デジタルリテールマーケティングの世界市場 2021-2025Global Digital Retail Marketing Market 2021-2025 デジタルリテールマーケティングの世界市場 2021-2025年 Technavio社はデジタルリテールマーケティング市場をモニターしており、予測期間中に24.01%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて524.18億ドルの成長... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーデジタルリテールマーケティングの世界市場 2021-2025年Technavio社はデジタルリテールマーケティング市場をモニターしており、予測期間中に24.01%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて524.18億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、デジタルリテールマーケティング市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題に加えて、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、ソーシャルメディアの急成長と、オンライン広告におけるブランドリコールの高まりです。また、ソーシャルメディアの急成長が市場の成長を後押しすることも予想されます。 デジタルリテールマーケティング市場の分析では、タイプ別セグメントと地域別ランドスケープを紹介しています。 Technavio社のデジタルリテールマーケティング市場は以下のように区分されています。 タイプ別 - 検索広告 - ディスプレイ広告 - ソーシャルメディア - メールマーケティング - その他 地域別構成比 - APAC - 北アメリカ - ヨーロッパ - 南米 - 米国 本調査では、今後数年間のデジタルリテールマーケティング市場の成長を促す主な理由の一つとして、オーディオビジュアル広告の人気の高まりを挙げています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細な姿を提示しています。当レポートでは、デジタルリテールマーケティング市場について、以下の項目を取り上げています。 - デジタルリテールマーケティング市場のサイジング - デジタルリテールマーケティング市場の予測 - デジタルリテールマーケティング市場の業界分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、アルファベット社、ダニエル・J・エデルマン・ホールディングス社、フェイスブック社、マイクロソフト社、オムニコム・グループ社、ピンタレスト社、セールスフォース・ドットコム社、インターパブリック・グループ・オブ・カンパニーズ社、ツイッター社、ワッゲナー・エドストローム・ワールドワイド社など、デジタル小売マーケティング市場をリードする複数のベンダーの詳細な分析を行っています。また、デジタルリテールマーケティング市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するためのものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/digital-retail-marketing-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Type o Market segments o Comparison by Type o Search ads - Market size and forecast 2020-2025 o Display ads - Market size and forecast 2020-2025 o Social media - Market size and forecast 2020-2025 o E-mail marketing - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Type • Market Segmentation by Platform o Market segments o Comparison by Platform o Mobile devices - Market size and forecast 2020-2025 o Desktops - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Platform • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Alphabet Inc. o Daniel J. Edelman Holdings Inc. o Facebook Inc. o Microsoft Corp. o Omnicom Group Inc. o Pinterest Inc. o Salesforce.com Inc. o The Interpublic Group of Companies Inc. o Twitter Inc. o Waggener Edstrom Worldwide Inc. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Type - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Type • 24: Search ads - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 25: Search ads - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Display ads - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 27: Display ads - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Social media - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 29: Social media - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 30: E-mail marketing - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 31: E-mail marketing - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 32: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 33: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 34: Market opportunity by Type • 35: Platform - Market share 2020-2025 (%) • 36: Comparison by Platform • 37: Mobile devices - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 38: Mobile devices - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: Desktops - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 40: Desktops - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Market opportunity by Platform • 42: Customer landscape • 43: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 44: Geographic comparison • 45: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 46: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 48: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 50: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 51: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 52: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 53: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 54: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 55: Key leading countries • 56: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion) • 57: Impact of drivers and challenges • 58: Vendor landscape • 59: Landscape disruption • 60: Industry risks • 61: Vendors covered • 62: Market positioning of vendors • 63: Alphabet Inc. - Overview • 64: Alphabet Inc. - Business segments • 65: Alphabet Inc. - Key offerings • 66: Alphabet Inc. - Key customers • 67: Alphabet Inc. - Segment focus • 68: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Overview • 69: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Product and service • 70: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Key offerings • 71: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Key customers • 72: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Segment focus • 73: Facebook Inc. - Overview • 74: Facebook Inc. - Business segments • 75: Facebook Inc. - Key offerings • 76: Facebook Inc. - Key customers • 77: Facebook Inc. - Segment focus • 78: Microsoft Corp. - Overview • 79: Microsoft Corp. - Business segments • 80: Microsoft Corp. - Key offerings • 81: Microsoft Corp. - Key customers • 82: Microsoft Corp. - Segment focus • 83: Omnicom Group Inc. - Overview • 84: Omnicom Group Inc. - Business segments • 85: Omnicom Group Inc. - Key offerings • 86: Omnicom Group Inc. - Key customers • 87: Omnicom Group Inc. - Segment focus • 88: Pinterest Inc. - Overview • 89: Pinterest Inc. - Business segments • 90: Pinterest Inc. - Key offerings • 91: Pinterest Inc. - Key customers • 92: Pinterest Inc. - Segment focus • 93: Salesforce.com Inc. - Overview • 94: Salesforce.com Inc. - Business segments • 95: Salesforce.com Inc. - Key offerings • 96: Salesforce.com Inc. - Key customers • 97: Salesforce.com Inc. - Segment focus • 98: The Interpublic Group of Companies Inc. - Overview • 99: The Interpublic Group of Companies Inc. - Business segments • 100: The Interpublic Group of Companies Inc. - Key offerings • 101: The Interpublic Group of Companies Inc. - Key customers • 102: The Interpublic Group of Companies Inc. - Segment focus • 103: Twitter Inc. - Overview • 104: Twitter Inc. - Business segments • 105: Twitter Inc. - Key offerings • 106: Twitter Inc. - Key customers • 107: Twitter Inc. - Segment focus • 108: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Overview • 109: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Product and service • 110: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Key offerings • 111: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Key customers • 112: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Segment focus • 113: Currency conversion rates for US$ • 114: Research Methodology • 115: Validation techniques employed for market sizing • 116: Information sources • 117: List of abbreviations
SummaryGlobal Digital Retail Marketing Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Type o Market segments o Comparison by Type o Search ads - Market size and forecast 2020-2025 o Display ads - Market size and forecast 2020-2025 o Social media - Market size and forecast 2020-2025 o E-mail marketing - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Type • Market Segmentation by Platform o Market segments o Comparison by Platform o Mobile devices - Market size and forecast 2020-2025 o Desktops - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Platform • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Alphabet Inc. o Daniel J. Edelman Holdings Inc. o Facebook Inc. o Microsoft Corp. o Omnicom Group Inc. o Pinterest Inc. o Salesforce.com Inc. o The Interpublic Group of Companies Inc. o Twitter Inc. o Waggener Edstrom Worldwide Inc. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Type - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Type • 24: Search ads - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 25: Search ads - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Display ads - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 27: Display ads - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Social media - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 29: Social media - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 30: E-mail marketing - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 31: E-mail marketing - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 32: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 33: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 34: Market opportunity by Type • 35: Platform - Market share 2020-2025 (%) • 36: Comparison by Platform • 37: Mobile devices - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 38: Mobile devices - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: Desktops - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 40: Desktops - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Market opportunity by Platform • 42: Customer landscape • 43: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 44: Geographic comparison • 45: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 46: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 48: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 50: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 51: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 52: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 53: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 54: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 55: Key leading countries • 56: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion) • 57: Impact of drivers and challenges • 58: Vendor landscape • 59: Landscape disruption • 60: Industry risks • 61: Vendors covered • 62: Market positioning of vendors • 63: Alphabet Inc. - Overview • 64: Alphabet Inc. - Business segments • 65: Alphabet Inc. - Key offerings • 66: Alphabet Inc. - Key customers • 67: Alphabet Inc. - Segment focus • 68: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Overview • 69: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Product and service • 70: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Key offerings • 71: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Key customers • 72: Daniel J. Edelman Holdings Inc. - Segment focus • 73: Facebook Inc. - Overview • 74: Facebook Inc. - Business segments • 75: Facebook Inc. - Key offerings • 76: Facebook Inc. - Key customers • 77: Facebook Inc. - Segment focus • 78: Microsoft Corp. - Overview • 79: Microsoft Corp. - Business segments • 80: Microsoft Corp. - Key offerings • 81: Microsoft Corp. - Key customers • 82: Microsoft Corp. - Segment focus • 83: Omnicom Group Inc. - Overview • 84: Omnicom Group Inc. - Business segments • 85: Omnicom Group Inc. - Key offerings • 86: Omnicom Group Inc. - Key customers • 87: Omnicom Group Inc. - Segment focus • 88: Pinterest Inc. - Overview • 89: Pinterest Inc. - Business segments • 90: Pinterest Inc. - Key offerings • 91: Pinterest Inc. - Key customers • 92: Pinterest Inc. - Segment focus • 93: Salesforce.com Inc. - Overview • 94: Salesforce.com Inc. - Business segments • 95: Salesforce.com Inc. - Key offerings • 96: Salesforce.com Inc. - Key customers • 97: Salesforce.com Inc. - Segment focus • 98: The Interpublic Group of Companies Inc. - Overview • 99: The Interpublic Group of Companies Inc. - Business segments • 100: The Interpublic Group of Companies Inc. - Key offerings • 101: The Interpublic Group of Companies Inc. - Key customers • 102: The Interpublic Group of Companies Inc. - Segment focus • 103: Twitter Inc. - Overview • 104: Twitter Inc. - Business segments • 105: Twitter Inc. - Key offerings • 106: Twitter Inc. - Key customers • 107: Twitter Inc. - Segment focus • 108: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Overview • 109: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Product and service • 110: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Key offerings • 111: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Key customers • 112: Waggener Edstrom Worldwide Inc. - Segment focus • 113: Currency conversion rates for US$ • 114: Research Methodology • 115: Validation techniques employed for market sizing • 116: Information sources • 117: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポートTechNavio社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |