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北米の認証とブランド保護市場の2030年までの予測 構成要素別(秘密、フォレンジック、デジタル)、技術別(セキュリティ印刷と改ざん防止ラベル、セキュリティインクとコーティング、OVDSとホログラム、ユニークコード、バーコード、RFID、認証IC、その他)、用途別(家電、自動車、医療、化学、食品飲料、タバコ、その他)の地域別分析


North America Authentication and Brand Protection Market Forecast to 2030 Regional Analysis by Component (Overt, Covert, Forensic, and Digital), Technology (Security Printing & Tamper Proof Labels, Security Inks & Coatings, OVDS and Holograms, Unique Codes, Bar Codes, RFID, Authentication ICs, and Others), and Application (Consumer Electronics, Automotive, Medical, Chemical, Food & Beverage, Tobacco, and Others)

北米の認証とブランド保護市場は、2022年に10億6590万米ドルと評価され、2030年には20億1076万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は8.3%と予測されている。 家電製品および自動車... もっと見る

 

 

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サマリー

北米の認証とブランド保護市場は、2022年に10億6590万米ドルと評価され、2030年には20億1076万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は8.3%と予測されている。

家電製品および自動車部品の模造品に対する懸念の高まりが北米の認証・ブランド保護市場に拍車をかける

先進国および発展途上国のコンシューマー・エレクトロニクスおよび自動車産業は、長年にわたってかつてない成長を遂げており、これらの製品に対する需要は毎年伸び続けている。これに伴い、家電や自動車に使用される部品の需要も伸びており、模倣品の供給が増加している。スマートフォン、タブレット、ノートパソコンは最も人気のある家電製品の一つである。自動車や電子機器の需要が高いため、電子部品や自動車部品のグレーマーケットが活況を呈している。消費者向け電子機器やその他の機器のグレー市場は、課税の高い国々で活況を呈している。販売業者はこれらの製品を課税の低い国から直接輸入し、低価格で販売することで、合法的な国内外のOEMとの競争を促進している。消費者向け電子機器や自動車部品のこのような新興グレーマーケットが、純正品への需要を煽っている。自動車部品産業は広大で、世界中でかなりの数の企業が活動している。新ブランドの自動車需要が急増しているため、製造工場では自動車部品のニーズが高まっており、それが偽造部品市場に拍車をかけている。偽造品の横行は、過去に何度も自動車の故障や事故と関連し、自動車メーカーのイメージを悪化させてきた。そのため、OEM、アフターマーケット業者、卸売業者、ディーラーは、このような災難を減らすために、正規の自動車部品を求めている。このように、エンドユーザーは現在、複製品の欠点を認識するようになっており、その結果、真正品に対する需要が急増している。このように、真正品に対する需要の高まりは、OEMに製品認証ソリューションの採用を迫り、認証とブランド保護市場を押し上げている。多くのOEMが認証ラベルを大量に調達している。

北米の認証とブランド保護市場概観

北米の主要国である米国、カナダ、メキシコには、多くのメーカーや製品開発者が存在する。この地域では、多数の偽造品が出回っているため、製造業者による認証・ブランド保護製品への需要が大幅に高まっている。さらに、米国の様々な製品メーカーは、製品に関する機密情報の機密性を維持し、ブランドの評価を保護するために多額の費用を費やしている。その上、米国製製品は、世界中のさまざまな国にわたって大きな可視性を持っている。これらすべての要因から、ブランドと企業イメージを保護するために認証製品が必要となる。
米国の製造業者は、製品を偽造から守るために使用できるバーコードやソフトウェアに簡単にアクセスできる。この地域の産業は急成長しているため、この傾向は今後も続くと予想される。
一方、カナダとメキシコでは製造業が緩やかに成長しており、製造施設からの高度なソリューションや製品に対する需要は米国に比べて低い。したがって、これらの国々は、認証およびブランド保護ソリューション市場の拡大に顕著な余地をもたらしている。

北米認証・ブランド保護市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

北米の認証とブランド保護市場のセグメンテーション

北米の認証とブランド保護市場は、コンポーネント、技術、用途、国によって区分される。コンポーネントに基づいて、北米の認証とブランド保護市場は、overt、covert、フォレンジック、デジタルに区分される。2022年には、overtセグメントが最大の市場シェアを占めている。
技術別では、北米の認証とブランド保護市場は、セキュリティ印刷と改ざん防止ラベル、セキュリティインクとコーティング、OVDSとホログラム、ユニークコード、バーコード、RFID、認証ICS、その他に区分される。2022年にはバーコードセグメントが最大の市場シェアを占めた。

用途別では、北米の認証・ブランド保護市場は、家電、自動車、医療、化学、食品・飲料、タバコ、その他に区分される。食品・飲料セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、北米の認証とブランド保護市場は、米国、カナダ、メキシコに区分される。2022年の北米認証・ブランド保護市場シェアは米国が独占。
3M Co、Alpvision SA、Applied DNA Sciences、Authentic Vision、Authentix、Avery Dennison Corporation、De La Rue Plc、Eastman Kodak Co、EDGYN SAS、Giesecke Devrient GmbHは、北米の認証およびブランド保護市場で事業を展開する大手企業の一部である。

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目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summarys
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. North America Authentication and Brand Protection Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 Qualitative Analysis: Radio-Frequency Identification (RFID) Tags Market
4.3 Qualitative Analysis: Recent Trends in Customer Experience in UX/UI
5. North America Authentication and Brand Protection Market - Key Industry Dynamics
5.1 Drivers
5.1.1 Accentuating Demand for Genuine Products
5.1.2 Growing Concerns over Duplicate Consumer Electronics Products and Automotive Components
5.1.3 Focus of Governments on Implementation of Stringent Anti-Counterfeiting Regulations
5.2 Restraints
5.2.1 Counterfeiting of Authentication Labelling
5.2.2 High Initial Capital Investment
5.3 Opportunity
5.3.1 Development of Integrated Solutions
5.3.2 Rising Demand in Developing Economies
5.4 Future Trend
5.4.1 Technological Advancement in the Authentication and Brand Protection Technology
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Authentication and Brand Protection Market - North America Market Analysis
6.1 Authentication and Brand Protection Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
7. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Component
7.1 Overview
7.2 Authentication and Brand Protection Market, by Component (2022 and 2030)
7.3 Overt
7.3.1 Overview
7.3.2 Overt Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Covert
7.4.1 Overview
7.4.2 Covert Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Forensics
7.5.1 Overview
7.5.2 Forensics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Digital
7.6.1 Overview
7.6.2 Digital Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Technology
8.1 Overview
8.2 Authentication and Brand Protection Market, by Technology (2022 and 2030)
8.3 Security Printing & Tamper Proof Labels
8.3.1 Overview
8.3.2 Security Printing & Tamper Proof Labels Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Security Inks & Coatings
8.4.1 Overview
8.4.2 Security Inks and Coatings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 OVDS and Holograms
8.5.1 Overview
8.5.2 OVDS and Holograms Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Unique Codes
8.6.1 Overview
8.6.2 Unique Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.7 Bar Codes
8.7.1 Overview
8.7.2 Bar Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.8 RFID
8.8.1 Overview
8.8.2 RFID Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.9 Authentication ICs
8.9.1 Overview
8.9.2 Authentication ICs Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.10 Others
8.10.1 Overview
8.10.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Application
9.1 Overview
9.2 Authentication and Brand Protection Market, by Application (2022 and 2030)
9.3 Consumer Electronics
9.3.1 Overview
9.3.2 Consumer Electronics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Automotive
9.4.1 Overview
9.4.2 Automotive Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Medical
9.5.1 Overview
9.5.2 Medical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Chemical
9.6.1 Overview
9.6.2 Chemical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.7 Food & Beverage
9.7.1 Overview
9.7.2 Food & Beverage Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.8 Tobacco
9.8.1 Overview
9.8.2 Tobacco Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.9 Others
9.9.1 Overview
9.9.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. North America Authentication and Brand Protection Market - Country Analysis
10.1 North America
10.1.1 North America Authentication and Brand Protection Market Overview
10.1.2 North America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.2.1 North America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
10.1.2.2 US Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.2.2.1 US Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.2.2 US Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.2.3 US Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.3 Canada Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.2.3.1 Canada Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.3.2 Canada Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.3.3 Canada Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.4 Mexico Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.2.4.1 Mexico Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.4.2 Mexico Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.4.3 Mexico Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis By Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Authentication and Brand Protection Market Industry Landscape
12.1 Market Initiative
12.2 Merger and Acquisition
12.3 New Development
13. Company Profiles
13.1 AlpVision SA
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Authentic Vision
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Applied DNA Sciences, Inc.
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Eastman Kodak Co
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 De La Rue Plc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Avery Dennison Corp
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Giesecke Devrient GmbH
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 3M Co
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Authentix
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

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Summary

The North America authentication and brand protection market was valued at US$ 1,065.90 million in 2022 and is expected to reach US$ 2,010.76 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 8.3% from 2022 to 2030.

Growing Concerns over Duplicate Consumer Electronics Products and Automotive Components fuel the North America Authentication and Brand Protection Market

The Consumer Electronics and Automotive industries in developed and developing countries have witnessed unprecedented growth over the years; the demand for these products continues to grow annually. With this, the demand for components used in consumer electronics and automotive is also growing, prompting a rise in the supply of counterfeit products. Smartphones, tablets, and laptops are among the most popular consumer electronics. The grey market for electronic and automotive components is witnessing a boom because of the high demand for vehicles and electronics. The grey market for consumer electronics and other equipment is booming in highly taxed countries; dealers import these products directly from low-taxed countries and sell them at lower prices, promoting competition against legitimate local and international OEMs. Such an emerging grey market for consumer electronics and automotive parts fuels the demand for genuine products. The automotive component industry is vast, with a significant number of players operating worldwide. Owing to soaring demand for new brands of vehicles, the need for auto parts has upsurged in manufacturing plants, which, in turn, has spurred the market of forged parts. The rampant use of counterfeit products has been associated with several vehicle breakdowns and accidents in the past, tarnishing the image of vehicle manufacturers. Therefore, OEMs, aftermarket players, wholesalers, and dealers seek authorized and genuine auto parts to reduce such mishaps. Thus, end users are now becoming aware of the cons of duplicate products, which is resulting in the soaring demand for authenticating products. Thus, the rising demand for authenticated products is compelling OEMs to adopt product authentication solutions, boosting the authentication and brand protection market. Many OEMs are procuring high volumes of authentication labels.

North America Authentication and Brand Protection Market Overview

The US, Canada, and Mexico, major North American countries, have many manufacturers and product developers. The demand for authentication and brand protection products from manufacturers is substantially higher in the region owing to the availability of a large number of counterfeit products. Additionally, various product manufacturers in the US spend substantial amounts on maintaining the confidentiality of sensitive information about their products and safeguarding the valuation of their brands. Besides, US-manufactured products have significant visibility across different countries worldwide. All these factors necessitate authentication products to protect the brand and company image.
Manufacturers in the US have easy access to bar codes and software that can be used to protect their products from forgery. The demand for overt authentication solutions is considerably high among end users, and the same trend is expected to continue over the years owing to rapid growth of industries in the region.
On the other hand, the manufacturing sector is slowly growing in Canada and Mexico, and there is a lower demand for advanced solutions and products from manufacturing facilities, compared to the US. Hence, these countries present a noticeable scope for the expansion of the authentication and brand protection solutions market.

North America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Authentication and Brand Protection Market Segmentation

The North America authentication and brand protection market is segmented based on component, technology, application, and country. Based on component, the North America authentication and brand protection market is segmented into overt, covert, forensic, and digital. The overt segment held the largest market share in 2022.
Based on technology, the North America authentication and brand protection market is segmented into security printing & tamper proof labels, security inks & coatings, OVDS and holograms, unique codes, bar codes, RFID, authentication ICS, and others. The bar codes segment held the largest market share in 2022.

Based on application, the North America authentication and brand protection market is segmented into consumer electronics, automotive, medical, chemical, food & beverage, tobacco, and others. The food & beverage segment held the largest market share in 2022.

Based on country, the North America authentication and brand protection market is segmented into the US, Canada, Mexico. The US dominated the North America authentication and brand protection market share in 2022.
3M Co, Alpvision SA, Applied DNA Sciences, Authentic Vision, Authentix, Avery Dennison Corporation, De La Rue Plc, Eastman Kodak Co, EDGYN SAS, and Giesecke Devrient GmbH are some of the leading players operating in the North America authentication and brand protection market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summarys
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. North America Authentication and Brand Protection Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 Qualitative Analysis: Radio-Frequency Identification (RFID) Tags Market
4.3 Qualitative Analysis: Recent Trends in Customer Experience in UX/UI
5. North America Authentication and Brand Protection Market - Key Industry Dynamics
5.1 Drivers
5.1.1 Accentuating Demand for Genuine Products
5.1.2 Growing Concerns over Duplicate Consumer Electronics Products and Automotive Components
5.1.3 Focus of Governments on Implementation of Stringent Anti-Counterfeiting Regulations
5.2 Restraints
5.2.1 Counterfeiting of Authentication Labelling
5.2.2 High Initial Capital Investment
5.3 Opportunity
5.3.1 Development of Integrated Solutions
5.3.2 Rising Demand in Developing Economies
5.4 Future Trend
5.4.1 Technological Advancement in the Authentication and Brand Protection Technology
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Authentication and Brand Protection Market - North America Market Analysis
6.1 Authentication and Brand Protection Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
7. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Component
7.1 Overview
7.2 Authentication and Brand Protection Market, by Component (2022 and 2030)
7.3 Overt
7.3.1 Overview
7.3.2 Overt Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Covert
7.4.1 Overview
7.4.2 Covert Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Forensics
7.5.1 Overview
7.5.2 Forensics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Digital
7.6.1 Overview
7.6.2 Digital Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Technology
8.1 Overview
8.2 Authentication and Brand Protection Market, by Technology (2022 and 2030)
8.3 Security Printing & Tamper Proof Labels
8.3.1 Overview
8.3.2 Security Printing & Tamper Proof Labels Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Security Inks & Coatings
8.4.1 Overview
8.4.2 Security Inks and Coatings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 OVDS and Holograms
8.5.1 Overview
8.5.2 OVDS and Holograms Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Unique Codes
8.6.1 Overview
8.6.2 Unique Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.7 Bar Codes
8.7.1 Overview
8.7.2 Bar Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.8 RFID
8.8.1 Overview
8.8.2 RFID Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.9 Authentication ICs
8.9.1 Overview
8.9.2 Authentication ICs Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.10 Others
8.10.1 Overview
8.10.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Application
9.1 Overview
9.2 Authentication and Brand Protection Market, by Application (2022 and 2030)
9.3 Consumer Electronics
9.3.1 Overview
9.3.2 Consumer Electronics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Automotive
9.4.1 Overview
9.4.2 Automotive Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Medical
9.5.1 Overview
9.5.2 Medical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Chemical
9.6.1 Overview
9.6.2 Chemical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.7 Food & Beverage
9.7.1 Overview
9.7.2 Food & Beverage Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.8 Tobacco
9.8.1 Overview
9.8.2 Tobacco Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.9 Others
9.9.1 Overview
9.9.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. North America Authentication and Brand Protection Market - Country Analysis
10.1 North America
10.1.1 North America Authentication and Brand Protection Market Overview
10.1.2 North America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.2.1 North America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
10.1.2.2 US Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.2.2.1 US Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.2.2 US Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.2.3 US Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.3 Canada Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.2.3.1 Canada Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.3.2 Canada Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.3.3 Canada Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.4 Mexico Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.2.4.1 Mexico Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.4.2 Mexico Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.4.3 Mexico Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis By Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Authentication and Brand Protection Market Industry Landscape
12.1 Market Initiative
12.2 Merger and Acquisition
12.3 New Development
13. Company Profiles
13.1 AlpVision SA
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Authentic Vision
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Applied DNA Sciences, Inc.
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Eastman Kodak Co
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 De La Rue Plc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Avery Dennison Corp
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Giesecke Devrient GmbH
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 3M Co
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Authentix
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

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2024/11/15 10:26

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