世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

南米・中央アメリカの認証とブランド保護市場の2030年までの予測 構成要素別(隠蔽、隠密、フォレンジック、デジタル)、技術別(セキュリティ印刷・改ざん防止ラベル、セキュリティインク・コーティング、OVDS・ホログラム、ユニークコード、バーコード、RFID、認証IC、その他)、用途別(家電、自動車、医療、化学、食品・飲料、タバコ、その他)の地域別分析


South & Central America Authentication and Brand Protection Market Forecast to 2030 Regional Analysis by Component (Overt, Covert, Forensic, and Digital), Technology (Security Printing & Tamper Proof Labels, Security Inks & Coatings, OVDS and Holograms, Unique Codes, Bar Codes, RFID, Authentication ICs, and Others), and Application (Consumer Electronics, Automotive, Medical, Chemical, Food & Beverage, Tobacco, and Others)

中南米の認証とブランド保護市場は、2022年に1億970万米ドルと評価され、2030年には2億1,725万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は8.9%と予測されている。 認証・ブランド保護技... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2023年11月2日 US$3,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
100 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

中南米の認証とブランド保護市場は、2022年に1億970万米ドルと評価され、2030年には2億1,725万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は8.9%と予測されている。

認証・ブランド保護技術の進歩が中南米の認証・ブランド保護市場を活性化

ブロックチェーン技術は、グローバルサプライチェーンの効率性、透明性、安全性を高める。製品の複製を防止し、真正品のリアルタイム追跡を可能にする。この技術は、認証・ブランド保護市場に大きな好影響を与えると予測されるが、まだ開発の初期段階にある。さらに、市場プレイヤーとテクノロジー・プロバイダーとの戦略的提携は、市場に大きな成長機会
機会を提供している。

高級品の偽造は、消費者の傷害、製造業者に対する訴訟の可能性、収益の損失、関係者の評判の低下につながる可能性があるため、近年、世界中の消費者にとって最大の関心事となっている。偽造品は、流通や製造プロセスの透明性が欠如しているため、国を超えて勢いよく広まる可能性がある。ブロックチェーン技術に対する認識が高まる中、多くの企業が透明性を維持するためにサプライチェーンでの利用を模索している。ブロックチェーン技術を利用したプラットフォームは、偽造に取り組むためのカスタマイズされたツールを提供するために利用されている。様々な企業が、QRコード、無線周波数識別タグ、金属やセラミックの表面署名などのスマートタグを使用して、ブロックチェーン技術で製品を有効化している。
ワインは不正の影響を受けやすい製品の一つであり、業界の専門家は、関連するリスクに対抗するため、分散型通信モデルとしてピアツーピアネットワークで許容されるブロックチェーンを活用している。パッケージされたワインは、シリアルコードが記された薄いプラスチック層を埋め込むことでデジタル保護され、ボトルとブロックチェーンを接続しながら改ざんを回避する。このように、ブランドはこのような先進技術を利用することで、市場での存在感とブランドイメージを強化することができる。

中南米の認証とブランド保護市場の概要

中南米の認証・ブランド保護市場は、ブラジル、アルゼンチン、中南米のその他に細分化される。南・中米諸国は高い工業化率を記録しており、食品・飲料、農業、自動車、工業部品などの産業が際立って速いペースで成長している。同地域の国々は、主に輸入品や日用品に依存している。しかし、FDIの増加に伴い、いくつかの産業が南中米市場に参入し、各国のGDPに大きく貢献している。南中米の様々な政府が偽造品対策に重要なステップを踏んでおり、それによって偽造防止製品の需要が高まっている。

中南米の認証およびブランド保護市場の売上高と2030年までの予測 (百万米ドル)

中南米の認証とブランド保護市場のセグメンテーション

中南米の認証とブランド保護市場は、コンポーネント、技術、用途、国によって区分される。コンポーネントに基づき、南中米の認証とブランド保護市場は、overt、covert、フォレンジック、デジタルに区分される。2022年には、overtセグメントが最大の市場シェアを占めている。

技術別では、南中米の認証・ブランド保護市場は、セキュリティ印刷・改ざん防止ラベル、セキュリティインク・コーティング、OVDS・ホログラム、ユニークコード、バーコード、RFID、認証ICS、その他に区分される。2022年にはバーコードセグメントが最大の市場シェアを占めた。

用途別では、南中米の認証・ブランド保護市場は、家電、自動車、医療、化学、食品・飲料、タバコ、その他に区分される。食品・飲料セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、南中米の認証およびブランド保護市場は、ブラジル、アルゼンチン、南中米のその他に区分される。ブラジルは、2022年の南中米認証・ブランド保護市場シェアを独占した。
3M Co、Authentix、Avery Dennison Corporation、De La Rue Plc、Eastman Kodak Co、Giesecke Devrient GmbHは、南中米の認証とブランド保護市場で活動している大手企業の一部である。

ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Authentication and Brand Protection Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 Qualitative Analysis: Radio-Frequency Identification (RFID) Tags Market
4.3 Qualitative Analysis: Recent Trends in Customer Experience in UX/UI
5. South & Central America Authentication and Brand Protection Market - Key Industry Dynamics
5.1 Drivers
5.1.1 Accentuating Demand for Genuine Products
5.1.2 Growing Concerns over Duplicate Consumer Electronics Products and Automotive Components
5.1.3 Focus of Governments on Implementation of Stringent Anti-Counterfeiting Regulations
5.2 Restraints
5.2.1 Counterfeiting of Authentication Labelling
5.2.2 High Initial Capital Investment
5.3 Opportunity
5.3.1 Development of Integrated Solutions
5.3.2 Rising Demand in Developing Economies
5.4 Future Trend
5.4.1 Technological Advancement in the Authentication and Brand Protection Technology
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Authentication and Brand Protection Market - South & Central America Market Analysis
6.1 Authentication and Brand Protection Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
7. South & Central America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Component
7.1 Overview
7.2 Authentication and Brand Protection Market, by Component (2022 and 2030)
7.3 Overt
7.3.1 Overview
7.3.2 Overt Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Covert
7.4.1 Overview
7.4.2 Covert Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Forensics
7.5.1 Overview
7.5.2 Forensics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Digital
7.6.1 Overview
7.6.2 Digital Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. South & Central America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Technology
8.1 Overview
8.2 Authentication and Brand Protection Market, by Technology (2022 and 2030)
8.3 Security Printing & Tamper Proof Labels
8.3.1 Overview
8.3.2 Security Printing & Tamper Proof Labels Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Security Inks & Coatings
8.4.1 Overview
8.4.2 Security Inks and Coatings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 OVDS and Holograms
8.5.1 Overview
8.5.2 OVDS and Holograms Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Unique Codes
8.6.1 Overview
8.6.2 Unique Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.7 Bar Codes
8.7.1 Overview
8.7.2 Bar Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.8 RFID
8.8.1 Overview
8.8.2 RFID Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.9 Authentication ICs
8.9.1 Overview
8.9.2 Authentication ICs Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.10 Others
8.10.1 Overview
8.10.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Application
9.1 Overview
9.2 Authentication and Brand Protection Market, by Application (2022 and 2030)
9.3 Consumer Electronics
9.3.1 Overview
9.3.2 Consumer Electronics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Automotive
9.4.1 Overview
9.4.2 Automotive Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Medical
9.5.1 Overview
9.5.2 Medical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Chemical
9.6.1 Overview
9.6.2 Chemical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.7 Food & Beverage
9.7.1 Overview
9.7.2 Food & Beverage Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.8 Tobacco
9.8.1 Overview
9.8.2 Tobacco Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.9 Others
9.9.1 Overview
9.9.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. South & Central America Authentication and Brand Protection Market - Country Analysis
10.1 South & Central America
10.1.1 South & Central America Authentication and Brand Protection Market Overview
10.1.2 South & Central America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.2.1 Brazil Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.1.1 Brazil Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.1.2 Brazil Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.1.3 Brazil Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.2 Argentina Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.2.1 Argentina Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.2.2 Argentina Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.2.3 Argentina Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.3 Rest of South & Central America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.3.1 Rest of South & Central America Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.3.2 Rest of South & Central America Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.3.3 Rest of South & Central America Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis By Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Authentication and Brand Protection Market Industry Landscape
12.1 Market Initiative
12.2 Merger and Acquisition
12.3 New Development
13. Company Profiles
13.1 Eastman Kodak Co
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 De La Rue Plc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Avery Dennison Corp
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Giesecke Devrient GmbH
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 3M Co
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Authentix
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The South & Central America authentication and brand protection market was valued at US$ 109.70 million in 2022 and is expected to reach US$ 217.25 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 8.9% from 2022 to 2030.

Technological Advancement in the Authentication and Brand Protection Technology fuel the South & Central America Authentication and Brand Protection Market

Blockchain technologies enhance the efficiency, transparency, and security of global supply chains. They can help prevent product duplication and enable real-time tracking of authentic products. Although this technology is projected to have a significant and positive impact on the authentication and brand protection market, it is still in the initial stage of development. Further, strategic alliances between market players and technology providers offer massive growth
opportunities in the market.

Counterfeiting of luxury products has become a foremost concern for consumers worldwide in recent years as it may lead to injuries to consumers, potential lawsuits against manufacturers, loss of revenue, and damage to the reputations of stakeholders. Counterfeit products can spread vigorously across countries because of a lack of transparency in distribution and manufacturing processes. With the rising awareness about blockchain technologies, numerous companies are exploring its use in supply chains to maintain transparency. Blockchain technology-powered platforms are being used to provide customized tools for tackling counterfeiting. Various companies use smart tags—such as QR codes, radio frequency identification tags, and metallic or ceramic surface signatures—to enable their products with blockchain technology.
Wine is one of the products susceptible to fraud, and industry experts are utilizing permissible blockchain with peer-to-peer networks as a decentralizing communication model to counter the related risks. Packaged wines are digitally protected by embedding a thin plastic layer marked with serial code to avoid tampering while connecting the bottle and the blockchain. Thus, brands can reinforce their market presence and brand image with the use of such advanced technologies.

South & Central America Authentication and Brand Protection Market Overview

The South & Central America authentication and brand protection market is sub segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Countries in South & Central America are recording high industrialization rates, with industries such as food & beverages, agriculture, automotive, and industrial components growing at a notably fast pace. Countries in the region majorly depend on imported goods and commodities. However, with the rise in FDIs, several industries are entering the South & Central America marketplace and are contributing substantially to the respective GDPs of these countries. Various governments in South & Central America are taking significant steps to combat counterfeiting, thereby propelling the demand for anti-counterfeit products.

South & Central America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Authentication and Brand Protection Market Segmentation

The South & Central America authentication and brand protection market is segmented based on component, technology, application, and country. Based on component, the South & Central America authentication and brand protection market is segmented into overt, covert, forensic, and digital. The overt segment held the largest market share in 2022.

Based on technology, the South & Central America authentication and brand protection market is segmented into security printing & tamper proof labels, security inks & coatings, OVDS and holograms, unique codes, bar codes, RFID, authentication ICS, and others. The bar codes segment held the largest market share in 2022.

Based on application, the South & Central America authentication and brand protection market is segmented into consumer electronics, automotive, medical, chemical, food & beverage, tobacco, and others. The food & beverage segment held the largest market share in 2022.

Based on country, the South & Central America authentication and brand protection market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America authentication and brand protection market share in 2022.
3M Co, Authentix, Avery Dennison Corporation, De La Rue Plc, Eastman Kodak Co, and Giesecke Devrient GmbH are some of the leading players operating in the South & Central America authentication and brand protection market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Authentication and Brand Protection Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 Qualitative Analysis: Radio-Frequency Identification (RFID) Tags Market
4.3 Qualitative Analysis: Recent Trends in Customer Experience in UX/UI
5. South & Central America Authentication and Brand Protection Market - Key Industry Dynamics
5.1 Drivers
5.1.1 Accentuating Demand for Genuine Products
5.1.2 Growing Concerns over Duplicate Consumer Electronics Products and Automotive Components
5.1.3 Focus of Governments on Implementation of Stringent Anti-Counterfeiting Regulations
5.2 Restraints
5.2.1 Counterfeiting of Authentication Labelling
5.2.2 High Initial Capital Investment
5.3 Opportunity
5.3.1 Development of Integrated Solutions
5.3.2 Rising Demand in Developing Economies
5.4 Future Trend
5.4.1 Technological Advancement in the Authentication and Brand Protection Technology
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Authentication and Brand Protection Market - South & Central America Market Analysis
6.1 Authentication and Brand Protection Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
7. South & Central America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Component
7.1 Overview
7.2 Authentication and Brand Protection Market, by Component (2022 and 2030)
7.3 Overt
7.3.1 Overview
7.3.2 Overt Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Covert
7.4.1 Overview
7.4.2 Covert Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Forensics
7.5.1 Overview
7.5.2 Forensics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Digital
7.6.1 Overview
7.6.2 Digital Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. South & Central America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Technology
8.1 Overview
8.2 Authentication and Brand Protection Market, by Technology (2022 and 2030)
8.3 Security Printing & Tamper Proof Labels
8.3.1 Overview
8.3.2 Security Printing & Tamper Proof Labels Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Security Inks & Coatings
8.4.1 Overview
8.4.2 Security Inks and Coatings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 OVDS and Holograms
8.5.1 Overview
8.5.2 OVDS and Holograms Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Unique Codes
8.6.1 Overview
8.6.2 Unique Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.7 Bar Codes
8.7.1 Overview
8.7.2 Bar Codes Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.8 RFID
8.8.1 Overview
8.8.2 RFID Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.9 Authentication ICs
8.9.1 Overview
8.9.2 Authentication ICs Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.10 Others
8.10.1 Overview
8.10.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Authentication and Brand Protection Market Analysis - Application
9.1 Overview
9.2 Authentication and Brand Protection Market, by Application (2022 and 2030)
9.3 Consumer Electronics
9.3.1 Overview
9.3.2 Consumer Electronics Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Automotive
9.4.1 Overview
9.4.2 Automotive Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Medical
9.5.1 Overview
9.5.2 Medical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Chemical
9.6.1 Overview
9.6.2 Chemical Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.7 Food & Beverage
9.7.1 Overview
9.7.2 Food & Beverage Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.8 Tobacco
9.8.1 Overview
9.8.2 Tobacco Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.9 Others
9.9.1 Overview
9.9.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. South & Central America Authentication and Brand Protection Market - Country Analysis
10.1 South & Central America
10.1.1 South & Central America Authentication and Brand Protection Market Overview
10.1.2 South & Central America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.2.1 Brazil Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.1.1 Brazil Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.1.2 Brazil Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.1.3 Brazil Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.2 Argentina Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.2.1 Argentina Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.2.2 Argentina Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.2.3 Argentina Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
10.1.2.3 Rest of South & Central America Authentication and Brand Protection Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.2.3.1 Rest of South & Central America Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Component
10.1.2.3.2 Rest of South & Central America Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Technology
10.1.2.3.3 Rest of South & Central America Authentication and Brand Protection Market Breakdown by Application
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis By Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Authentication and Brand Protection Market Industry Landscape
12.1 Market Initiative
12.2 Merger and Acquisition
12.3 New Development
13. Company Profiles
13.1 Eastman Kodak Co
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 De La Rue Plc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Avery Dennison Corp
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Giesecke Devrient GmbH
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 3M Co
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Authentix
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

The Insight Partners社の技術・情報・通信分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


The Insight Partners社はどのような調査会社ですか?


The Insight Partnersはインドに本社を置く調査会社です。経験豊富な専門家チームを通じて、お客様に最適な調査と分析を提供することに専念しています。幅広い分野をカバーしていますがヘルスケ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る