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中東・アフリカのつけ毛製品市場の2030年までの予測 製品タイプ別(エクステンション、ヘアウィッグ、ヘアピース)、素材別(人毛、合成毛)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、専門店、オンラインショップ、その他)の地域別分析


Middle East & Africa False Hair Products Market Forecast to 2030 Regional Analysis by Product Type (Hair Extension, Hair Wig, and Hair Pieces), Material (Human Hair and Synthetic Hair), End User (Men, Women, and Kids), and Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others)

中東・アフリカのつけ毛製品市場は、2022年に5億5,794万米ドルと評価され、2030年には8億3,350万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は5.1%と予測されている。 ソーシャルメディア... もっと見る

 

 

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2024年1月19日 US$3,550
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サマリー

中東・アフリカのつけ毛製品市場は、2022年に5億5,794万米ドルと評価され、2030年には8億3,350万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は5.1%と予測されている。

ソーシャルメディアにおけるつけ毛製品のプロモーションの増加が中東・アフリカのつけ毛製品市場を後押し

ソーシャルメディア・プラットフォームにはショッピング機能が統合されており、複数のインフルエンサーやヘアスタイリストがつけ毛製品をオンラインで宣伝・販売できるようになっている。消費者はソーシャル・メディア・プラットフォーム上で自分の外見を向上させるためにつけ毛製品や皮膚関連製品を購入する傾向がある。さらに、有名なハリウッドセレブやソーシャルメディアセレブによるつけ毛製品の採用が増加しており、視聴者はこれらのセレブにインスパイアされた外観を作るためにつけ毛製品を使用するように影響を与えている。

いくつかのつけ毛製品会社は、Instagram、Facebook、Pinterest、YouTube、その他のソーシャルメディア・プラットフォームを好んで使用し、自社のブランドや作品を推奨している。そのような企業は、顧客の最高の変身ビデオを録画し、ソーシャルメディアプラットフォームにアップロードして、彼らの仕事を紹介し、ターゲット消費者に到達する。シークレットヘアーは、そのような企業の1つであり、ソーシャルメディアを通じて成長した。Instagramは、つけ毛製品を販売するために最も使用されているソーシャルメディアのプラットフォームの一つです。つけ毛製品は、ビデオや写真のチュートリアルで自分のヘアウィッグやヘアエクステンションを展示する消費者生成コンテンツで披露するのが最適です。したがって、偽の毛髪製品を促進するためのソーシャルメディアプラットフォームの使用の増加は、今後数年間で偽の毛髪製品市場を強化すると予想される。

中東・アフリカのつけ毛製品市場概要

中東・アフリカのつけ毛製品市場は、南アフリカ、サウジアラビア、UAE、その他の中東・アフリカに区分される。同市場は、長くボリュームのある髪を目指す女性の情熱と、ヘア&ビューティー産業を重視する文化的・宗教的慣習が主な原動力となっている。サウジアラビア、アラブ首長国連邦、カタールなどの国々では、つけ毛製品の市場が大きく成長している。

アフリカでは、編み込みなどの凝ったヘアスタイルの人気が高まっているため、つけ毛製品市場が急速に拡大している。ガーナ、ナイジェリア、南アフリカ、ケニアなどの国々では、つけ毛製品市場が大きく成長している。この地域のつけ毛製品市場では、文化的・宗教的側面が重要な役割を果たしており、多くの女性が髪を隠したり、地毛にボリュームや長さを加えたりする現代的なヘアスタイルを選んでいる。多くの女性は、控えめな外見を保ちながら地毛にボリュームや長さを加えるためにつけ毛製品を好んでつけている。中東とアフリカの宗教は、特に女性の髪の外見に関して正確な要求を持っている。イスラム教では、女性は人前で髪を隠す必要があり、正統派ユダヤ教では、既婚女性はヘッドスカーフやかつらで髪を隠すことが求められる。その結果、特定の地域では、宗教的なドレスコードに適合するつけ毛製品の需要が高くなることがある。

中東・アフリカのつけ毛製品市場の売上高と2030年までの予測(US$ Mn)

中東・アフリカのつけ毛製品市場のセグメンテーション

中東・アフリカのつけ毛製品市場は、製品タイプ、素材、エンドユーザー、流通チャネル、国別に区分される。

製品タイプに基づき、中東&アフリカのつけ毛製品市場はヘアエクステンション、ヘアウィッグ、ヘアピースに区分される。ヘアエクステンションセグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

素材別では、中東・アフリカのつけ毛製品市場は人毛と合成毛に二分される。2022年には合成毛髪セグメントがより大きな市場シェアを占めた。

エンドユーザー別に見ると、中東・アフリカのつけ毛製品市場は男性、女性、子供に区分される。女性セグメントは2022年に最大の市場シェアを占めた。

流通チャネル別では、中東&アフリカのつけ毛製品市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分される。専門店セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、中東&アフリカのつけ毛製品市場は南アフリカ、サウジアラビア、UAE、中東&アフリカのその他に区分される。2022年の中東・アフリカつけ毛製品市場シェアは、中東・アフリカの残りの地域が独占した。

Balmain Hair Group BV、Easihair Pro、Evergreen Products Group Ltd、HairUWear Inc、Klix Hair Incは、中東・アフリカのつけ毛製品市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Middle East & Africa False Hair Products Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter’s Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Intensity of Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
5. Middle East & Africa False Hair Products Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Rising Incidence of Hair Loss Among Patients Undergoing Cancer Treatment
5.1.2 Rising Prevalence of Alopecia and Hair Damage
5.2 Market Restraints
5.2.1 Hair Damage Concerns Surrounding Hair Extensions
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Growing Utilization of False Hair Products in Entertainment and Fashion Industry
5.4 Future Trends
5.4.1 Increased Promotion of False Hair Products on Social Media
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. False Hair Products Market - Middle East & Africa Market Analysis
6.1 Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
6.2 Middle East & Africa False Hair Products Market Forecast and Analysis
7. Middle East & Africa False Hair Products Market Analysis – Product Type
7.1 Hair extension
7.1.1 Overview
7.1.2 Hair Extension Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Hair Wig
7.2.1 Overview
7.2.2 Hair Wig Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Hair Pieces
7.3.1 Overview
7.3.2 Hair Pieces Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Middle East & Africa False Hair Products Market Analysis – Material
8.1 Human Hair
8.1.1 Overview
8.1.2 Human Hair Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Synthetic Hair
8.2.1 Overview
8.2.2 Synthetic Hair Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Middle East & Africa False Hair Products Market Analysis – End User
9.1 Men
9.1.1 Overview
9.1.2 Men Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Women
9.2.1 Overview
9.2.2 Women Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Kids
9.3.1 Overview
9.3.2 Kids Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Middle East & Africa False Hair Products Market Analysis – Distribution Channel
10.1 Supermarkets and Hypermarkets
10.1.1 Overview
10.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.2 Specialty Stores
10.2.1 Overview
10.2.2 Specialty Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3 Online Retail
10.3.1 Overview
10.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Others
10.4.1 Overview
10.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. Middle East & Africa False Hair Products Market - Country Analysis
11.1 Overview
11.1.1 Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
11.1.1.1 Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Country
11.1.1.2 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.1.2.1 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Product Type
11.1.1.2.2 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Material
11.1.1.2.3 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by End User
11.1.1.2.4 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.3 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.1.3.1 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Product Type
11.1.1.3.2 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Material
11.1.1.3.3 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by End User
11.1.1.3.4 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.4 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.1.4.1 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Product Type
11.1.1.4.2 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Material
11.1.1.4.3 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by End User
11.1.1.4.4 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.5 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.1.5.1 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Product Type
11.1.1.5.2 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Material
11.1.1.5.3 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by End User
11.1.1.5.4 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Distribution Channel
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 New Product Development
13. Competitive Landscape
13.1 Heat Map Analysis- By Key Players
13.2 Company Positioning & Concentration
14. Company Profiles
14.1 Evergreen Products Group Ltd
14.1.1 Key Facts
14.1.2 Business Description
14.1.3 Products and Services
14.1.4 Financial Overview
14.1.5 SWOT Analysis
14.1.6 Key Developments
14.2 HairUWear Inc
14.2.1 Key Facts
14.2.2 Business Description
14.2.3 Products and Services
14.2.4 Financial Overview
14.2.5 SWOT Analysis
14.2.6 Key Developments
14.3 Balmain Hair Group BV
14.3.1 Key Facts
14.3.2 Business Description
14.3.3 Products and Services
14.3.4 Financial Overview
14.3.5 SWOT Analysis
14.3.6 Key Developments
14.4 Klix Hair Inc
14.4.1 Key Facts
14.4.2 Business Description
14.4.3 Products and Services
14.4.4 Financial Overview
14.4.5 SWOT Analysis
14.4.6 Key Developments
14.5 Easihair Pro
14.5.1 Key Facts
14.5.2 Business Description
14.5.3 Products and Services
14.5.4 Financial Overview
14.5.5 SWOT Analysis
14.5.6 Key Developments
15. Appendix

 

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Summary

The Middle East & Africa false hair products market was valued at US$ 557.94 million in 2022 and is expected to reach US$ 833.50 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 5.1% from 2022 to 2030.

Increased Promotion of False Hair Products on Social Media Fuels the Middle East & Africa False Hair Products Market

Social media platforms have integrated shopping facilities, which allow several influencers and hairstylists to promote and sell false hair products online. Consumers tend to purchase false hair products and skin-related products to enhance their appearance on social media platforms. Moreover, the growing adoption of false hair products by famous Hollywood and social media celebrities, influences viewers to use false hair products to create looks inspired by these celebrities.

Several false hair products companies prefer Instagram, Facebook, Pinterest, YouTube, and other social media platforms to endorse their brand and work. Such organizations record clients' best hair transformation videos and upload them on social media platforms to showcase their work and reach target consumers. Secret Hair is one such company that has grown through social media by showcasing its work and using appropriate hashtags to reach the desired consumers. Instagram is among the most used social media platforms to sell false hair products. False hair products are best shown off in consumer-generated content, where they exhibit their hair wig or hair extension in video and picture tutorials. Therefore, the rising use of social media platforms to promote false hair products is expected to bolster the false hair products market in the coming years.

Middle East & Africa False Hair Products Market Overview

The Middle East & Africa false hair products market is segmented into South Africa, Saudi Arabia, the UAE, and the Rest of Middle East & Africa. The market is predominantly driven by the passion among women to achieve longer and high-volume hair and cultural and religious customs that place high importance on the hair & beauty industry. The countries such as Saudi Arabia, the UAE, and Qatar have a considerable and growing market for false hair products.

In Africa, the false hair products market is expanding rapidly due to the rising popularity of braided and other elaborate hairstyles. Countries such as Ghana, Nigeria, South Africa, and Kenya have a large and growing market for false hair products. Cultural and religious aspects play a noteworthy role in the false hair products market in the region, with many women opting for modern hairstyles that cover their hair or add volume and length to their natural hair. Many women prefer wearing false hair products to add extra volume or length to their natural hair while maintaining a modest appearance. The religions in the Middle East & Africa have precise requirements regarding the appearance of hair, particularly for women. In Islam, women are needed to cover their hair in public, while in Orthodox Judaism, married women are expected to cover their hair with a headscarf or wig. As a result, the demand for false hair products that capitulate with religious dress codes can be high in specific communities.

Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Mn)

Middle East & Africa False Hair Products Market Segmentation

The Middle East & Africa false hair products market is segmented product type, material, end user, distribution channel, and country.

Based on product type, the Middle East & Africa false hair products market is segmented into hair extension, hair wig, and hair pieces. The hair extension segment held the largest market share in 2022.

Based on material, the Middle East & Africa false hair products market is bifurcated into human hair and synthetic hair. The synthetic hair segment held a larger market share in 2022.

Based on end user, the Middle East & Africa false hair products market is segmented into men, women, and kids. The women segment held the largest market share in 2022.

Based on distribution channel, the Middle East & Africa false hair products market is segmented into supermarkets and hypermarkets, specialty stores, online retail, and others. The specialty stores segment held the largest market share in 2022.

Based on country, the Middle East & Africa false hair products market is segmented into South Africa, Saudi Arabia, the UAE, and the Rest of Middle East & Africa. The Rest of Middle East & Africa dominated the Middle East & Africa false hair products market share in 2022.

Balmain Hair Group BV, Easihair Pro, Evergreen Products Group Ltd, HairUWear Inc, and Klix Hair Inc are some of the leading companies operating in the Middle East & Africa false hair products market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Middle East & Africa False Hair Products Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter’s Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Intensity of Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
5. Middle East & Africa False Hair Products Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Rising Incidence of Hair Loss Among Patients Undergoing Cancer Treatment
5.1.2 Rising Prevalence of Alopecia and Hair Damage
5.2 Market Restraints
5.2.1 Hair Damage Concerns Surrounding Hair Extensions
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Growing Utilization of False Hair Products in Entertainment and Fashion Industry
5.4 Future Trends
5.4.1 Increased Promotion of False Hair Products on Social Media
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. False Hair Products Market - Middle East & Africa Market Analysis
6.1 Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
6.2 Middle East & Africa False Hair Products Market Forecast and Analysis
7. Middle East & Africa False Hair Products Market Analysis – Product Type
7.1 Hair extension
7.1.1 Overview
7.1.2 Hair Extension Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Hair Wig
7.2.1 Overview
7.2.2 Hair Wig Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Hair Pieces
7.3.1 Overview
7.3.2 Hair Pieces Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Middle East & Africa False Hair Products Market Analysis – Material
8.1 Human Hair
8.1.1 Overview
8.1.2 Human Hair Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Synthetic Hair
8.2.1 Overview
8.2.2 Synthetic Hair Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Middle East & Africa False Hair Products Market Analysis – End User
9.1 Men
9.1.1 Overview
9.1.2 Men Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Women
9.2.1 Overview
9.2.2 Women Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Kids
9.3.1 Overview
9.3.2 Kids Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Middle East & Africa False Hair Products Market Analysis – Distribution Channel
10.1 Supermarkets and Hypermarkets
10.1.1 Overview
10.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.2 Specialty Stores
10.2.1 Overview
10.2.2 Specialty Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3 Online Retail
10.3.1 Overview
10.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Others
10.4.1 Overview
10.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. Middle East & Africa False Hair Products Market - Country Analysis
11.1 Overview
11.1.1 Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
11.1.1.1 Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Country
11.1.1.2 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.1.2.1 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Product Type
11.1.1.2.2 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Material
11.1.1.2.3 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by End User
11.1.1.2.4 South Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.3 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.1.3.1 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Product Type
11.1.1.3.2 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Material
11.1.1.3.3 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by End User
11.1.1.3.4 UAE: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.4 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.1.4.1 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Product Type
11.1.1.4.2 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Material
11.1.1.4.3 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by End User
11.1.1.4.4 Saudi Arabia: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.5 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
11.1.1.5.1 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Product Type
11.1.1.5.2 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Material
11.1.1.5.3 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by End User
11.1.1.5.4 Rest of Middle East & Africa: Middle East & Africa False Hair Products Market Breakdown by Distribution Channel
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 New Product Development
13. Competitive Landscape
13.1 Heat Map Analysis- By Key Players
13.2 Company Positioning & Concentration
14. Company Profiles
14.1 Evergreen Products Group Ltd
14.1.1 Key Facts
14.1.2 Business Description
14.1.3 Products and Services
14.1.4 Financial Overview
14.1.5 SWOT Analysis
14.1.6 Key Developments
14.2 HairUWear Inc
14.2.1 Key Facts
14.2.2 Business Description
14.2.3 Products and Services
14.2.4 Financial Overview
14.2.5 SWOT Analysis
14.2.6 Key Developments
14.3 Balmain Hair Group BV
14.3.1 Key Facts
14.3.2 Business Description
14.3.3 Products and Services
14.3.4 Financial Overview
14.3.5 SWOT Analysis
14.3.6 Key Developments
14.4 Klix Hair Inc
14.4.1 Key Facts
14.4.2 Business Description
14.4.3 Products and Services
14.4.4 Financial Overview
14.4.5 SWOT Analysis
14.4.6 Key Developments
14.5 Easihair Pro
14.5.1 Key Facts
14.5.2 Business Description
14.5.3 Products and Services
14.5.4 Financial Overview
14.5.5 SWOT Analysis
14.5.6 Key Developments
15. Appendix

 

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