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北米の貿易促進管理ソフトウェア市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開タイプ別(クラウド、オンプレミス)、用途別(大企業、中小企業)、業種別(小売・消費財、製薬、IT・サービス、製造、その他)


North America Trade Promotion Management Software Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Component (Solution and Services), Deployment Type (Cloud and On-premise), Application (Large Enterprises and Small & Medium Size Enterprises), and Industry Vertical (Retail & Consumer Goods, Pharmaceutical, IT & Services, Manufacturing, and Others)

北米の貿易促進管理ソフトウェア市場は、2022年の4億8,182万米ドルから2030年には9億3,807万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までのCAGRは8.7%を記録すると推定される。 貿易促進管理に高... もっと見る

 

 

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サマリー

北米の貿易促進管理ソフトウェア市場は、2022年の4億8,182万米ドルから2030年には9億3,807万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までのCAGRは8.7%を記録すると推定される。

貿易促進管理に高度なアナリティクスを使用するメリット 北米貿易促進管理ソフトウェア市場を煽る

データとアナリティクスの技術的進歩により、近年、消費財および消費財メーカーが再編されている。トレードプロモーションを高度なアナリティクスと連携させるなどの技術開発は、今後のトレードプロモーションをより効率的かつ効果的なものにするのに役立つ。消費財パッケージ企業は、トレード・プロモーションの管理活動を行いながら、高度なアナリティクスを活用している。高度なアナリティクスを通じて、消費財企業はより詳細な情報を入手し、買い物客とその消費者行動に関連する洞察を得ている。アナリティクスを活用することで、これらの企業は販促投資に対するリターンを向上させ、包括的な戦略目標に沿って投資をカスタマイズすることができる。さらに、効率的なプロモーション戦略とアナリティクスを活用することで、営業利益率を60%向上させることができるため、小売企業はトレード・プロモーション・マネジメントがもたらすメリットを強く認識している。絶え間ない改善により、トレードプロモーション最適化の採用も増加している。さらに、取引促進管理を効率化する分析ソリューションを提供する企業の存在が、市場成長にプラスに寄与している。例えば、ニール・アナリティクスは、販売促進最適化ソリューションのプロバイダーであり、販売促進データとコスト要因を活用することで、売上のインアラウンドを決定するための売上ベースラインを作成し、過去の販売促進償還率、数量アップリフト、ROIを計算することで、企業を支援している。このように、トレードプロモーション管理に高度なアナリティクスを使用することは、今後数年間の市場成長を促進すると予想される。

北米の貿易促進管理ソフトウェア市場概要

米国、カナダ、メキシコは北米の主要経済国である。この地域の様々な小売事業者は、より高い投資収益率(ROI)を生み出すために、高度な技術ソリューションに多額の投資を行っている。この地域、特に米国の消費者は食料品に多額の支出をするため、複数の小売新興企業が北米市場に参入している。また、小売業者とテクノロジー企業が協力し、新規購入者の獲得と既存購入者の維持のための販促活動に多額の投資を行っている。北米では、消費財メーカーが貿易促進管理ソリューションの主要なエンドユーザーである。同地域には、コカ・コーラ、ネスレ、ペプシコ、プロクター・アンド・ギャンブル、フィリップ・モリス、ロレアル、クラフト・フーズなどの老舗消費財企業がある。このような大手消費財企業の存在により、販促活動への支出が増加している。消費財セクターで競争力を維持するため、これらの企業はブランドイメージを高め、売上を刺激する広告やその他の販促活動に継続的に投資している。北米では、貿易促進管理ソリューションを提供する企業の足跡が目撃されている。例えば、アデッソは、トレード・プロモーション管理ソリューションを通じて、トレード・プロモーションの管理と効果を高めるために顧客を支援している。このソリューションは、北米の中小・新興消費財メーカーにとって効率的である。したがって、貿易促進管理ソリューション・プロバイダーの足跡と北米の消費財セクターの成長は、貿易促進活動を効率的かつ効果的に管理するための貿易促進管理ソフトウェアの需要を生み出すと予測される。

北米貿易促進管理ソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)

北米の貿易促進管理ソフトウェア市場細分化

北米の貿易促進管理ソフトウェア市場は、コンポーネント、展開タイプ、アプリケーション、産業別、国別にセグメント化されています。

コンポーネントに基づいて、北米の貿易促進管理ソフトウェア市場はソリューションとサービスに二分されます。2022年の北米貿易促進管理ソフトウェア市場では、ソリューションセグメントが大きなシェアを占めている。

展開タイプでは、北米貿易促進管理ソフトウェア市場はクラウドとオンプレミスに二分される。2022年の北米貿易促進管理ソフトウェア市場では、クラウド分野が大きなシェアを占めている。

用途別では、北米の貿易促進管理ソフトウェア市場は大企業と中小企業に二分される。大企業セグメントが2022年の北米貿易促進管理ソフトウェア市場でより大きなシェアを占めている。

業種別では、北米貿易促進管理ソフトウェア市場は、小売&消費財、医薬品、IT&サービス、製造業、その他に区分される。2022年の北米貿易促進管理ソフトウェア市場では、小売・消費財セグメントが最大のシェアを占めている。

国別では、北米貿易促進管理ソフトウェア市場は、米国、カナダ、メキシコに区分される。2022年の北米貿易促進管理ソフトウェア市場は米国が支配的であった。

Wipro Ltd、PSignite Group Inc、Aera Technology、TELUS、o9 Solutions, Inc、Oracle Cor、SAP SE、UpClear、Anaplan Inc、Aforza Incなどが北米貿易促進管理ソフトウェア市場で事業を展開する大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.北米の貿易促進管理ソフトウェア市場展望
4.1 概要
4.2 PEST分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 バリューチェーンにおけるベンダー一覧
5.北米の貿易促進管理ソフトウェア市場-主要産業動向
5.1 貿易促進管理ソフトウェア市場:主要産業ダイナミクス
5.2 市場の促進要因
5.2.1 貿易促進管理への支出の増加
5.2.2 ソフトウェア・ソリューションへのニーズの高まり
5.2.3 貿易促進業務のデジタル化
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 スプレッドシートと売り切りベースの支払いへの嗜好
5.4 市場機会
5.4.1 オンラインプロモーションへの注力
5.4.2 データ分析の革命
5.5 今後の動向
5.5.1 トレードプロモーションマネジメントにおける高度なアナリティクスの利用
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.貿易促進管理ソフトウェア市場:北米市場分析
6.1 貿易促進管理ソフトウェア市場収益(百万米ドル)、2020年~2030年
6.2 貿易促進管理ソフトウェア市場の予測と分析
7.北米の貿易促進管理ソフトウェア市場分析-コンポーネント
7.1 ソリューション
7.1.1 概要
7.1.2 ソリューション市場、売上高と2030年までの予測(US$ Million)
7.2 サービス
7.2.1 概要
7.2.2 サービス市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.北米の貿易促進管理ソフトウェア市場分析:展開タイプ
8.1 クラウド
8.1.1 概要
8.1.2 クラウド市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.2 オンプレミス
8.2.1 概要
8.2.2 オンプレミス市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.北米の貿易促進管理ソフトウェア市場分析-用途
9.1 大企業
9.1.1 概要
9.1.2 大企業市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
9.2 中小企業
9.2.1 概要
9.2.2 中小企業市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.北米の貿易促進管理ソフトウェア市場分析:産業分野
10.1 小売・消費財
10.1.1 概要
10.1.2 小売・消費財市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.2 医薬品
10.2.1 概要
10.2.2 医薬品市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.3 ITとサービス
10.3.1 概要
10.3.2 ITとサービス市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.4 製造業
10.4.1 概要
10.4.2 製造業の市場規模・収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.5 その他
10.5.1 概要
10.5.2 その他市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
11.北米の貿易促進管理ソフトウェア市場 - 国別分析
11.1 北米:貿易促進管理ソフトウェア市場
11.1.1 北米:貿易促進管理ソフトウェア市場:売上高(2022年) (US$ Million)
11.1.2 北米:貿易促進管理ソフトウェア市場:主要国別
11.1.2.1 米国:貿易促進管理ソフトウェア市場 - 2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.1.1 米国:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:コンポーネント別内訳
11.1.2.1.2 米国:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:展開タイプ別内訳
11.1.2.1.3 米国:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の用途別内訳
11.1.2.1.4 米国:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の産業別内訳
11.1.2.2 カナダ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
11.1.2.2.1 カナダ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場のコンポーネント別内訳
11.1.2.2.2 カナダ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:展開タイプ別内訳
11.1.2.2.3 カナダ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の用途別内訳
11.1.2.2.4 カナダ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:産業別内訳
11.1.2.3 メキシコ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.3.1 メキシコ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場のコンポーネント別内訳
11.1.2.3.2 メキシコ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の展開タイプ別内訳
11.1.2.3.3 メキシコ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の用途別内訳
11.1.2.3.4 メキシコ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の産業別内訳
12.産業展望
12.1 概要
12.2 市場イニシアティブ
13.企業プロフィール
13.1 ウィプロ
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要な開発
13.2 PSignite Group Inc.
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 アエラ・テクノロジー
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 TELUS
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 o9 Solutions, Inc.
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
13.6 オラクル
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
13.7 SAP SE
13.7.1 主要事実
13.7.2 事業内容
13.7.3 製品とサービス
13.7.4 財務概要
13.7.5 SWOT分析
13.7.6 主要な開発
13.8 アップクリア
13.8.1 主要事実
13.8.2 事業内容
13.8.3 製品とサービス
13.8.4 財務概要
13.8.5 SWOT分析
13.8.6 主要な開発
13.9 アナプラン社
13.9.1 主要事実
13.9.2 事業内容
13.9.3 製品とサービス
13.9.4 財務概要
13.9.5 SWOT分析
13.9.6 主要な開発
13.10 アフォルツァ・インク
13.10.1 主要事実
13.10.2 事業内容
13.10.3 製品とサービス
13.10.4 財務概要
13.10.5 SWOT分析
13.10.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイト・パートナーズについて
14.2 単語索引

 

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Summary

The North America trade promotion management software market is expected to grow from US$ 481.82 million in 2022 to US$ 938.07 million by 2030. It is estimated to record a CAGR of 8.7% from 2022 to 2030.

Benefits of Use of Advanced Analytics for Trade Promotion Management Fuel North America Trade Promotion Management Software Market

Technological advancements in data and analytics have restructured consumer goods and fast-moving consumer goods companies in recent years. Technological developments such as linking trade promotion to advanced analytics can help in making the future of trade promotions more efficient and effective. Consumer goods packaged companies are using advanced analytics while conducting trade promotion management activities. Through advanced analytics, consumer goods companies obtain much more granular information, generating insight related to shoppers and their consumer behaviours. By utilizing analytics, these companies can drive better returns on promotional investment and customizing investment to line up with overarching strategic goals. Additionally, retailers are highly aware of the benefits provided by trade promotion management as they increase their operating margins by 60% by using efficient promotion strategies and analytics. With constant improvements, the adoption of trade promotion optimization is also rising. Moreover, the presence of companies offering analytics solutions to make trade promotion management efficient is making a positive contribution toward the market growth. For instance, Neal Analytics is a provider of trade promotion optimization solutions that assist businesses in creating a sales baseline for determining in-around of sales and calculating historical promotion redemption rate, volume uplift, and ROI by utilizing sell-through data and cost factors. Thus, the use of advanced analytics for trade promotion management is anticipated to fuel the market growth in the coming years.

North America Trade Promotion Management Software Market Overview

The US, Canada, and Mexico are major economies in North America. Various retail operators in the region are making substantial investments in advanced technological solutions to generate higher returns on investment (ROI). As consumers in the region, especially in the US, spend heavily on groceries, several retail start-ups are entering the North American market. Also, retailers and technology companies are collaborating to invest significantly in promotional activities to attract new buyers and retain existing ones. In North America, consumer goods companies are the major end users of trade promotion management solutions. The region consists of well-established consumer goods companies such as Coca-Cola, Nestle, PepsiCo., Procter & Gamble, Philip Morris, L'Oréal, and Kraft Foods Inc. Due to the presence of such leading consumer goods companies, the expenditure on promotional activities is rising. To remain competitive in the consumer goods sector, these companies continuously invest in advertising and other promotional activities to boost brand image and stimulate sales. North America witnessed the footprints of companies offering trade promotion management solutions. For instance, Adesso, through its trade promotion management solutions, assists its customers in enhancing trade promotion management and effectiveness. The solution is efficient for small, mid-size, and emerging consumer packaged goods manufacturers in North America. Therefore, the footprints of trade promotion management solution providers and the growth of the consumer goods sector in North America are projected to create the demand for trade promotion management software to manage trade promotion activities efficiently and effectively.

North America Trade Promotion Management Software Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Trade Promotion Management Software Market Segmentation

The North America trade promotion management software market is segmented into component, deployment type, application, Industry vertical, and country.

Based on component, the North America trade promotion management software market is bifurcated into solution and services. The solution segment held a larger share of the North America trade promotion management software market in 2022.

In terms of deployment type, the North America trade promotion management software market is bifurcated into cloud and on-premise. The cloud segment held a larger share of the North America trade promotion management software market in 2022.

Based on application, the North America trade promotion management software market is bifurcated into large enterprises and SMEs. The large enterprises segment held a larger share of the North America trade promotion management software market in 2022.

In terms of industry vertical, the North America trade promotion management software market is segmented into retail & consumer goods, pharmaceutical, it and services, manufacturing, and others. The retail & consumer goods segment held the largest share of the North America trade promotion management software market in 2022.

Based on country, the North America trade promotion management software market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America trade promotion management software market in 2022.

Wipro Ltd; PSignite Group Inc; Aera Technology; TELUS; o9 Solutions, Inc.; Oracle Cor; SAP SE; UpClear; Anaplan Inc; and Aforza Inc are among the leading companies operating in the North America trade promotion management software market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. North America Trade Promotion Management Software Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors in Value Chain
5. North America Trade Promotion Management Software Market - Key Industry Dynamics
5.1 Trade Promotion Management Software Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Rise in Expenditure on Trade Promotion Management
5.2.2 Growing Need for Software Solutions
5.2.3 Digitalization of Trade Promotion Operations
5.3 Market Restraints
5.3.1 Preference for Spreadsheet and Sell-out Based Payments
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Focus Towards Online Promotions
5.4.2 Revolution of Data Analytics
5.5 Future Trends
5.5.1 Use of Advanced Analytics for Trade Promotion Management
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Trade Promotion Management Software Market - North America Market Analysis
6.1 Trade Promotion Management Software Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
6.2 Trade Promotion Management Software Market Forecast and Analysis
7. North America Trade Promotion Management Software Market Analysis - Component
7.1 Solution
7.1.1 Overview
7.1.2 Solution Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Services
7.2.1 Overview
7.2.2 Services Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Trade Promotion Management Software Market Analysis - Deployment Type
8.1 Cloud
8.1.1 Overview
8.1.2 Cloud Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 On-Premise
8.2.1 Overview
8.2.2 On-Premise Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Trade Promotion Management Software Market Analysis - Application
9.1 Large Enterprises
9.1.1 Overview
9.1.2 Large Enterprises Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 SMEs
9.2.1 Overview
9.2.2 SMEs Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. North America Trade Promotion Management Software Market Analysis - Industry Vertical
10.1 Retail & Consumer Goods
10.1.1 Overview
10.1.2 Retail & Consumer Goods Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.2 Pharmaceutical
10.2.1 Overview
10.2.2 Pharmaceutical Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3 IT and Services
10.3.1 Overview
10.3.2 IT and Services Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Manufacturing
10.4.1 Overview
10.4.2 Manufacturing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.5 Others
10.5.1 Overview
10.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. North America Trade Promotion Management Software Market - Country Analysis
11.1 North America: Trade Promotion Management Software Market
11.1.1 North America: Trade Promotion Management Software Market - Revenue (2022) (US$ Million)
11.1.2 North America: Trade Promotion Management Software Market, by Key Country
11.1.2.1 US: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.1.1 US: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.1.2 US: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.1.3 US: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.1.4 US: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
11.1.2.2 Canada: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.2.1 Canada: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.2.2 Canada: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.2.3 Canada: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.2.4 Canada: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
11.1.2.3 Mexico: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.3.1 Mexico: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.3.2 Mexico: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.3.3 Mexico: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.3.4 Mexico: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Market Initiative
13. Company Profiles
13.1 Wipro Ltd
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 PSignite Group Inc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Aera Technology
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 TELUS
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 o9 Solutions, Inc.
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Oracle Corp
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 SAP SE
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 UpClear
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Anaplan Inc
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
13.10 Aforza Inc
13.10.1 Key Facts
13.10.2 Business Description
13.10.3 Products and Services
13.10.4 Financial Overview
13.10.5 SWOT Analysis
13.10.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

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