世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中東・アフリカの認証とブランド保護市場の2030年までの予測 構成要素別(秘密、フォレンジック、デジタル)、技術別(セキュリティ印刷と改ざん防止ラベル、セキュリティインクとコーティング、OVDSとホログラム、ユニークコード、バーコード、RFID、認証IC、その他)、用途別(家電、自動車、医療、化学、食品・飲料、タバコ、その他)の地域別分析


Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Forecast to 2030 Regional Analysis by Component (Overt, Covert, Forensic, and Digital), Technology (Security Printing & Tamper Proof Labels, Security Inks & Coatings, OVDS and Holograms, Unique Codes, Bar Codes, RFID, Authentication ICs, and Others), and Application (Consumer Electronics, Automotive, Medical, Chemical, Food & Beverage, Tobacco, and Others)

中東・アフリカの認証・ブランド保護市場は、2022年に2億4,301万米ドルと評価され、2030年には5億865万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は9.7%と予測されている。 統合ソリュー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2023年11月5日 US$3,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
102 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

中東・アフリカの認証・ブランド保護市場は、2022年に2億4,301万米ドルと評価され、2030年には5億865万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は9.7%と予測されている。

統合ソリューションの開発が中東・アフリカの認証・ブランド保護市場を煽る

認証とブランド保護市場は、多数のプレーヤーが存在し、非常に断片化されている。また、多くのプレーヤーは、市場で断片的なソリューションを提供している。そのため、認証、追跡、サービスを効果的に行うことができるシステムの組み合わせを提供するエンドツーエンドの全体的ソリューションに対する需要が高まっている。コードをスキャンするためのモバイルアプリの利用が増加していることも、市場全体に計り知れない成長機会を生み出している。また、特許や意匠の侵害、商標やブランドの侵害など、知的財産権の侵害を監視するエンド・ツー・エンドのオンライン・ソリューションを提供する企業も増えている。例えば、アマゾンは2023年4月、アマゾンのプラットフォーム上で偽造品に取り組むイニシアチブである偽造品対策取引所(Anti-Counterfeiting Exchange:ACX)を立ち上げた。ACXは第三者のデータベースを利用し、小売店やアマゾンのマーケットプレイスの出品者が偽造品を追跡し、ラベルを貼ることを許可する。2022年8月、Giesecke + Devrient (G+D)は、偽造や製品・ブランドの海賊版などの問題に取り組むための新しい認証ソリューションを開発した。発展途上国では、未組織部門が多いため、模倣品違反をタイムリーに特定することが有用である。Authentix社も、高価値ブランドと消費者の健康を保護しながら製品を認証するブランド保護技術を提供する企業である。ハネウェル・インターナショナル、インフィニオン・テクノロジーズ、データ・ドット・テクノロジー社、アルプビジョン社も統合ソリューションを提供し、認証・ブランド保護市場を拡大している。

中東・アフリカの認証とブランド保護市場概観

MEAの認証・ブランド保護市場は、UAE、サウジアラビア、南アフリカ、その他の地域に区分される。その他のMEAには、イスラエル、ナイジェリア、エジプト、クウェートが含まれる。MEAの偽造品市場は急増を続けており、その理由は、偽造品が正規品よりも低価格であるためである。加えて、これらの偽造品は見分けがつきにくい。いくつかの欠陥はあるが、使用や精査の初期段階ではエンドユーザーには見分けがつかない。偽造品対策として、エジプト政府は様々な措置を講じている。また、Munir Subboh氏(BSA Ahmad Bin Hezeem & Associates LLP、アラブ首長国連邦)とCharles International Trademark Association(INTA)の中東コンサルタントが議長を務める中東グローバル諮問評議会は、知的財産権に関する政策対話を開始した。エジプトの政策対話では、メディアやエンターテイメント、スポーツウェア、自動車スペアパーツ、工業製品、時計、食品などの産業におけるブランド保護の提言やトレーニングの実施に焦点が当てられた。このような政府のイニシアチブは、中東・アフリカの認証・ブランド保護市場に成長機会をもたらす。

中東・アフリカの認証とブランド保護市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

中東・アフリカの認証とブランド保護市場のセグメンテーション

中東・アフリカの認証とブランド保護市場は、コンポーネント、技術、用途、国によって区分される。コンポーネント別では、中東・アフリカの認証・ブランド保護市場は、overt、covert、フォレンジック、デジタルに区分される。2022年には、overtセグメントが最大の市場シェアを占めている。

技術別では、中東・アフリカの認証・ブランド保護市場は、セキュリティ印刷・改ざん防止ラベル、セキュリティインク・コーティング、OVDS・ホログラム、ユニークコード、バーコード、RFID、認証ICS、その他に区分される。2022年にはバーコードセグメントが最大の市場シェアを占めた。

用途別では、中東・アフリカの認証・ブランド保護市場は、家電、自動車、医療、化学、食品・飲料、タバコ、その他に区分される。食品・飲料セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、中東・アフリカの認証・ブランド保護市場は、サウジアラビア、UAE、南アフリカ、その他の中東・アフリカに区分される。サウジアラビアが2022年の中東・アフリカ認証・ブランド保護市場を支配した。
3M Co、Authentix、Authentic Vision、Avery Dennison Corporation、De La Rue Plc、Eastman Kodak Co、Giesecke Devrient GmbHは、中東・アフリカの認証・ブランド保護市場で事業を展開する大手企業である。

ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 Qualitative Analysis: Radio-Frequency Identification (RFID) Tags Market
4.3 Qualitative Analysis: Recent Trends in Customer Experience in UX/UI
5. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market - Key Industry Dynamics
5.1 Drivers
5.1.1 Accentuating Demand for Genuine Products
5.1.2 Growing Concerns over Duplicate Consumer Electronics Products and Automotive Components
5.1.3 Focus of Governments on Implementation of Stringent Anti-Counterfeiting Regulations
5.2 Restraints
5.2.1 Counterfeiting of Authentication Labelling
5.2.2 High Initial Capital Investment
5.3 Opportunity
5.3.1 Development of Integrated Solutions
5.3.2 Rising Demand in Developing Economies
5.4 Future Trend
5.4.1 Technological Advancement in the Authentication and Brand Protection Technology
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Authentication and Brand Protection Market - Middle East & Africa Market Analysis
6.1 Authentication and Brand Protection Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
7. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Analysis - Component
7.1 Overview
7.2 Authentication and Brand Protection Market, by Component (2022 and 2030)
7.3 Overt
7.3.1 Overview
7.3.2 Overt Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Covert
7.4.1 Overview
7.4.2 Covert Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Forensics
7.5.1 Overview
7.5.2 Forensics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Digital
7.6.1 Overview
7.6.2 Digital Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Analysis - Technology
8.1 Overview
8.2 Authentication and Brand Protection Market, by Technology (2022 and 2030)
8.3 Security Printing & Tamper Proof Labels
8.3.1 Overview
8.3.2 Security Printing & Tamper Proof Labels Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Security Inks & Coatings
8.4.1 Overview
8.4.2 Security Inks and Coatings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 OVDS and Holograms
8.5.1 Overview
8.5.2 OVDS and Holograms Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Unique Codes
8.6.1 Overview
8.6.2 Unique Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.7 Bar Codes
8.7.1 Overview
8.7.2 Bar Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.8 RFID
8.8.1 Overview
8.8.2 RFID Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.9 Authentication ICs
8.9.1 Overview
8.9.2 Authentication ICs Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.10 Others
8.10.1 Overview
8.10.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Analysis - Application
9.1 Overview
9.2 Authentication and Brand Protection Market, by Application (2022 and 2030)
9.3 Consumer Electronics
9.3.1 Overview
9.3.2 Consumer Electronics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Automotive
9.4.1 Overview
9.4.2 Automotive Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Medical
9.5.1 Overview
9.5.2 Medical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Chemical
9.6.1 Overview
9.6.2 Chemical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.7 Food & Beverage
9.7.1 Overview
9.7.2 Food & Beverage Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.8 Tobacco
9.8.1 Overview
9.8.2 Tobacco Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.9 Others
9.9.1 Overview
9.9.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market - Country Analysis
10.1 Middle East & Africa
10.1.1 Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Overview
10.1.2 Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.2.1 South Africa Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.1.1 South Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.1.2 South Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.1.3 South Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.2 Saudi Arabia Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.2.1 Saudi Arabia Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.2.2 Saudi Arabia Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.2.3 Saudi Arabia Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.3 UAE Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.3.1 UAE Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.3.2 UAE Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.3.3 UAE Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.4 Rest of Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.4.1 Rest of Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.4.2 Rest of Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.4.3 Rest of Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis By Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Authentication and Brand Protection Market Industry Landscape
12.1 Market Initiative
12.2 Merger and Acquisition
12.3 New Development
13. Company Profiles
13.1 Eastman Kodak Co
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 De La Rue Plc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Avery Dennison Corp
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Giesecke Devrient GmbH
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 3M Co
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Authentix
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Middle East & Africa authentication and brand protection market was valued at US$ 243.01 million in 2022 and is expected to reach US$ 508.65 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 9.7% from 2022 to 2030.

Development of Integrated Solutions fuel the Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market

The authentication and brand protection market is highly fragmented with the presence of numerous players. Also, many of the players are offering fractional solutions in the market. Therefore, the demand for end-to-end holistic solutions providing a combination of systems that can effectively authenticate, track & trace, and serve is rising. The increasing use of mobile apps for scanning codes also creates immense growth opportunities in the overall market. Companies are also providing end-to-end online solutions to monitor intellectual property violations, including patent and design violations and trademark or brand infringements. For instance, Amazon launched the Anti-Counterfeiting Exchange (ACX), an initiative to tackle counterfeit goods on the Amazon platform, in April 2023. Using a third-party database, ACX permits retail stores and Amazon marketplace sellers to track and label counterfeit products. In August 2022, Giesecke + Devrient (G+D) developed a new authentication solution to tackle issues such as counterfeiting, and product and brand piracy. In developing economies, the timely identification of counterfeit violations proves to be helpful due to the presence of more unorganized sectors. Authentix is another company offering brand protection technology to authenticate products while protecting high-value brands and consumers' health. Honeywell International, Infineon Technologies, Data Dot Technology Ltd, and AlpVision are also providing integrated solutions and increasing the market for authentication and brand protection market.

Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Overview

The authentication and brand protection market in the MEA is segmented into the UAE, Saudi Arabia, South Africa, and Rest of the MEA. Rest of the MEA includes Israel, Nigeria, Egypt, and Kuwait. The counterfeit product market in the MEA continues to surge for this reason as the duplicates cost lower than the original products. In addition, these fake products are difficult to differentiate; although they have several flaws, they are not identifiable by end users in the initial phase of use or scrutiny. To combat counterfeiting, the Egyptian government is taking various steps. Also, the Middle East Global Advisory Council—co-chaired by Munir Subboh (BSA Ahmad Bin Hezeem & Associates LLP, UAE) and Charles International Trademark Association’ (INTA) Middle East consultant—has kicked off the policy dialogue for IP rights and other primacies in the field of advocacy, such as enforcement, IP practices, and strengthening the partnership between private and public sectors. The Egypt policy of dialogue focused on brand protection advocacy and conducting training in industries such as media and entertainment, sportswear, auto spare parts, industrial products, watches, and food products. Such government initiatives create growth opportunities for the authentication and brand protection market in the Middle East & Africa.

Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Segmentation

The Middle East & Africa authentication and brand protection market is segmented based on component, technology, application, and country. Based on component, the Middle East & Africa authentication and brand protection market is segmented into overt, covert, forensic, and digital. The overt segment held the largest market share in 2022.

Based on technology, the Middle East & Africa authentication and brand protection market is segmented into security printing & tamper proof labels, security inks & coatings, OVDS and holograms, unique codes, bar codes, RFID, authentication ICS, and others. The bar codes segment held the largest market share in 2022.

Based on application, the Middle East & Africa authentication and brand protection market is segmented into consumer electronics, automotive, medical, chemical, food & beverage, tobacco, and others. The food & beverage segment held the largest market share in 2022.

Based on country, the Middle East & Africa authentication and brand protection market is segmented into Saudi Arabia, the UAE, South Africa, and the Rest of Middle East & Africa. Saudi Arabia dominated the Middle East & Africa authentication and brand protection market in 2022.
3M Co, Authentix, Authentic Vision, Avery Dennison Corporation, De La Rue Plc, Eastman Kodak Co, and Giesecke Devrient GmbH are some of the leading players operating in the Middle East & Africa authentication and brand protection market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 Qualitative Analysis: Radio-Frequency Identification (RFID) Tags Market
4.3 Qualitative Analysis: Recent Trends in Customer Experience in UX/UI
5. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market - Key Industry Dynamics
5.1 Drivers
5.1.1 Accentuating Demand for Genuine Products
5.1.2 Growing Concerns over Duplicate Consumer Electronics Products and Automotive Components
5.1.3 Focus of Governments on Implementation of Stringent Anti-Counterfeiting Regulations
5.2 Restraints
5.2.1 Counterfeiting of Authentication Labelling
5.2.2 High Initial Capital Investment
5.3 Opportunity
5.3.1 Development of Integrated Solutions
5.3.2 Rising Demand in Developing Economies
5.4 Future Trend
5.4.1 Technological Advancement in the Authentication and Brand Protection Technology
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Authentication and Brand Protection Market - Middle East & Africa Market Analysis
6.1 Authentication and Brand Protection Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
7. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Analysis - Component
7.1 Overview
7.2 Authentication and Brand Protection Market, by Component (2022 and 2030)
7.3 Overt
7.3.1 Overview
7.3.2 Overt Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Covert
7.4.1 Overview
7.4.2 Covert Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Forensics
7.5.1 Overview
7.5.2 Forensics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Digital
7.6.1 Overview
7.6.2 Digital Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Analysis - Technology
8.1 Overview
8.2 Authentication and Brand Protection Market, by Technology (2022 and 2030)
8.3 Security Printing & Tamper Proof Labels
8.3.1 Overview
8.3.2 Security Printing & Tamper Proof Labels Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Security Inks & Coatings
8.4.1 Overview
8.4.2 Security Inks and Coatings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 OVDS and Holograms
8.5.1 Overview
8.5.2 OVDS and Holograms Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Unique Codes
8.6.1 Overview
8.6.2 Unique Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.7 Bar Codes
8.7.1 Overview
8.7.2 Bar Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.8 RFID
8.8.1 Overview
8.8.2 RFID Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.9 Authentication ICs
8.9.1 Overview
8.9.2 Authentication ICs Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.10 Others
8.10.1 Overview
8.10.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Analysis - Application
9.1 Overview
9.2 Authentication and Brand Protection Market, by Application (2022 and 2030)
9.3 Consumer Electronics
9.3.1 Overview
9.3.2 Consumer Electronics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Automotive
9.4.1 Overview
9.4.2 Automotive Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Medical
9.5.1 Overview
9.5.2 Medical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Chemical
9.6.1 Overview
9.6.2 Chemical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.7 Food & Beverage
9.7.1 Overview
9.7.2 Food & Beverage Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.8 Tobacco
9.8.1 Overview
9.8.2 Tobacco Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.9 Others
9.9.1 Overview
9.9.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market - Country Analysis
10.1 Middle East & Africa
10.1.1 Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Overview
10.1.2 Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.2.1 South Africa Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.1.1 South Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.1.2 South Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.1.3 South Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.2 Saudi Arabia Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.2.1 Saudi Arabia Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.2.2 Saudi Arabia Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.2.3 Saudi Arabia Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.3 UAE Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.3.1 UAE Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.3.2 UAE Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.3.3 UAE Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.4 Rest of Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.4.1 Rest of Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.4.2 Rest of Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.4.3 Rest of Middle East & Africa Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis By Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Authentication and Brand Protection Market Industry Landscape
12.1 Market Initiative
12.2 Merger and Acquisition
12.3 New Development
13. Company Profiles
13.1 Eastman Kodak Co
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 De La Rue Plc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Avery Dennison Corp
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Giesecke Devrient GmbH
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 3M Co
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Authentix
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

The Insight Partners社の技術・情報・通信分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


The Insight Partners社はどのような調査会社ですか?


The Insight Partnersはインドに本社を置く調査会社です。経験豊富な専門家チームを通じて、お客様に最適な調査と分析を提供することに専念しています。幅広い分野をカバーしていますがヘルスケ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る