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米国コーヒー市場レポート:製品タイプ別(ホールビーン、挽き豆、インスタントコーヒー、コーヒーポッド・カプセル)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア/食料品店、オンライン小売、その他、流通チャネル)、企業分析 2024-2032


United States Coffee Market Report by Product Type (Whole Bean, Ground Coffee, Instant Coffee, and Coffee Pods and Capsule), Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience/Grocery Stores, Online Retail, Other, and Distribution Channels), and Company Analysis 2024-2032

米国のコーヒー市場は、2023年には269.6億米ドルで、2024年から2032年までの年平均成長率は3.70%で、2032年には373.8億米ドルに増加する。 米国コーヒー市場の定義 米国のコーヒー産業は、170万人近い米... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2024年6月1日 US$2,790
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サマリー

米国のコーヒー市場は、2023年には269.6億米ドルで、2024年から2032年までの年平均成長率は3.70%で、2032年には373.8億米ドルに増加する。


米国コーヒー市場の定義

米国のコーヒー産業は、170万人近い米国人の雇用と2,250億ドルの国内総生産を担っているが、ほぼ完全に海外のコーヒー生産に依存している。米国は世界のコーヒー市場において重要な位置を占めており、コーヒーの平均消費量は1日3杯程度である。このコーヒー需要の高さは、駅や空港、オフィスなど様々な場面で顕著に表れており、米国はこの地域の主要なテリトリーの一つとなっている。ミレニアル世代がコーヒーブームを牽引当社のレポートによると、米国のミレニアル世代の平均コーヒー消費量は1人当たり3.6kgである。米国のミレニアル世代は、高品質のコーヒーにお金を払うことを厭わず、コーヒーショップを社交場に変えている。

消費者のライフスタイルの変化により、米国のコーヒー市場は急成長している。コーヒーチェーン店は、多忙で外出の多いコーヒー愛好家向けに人気を集めている。米国で働く若者の人口が増加していることも、この市場成長に寄与している。2022年の全米コーヒー協会のデータによると、自宅以外でコーヒーを購入する人の約50%がテイクアウトを好むという。このデータは、家庭外でのコーヒー消費文化の増加傾向を示唆しており、今後数年間の市場成長の可能性を示している。

アメリカの消費者は、特に毎日飲むコーヒーに関しては高級品を優先する。そのため、高品質のコーヒーショップが好まれる。コーヒーの品質が一定であることは、繰り返し訪れるための極めて重要な要素となっている。さらに、機械ベースの食品加工装置を採用することで、同国のコーヒー生産が強化されることが期待される。レディ・トゥ・ドリンクやレディ・トゥ・ミックスといったインスタント・コーヒー製品は、市場全体で小売されている。コーヒーは国中で頻繁に飲まれているため、消費者は準備に時間がかからないインスタントコーヒー製品を好む。

米国ではコーヒー産業が活況を呈しているが、多くの中米農家は異なる現実に直面している。世界最高の土壌で柔らかいアラビカ豆を生産しているにもかかわらず、これらの農家はコーヒー栽培にやりがいを感じていないことが多い。このような状況により、彼らの多くはコーヒー栽培をあきらめ、アメリカとメキシコの国境を行き来する移民の流れに巻き込まれている。その結果、コーヒー生産はアメリカへとシフトしている。NCAの2024年NCDT報告書によると、アメリカの成人の75%が過去1週間にコーヒーを飲んでおり、2023年春の報告書から4%増加している。興味深いことに、60歳以上の消費者の間で最も消費量が増加した(9%増)一方、25歳から59歳の人々は1週間にコーヒーを飲む回数が4.5%増加したと報告した。18歳から24歳では、コーヒーの消費量は47%と横ばいだった。

近年、コーヒーショップは大きな成長を遂げただけでなく、多くのコミュニティの中心的存在となっている。友人、家族、同僚、仕事仲間との社交場としてますます人気が高まっている。その結果、スターバックスやダンキン・ドーナツなどのコーヒー・チェーンは、コーヒーを飲むことに体験的要素を加えるため、リラックスできる魅力的な雰囲気を作り出し、店の雰囲気を高めることに力を入れている。

米国では、コーヒーショップは単なるビジネスとしての役割を超え、都市近隣のアイコンとなり、都市文化の構造そのものを形成している。コーヒーショップは、単に活気ある街並みを作り出し、大規模な歩行者の活動を生み出すだけでなく、コミュニティの鼓動となっている。来店客数が多く、収益性が高いことから、カフェ・バーの売上高や取引額の伸び率に大きく貢献し、経済的重要性が浮き彫りになっている。


米国コーヒー企業分析

Nestlé S.A.、Eight O'Clock Coffee Company、Kraft Heinz Co.、The J.M. Smucker Co.、Fresh Roasted Coffee LLC、Keurig Dr. Pepper Inc.、White Wave Food Co.、Monster Beverage Corporation、Califia Farms LLC、Starbucks Corporationが米国コーヒー市場の有力企業である。


米国コーヒー企業ニュース

2024年5月ソリュブルコーヒーの代名詞であるネスカフェが、プレミアム・エスプレッソ濃縮コーヒーの新製品を発売した。これは、ネスレが他のコーヒー業界と同様、コールドコーヒーと利便性の驚異的な成長に細心の注意を払っていることを示している。

2023年12月、イタリアのコーヒー焙煎業者ラバッツァは、パリ・バゲット・アメリカとの提携を進め、ベーカリー・カフェ・チェーンの全米170店舗に導入予定のホールバン包装コーヒー製品「パリ・バゲット・ブレンド」を発売した。

2023年7月、スターバックスは、ホールビーンパッケージコーヒーと一口サイズのバンブルビーケーキポップという2つの新商品を特徴とする新しい飲料ラインナップをアメリカで発売した。


製品タイプ別:米国コーヒー市場を4つの視点で捉える

ホールビーン
挽き豆コーヒー
インスタントコーヒー
コーヒーポッドとカプセル


流通チャネル別:米国コーヒー市場を4つの視点から分析

スーパーマーケット/ハイパーマーケット
コンビニエンスストア/食料品店
オンライン小売
その他の流通チャネル


主要プレイヤーを4つの視点から網羅:

概要
最近の開発と戦略
最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
売上高


対象会社

ネスレS.A.
エイトオクロックコーヒーカンパニー
クラフト・ハインツ社
J.M.スマッカー社
フレッシュ・ロースト・コーヒーLLC
キューリグ・ドクターペッパー
ホワイトウェーブ・フード
モンスター・ビバレッジ・コーポレーション
カリフィア・ファームズ LLC
スターバックス株式会社

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.アメリカのコーヒー市場

6.米国コーヒー市場シェア分析

6.1 製品タイプ
6.2 流通チャネル


7.製品タイプ別-米国コーヒー市場

7.1 ホールビーン
7.2 挽き豆
7.3 インスタントコーヒー
7.4 コーヒーポッドとカプセル


8.流通チャネル-米国コーヒー市場

8.1 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
8.2 コンビニエンスストア/食料品店
8.3 オンライン小売
8.4 その他の流通チャネル


9.ポーターの5分析 - アメリカのコーヒー市場

9.1 買い手の交渉力
9.2 供給者の交渉力
9.3 ライバルの度合い
9.4 新規参入の脅威
9.5 代替品の脅威


10.SWOT分析-アメリカのコーヒー市場

10.1 強み
10.2 弱点
10.3 機会
10.4 脅威


11.主要プレーヤー

11.1 ネスレS.A.

11.1.1 概要
11.1.2 最近の開発と戦略
11.1.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.1.4 収益

11.2 エイトオクロックコーヒー社

11.2.1 概要
11.2.2 最近の開発と戦略
11.2.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.2.4 収益

11.3 Kraft Heinz Co.

11.3.1 概要
11.3.2 最近の開発と戦略
11.3.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.3.4 収益

11.4 J.M. Smucker Co.

11.4.1 概要
11.4.2 最近の開発と戦略
11.4.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.4.4 収益

11.5 フレッシュローストコーヒーLLC

11.5.1 概要
11.5.2 最近の開発と戦略
11.5.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.5.4 収益

11.6 Keurig Dr Pepper Inc.

11.6.1 概要
11.6.2 最近の開発と戦略
11.6.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.6.4 収益

11.7 ホワイトウェーブ・フード

11.7.1 概要
11.7.2 最近の開発と戦略
11.7.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.7.4 収益

11.8 モンスター・ビバレッジ・コーポレーション

11.8.1 概要
11.8.2 最近の開発と戦略
11.8.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.8.4 収益

11.9 カリフォルニア・ファームズ LLC

11.9.1 概要
11.9.2 最近の開発と戦略
11.9.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品上市
11.9.4 収益

11.10 スターバックス・コーポレーション

11.10.1 概要
11.10.2 最近の開発と戦略
11.10.3 最近1年間の製品ポートフォリオと製品発売
11.10.4 収益

 

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Summary

The United States Coffee Market was US$ 26.96 billion in 2023 and will increase to US$ 37.38 billion by 2032, with a CAGR of 3.70% from 2024 to 2032.


United States Coffee Market Definition

The U.S. coffee industry is responsible for nearly 1.7 million American jobs and $225 billion of national Gross Domestic Product but is almost entirely dependent on overseas coffee production. The United States is a significant player in the global coffee market, with an average coffee consumption of about three cups daily. This high demand for coffee is evident in various settings such as train stations, airports, and offices, making the US one of the major territories in the region. The millennial population drives the coffee boom. Our report shows that the average coffee consumption of a US millennial is 3.6 kg per person. Millennials in USA are willing to pay for high-quality coffee, transforming coffee shops into social gathering places.

The coffee market in the United States is growing rapidly due to changing consumer lifestyles. Coffee chains are becoming more popular as they cater to busy, on-the-go coffee enthusiasts. The increasing working youth population in the US contributes to this market growth. According to the National Coffee Association data from 2022, about 50% of people who purchase coffee outside their homes prefer takeaway. This data suggests an increasing trend in out-of-home coffee consumption culture, indicating potential market growth in the coming years.

American consumers prioritize premium products, especially when it comes to their daily coffee. This leads them to favor high-quality coffeehouses. Consistency in coffee quality has become a pivotal factor for repeat visits. Additionally, adopting machine-based food processing units is expected to enhance the country's coffee production. Instant coffee products, such as ready-to-drink and ready-to-mix, are being retailed across the market. As coffee is frequently consumed across the country, consumers prefer instant coffee products as they require less preparation time.

While the coffee industry is booming in the United States, many Central American farmers face a different reality. Despite producing soft Arabica beans for the world's best soils, these farmers often find coffee farming unrewarding. This situation has led to many of them giving up and becoming part of the broader stream of immigrants to the US-Mexico border. As a result, coffee production is shifting to the United States. According to the NCA’s 2024 NCDT report, 75% of American adults drank coffee in the past week – an increase of 4% since the spring 2023 report. Interestingly, consumption increased the most (by 9%) among consumers aged 60 and over, while people aged between 25 and 59 reported a 4.5% rise in the number of times they drank coffee in a week. For those aged between 18 and 24, coffee consumption held steady at 47%.

Over the recent past, coffee shops have not only witnessed tremendous growth but have also become the heart of many communities. They are increasingly popular as social outlets for friends, family, colleagues, and business associates. As a result, coffee chains such as Starbucks and Dunkin’ Donuts focus on enhancing their ambiance by creating a relaxing and attractive atmosphere to add an experiential element to coffee drinking.

In the United States, coffee shops have transcended their role as mere businesses to become icons of urban neighborhoods, shaping the very fabric of urban culture. They don't just create vibrant streetscapes and generate massive pedestrian activity; they are the heartbeat of the community. With their high customer footfall and profitability, they have significantly contributed to the growth rate of cafes/bars regarding value sales and transactions, underscoring their economic importance.


United States Coffee Company Analysis

Nestlé S.A., Eight O'Clock Coffee Company, Kraft Heinz Co., The J.M. Smucker Co., Fresh Roasted Coffee LLC, Keurig Dr. Pepper Inc., White Wave Food Co., Monster Beverage Corporation, Califia Farms LLC, and Starbucks Corporation are the prominent player in the USA Coffee Market.


United States Coffee Company News

May 2024: NESCAFÉ, synonymous with soluble coffee, just launched its new premium Espresso Concentrate Coffee product. This shows that Nestlé, like the rest of the coffee industry, is paying close attention to the phenomenal growth of cold coffee and convenience.

In December 2023, Italian coffee roaster Lavazza advanced its partnership with Paris Baguette America by launching Paris Baguette Blend, a whole–ban packaged coffee product set to be introduced across the bakery café chain’s 170 US stores.

In July 2023, Starbucks launched a new beverage line-up in the US, featuring two new offerings: whole-bean packaged coffee and bite-sized Bumblebee Cake Pop.


Product Type – United States Coffee Market is Covered with 4 Viewpoints

Whole Bean
Ground Coffee
Instant Coffee
Coffee Pods and Capsule


Distribution Channel – United States Coffee Market is Covered with 4 Viewpoints

Supermarkets/Hypermarkets
Convenience/Grocery Stores
Online Retail
Other Distribution Channels


All the Key players have been covered from 4 Viewpoints:

Overview
Recent Development & Strategies
Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
Revenue


Company Covered:

Nestlé S.A.
Eight O' Clock Coffee Company
Kraft Heinz Co.
The J.M. Smucker Co.
Fresh Roasted Coffee LLC
Keurig Dr Pepper Inc.
White Wave Food Co.
Monster Beverage Corporation
Califia Farms LLC
Starbucks Corporation



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. United States Coffee Market

6. United States Coffee Market Share Analysis

6.1 Product Type
6.2 Distribution Channel


7. Product Type – United States Coffee Market

7.1 Whole Bean
7.2 Ground Coffee
7.3 Instant Coffee
7.4 Coffee Pods and Capsule


8. Distribution Channel – United States Coffee Market

8.1 Supermarkets/Hypermarkets
8.2 Convenience/Grocery Stores
8.3 Online Retail
8.4 Other Distribution Channels


9. Porter’s Five Analysis – United States Coffee Market

9.1 Bargaining Power of Buyers
9.2 Bargaining Power of Suppliers
9.3 Degree of Rivalry
9.4 Threat of New Entrants
9.5 Threat of Substitutes


10. SWOT Analysis – United States Coffee Market

10.1 Strength
10.2 Weakness
10.3 Opportunity
10.4 Threat


11. Key Players

11.1 Nestlé S.A.

11.1.1 Overview
11.1.2 Recent Development & Strategies
11.1.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.1.4 Revenue

11.2 Eight O' Clock Coffee Company

11.2.1 Overview
11.2.2 Recent Development & Strategies
11.2.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.2.4 Revenue

11.3 Kraft Heinz Co.

11.3.1 Overview
11.3.2 Recent Development & Strategies
11.3.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.3.4 Revenue

11.4 The J.M. Smucker Co.

11.4.1 Overview
11.4.2 Recent Development & Strategies
11.4.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.4.4 Revenue

11.5 Fresh Roasted Coffee LLC

11.5.1 Overview
11.5.2 Recent Development & Strategies
11.5.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.5.4 Revenue

11.6 Keurig Dr Pepper Inc.

11.6.1 Overview
11.6.2 Recent Development & Strategies
11.6.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.6.4 Revenue

11.7 White Wave Food Co.

11.7.1 Overview
11.7.2 Recent Development & Strategies
11.7.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.7.4 Revenue

11.8 Monster Beverage Corporation

11.8.1 Overview
11.8.2 Recent Development & Strategies
11.8.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.8.4 Revenue

11.9 Califia Farms LLC

11.9.1 Overview
11.9.2 Recent Development & Strategies
11.9.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.9.4 Revenue

11.10 Starbucks Corporation

11.10.1 Overview
11.10.2 Recent Development & Strategies
11.10.3 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
11.10.4 Revenue

 

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