け繊維製品, その他(製紙, 建材など), マウンティングタイプ:産業用, 商業用, 住宅用, 流通チャネル:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用電化製品市場(製品タイプ:台座扇風機、電気室内暖房機、ブレンダー、加湿器、電気モップ、生ごみ処理機), 流通チャネル:D2C, オンライン, オフライン) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートキッチンアプライアンス市場(タイプ:小型キッチンアプライアンス(トースター、オーブン、コーヒーメーカー、ジューサー、グラインダー、エアフライヤー、その他(パン・ワッフルマシンなど))、大型キッチンアプライアンス(冷蔵庫、食器洗い機、ワインキャビネット、ビルトイン・独立型調理器、電気コンロ、レンジフード、その他(ビルトイングリルなど)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
本レポートと同じKEY WORD(furniture)の最新刊レポート
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|