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デジタルパブリッシング グローバルマーケットレポート 2022 含む。1)タイプ別テキストコンテンツ; ビデオコンテンツ; オーディオコンテンツ 2) エンドユーザー別:科学、技術、医療(STM)、法律、ビジネス 3) アプリケーション別:スマートフォン、ノートパソコン、PC、その他 カバーする。トムソン・ロイター、RELX Group Plc、Adobe Inc、Xerox Corp.、Apple Inc、Verlagsgruppe Georg von Holtzbrinck GmbH


1.エグゼクティブサマリー 2.デジタルパブリッシング市場の特徴 3.デジタルパブリッシング市場の動向と戦略 4.COVID-19のデジタルパブリッシングへの影響 5.デジタルパブリッシングの市場規模および成長性 5... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Business Research Company (TBRC)
ザ・ビジネスリサーチカンパニー
2022年3月7日 US$4,000
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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175 英語

 

サマリー

1.エグゼクティブサマリー
2.デジタルパブリッシング市場の特徴
3.デジタルパブリッシング市場の動向と戦略
4.COVID-19のデジタルパブリッシングへの影響
5.デジタルパブリッシングの市場規模および成長性
5.1.世界のデジタルパブリッシング歴史市場、2016-2021年、10億ドル
5.1.1.市場の推進要因
5.1.2.市場に対する制約
5.2.デジタルパブリッシングの世界予測市場、2021-2026F、2031F、10億ドル
5.2.1.市場の促進要因
5.2.2.市場に対する制約
6.デジタルパブリッシング市場のセグメント化
6.1.世界のデジタルパブリッシング市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10 billion
テキストコンテンツ
動画コンテンツ
音声コンテンツ
6.2.世界のデジタル出版市場、エンドユーザー別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10 billion
科学、技術、医学(STM)
法律・ビジネス
6.3.世界のデジタル出版市場、アプリケーション別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、10億ドル
スマートフォン
ノートパソコン
パソコン
その他
7.デジタルパブリッシング市場の地域別・国別分析
7.1.デジタルパブリッシングの世界市場、地域別分割、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、10億ドル
7.2.デジタルパブリッシングの世界市場、国別構成、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10億円
8.アジア太平洋地域のデジタル出版市場
8.1.アジア太平洋地域デジタル出版市場概要
地域情報、COVID-19の影響、市場情報、背景情報、政府の取り組み、規制、規制団体、主要学会、賦課税額、法人税体系、投資、主要企業
8.2.アジア太平洋地域デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、10億ドル
9.中国デジタル出版市場
9.1.中国デジタルパブリッシング市場概要
9.2.中国デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10 Billion
10.インド デジタルパブリッシング市場
10.1.インド デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021、2021-2026F、2031F、$ Billion
11.日本デジタルパブリッシング市場
11.1.日本デジタルパブリッシング市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021、2021-2026F、2031F、$ Billion
12.オーストラリア デジタルパブリッシング市場
12.1.オーストラリア デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021、2021-2026F、2031F、$ Billion
13.インドネシア デジタルパブリッシング市場
13.1.インドネシア デジタルパブリッシング市場、タイプ別セグメント、歴史と予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ Billion
14.韓国デジタルパブリッシング市場
14.1.韓国デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021、2021-2026F、2031F、$ Billion
15.西欧デジタルパブリッシング市場
15.1.西欧のデジタルパブリッシング市場概要
15.2.西欧デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、10億ドル
16.英国デジタルパブリッシング市場
16.1.英国デジタルパブリッシング市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021、2021-2026F、2031F、$ Billion
17.ドイツ デジタルパブリッシング市場
17.1.ドイツ デジタルパブリッシング市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021、2021-2026F、2031F、$ Billion
18.フランス デジタルパブリッシング市場
18.3.フランス デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10 billion
19.東欧デジタルパブリッシング市場
19.1.東欧デジタルパブリッシング市場概要
19.2.東欧デジタルパブリッシング市場、タイプ別セグメント、歴史と予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ Billion
20.ロシア デジタルパブリッシング市場
20.1.ロシア デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021、2021-2026F、2031F、$ Billion
21.北米デジタルパブリッシング市場
21.1.北米デジタルパブリッシング市場概要
21.2.北米デジタルパブリッシング市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10 billion
22.米国デジタルパブリッシング市場
22.1.米国デジタルパブリッシング市場概要
22.2.米国デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ Billion
23.南米デジタルパブリッシング市場
23.1.南米デジタルパブリッシング市場概要
23.2.南米デジタルパブリッシング市場、タイプ別セグメント、歴史と予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10 billion
24.ブラジル デジタルパブリッシング市場
24.1.ブラジル デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10億円
25.中東デジタルパブリッシング市場
25.1.中東デジタルパブリッシング市場概要
25.2.中東デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、$ 10 billion
26.アフリカのデジタルパブリッシング市場
26.1.アフリカのデジタルパブリッシング市場概要
26.2.アフリカ デジタル出版市場、タイプ別セグメント、歴史的および予測、2016-2021年、2021-2026F、2031F、10億ドル
27.デジタルパブリッシング市場の競合環境と企業プロファイル
27.1.デジタルパブリッシング市場の競合状況
27.2.デジタルパブリッシング市場 企業プロフィール
27.2.1.トムソン・ロイター・コーポレーション
27.2.1.1.概要
27.2.1.2.製品・サービス
27.2.1.3.戦略
27.2.1.4.財務実績
27.2.2.RELX Group Plc
27.2.2.1.概要
27.2.2.2.製品・サービス
27.2.2.3.戦略
27.2.2.4.財務実績
27.2.3.アドビ株式会社
27.2.3.1.概要
27.2.3.2.製品・サービス
27.2.3.3.戦略
27.2.3.4.財務実績
27.2.4.ゼロックス社
27.2.4.1.概要
27.2.4.2.製品・サービス
27.2.4.3.戦略
27.2.4.4.財務実績
27.2.5.アップル社
27.2.5.1.概要
27.2.5.2.製品・サービス
27.2.5.3.戦略
27.2.5.4.財務実績
29.デジタルパブリッシング市場における主なM&A
29.デジタルパブリッシング市場の将来展望とポテンシャル分析
30.付録
30.1.略語の説明
30.2.通貨
30.3.研究に関するお問い合わせ
30.4.ビジネスリサーチカンパニー
30.5.著作権および免責事項


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目次

Digital Publishing Global Market Report 2022 from The Business Research Company covers this critical market and the impact on it from the Covid 19 virus. It provides strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the increasing demand for digital publishing as a consequence of the secondary effects of Covid 19.

Reasons to Purchase
• Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 12+ geographies.
• Understand how the market is experiencing rapid growth due to the coronavirus and how it is likely to stabilize as the impact of the virus abates.
• Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
• Identify growth segments for investment.
• Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
• Understand customers based on the latest market research findings.
• Benchmark performance against key competitors.
• Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
• Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
• Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order.

Description:
Where is the largest and fastest growing market for the digital publishing? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The Digital Publishing market global report from the Business Research Company answers all these questions and many more.
The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market’s historic and forecast market growth by geography. It places the market within the context of the wider digital publishing market, and compares it with other markets.
• The market characteristics section of the report defines and explains the market.
• The market size section gives the market size ($b) covering both the historic growth of the market, the influence of the Covid 19 virus and forecasting its growth.
• Market segmentations break down market into sub markets.
• The regional and country breakdowns section gives an analysis of the market in each geography and the size of the market by geography and compares their historic and forecast growth. It covers the growth trajectory of Covid 19 for all regions, key developed countries and major emerging markets.
• Competitive landscape gives a description of the competitive nature of the market, market shares, and a description of the leading companies. Key financial deals which have shaped the market in recent years are identified.
• The trends and strategies section analyses the shape of the market as it emerges from the crisis and suggests how companies can grow as the market recovers.
• The digital publishing market section of the report gives context. It compares the digital publishing market with other segments of the digital publishing market by size and growth, historic and forecast. It analyses GDP proportion, expenditure per capita, digital publishing indicators comparison.

Scope

Markets Covered: 1) By Type: Text content; Video Content; Audio Content
2) By End User: Scientific, Technical, and Medical (STM); Legal and Business
3) By Application: Smart phones; Laptops; PCs; Others

Companies Mentioned: Thomson Reuters Corp.; RELX Group Plc.; Adobe Inc.; Xerox Corp.; Apple Inc.

Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA

Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa

Time series: Five years historic and ten years forecast.

Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,

Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.

Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.

 

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