
米国の商用タイヤ市場に関する調査レポート情報 タイプ別(金属、ステアタイヤ、ドライブタイヤ、トレーラータイヤ、全車軸、農業用タイヤとOTRタイヤ)、用途別(長距離用タイヤ、地域輸送用タイヤ、市街地用タイヤ、オールテレイン/オフザロード用タイヤ)、構造タイプ別(ラジアルとバイアスプライ)、車両タイプ別(トラック、バスとコーチ、農業用車両とオフロード車両)、車両推進力別(ICEと電気)、最終用途(OEMと代替)、サイズ(20インチ以下、20インチから40インチ、40インチ以上)、オンロード車の車両総重量(クラス3(4,536キログラムから6,350キログラム)、クラス4(6,351キログラムから7,257キログラム)、クラス5(7、258~8,845kg)、クラス6(8,846~11,793kg)、クラス7(11,794~14,969kg)、クラス8(14,969kg以上))、地域(北西部、南東部、西部、南東部、中西部) 2032年までの予測
US Commercial Tire Market Research Report Information By Type (Metals, Steer Tires, Drive Tires, Trailer Tires, All Axles, and Agro and OTR Tires), Use (Long Haul Tires, Regional Haul Tires, City Tires, and All-Terrain/Off-The-Road Tires), Construction Type (Radial and Bias-Ply), Vehicle Type (Trucks, Buses and Coaches, Agro & Off-Road Vehicles), vehicle propulsion (ICE and Electric), end use (OEM and Replacement), size (Below 20 Inch, 20 Inch to 40 Inch, and 40 Inch and Above), on-road vehicles GVW (Class 3 (4,536 to 6,350 kg), Class 4 (6,351 to 7,257 kg), Class 5 (7,258 to 8,845 kg), Class 6 (8,846 to 11,793 kg), Class 7 (11,794 to 14,969 kg), and Class 8 (Above 14,969 kg)), and Region (Northwest, Southeast, West, Southeast, and Midwest) Forecast till 2032
米国の商用タイヤ市場に関する調査レポート情報 タイプ別(金属、ステアタイヤ、ドライブタイヤ、トレーラータイヤ、全車軸、農業用タイヤとOTRタイヤ)、用途別(長距離用タイヤ、地域輸送用タイヤ、市街地用タ... もっと見る
サマリー 米国の商用タイヤ市場に関する調査レポート情報 タイプ別(金属、ステアタイヤ、ドライブタイヤ、トレーラータイヤ、全車軸、農業用タイヤとOTRタイヤ)、用途別(長距離用タイヤ、地域輸送用タイヤ、市街地用タイヤ、オールテレイン/オフザロード用タイヤ)、構造タイプ別(ラジアルとバイアスプライ)、車両タイプ別(トラック、バスとコーチ、農業用車両とオフロード車両)、車両推進力別(ICEと電気)、最終用途(OEMと代替)、サイズ(20インチ以下、20インチから40インチ、40インチ以上)、オンロード車の車両総重量(クラス3(4,536キログラムから6,350キログラム)、クラス4(6,351キログラムから7,257キログラム)、クラス5(7、258~8,845kg)、クラス6(8,846~11,793kg)、クラス7(11,794~14,969kg)、クラス8(14,969kg以上))、地域(北西部、南東部、西部、南東部、中西部) 2032年までの予測
市場概要
MRFRによると、米国の商用タイヤ市場は年平均成長率(CAGR)6.9%を記録し、2023年の368億7,550万米ドルから2032年には700億6,890万米ドルに達すると予測されている。
広大な農場網と、トラクターや収穫機などの耐久性タイヤに大きく依存していることを特徴とする農業セクターは、タイヤの技術革新を積極的に奨励しており、これが市場の拡大に拍車をかけている。
米国の業務用タイヤ市場は、タイヤ製造に使用される素材の持続可能性によってポジティブに変化しており、それが最新技術の進化を促し、環境スチュワードシップを促進している。この変遷は、エコロジーの話題と、持続可能な行動に関する消費者の期待に関連している。
市場セグメントに関する洞察
米国の商用タイヤ市場は以下のカテゴリーに分類されている:ステアタイヤ、ドライブタイヤ、トレーラータイヤ、全車軸、農業用タイヤとOTRタイヤである。この分類はタイプに基づいている。ステアタイヤはフロントアクスルに装着されるため、商用車の安定性、操舵性、操縦性に不可欠である。
米国の商用タイヤ市場は、USEに基づき、長距離用タイヤ、地域用タイヤ、市街地用タイヤ、全地形・路外用タイヤに区分される。
米国の商用タイヤ市場は2つのカテゴリーに分けられる:ラジアルタイヤとバイアスプライタイヤである。ラジアルタイヤは、スチールプーリーがタイヤの中心から放射状に伸びるように設計されており、耐久性と適応性に優れた構造となっている。
市場は5種類の車種に分けられている:トラック、バス・客車、農業・オフロード車、産業車両、建設車両である。
市場は2つのセグメントに分けられる:ICEと電気自動車は車両の推進システムに基づいている。
米国の商用タイヤ市場は、最終用途に基づきOEMとリプレイスメント(オンラインとオフライン/小売)に区分される。
市場は3つのカテゴリーに分けられる:20インチ以下、20インチから40インチ、40インチ以上である。
路上走行車両に基づく構成 市場は、車両総重量に基づいてクラス3(4,536~6,350kg)、クラス4(6,351~7,257kg)、クラス5(7,258~8,845kg)、クラス6(8,846~11,793kg)、クラス7(11,794~14,969kg)、クラス8(14,969kg以上)に区分される。
地域別の展望
アメリカの商用タイヤ市場は、北西部、南東部、西部、南東部、中西部の5つの地域に分けられている。また、商用タイヤ市場の拡大は、建設機械用のハイエンド/特殊タイヤが必要とされる米国の建設セクターの拡大が牽引している。2023年現在、米国の建設産業は91万9,000以上の事業所と800万人の従業員で構成され、年間2兆1,000億ドルを生み出していると推定される。鉱業や製造業など様々なセクターをサポートする強固な産業であることから、業務効率を維持するための信頼性の高い業務用タイヤの必要性が強調されている。
主要企業
グッドイヤー・タイヤ&ラバー・カンパニー、ミシュラン、コンチネンタルAG、ブリヂストン、横浜ゴム、クムホタイヤ、ネクセンタイヤ、バルクリシュナ・インダストリーズ(BKTタイヤ(BKTタイヤ)、HANKOOK TIRE & TECHNOLOGY、東洋ゴム工業などが、市販用タイヤ市場の主要企業である。
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目次 目次
1 エグゼクティブ・サマリー 22
2 市場紹介 25
2.1 定義 25
2.2 調査範囲 25
2.3 調査目的
2.4 市場構造 26
3 調査方法 27
3.1 概要 27
3.2 データフロー 28
3.2.1 データマイニングプロセス 28
3.3 購入データベース: 29
3.4 二次ソース: 30
3.4.1 二次調査のデータフロー: 31
3.5 一次調査: 32
3.5.1 一次調査のデータフロー: 33
3.5.2 一次調査:インタビュー実施数 34
3.6 市場規模推定のためのアプローチ: 35
3.6.1 収益分析アプローチ 35
3.7 データ予測 36
3.7.1 データ予測手法 36
3.8 データモデリング 37
3.8.1 ミクロ経済要因分析: 37
3.8.2 データモデリング: 38
3.9 チームとアナリストの貢献 40
4 市場ダイナミクス
4.1 導入 42
4.2 ドライバー 42
4.2.1 建設車両向けの革新的なタイヤソリューション 42
4.2.2 農業用タイヤの主要特性である耐久性と信頼性 43
4.2.3 ゼロエミッションバス登録台数の急増 43
4.3 抑制要因 44
4.3.1 国際的なゴム価格の変動と米国タイヤへの影響 44
4.3.2 関税が米国商用タイヤ市場に与える経済的影響 45
4.4 チャンス 46
4.4.1 持続可能なタイヤ製造への導入 46
4.4.2 技術の進歩が市販用タイヤ産業に与える影響 46
4.4.3 成長を促進する販売店・代理店との戦略的提携 47
4.5 COVID-19の影響分析 48
4.5.1 自動車産業への影響 48
4.5.2 タイヤ市場への影響 48
4.5.3 業務用タイヤ市場のサプライチェーンへの影響 49
4.5.4 業務用タイヤ市場の需要への影響 50
4.5.5 業務用タイヤ市場の価格設定への影響 50
5 市場要因分析 52
5.1 サプライチェーン分析 52
5.1.1 原材料の調達 52
5.1.2 製造と生産 52
5.1.3 流通センター 53
5.1.4 卸売業者 53
5.1.5 小売業者と販売業者 53
5.1.6 輸送と物流 53
5.1.7 エンドユーザー 53
5.1.8 リサイクルと使用済み製品管理 54
5.2 ポーターの5力モデル 54
5.2.1 新規参入の脅威
5.2.2 供給者の交渉力 55
5.2.3 代替品の脅威
5.2.4 買い手の交渉力 55
5.2.5 ライバルの激しさ 56
5.3 規制の見通し 56
5.4 特許動向分析 57
5.5 市場スウォット分析 62
5.6 市場ペステル分析 62
5.6.1 政治的要因 62
5.6.2 経済 62
5.6.3 社会 62
5.6.4 技術的 63
5.6.5 環境 63
5.6.6 法律 63
5.7 将来の技術革新 63
6 米国市販用タイヤ市場:タイプ別 66
6.1 概要
6.2 ステアタイヤ 67
6.3 ドライブタイヤ 67
6.4 トレーラータイヤ 68
6.5 全車軸用タイヤ 68
6.6 農業用タイヤとOTRタイヤ 68
7 米国商用タイヤ市場:用途別 69
7.1 はじめに 69
7.2 長距離用タイヤ 71
7.3 地域輸送用タイヤ 71
7.4 市街地用タイヤ 71
7.5 オールテレイン/オフロードタイヤ 71
8 米国市販用タイヤ市場:構造タイプ別 72
8.1 はじめに
8.2 ラジアル
8.3 BIAS-PLY 74
9 米国市販用タイヤ市場:車両タイプ別 75
9.1 はじめに
9.2 トラック 76
9.3 バス・コーチ 77
9.4 農業・オフロード車 78
9.4.1 農業用車両 78
9.4.2 産業車両 79
9.4.3 建設車両 80
10 米国商用タイヤ市場:車両推進力別 82
10.1 導入 82
10.2 ICE 83
10.3 電気自動車 84
11 米国市販用タイヤ市場:用途別 85
11.1 はじめに
11.2 OEM 86
11.3 交換 87
11.3.1 オンライン 87
11.3.2 オンライン/小売 87
12 米国市販用タイヤ市場:サイズ別 88
12.1 はじめに 88
12.2 20インチ未満 90
12.3 20インチ以上40インチ未満 90
12.4 40インチ以上 90
13 米国市販タイヤ市場:オンロード車GVW別 91
13.1 はじめに 91
13.2 クラス3(4,536〜6,350kg) 93
13.3 クラス 4(6,351~7,257 kg) 93
13.4 クラス5(7,258~8,845kg) 93
13.5クラス6(8,846~11,793kg) 93
13.6クラス7(11,794~14,969kg) 93
13.7 クラス 8(14,969kg以上) 94
14 米国商用タイヤ市場:地域別 95
14.1 はじめに
14.2 北東部 97
14.3 南西部 106
14.4 西部 115
14.5 南東部 124
14.6 中西部 133
15 競争環境 142
15.1 はじめに 142
15.2 市場シェア分析、2024年(金額) 142
15.3 競合のダッシュボード 144
15.4 主要開発と成長戦略 145
15.4.1 新製品開発 145
15.4.2 合併と買収 146
15.4.3 契約・協定 146
15.4.4 拡張と投資 147
15.5 生産者価格見通し(単位:ドル):リプレイスタイヤサイズ/用途別 148
15.6 主要企業のブランド分析 148
15.6.1 グッドイヤー・タイヤ&ラバー・カンパニー 148
15.6.2 ミシュラン 148
15.6.3 コンチネンタル 148
15.6.4 ブリヂストン 148
15.6.5 横浜ゴム 149
15.6.6 クムホタイヤ株式会社 149
15.6.7 ネクセンタイヤ 149
15.6.8 ハンコックタイヤ&テクノロジー 149
15.6.9 トーヨータイヤ 149
15.7 商用タイヤのティア分析 150
15.7.1 ティア 1 企業/ブランドの展望 150
15.7.1.1 主要プレーヤー:グッドイヤー、ミシュラン、ブリヂストン、コンチネンタル 150
15.7.1.2 市場の特徴 150
- プレミアム価格 150
- 強いブランド・ロイヤルティ 150
- 広範な研究開発 150
- イノベーション重視 150
15.7.2 ティア2企業/ブランドの展望 150
15.7.2.1 主要プレーヤー:クムホタイヤ、横浜ゴム 150
15.7.2.2 市場の特徴: 150
- 価格競争力 150
- 市場シェアの拡大 150
- 品質とサービス重視 150
15.7.3 ティア3企業/ブランドの展望 150
15.7.3.1 主要プレーヤー:バルクリシュナ・インダストリーズ、ハンコックタイヤ&テクノロジー、トーヨータイヤコーポレーション、ネクセンタイヤ 150
15.7.3.2 市場の特徴: 150
- ニッチ市場 150
- 地域重視 150
- 特定の用途や顧客セグメントを重視 150
16 会社概要 152
16.1 グッドイヤー・タイヤ&ラバー・カンパニー 152
16.1.1 会社概要 152
16.1.2 財務概要 153
16.1.3 提供製品 154
16.1.4 主要な開発 155
16.1.5 swot分析 156
16.1.6 主要戦略 156
16.2 ミシュラン 157
16.2.1 会社概要 157
16.2.2 財務概要 158
16.2.3 提供製品 159
16.2.4 主要開発商品 159
16.2.5 swot分析 160
16.2.6 主要戦略 160
16.3 コンチネンタル社 161
16.3.1 会社概要 161
16.3.2 財務概要 162
16.3.3 提供製品 163
16.3.4 主要開発商品 163
16.3.5 swot分析 164
16.3.6 主要戦略 164
16.4 ブリヂストン 165
16.4.1 会社概要 165
16.4.2 財務概要 166
16.4.3 提供製品 167
16.4.4 主要開発商品 167
16.4.5 swot分析 167
16.4.6 主要戦略 168
16.5 横浜ゴム 169
16.5.1 会社概要 169
16.5.2 財務概要 170
16.5.3 提供製品 171
16.5.4 主要な開発 171
16.5.5 swot分析 172
16.5.6 主要戦略 173
16.6 クムホタイヤ 174
16.6.1 会社概要 174
16.6.2 財務概要 174
16.6.3 提供製品 174
16.6.4 主要な開発 174
16.6.5 swot 分析 174
16.6.6 主要戦略 175
16.7 ネクセンタイヤ 176
16.7.1 会社概要 176
16.7.2 財務概要 176
16.7.3 提供製品 176
16.7.4 主要な開発 177
16.7.5 swot 分析 177
16.7.6 主要戦略 178
16.8 バルクリシュナ・インダストリーズ社(BKTタイヤ) 179
16.8.1 会社概要 179
16.8.2 財務概要 180
16.8.3 提供製品 180
16.8.4 主要な開発 180
16.8.5 swot 分析 181
16.8.6 主要戦略 182
16.9 ハンコックタイヤ&テクノロジー 183
16.9.1 会社概要 183
16.9.2 財務概要 184
16.9.3 提供製品 184
16.9.4 主要開発品 184
16.9.5 swot 分析 184
16.9.6 主要戦略 185
16.10 東洋ゴム工業 186
16.10.1 会社概要 186
16.10.2 財務概要 187
16.10.3 提供製品 187
16.10.4 主要開発商品 187
16.10.5 swot分析 187
16.10.6 主要戦略 188
17 MRFRアナリストの推奨 189
17.1 事業拡大戦略 189
17.2 価格戦略 189
17.3 市場ポジショニング戦略 190
17.4 投資戦略 190
17.5 OEMと自動車事業者のニーズとペインポイント 191
17.6 好調な市場セグメントと市場参入または拡大への取り組み 191
17.7 技術要件/需要 191
17.8 市場の可能性 192
17.9 市場競争
17.10 製造と技術革新 192
17.11 チャネルとパートナーシップ 193
17.12 規制情勢 193
17.13 隣接市場 194
17.14 マーケティングとブランド 194
17.15 収益性 195
17.16 その他
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Summary US Commercial Tire Market Research Report Information By Type (Metals, Steer Tires, Drive Tires, Trailer Tires, All Axles, and Agro and OTR Tires), Use (Long Haul Tires, Regional Haul Tires, City Tires, and All-Terrain/Off-The-Road Tires), Construction Type (Radial and Bias-Ply), Vehicle Type (Trucks, Buses and Coaches, Agro & Off-Road Vehicles), vehicle propulsion (ICE and Electric), end use (OEM and Replacement), size (Below 20 Inch, 20 Inch to 40 Inch, and 40 Inch and Above), on-road vehicles GVW (Class 3 (4,536 to 6,350 kg), Class 4 (6,351 to 7,257 kg), Class 5 (7,258 to 8,845 kg), Class 6 (8,846 to 11,793 kg), Class 7 (11,794 to 14,969 kg), and Class 8 (Above 14,969 kg)), and Region (Northwest, Southeast, West, Southeast, and Midwest) Forecast till 2032
Market Overview The US commercial tire market is anticipated to experience a compound annual growth rate (CAGR) of 6.9%, reaching a valuation of USD 70,068.9 million in 2032 from USD 36,875.5 million in 2023, as per the MRFR. The agricultural sector, which is characterized by its extensive network of farms and its substantial dependence on durable tires for equipment such as tractors and harvesters, is actively encouraging tire innovation, which is fueling the market's expansion. The commercial tire market in the United States is being positively transformed by the sustainability of materials used in tire manufacturing, which is fostering the evolution of modern technology and promoting environmental stewardship. This transition pertains to the topic of ecology and the expectations of consumers regarding sustainable behavior.
Market segment insights The US commercial tire market has been categorized into the following categories: Steer Tires, Drive Tires, Trailer Tires, All Axles, and Agro and OTR Tires. This classification is based on type. Steer tires are indispensable for the stability, steering, and maneuverability of commercial vehicles, as they are mounted on the front axle. The US commercial tire market has been segmented into Long Haul Tires, Regional Haul Tires, City Tires, and All-Terrain/Off-The-Road Tires based on USE. The commercial tire market in the United States has been divided into two categories: Radial and Bias-Ply, which are determined by the form of construction. Radial tires are designed with steel pulleys that extend radially from the tire's center, resulting in a durable and adaptable structure. The market has been divided into five types of vehicles: Trucks, Buses and Coaches, Agro & Off-Road Vehicles, Industrial Vehicles, and Construction Vehicles. The market has been divided into two segments: ICE and Electric, which are based on the propulsion system of the vehicle. The US commercial tire market has been segmented into OEM and Replacement (Online and Offline/Retail) based on end-use. The market has been divided into three categories: Below 20 Inch, 20 Inch to 40 Inch, and 40 Inch and Above, depending on its dimensions. Constructed based on roadway vehicles The market has been segmented into Class 3 (4,536 to 6,350 kg), Class 4 (6,351 to 7,257 kg), Class 5 (7,258 to 8,845 kg), Class 6 (8,846 to 11,793 kg), Class 7 (11,794 to 14,969 kg), and Class 8 (Above 14,969 kg) based on GVW.
Regional Perspectives The commercial tire market in the United States has been divided into five regions: the Northwest, Southeast, West, Southeast, and Midwest. The expansion of the commercial tire market is also being driven by the expanding construction sector in the United States, which necessitates high-end/special tires for construction equipment. As of 2023, the construction industry in the United States is comprised of over 919,000 establishments and 8 million employees, and it generates an estimated $2.1 trillion annually. The necessity of dependable commercial tires to preserve operational efficiency is underscored by the robust industry that provides support to a variety of sectors, such as mining and manufacturing.
Major Players THE GOODYEAR TIRE & RUBBER COMPANY, MICHELIN, CONTINENTAL AG, BRIDGESTONE CORPORATION, THE YOKOHAMA RUBBER CO., LTD., KUMHO TIRE CO., INC, NEXEN TIRE, BALKRISHNA INDUSTRIES LTD. (BKT TIRES), HANKOOK TIRE & TECHNOLOGY, and TOYO TIRE CORPORATION are among the key companies in the Commercial Tire market.
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Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY 22 2 MARKET INTRODUCTION 25 2.1 DEFINITION 25 2.2 SCOPE OF THE STUDY 25 2.3 RESEARCH OBJECTIVE 25 2.4 MARKET STRUCTURE 26 3 RESEARCH METHODOLOGY 27 3.1 OVERVIEW 27 3.2 DATA FLOW 28 3.2.1 DATA MINING PROCESS 28 3.3 PURCHASED DATABASE: 29 3.4 SECONDARY SOURCES: 30 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: 31 3.5 PRIMARY RESEARCH: 32 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: 33 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED 34 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: 35 3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH 35 3.7 DATA FORECASTING 36 3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE 36 3.8 DATA MODELING 37 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: 37 3.8.2 DATA MODELING: 38 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION 40 4 MARKET DYNAMICS 42 4.1 INTRODUCTION 42 4.2 DRIVERS 42 4.2.1 INNOVATIVE TIRE SOLUTIONS FOR CONSTRUCTION VEHICLES 42 4.2.2 DURABILITY AND RELIABILITY: THE KEY ATTRIBUTES OF AGRICULTURAL TIRES 43 4.2.3 RAPID GROWTH IN ZERO-EMISSION BUS REGISTRATIONS 43 4.3 RESTRAINTS 44 4.3.1 INTERNATIONAL RUBBER PRICE FLUCTUATIONS AND THEIR EFFECTS ON U.S. TIRES 44 4.3.2 ECONOMIC IMPACT OF TARIFFS ON US COMMERCIAL TIRE MARKET 45 4.4 OPPORTUNITY 46 4.4.1 INTRODUCTION TO SUSTAINABLE TIRE MANUFACTURING 46 4.4.2 THE IMPACT OF ADVANCEMENTS IN TECHNOLOGY ON THE COMMERCIAL TIRE INDUSTRY 46 4.4.3 STRATEGIC ENGAGEMENT WITH DEALERS AND DISTRIBUTORS TO DRIVE GROWTH 47 4.5 COVID-19 IMPACT ANALYSIS 48 4.5.1 IMPACT ON AUTOMOTIVE INDUSTRY 48 4.5.2 IMPACT TIRE MARKET 48 4.5.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OF COMMERCIAL TIRE MARKET 49 4.5.4 IMPACT ON MARKET DEMAND OF COMMERCIAL TIRE MARKET 50 4.5.5 IMPACT ON PRICING OF COMMERCIAL TIRE MARKET 50 5 MARKET FACTOR ANALYSIS 52 5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 52 5.1.1 RAW MATERIAL SOURCING 52 5.1.2 MANUFACTURING AND PRODUCTION 52 5.1.3 DISTRIBUTION CENTERS 53 5.1.4 WHOLESALERS 53 5.1.5 RETAILERS AND DEALERS 53 5.1.6 TRANSPORTATION AND LOGISTICS 53 5.1.7 END-USERS 53 5.1.8 RECYCLING AND END-OF-LIFE MANAGEMENT 54 5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL 54 5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 55 5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 55 5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES 55 5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS 55 5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY 56 5.3 REGULATORY OUTLOOK 56 5.4 PATENT TRENDS ANALYSIS 57 5.5 MARKET SWOT ANALYSIS 62 5.6 MARKET PESTEL ANALYSIS 62 5.6.1 POLITICAL 62 5.6.2 ECONOMIC 62 5.6.3 SOCIAL 62 5.6.4 TECHNOLOGICAL 63 5.6.5 ENVIRONMENTAL 63 5.6.6 LEGAL 63 5.7 FUTURE TECHNOLOGICAL INNOVATIONS 63 6 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY TYPE 66 6.1 OVERVIEW 66 6.2 STEER TIRES 67 6.3 DRIVE TIRES 67 6.4 TRAILER TIRES 68 6.5 ALL AXLES 68 6.6 AGRO AND OTR TIRES 68 7 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY USE 69 7.1 INTRODUCTION 69 7.2 LONG HAUL TIRES 71 7.3 REGIONAL HAUL TIRES 71 7.4 CITY TIRES 71 7.5 ALL-TERRAIN/OFF-THE-ROAD TIRES 71 8 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY CONSTRUCTION TYPE 72 8.1 INTRODUCTION 72 8.2 RADIAL 73 8.3 BIAS-PLY 74 9 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY VEHICLE TYPE 75 9.1 INTRODUCTION 75 9.2 TRUCKS 76 9.3 BUSES AND COACHES 77 9.4 AGRO & OFF-ROAD VEHICLES 78 9.4.1 AGRICULTURAL VEHICLES 78 9.4.2 INDUSTRIAL VEHICLES 79 9.4.3 CONSTRUCTION VEHICLES 80 10 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY VEHICLE PROPULSION 82 10.1 INTRODUCTION 82 10.2 ICE 83 10.3 ELECTRIC 84 11 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY END-USE 85 11.1 INTRODUCTION 85 11.2 OEM 86 11.3 REPLACEMENT 87 11.3.1 ONLINE 87 11.3.2 OFFLINE/RETAIL 87 12 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY SIZE 88 12.1 INTRODUCTION 88 12.2 BELOW 20 INCH 90 12.3 20 INCH TO 40 INCH 90 12.4 40 INCH AND ABOVE 90 13 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY ON-ROAD VEHICLES GVW 91 13.1 INTRODUCTION 91 13.2 CLASS 3 (4,536 TO 6,350 KG) 93 13.3 CLASS 4 (6,351 TO 7,257 KG) 93 13.4 CLASS 5 (7,258 TO 8,845 KG) 93 13.5 CLASS 6 (8,846 TO 11,793 KG) 93 13.6 CLASS 7 (11,794 TO 14,969 KG) 93 13.7 CLASS 8 (ABOVE 14,969 KG) 94 14 US COMMERCIAL TIRE MARKET, BY REGION 95 14.1 INTRODUCTION 95 14.2 NORTHEAST 97 14.3 SOUTHWEST 106 14.4 WEST 115 14.5 SOUTHEAST 124 14.6 MIDWEST 133 15 COMPETITIVE LANDSCAPE 142 15.1 INTRODUCTION 142 15.2 MARKET SHARE ANALYSIS, 2024 (VALUE) 142 15.3 COMPETITOR DASHBOARD 144 15.4 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES 145 15.4.1 NEW PRODUCT DEVELOPMENT 145 15.4.2 MERGER AND ACQUISITION 146 15.4.3 CONTRACTS & AGREEMENTS 146 15.4.4 EXPANSIONS & INVESTMENT 147 15.5 PRODUCERS PRICING OUTLOOK, ($/UNIT) BY REPLACEMENT TIRE SIZES/APPLICATION 148 15.6 KEY PLAYER BRAND ANALYSIS 148 15.6.1 THE GOODYEAR TIRE & RUBBER COMPANY 148 15.6.2 MICHELIN 148 15.6.3 CONTINENTAL AG 148 15.6.4 BRIDGESTONE CORPORATION 148 15.6.5 THE YOKOHAMA RUBBER CO., LTD. 149 15.6.6 KUMHO TIRE CO., INC. 149 15.6.7 NEXEN TIRE 149 15.6.8 HANKOOK TIRE & TECHNOLOGY 149 15.6.9 TOYO TIRE CORPORATION 149 15.7 COMMERCIAL TIRE TIER ANALYSIS 150 15.7.1 TIER 1 COMPANIES/BRANDS OUTLOOK 150 15.7.1.1 KEY PLAYERS: GOODYEAR, MICHELIN, BRIDGESTONE, CONTINENTAL. 150 15.7.1.2 MARKET CHARACTERISTICS 150 • PREMIUM PRICING 150 • STRONG BRAND LOYALTY 150 • EXTENSIVE R&D 150 • INNOVATION FOCUS. 150 15.7.2 TIER 2 COMPANIES/BRANDS OUTLOOK 150 15.7.2.1 KEY PLAYERS: KUMHO TIRE CO., INC., THE YOKOHAMA RUBBER CO., LTD. 150 15.7.2.2 MARKET CHARACTERISTICS: 150 • COMPETITIVE PRICING 150 • GROWING MARKET SHARE 150 • FOCUS ON QUALITY AND SERVICE 150 15.7.3 TIER 3 COMPANIES/BRANDS OUTLOOK 150 15.7.3.1 KEY PLAYERS: BALKRISHNA INDUSTRIES, HANKOOK TIRE & TECHNOLOGY, TOYO TIRE CORPORATION, NEXEN TIRE. 150 15.7.3.2 MARKET CHARACTERISTICS: 150 • NICHE MARKETS 150 • REGIONAL FOCUS 150 • EMPHASIS ON SPECIFIC APPLICATIONS OR CUSTOMER SEGMENTS. 150 16 COMPANY PROFILE 152 16.1 THE GOODYEAR TIRE & RUBBER COMPANY 152 16.1.1 COMPANY OVERVIEW 152 16.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 153 16.1.3 PRODUCTS OFFERED 154 16.1.4 KEY DEVELOPMENTS 155 16.1.5 SWOT ANALYSIS 156 16.1.6 KEY STRATEGIES 156 16.2 MICHELIN. 157 16.2.1 COMPANY OVERVIEW 157 16.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 158 16.2.3 PRODUCTS OFFERED 159 16.2.4 KEY DEVELOPMENTS 159 16.2.5 SWOT ANALYSIS 160 16.2.6 KEY STRATEGIES 160 16.3 CONTINENTAL AG. 161 16.3.1 COMPANY OVERVIEW 161 16.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 162 16.3.3 PRODUCTS OFFERED 163 16.3.4 KEY DEVELOPMENTS 163 16.3.5 SWOT ANALYSIS 164 16.3.6 KEY STRATEGIES 164 16.4 BRIDGESTONE CORPORATION 165 16.4.1 COMPANY OVERVIEW 165 16.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 166 16.4.3 PRODUCTS OFFERED 167 16.4.4 KEY DEVELOPMENTS 167 16.4.5 SWOT ANALYSIS 167 16.4.6 KEY STRATEGIES 168 16.5 THE YOKOHAMA RUBBER CO., LTD. 169 16.5.1 COMPANY OVERVIEW 169 16.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 170 16.5.3 PRODUCTS OFFERED 171 16.5.4 KEY DEVELOPMENTS 171 16.5.5 SWOT ANALYSIS 172 16.5.6 KEY STRATEGIES 173 16.6 KUMHO TIRE CO., INC. 174 16.6.1 COMPANY OVERVIEW 174 16.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 174 16.6.3 PRODUCTS OFFERED 174 16.6.4 KEY DEVELOPMENTS 174 16.6.5 SWOT ANALYSIS 174 16.6.6 KEY STRATEGIES 175 16.7 NEXEN TIRE. 176 16.7.1 COMPANY OVERVIEW 176 16.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 176 16.7.3 PRODUCTS OFFERED 176 16.7.4 KEY DEVELOPMENTS 177 16.7.5 SWOT ANALYSIS 177 16.7.6 KEY STRATEGIES 178 16.8 BALKRISHNA INDUSTRIES LTD. (BKT TIRES) 179 16.8.1 COMPANY OVERVIEW 179 16.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 180 16.8.3 PRODUCTS OFFERED 180 16.8.4 KEY DEVELOPMENTS 180 16.8.5 SWOT ANALYSIS 181 16.8.6 KEY STRATEGIES 182 16.9 HANKOOK TIRE & TECHNOLOGY. 183 16.9.1 COMPANY OVERVIEW 183 16.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 184 16.9.3 PRODUCTS OFFERED 184 16.9.4 KEY DEVELOPMENTS 184 16.9.5 SWOT ANALYSIS 184 16.9.6 KEY STRATEGIES 185 16.10 TOYO TIRE CORPORATION. 186 16.10.1 COMPANY OVERVIEW 186 16.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 187 16.10.3 PRODUCTS OFFERED 187 16.10.4 KEY DEVELOPMENTS 187 16.10.5 SWOT ANALYSIS 187 16.10.6 KEY STRATEGIES 188 17 MRFR ANALYST RECOMMENDATIONS 189 17.1 EXPANSION STRATEGIES 189 17.2 PRICING STRATEGIES 189 17.3 MARKET POSITIONING STRATEGIES 190 17.4 INVESTMENT STRATEGIES 190 17.5 OEMS AND VEHICLE OPERATORS’ NEEDS AND PAIN POINTS 191 17.6 TOP PERFORMING MARKET SEGMENTS AND MARKET ENTRY OR EXPANSION EFFORTS 191 17.7 TECHNOLOGY REQUIREMENTS/DEMAND 191 17.8 MARKET POTENTIAL 192 17.9 MARKET COMPETITION 192 17.10 MANUFACTURING & INNOVATION 192 17.11 CHANNELS & PARTNERSHIPS 193 17.12 REGULATORY LANDSCAPE 193 17.13 ADJACENT MARKETS 194 17.14 MARKETING & BRANDING 194 17.15 PROFITABILITY 195 17.16 OTHERS 195
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