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欧州農業トラクター市場調査レポート:カテゴリー別(ユーティリティトラクター、畝作物トラクター、インプルメントキャリアトラクター)、タイプ別(追跡トラクター、車輪付きトラクター)、自律性レベル別(手動、ADAS、完全自律性)、エンジン出力別(100HP~180HP、181HP~250HP、251HP~400HP、401HP~600HP、601HP以上)、車体タイプ別(キャビントラクター、キャビンなしトラクター)、推進タイプ別、2032年までの予測

欧州農業トラクター市場調査レポート:カテゴリー別(ユーティリティトラクター、畝作物トラクター、インプルメントキャリアトラクター)、タイプ別(追跡トラクター、車輪付きトラクター)、自律性レベル別(手動、ADAS、完全自律性)、エンジン出力別(100HP~180HP、181HP~250HP、251HP~400HP、401HP~600HP、601HP以上)、車体タイプ別(キャビントラクター、キャビンなしトラクター)、推進タイプ別、2032年までの予測


Europe Agricultural Tractors Market Research Report Information by Category (Utility Tractors, Row Crop Tractors and Implement Carrier Tractors), by Type (Tracked Tractor and Wheeled Tractor), by Level of Autonomy (Manual, ADAS and Fully Autonomous), by Engine Power (100 HP -180 HP, 181 HP -250 HP, 251 HP-400 HP, 401-600 HP, and 601 HP and Above), by Body Type (Cabin Tractor and Without Cabin Tractor), Propulsion Type Forecast to 2032

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出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年2月20日 US$2,950
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サマリー

欧州農業トラクター市場調査レポート:カテゴリー別(ユーティリティトラクター、畝作物トラクター、インプルメントキャリアトラクター)、タイプ別(追跡トラクター、車輪付きトラクター)、自律性レベル別(手動、ADAS、完全自律性)、エンジン出力別(100HP~180HP、181HP~250HP、251HP~400HP、401HP~600HP、601HP以上)、車体タイプ別(キャビントラクター、キャビンなしトラクター)、推進タイプ別、2032年までの予測

市場概要
欧州の99馬力以上の農業用トラクター市場は、2023年に92億1,610万米ドルに達し、2032年には年平均成長率3.9%で135億4,740万米ドルに拡大すると予測される。
欧州の農業用トラクター市場は、さまざまな原因によって近年大幅に拡大している。精密農業や自動化などの技術改良により、農家は効率性と生産性を高めている。持続可能性と環境問題を重視する傾向が強まり、環境に優しいトラクターへの需要が高まっている。さらに、ヨーロッパの農場が統合されるにつれて、より重い作業量に対応するため、より大型で強力なトラクターへの需要が高まっている。
欧州農業機械協会(CEMA)によると、フランス、ドイツ、イタリア、イギリスは欧州連合におけるトラクター市場の上位を占め、2023年までに同地域の農業用トラクター登録台数の60%以上を占める。イギリスでは、トラクター登録台数は国内農業機械市場の重要な指標である。トラクターと付属品は、金額ベースで農家支出の半分以上を占めている。フランスは、他の欧州諸国と同様、農業機械化の最前線にあり、2023年までにこの地域で登録される全農業用トラクターの約23%を占め、欧州市場における重要性を強調している。この地域市場を牽引する要因としては、農業におけるトラクター全体の生産性向上、ポストハーベストロスの最小化、農業原材料の付加価値向上、農産物の品質向上などが挙げられる。フランス政府は、トラクターをはじめとする農業機械・設備の購入を援助し、資金を提供するイニシアティブを展開している。これらの要因は、農産物輸出を促進することを目的とした政府の取り組みと相まって、同国における農業機械化とトラクター使用の増加に役立っている。

マーケティング・セグメンテーション
欧州の農業用トラクター市場は、カテゴリー、タイプ、自律性レベル、エンジン出力、車体タイプ、推進力タイプ、国別に分類されている。
欧州農業トラクター市場は、ユーティリティトラクター、連作トラクター、インプルメントキャリアトラクターの3つのカテゴリーに分けられる。
市場は2つのタイプに分けられる:追跡トラクターと車輪付きトラクター。
市場は自律性のレベルに基づいて3つのセグメントに分けられる:手動、ADAS、完全自律性。
欧州農業用トラクター市場は、エンジン出力に基づいて5つのセグメントに分けられる:100HP-180HP、181HP-250HP、251HP-400HP、401-600HP、および601HP以上。
欧州農業用トラクター市場は、車体タイプによってキャビントラクターと非キャビントラクターの2つのセグメントに分けられる。
欧州農業用トラクター市場は推進力タイプによって2つのセグメントに分けられる:ICEと電動。
市場はイギリス、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、スイス、オランダ、その他のヨーロッパの8カ国に分けられている。

主要企業
欧州農業トラクター市場の主要企業は、Deere & Company、CNH Industrial N.V.、Zetor Tractors A.S.、Monarch Tractor、Antonio Carraro、Agromehanika D.D.、VST Tractors、Mahindra & Mahindra Ltd.、ARGO Tractors S.P.A.である。


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5.4.5 環境......................
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9.2 100 hp -180 hp ......................................................................................
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11.1 概要
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14.4 フランス ..................................................................... 89
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15.8.1 ドイツ .................................................................................
15.
15.8.3 フランス ................................................ 100
15.101 8.4 イタリア
15.103 8.5 スペイン........................
15.
15.8.7 オランダ ................................................. 106
15.8.8 その他のヨーロッパ ............................................... 107

16.1 ディア・アンド・カンパニー................. 110
16.1.1 会社概要 .......................................................................................................
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16.1.6 主要戦略 ............................. 113
16.2 CNHインダストリアルN.V.......................... 114
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16.3 アグコ株式会社
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16.5.6 主要戦略 ................................... 128
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16.6.3 製品 ............................. 129
16.6.4 主要な開発 ............................. 129
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16.7 アルゴ・トラクターズS.P.A. .................................. 131
16.7.1 会社概要 ................................ 131
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16.7.6 主要戦略 .................................. 133
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16.9 株式会社クボタ..... 138
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16.9.3 製品 ............................... 139
16.9.4 主要な開発 ............................... 139
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16.10 トラクターズ・アンド・ファーム・イクイップメント・リミテッド
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16.10.3 提供製品 .............................. 141
16.10.4 主要な開発 ............................. 142
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16.10.6 主要戦略 ............................... 142
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16.11.6 主要戦略 ....................................... 145
16.12 アグロメハニカ社 .................................................................. 146
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16.13 VSTトラクター....................... 148
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16.13.2 財務概要 ........................ 149
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16.14 マヒンドラ&マヒンドラ社
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16.14.4 主要な開発 ............................ 153
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16.14.6 主要戦略 .......................... 153
16.15 ゴルドーニ・キーストラック社 ...... 154
16.15.1 会社概要 ...... 154
16.15.2 財務概要 ...... 154
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16.15.6 主要戦略 ............................ 155

 

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Summary

Europe Agricultural Tractors Market Research Report Information by Category (Utility Tractors, Row Crop Tractors and Implement Carrier Tractors), by Type (Tracked Tractor and Wheeled Tractor), by Level of Autonomy (Manual, ADAS and Fully Autonomous), by Engine Power (100 HP -180 HP, 181 HP -250 HP, 251 HP-400 HP, 401-600 HP, and 601 HP and Above), by Body Type (Cabin Tractor and Without Cabin Tractor), Propulsion Type Forecast to 2032

Market Overview
The market for European agricultural tractors with more than 99 horsepower reached USD 9,216.1 million in 2023 and is predicted to increase at a CAGR of 3.9% to USD 13,547.4 million by 2032.
The European agricultural tractor market has expanded significantly in recent years, driven by a variety of causes. Farmers have increased their efficiency and productivity because to technological improvements such as precision farming and automation. The growing emphasis on sustainability and environmental issues has driven up demand for environmentally friendly tractors. Furthermore, as farms in Europe consolidate, there is an increasing demand for larger and more powerful tractors to handle heavier workloads.
According to the European Agricultural Machinery Association (CEMA), France, Germany, Italy, and the United Kingdom are among the top tractor markets in the European Union, accounting for over 60% of agricultural tractor registrations in the region by 2023. In the United Kingdom, tractor registrations are an important indicator of the domestic agricultural machinery market. Tractors and accessories account for over half of farmer expenditures in terms of value. France, like other European countries, has been at the forefront of agricultural mechanization, accounting for approximately 23% of all agricultural tractors registered in the region by 2023, underscoring its importance in the European market. Factors driving the regional market include enhancing total tractor productivity in farming, minimizing post-harvest loss, adding value to agricultural raw materials, and improving the quality of agricultural goods. The French government has developed initiatives to aid and finance the purchase of agricultural machinery and equipment, notably tractors. These factors, together with government initiatives aimed at promoting agricultural exports, help to increase agricultural mechanization and tractor use in the country.

Marketing Segmentation
The European Agriculture Tractor Market has been divided into categories, types, levels of autonomy, engine power, body type, propulsion type, and country.
The European Agriculture Tractor Market is divided into three categories: utility tractors, row crop tractors, and implement carrier tractors.
The market is divided into two types: tracked tractors and wheeled tractors.
The market has been divided into three segments based on its level of autonomy: manual, ADAS, and fully autonomous.
The Europe Agriculture Tractor Market is divided into five segments based on engine power: 100 HP - 180 HP, 181 HP - 250 HP, 251 HP-400 HP, 401-600 HP, and 601 HP and Above.
The Europe Agriculture Tractor Market is divided into two segments based on body type: cabin tractors and non-cabin tractors.
The European Agriculture Tractor Market is divided into two segments based on propulsion type: ICE and Electric.
The market has been divided into eight countries: the United Kingdom, Germany, France, Italy, Spain, Switzerland, the Netherlands, and the rest of Europe.

Major Players
The prominent companies in the Europe Agriculture Tractor market are Deere & Company, CNH Industrial N.V., Zetor Tractors A.S., Monarch Tractor, Antonio Carraro, Agromehanika D.D., VST Tractors, Mahindra & Mahindra Ltd., and ARGO Tractors S.P.A.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY ............................................................................................................... 20
2 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................ 23
2.1 DEFINITION ................................ 23
2.2 SCOPE OF THE STUDY ............ 23
2.3 RESEARCH OBJECTIVE .......... 23
2.4 MARKET STRUCTURE ........... 24
3 RESEARCH METHODOLOGY ...................................................................................................... 25
3.1 OVERVIEW ................................... 25
3.2 DATA FLOW ................................... 27
3.2.1 DATA MINING PROCESS ................................................................................................................................. 27
3.3 PURCHASED DATABASE: ........ 28
3.4 SECONDARY SOURCES: ........... 29
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ............................................................................................................. 30
3.5 PRIMARY RESEARCH: .............. 31
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ................................................................................................................. 32
3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ......................................................................... 33
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ........................................................................................... 33
3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH ..................................................................................................................... 33
3.7 DATA FORECASTING...................... 34
3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE .................................................................................................................... 34
3.8 DATA MODELING ..................... 35
3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ............................................................................................................ 35
3.8.2 DATA MODELING: ........... 36
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................................................................................................... 37
4 MARKET DYNAMICS .................................................................................................................... 39
4.1 INTRODUCTION ........................ 39
4.2 MARKET TREND AND GROWTH AFFECTING FACTORS .............................................................................. 39
4.3 DRIVERS ........................................... 40
4.3.1 INCREASING AGRICULTURAL PRODUCTIVITY................................................................................................... 40
4.3.2 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT .................................................................................................................. 40
4.3.3 SUPPORTIVE GOVERNMENT RULES AND REGULATIONS .................................................................................. 41
4.3.4 INCREASING FARM MECHANIZATION IN DEVELOPING MARKETS ..................................................................... 41
4.4 RESTRAINT ................................ 43
4.4.1 HIGH PRODUCTION COST ............................................................................................................................... 43
4.4.2 GROWTH OF THE TRACTOR RENTAL MARKET ................................................................................................. 43
4.5 OPPORTUNITY ............................................................................................................................................................. 44
4.5.1 DEMAND FOR PRECISION AGRICULTURAL EQUIPMENT .................................................................................... 44
4.5.2 INCREASING NUMBER OF TRACTOR REGISTRATIONS ...................................................................................... 45
4.5.3 RISING DEMAND FOR FOOD PRODUCTION ....................................................................................................... 46
4.6 COVID-19 IMPACT ANALYSIS ................................................................................................................................ 47
4.6.1 IMPACT ON OVERALL AUTOMOTIVE ............................................................................................................... 47
4.6.1.1 ECONOMIC IMPACT ............................................................................................................................... 47
4.6.2 IMPACT ON THE EUROPE AGRICULTURAL TRACTORS MARKET ........................................................................ 48
4.6.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OF AGRICULTURAL TRACTORS ............................................................................. 48
4.6.3.1 PRICE VARIATION OF KEY RAW MATERIALS ............................................................................................ 48
4.6.3.2 PRODUCTION SHUTDOWN ...................................................................................................................... 48
4.6.3.3 CASH FLOW CONSTRAINTS .................................................................................................................... 48
4.6.3.4 IMPACT ON IMPORT/EXPORT ................................................................................................................. 48
4.6.3.5 CONSUMER SENTIMENTS ....................................................................................................................... 49
4.6.4 IMPACT ON THE PRICING OF AGRICULTURAL TRACTORS ................................................................................ 49
5 MARKET FACTOR ANALYSIS ...................................................................................................... 50
5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ..................................................................................................................................... 50
5.1.1 TYPE & DEVELOPMENT ................................................................................................................................... 50
5.1.2 RAW MATERIAL & COMPONENT SUPPLY ......................................................................................................... 51
5.1.3 MANUFACTURE & ASSEMBLY ......................................................................................................................... 51
5.1.4 SALES & DISTRIBUTION .................................................................................................................................. 51
5.1.5 OPERATION .................................................................................................................................................... 51
5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL ........................................................................................................................... 52
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS ........................................................................................................................... 52
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ................................ 52
5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES .............................................................................................................................. 53
5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS .................................................................................................................... 53
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY .................................................................................................................................. 53
5.3 MARKET SWOT ANALYSIS .................................................................................................................................... 54
5.4 MARKET PESTEL ANALYSIS ................................................................................................................................. 54
5.4.1 POLITICAL .................. 54
5.4.2 ECONOMIC ................. 54
5.4.3 SOCIAL .......................... 54
5.4.4 TECHNOLOGICAL ......... 55
5.4.5 ENVIRONMENTAL ......... 55
5.4.6 LEGAL ......................... 55
5.5 REGULATORY OUTLOOK ........ 55
5.6 PATENT TREND ANALYSIS .................................................................................................................................... 56
5.7 PRICING TRENDS ANALYSIS, ($/UNIT) ............................................................................................................... 56
6 EUROPE AGRICULTURE TRACTOR MARKET, BY CATEGORY ................................................ 58
6.1 OVERVIEW ................................... 58
6.2 UTILITY TRACTORS ................. 59
6.3 RAW CROP TRACTORS .......... 59
6.4 IMPLEMENT CARRIER TRACTORS ...................................................................................................................... 59
7 EUROPE AGRICULTURE TRACTOR MARKET, BY TYPE ........................................................... 60
7.1 OVERVIEW .................................. 60
7.2 TRACKED TRACTOR ............... 61
7.3 WHEELED TRACTOR .................. 61
8 EUROPE AGRICULTURE TRACTOR MARKET, BY LEVEL OF AUTONOMY .............................. 62
8.1 OVERVIEW ................................. 62
8.2 MANUAL ...................................... 63
8.3 ADAS ............................................. 63
8.4 FULLY AUTONOMOUS ........... 63
9 EUROPE AGRICULTURE TRACTOR MARKET, BY ENGINE POWER ........................................ 64
9.1 OVERVIEW .................................. 64
9.2 100 HP -180 HP ........................... 65
9.3 181 HP -250 HP .......................... 65
9.4 251 HP-400 HP .............................. 65
9.5 401-600 HP.................................... 65
9.6 601 HP AND ABOVE ................... 66
10 EUROPE AGRICULTURE TRACTOR MARKET, BY BODY TYPE ................................................ 67
10.1 OVERVIEW ...................................... 67
10.2 CABIN TRACTOR .......................... 68
10.3 WITHOUT CABIN TRACTOR .................................. 68
11 EUROPE AGRICULTURE TRACTOR MARKET, BY PROPULSION TYPE ................................... 69
11.1 OVERVIEW....... 69
11.2 ICE ................................................... 70
11.3 ELECTRIC........................................ 70
12 EUROPE AGRICULTURE TRACTOR MARKET, BY COUNTRY .................................................. 71
12.1 OVERVIEW ......................................... 71
12.2 UK ....................................................... 72
12.3 GERMANY .................................... 74
12.4 FRANCE ........................................ 75
12.5 ITALY ............................................. 77
12.6 SPAIN ............................................. 78
12.7 SWITZERLAND ........................... 80
12.8 NETHERLANDS ........................... 81
12.9 REST OF EUROPE ........................ 83
13 EUROPE AGRICULTURE TRAILER TRACTOR BRAKE MARKET, BY TECHNOLOGY .............. 85
13.1 OVERVIEW .................................... 85
13.2 HYDRAULIC ................................... 86
13.3 PNEUMATICS...................................... 86
14 EUROPE AGRICULTURE TRAILER TRACTOR BRAKE MARKET, BY COUNTRY ...................... 87
14.1 OVERVIEW ..................................... 87
14.2 UK ..................................................... 88
14.3 GERMANY .................................... 88
14.4 FRANCE ......................................... 89
14.5 ITALY ................................................ 89
14.6 SPAIN .................................................. 89
14.7 SWITZERLAND .......................... 89
14.8 NETHERLANDS ............................ 90
14.9 REST OF EUROPE .................. 90
15 COMPETITIVE LANDSCAPE ........................................................................................................ 91
15.1 INTRODUCTION ........................ 91
15.2 MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 ....................................................................................................................... 91
15.3 COMPETITOR DASHBOARD...... 93
15.4 COMPARATIVE ANALYSIS: KEY PLAYERS FINANICAL .............................................................................. 94
15.5 PUBLIC STOCK PLAYER SUMMARY .................................................................................................................... 94
15.6 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ............................................................................................ 95
15.6.1 PARTNERSHIP/INVESTMENT /PRODUCT LAUNCH/PRODUCT APPROVAL/PRODUCT DEVELOPMET ................... 95
15.7 EUROPE AGRICULTURAL TRACTORS COMPANIES OUTLOOK .................................................................. 95
15.8 TOP TRACTOR BRANDS AND MARKET SHARE ANALYSIS BY COUNTRIES (2019-2032) ................. 96
15.8.1 GERMANY ...................... 96
15.8.2 UK ................................. 98
15.8.3 FRANCE ...................... 100
15.8.4 ITALY... 101
15.8.5 SPAIN .............................. 103
15.8.6 Switzerland ................... 104
15.8.7 Netherlands ................. 106
15.8.8 Rest of Europe .............. 107
16 COMPANY PROFICE .................................................................... 110
16.1 DEERE & COMPANY. ................. 110
16.1.1 COMPANY OVERVIEW .................................................. 110
16.1.2 FINANCIAL OVERVIEW ...................................................... 111
16.1.3 PRODUCTS OFFERED ..................................................... 111
16.1.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 112
16.1.5 SWOT ANALYSIS .......... 113
16.1.6 KEY STRATEGIES ........... 113
16.2 CNH INDUSTRIAL N.V ............. 114
16.2.1 COMPANY OVERVIEW ...................... 114
16.2.2 FINANCIAL OVERVIEW ............. 115
16.2.3 PRODUCTS OFFERED .............. 115
16.2.4 KEY DEVELOPMENTS .......... 116
16.2.5 SWOT ANALYSIS ............ 117
16.2.6 KEY STRATEGIES .......... 117
16.3 AGCO CORPORATION. ............... 118
16.3.1 COMPANY OVERVIEW ............................................................... 118
16.3.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................... 119
16.3.3 PRODUCTS OFFERED ........... 119
16.3.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 122
16.3.5 SWOT ANALYSIS .......... 122
16.3.6 KEY STRATEGIES .......... 123
16.4 CLAAS KGAA MBH .................... 124
16.4.1 COMPANY OVERVIEW ........ 124
16.4.2 FINANCIAL OVERVIEW ..... 125
16.4.3 PRODUCTS OFFERED .... 125
16.4.4 KEY DEVELOPMENTS ................. 126
16.4.5 SWOT ANALYSIS .......... 126
16.4.6 KEY STRATEGIES ........... 126
16.5 ZETOR TRACTORS A.S. .............. 127
16.5.1 COMPANY OVERVIEW ............................................................................. 127
16.5.2 FINANCIAL OVERVIEW ....................................... 127
16.5.3 PRODUCTS OFFERED ...... 127
16.5.4 KEY DEVELOPMENTS ....... 127
16.5.5 SWOT ANALYSIS ........... 127
16.5.6 KEY STRATEGIES ......... 128
16.6 MONARCH TRACTOR .............. 129
16.6.1 COMPANY OVERVIEW ..... 129
16.6.2 FINANCIAL OVERVIEW ..... 129
16.6.3 PRODUCTS OFFERED.. 129
16.6.4 KEY DEVELOPMENTS .... 129
16.6.5 SWOT ANALYSIS ........... 129
16.6.6 KEY STRATEGIES ......... 130
16.7 ARGO TRACTORS S.P.A. ........... 131
16.7.1 COMPANY OVERVIEW ...... 131
16.7.2 FINANCIAL OVERVIEW ...................... 131
16.7.3 PRODUCTS OFFERED ...... 131
16.7.4 KEY DEVELOPMENTS .... 133
16.7.5 SWOT ANALYSIS .......... 133
16.7.6 KEY STRATEGIES .......... 133
16.8 SDF GROUP .................................. 134
16.8.1 COMPANY OVERVIEW ...... 134
16.8.2 FINANCIAL OVERVIEW .............................. 134
16.8.3 PRODUCTS OFFERED ...... 134
16.8.4 KEY DEVELOPMENTS ....... 136
16.8.5 SWOT ANALYSIS .......... 136
16.8.6 KEY STRATEGIES .......... 137
16.9 KUBOTA CORPORATION. ..... 138
16.9.1 COMPANY OVERVIEW ... 138
16.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ......... 138
16.9.3 PRODUCTS OFFERED .... 139
16.9.4 KEY DEVELOPMENTS ..... 139
16.9.5 SWOT ANALYSIS ............ 139
16.9.6 KEY STRATEGIES .......... 140
16.10 TRACTORS AND FARM EQUIPMENT LIMITED. ............................................................................................... 141
16.10.1 COMPANY OVERVIEW .... 141
16.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ..... 141
16.10.3 PRODUCTS OFFERED .... 141
16.10.4 KEY DEVELOPMENTS .... 142
16.10.5 SWOT ANALYSIS ........... 142
16.10.6 KEY STRATEGIES ........... 142
16.11 ANTONIO CARRARO .............. 143
16.11.1 COMPANY OVERVIEW...... 143
16.11.2 FINANCIAL OVERVIEW ...................... 143
16.11.3 PRODUCTS OFFERED .... 143
16.11.4 KEY DEVELOPMENTS ..... 145
16.11.5 SWOT ANALYSIS ............ 145
16.11.6 KEY STRATEGIES .......... 145
16.12 AGROMEHANIKA D.D., ............ 146
16.12.1 COMPANY OVERVIEW ..................................................................................................................................... 146
16.12.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 146
16.12.3 PRODUCTS OFFERED .....146
16.12.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 146
16.12.5 SWOT ANALYSIS .......... 146
16.12.6 KEY STRATEGIES ........... 147
16.13 VST TRACTORS. ....................... 148
16.13.1 COMPANY OVERVIEW .... 148
16.13.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 149
16.13.3 PRODUCTS OFFERED .... 149
16.13.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 149
16.13.5 SWOT ANALYSIS ............. 150
16.13.6 KEY STRATEGIES .......... 150
16.14 MAHINDRA&MAHINDRA LTD. .................................................................... 151
16.14.1 COMPANY OVERVIEW .................................... 151
16.14.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 151
16.14.3 PRODUCTS OFFERED .... 152
16.14.4 KEY DEVELOPMENTS .....153
16.14.5 SWOT ANALYSIS ............ 153
16.14.6 KEY STRATEGIES ......... 153
16.15 GOLDONI KEESTRACK SRL ... 154
16.15.1 COMPANY OVERVIEW ... 154
16.15.2 FINANCIAL OVERVIEW .... 154
16.15.3 PRODUCTS OFFERED .... 154
16.15.4 KEY DEVELOPMENTS .... 154
16.15.5 SWOT ANALYSIS ......... 155
16.15.6 KEY STRATEGIES ........ 155

 

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