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欧州特殊タイヤ市場 - 2024-2031


Europe Specialty Tire Market - 2024-2031

概要 欧州特殊タイヤ市場は2023年に32億米ドルに達し、2031年には44億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは4.0%で成長する見込みである。 新しいタイヤ技術の商品化の進展は、欧州の特殊タイ... もっと見る

 

 

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2024年6月5日 US$4,350
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サマリー

概要
欧州特殊タイヤ市場は2023年に32億米ドルに達し、2031年には44億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは4.0%で成長する見込みである。
新しいタイヤ技術の商品化の進展は、欧州の特殊タイヤ市場の成長を確実なものにする鍵となる。例えば、ここ数カ月でメーカーは、自動車の安全性に関する今後の欧州連合(EU)ガイドラインに準拠するため、タイヤに空気圧モニタリングセンサーを組み込んでいる。
欧州のタイヤ産業は現在、競争力を低下させる長期的な危機に直面している。エネルギーコストの上昇をカバーするための政府の補助金や援助は不十分であり、業界の問題が解決されないままであれば、欧州は特殊タイヤ生産を北米やアジア太平洋に永久にアウトソーシングするリスクを抱えている。
ダイナミクス
欧州諸国における国防調達の増加
ロシアがウクライナで戦争を始めたとき、多くの欧州諸国が軍備をウクライナに寄贈した。また、備蓄されている装備品の多くも、ウクライナの戦争努力を支援するためにウクライナに送られた。潜在的な在庫不足を防ぐため、ドイツ、フランス、スペイン、ポーランドといった地域の主要国は、新世代の軍用車両の発注を開始した。
2023年8月、ポーランドは国営ポーランド軍需グループ(PGZ)と、装甲歩兵戦闘車700台近くと装輪装甲兵員輸送車400台を調達する契約を結んだ。2023年2月にも、国産のボルスク歩兵戦闘車1400台近くを調達する契約が結ばれている。軍事調達の増加は、予測期間中に欧州の特殊タイヤ需要を押し上げるだろう。
タイヤ生産のシフト
官僚的なお役所仕事、エネルギーコストの上昇、サプライヤーの問題など、さまざまな要因によって、タイヤメーカーは生産拠点を新興国にシフトしている。労働コストが低く、地域の自動車産業への統合が進んでいる西ヨーロッパから東ヨーロッパへの生産シフトが増加している。ポーランド、ハンガリー、スロバキアは、タイヤメーカーが最も好む生産地のひとつである。
外資系メーカーは、欧州での生産拠点として東欧を選ぶ傾向が強まっている。2024年3月、韓国の特殊タイヤメーカーであるクムホは、7億5,000万米ドルを投資してハンガリーに新たな生産施設を建設する計画を発表した。同様に2023年11月には、同じく韓国のメーカーであるハンコックタイヤが、ハンガリー中部のラクラマスにある工場の生産能力を拡大した。
高いエネルギーコスト
ロシアがウクライナで戦争を始めて以来、欧州はエネルギー危機の真っ只中にある。安価な天然ガスへのアクセスが途絶えたため、欧州諸国は国内および産業界の需要を満たすために高価なLNGを輸入せざるを得なくなっている。エネルギーコストの高騰により、タイヤメーカーは工場の閉鎖や従業員の解雇を余儀なくされている。なかには、北米やアジア太平洋地域への工場移転を考えているところもある。
ドイツのゴム業界団体WDKのデータによると、2023年のタイヤ生産量は6%減の470キロ・トンとなり、エネルギーコストの高騰と官僚的なハードルが減少の主な要因と説明されている。中核的な問題に早急に対処しなければ、高いエネルギーコストは欧州のタイヤメーカーが世界市場で競争力を失う原因となるだろう。
セグメント分析
マルチヘッド充填機の世界市場は、タイプ、流通チャネル、用途、エンドユーザー、地域によって区分される。
OEMは引き続き最も人気のある流通チャネルである
特に、特殊タイヤは産業用車両や実用車両にデフォルトで装着されているため、相手先商標製品メーカー(OEM)は今後も業界にとって最も好まれる流通チャネルであり続けるだろう。自動車メーカーが東欧での増産を検討していることから、OEM需要は今後数年間で増加する可能性が高い。
アフターマーケットもまた、近年人気が高まっている流通チャネルである。タイヤは摩耗したときだけ交換するものであったため、アフターマーケットの需要は歴史的に少なかった。しかし、多くのカスタマイズ・オプションが利用できるようになったため、車両オーナーはアフターマーケットを利用して、車両に最適なタイヤを探すようになっている。
地理的浸透
ドイツ市場は成長への挑戦を目撃する可能性が高い
ドイツは欧州における自動車生産の中心地であるため、欧州の特殊タイヤ市場で最大のシェアを占め続けるだろう。しかし、ドイツの製造業者は現在、エネルギー価格の高騰に苦しんでおり、これが同国の工業生産高の持続的な減少につながっている。2023年11月、ミシュランはドイツでいくつかの工場を閉鎖し、1500人の従業員を解雇する計画を発表した。
特殊タイヤメーカーの大半は、生産コストがやや低いスロバキア、ポーランド、ハンガリーといった東欧諸国にシフトしている。欧州のタイヤ産業が成長の逆風にさらされるなかでも、ドイツが首位の座を維持し続ける可能性が高いのは、その広範なサプライチェーンと欧州の中央に位置する戦略的立地があるからにほかならない。しかし、将来の成長は過去のトレンドよりも低くなる可能性が高い。
COVID-19の影響分析
COVID-19のパンデミックは、欧州の特殊タイヤ市場に与える影響は極めて軽微であった。パンデミックに基づく規制の結果、自動車生産台数は減少したが、比較的早期に解除された。パンデミック初期の数ヶ月間、欧州連合(EU)は広範な規則と規制を策定しており、ほとんどの企業は大きな混乱なしに生産を継続することができた。
また、経済的な影響を軽減するために、EUはパンデミック後の産業や企業に対して広範な刺激策を実施した。しかし、パンデミック後の最大の課題は、エネルギー価格の変動で、タイヤメーカーの投入コストが大幅に上昇した。その結果、パンデミック後の回復は中期的には妨げられるだろう。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ロシア・ウクライナ戦争は欧州の特殊タイヤ産業に直接的な影響を与えた。ロシアと欧州諸国の緊張の高まりにより、ロシアはガスの供給を停止し、現地のエネルギー価格の大幅な変動を招いた。エネルギーコストの高騰は、タイヤメーカーを含む多くの工業企業の閉鎖や移転を余儀なくさせた。
戦争の結果、ロシアとウクライナの双方から、主に軍用車向けの特殊タイヤの需要が増加した。ロシア政府は、国内で操業していた欧米のタイヤ会社の凍結資産を国有化した。また、戦争目的の生産を補うため、休止していた工場の一部が再開された。しかし、外国投資の流入がなければ、ロシアの特殊タイヤ市場は今後も低迷を続ける可能性が高い。
タイプ別
- バイアスタイヤ
- ラジアルタイヤ
流通チャネル別
- OEM
- アフターマーケット
用途別
- 産業車両
- ダンプカー
- フォークリフト
- 小型ホイールローダー
- その他
- ユーティリティ・ビークル
- 草刈機
- 自治体業務用車両
- 小型トラクター
- その他
エンドユーザー別
- 農業
- 建設・鉱業
- 軍事
- オフロード
- その他
国別
- ドイツ
- イギリス
- フランス
- イタリア
- スペイン
- その他のヨーロッパ
主な動き
- 2024年5月、大手自動車システムメーカーであるコンチネンタルAGは、オランダのロッテルダムで開催されたTOCヨーロッパ2024エキスポで、最新の特殊タイヤシリーズを展示した。
- 2024年4月、コンチネンタルAGは、特殊タイヤ製造用のゴム成形技術を開発するスロバキアのEMT社を買収した。この買収により、コンチネンタルは特殊タイヤ分野での製品提供を強化する。
競争状況
市場の主なグローバルプレーヤーには、Nokian Tyres plc.、ミシュラン、ブリヂストン、Continental AG、The Carlstar Group、Apollo Tyres Ltd、The Goodyear Tire & Rubber Company、KAMA、Pirelli & C. S.p.A.、ヨコハマが含まれる。
レポートを購入する理由
- タイプ、流通チャネル、用途、エンドユーザー、地域に基づく欧州特殊タイヤ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 特殊タイヤ市場レベルの数多くのデータを全セグメントで収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品からなるエクセルで利用可能なタイプマッピング。
欧州特殊タイヤ市場レポートは、約74の表、65の図、207ページを提供します。
2024年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.流通チャネル別スニペット
3.3.アプリケーション別スニペット
3.4.エンドユーザー別スニペット
3.5.国別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.欧州諸国における国防調達の増加
4.1.1.2.タイヤ生産のシフト
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.高いエネルギーコスト
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.ロシア・ウクライナ戦争影響分析
5.6.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID-19以前のシナリオ
6.1.2.COVID-19開催中のシナリオ
6.1.3.COVID-19後のシナリオ
6.2.COVID-19中の価格ダイナミクス
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.液体充填機
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ペースト充填機
7.4.粉末充填機
7.5.粒状充填機
8.流通経路別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
8.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
8.2.真空流通チャネル
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.ピストン販売チャネル
8.4.スプレーの販売チャネル
8.5.その他
9.用途別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
9.1.2.市場魅力度指数(用途別
9.2.3 産業車両
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.2.3.ダンパ
9.2.4.フォークリフト
9.2.5.小型ホイールローダー
9.2.6.その他
9.3.実用車
9.3.1.草刈機
9.3.2.自治体業務用車両
9.3.3.小型トラクター
9.3.4.その他
10.エンドユーザー別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
10.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
10.2.農業*市場
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.建設・鉱業
10.4.軍事
10.5.オフロード
10.6.その他
11.国別
11.1.はじめに
11.1.1.国別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数、国別
11.2.ドイツ
11.2.1.はじめに
11.2.2.国別の主な動き
11.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.2.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.3.英国
11.3.1.序論
11.3.2.国別の主な動き
11.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), タイプ別
11.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
11.4.フランス
11.4.1.はじめに
11.4.2.国別の主な動き
11.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.4.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.5.イタリア
11.5.1.はじめに
11.5.2.国別の主な動き
11.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
11.6.スペイン
11.6.1.はじめに
11.6.2.国別の主な動き
11.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), タイプ別
11.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%):流通チャネル別
11.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
11.7.その他のヨーロッパ
11.7.1.はじめに
11.7.2.国別の主な動き
11.7.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), タイプ別
11.7.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.7.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.7.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
12.競争環境
12.1.競争シナリオ
12.2.市場ポジショニング/シェア分析
12.3.M&A分析
13.企業プロフィール
13.1.ノキアンタイヤ
13.1.1.会社概要
13.1.2.製品ポートフォリオと内容
13.1.3.財務概要
13.1.4.主な展開
13.2.ミシュラン
13.3.ブリヂストン
13.4.コンチネンタルAG
13.5.カールスターグループ
13.6.アポロタイヤ
13.7.グッドイヤー・タイヤ&ラバー・カンパニー
13.8.KAMA
13.9.ピレリ・アンド・シー S.p.A.
13.10.横浜
リストは網羅的ではない
14.付録
14.1.会社概要とサービス
14.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Europe Specialty Tire Market reached US$ 3.2 billion in 2023 and is expected to reach US$ 4.4 billion by 2031, growing with a CAGR of 4.0% during the forecast period 2024-2031.
The advancements in commercializing new tire technology will be key to ensure the growth of the European specialty tire market. For instance, in recent months, manufacturers have been integrating pressure monitoring sensors in the tires to comply with upcoming European Union (EU) guidelines about vehicle safety.
The European tire industry is currently facing a prolonged crisis which is reducing its competitiveness. Government subsidies and aid to cover rising energy costs have been inadequate and Europe risks permanently outsourcing specialty tire production to North America and Asia-Pacific if the industry problems continue to remain unaddressed.
Dynamics
Rise in Defense Procurement Among European Nations
When Russia started the war in Ukraine, many European nations donated their military equipment to Ukraine. Much of the equipment stockpile in reserve has also been sent to Ukraine to aid its war effort. To prevent a potential shortfall in their inventories, leading regional powers such as Germany, France, Spain and Poland have started placing orders for new generation military vehicles.
In August 2023, when Poland signed an agreement with the state-owned Polish Armaments Group (PGZ) to procure nearly 700 armored infantry fighting vehicles and 400 wheeled armored personnel carriers. It comes on the back of another deal signed in February 2023, to procure nearly 1,400 domestically produced Borsuk infantry fighting vehicles. A rise in military procurements will shore up demand for specialty tires in Europe during the forecast period.
Shift in Tire Production
A range of factors including bureaucratic red tape, rising energy costs and supplier difficulties is prompting tire manufacturers to shift production to newer countries. Increasingly, most manufacturers are shifting from western to eastern Europe, where lower labor costs and better integration in the regional automotive industry. Poland, Hungary and Slovakia are some of the most preferred destinations for tire manufacturers.
Foreign manufacturers are increasingly selecting eastern Europe as their base for manufacturing operations in Europe. In March 2024, South Korean specialty tire manufacturer Kumho announced plans to invest US$ 750 million to build a new production facility in Hungary. Similarly, in November 2023, Hankook Tires, another South Korean manufacturer, expanded production capacity at its plant in Raclamas in central Hungary.
High Energy Costs
Europe has been in the midst of an energy crisis ever since Russia began its war in Ukraine. With access to cheap natural gas cut off, European countries have been forced to import expensive LNG to fulfill its domestic and industrial needs. The steep increase in energy costs has forced tire manufacturers to close factories and layoff workforce. Some are even contemplating moving factories to North America or Asia-Pacific.
According to data from the German rubber industry association WDK, tire production fell by 6% in 2023 to 470 kilo tons, with high energy costs and bureaucratic hurdles being described as the main factors behind the decrease. Without immediately addressing core issues, high energy costs will likely cause European tire producers to become uncompetitive on the global market.
Segment Analysis
The global multi-head filling machine market is segmented based on type, distribution channel, application, end-user and region.
OEMs Will Continue to Remain the Most Popular Distribution Channel
Original equipment manufacturers (OEMs) will continue to remain the most preferred distribution channel for the industry, especially as specialty tires are installed by default on industry and utility vehicles. With vehicle manufacturers looking to raise production in eastern Europe, OEM demand is likely to rise over the next few years.
The aftermarket is another distribution channel that has witnessing growing popularity in recent years. The aftermarket historically had muted demand, since tyres were only replaced when worn out. However, with a lot of customized options available, vehicle owners are using the aftermarket to seek out the best possible tires for their fleet.
Geographical Penetration
The German Market is Likely to Witness Challenges to Growth
Germany will continue to account for the largest share in the European specialty tire market, since it is the hub of automotive production in the region. However, German manufacturers are currently struggling with high energy prices, which have led to a sustained decline in the country’s industrial output. In November 2023, Michelin announced plans to close a few factories and lay off 1500 employees in Germany.
Most of the specialty tire manufacturers are shifting to eastern European countries like Slovakia, Poland and Hungary, which have slightly lower production costs. Even as the European tire industry battles growth headwinds, Germany is likely to continue holding the top position, simply because of its extensive supply chains and strategic location in the middle of Europe. However, future growth is likely to be lower than historical trends.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic had a markedly muted impact on the European specialty tire market. Although automotive production declined as a result of pandemic-based restrictions, they were lifted relatively quickly. In the initial months of the pandemic, the European Union (EU) had formulated extensive rules and regulations which allowed most companies to continue production without major disruptions.
To mitigate the financial impact the European Union had also instituted a wide-ranging stimulus package for industries and businesses in the post-pandemic period. However, the biggest challenge in the aftermath of the pandemic was the volatility in energy prices, which massively raised input costs for tire manufacturers. As a result, the post-pandemic recovery will be hampered over the medium term.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine war has had a direct impact on the European specialty tire industry. Growing tensions between Russia and European countries led Russia to shut off gas supplies, greating massive volatility in local energy prices. A steep increase in energy costs forced the closure and relocation of many industrial enterprises, including tire manufacturers.
The war has resulted in increased demand for specialist tyres from both Russia and Ukraine, mainly for military vehicles. The Russian government nationalized the frozen assets of western tire companies operating in the country. Some idle factories were also restarted to supplement production for war aims. However, without the inflow of foreign investment, the specialty tire market in Russia is likely to remain stagnant in the future.
By Type
- Bias Tires
- Radial Tires
By Distribution Channel
- OEM
- Aftermarket
By Application
- Industry Vehicles
- Dumpers
- Forklifts
- Small Wheeled Loaders
- Others
- Utility Vehicles
- Mowers
- Municipal Service Vehicles
- Compact Tractors
- Others
By End-User
- Agriculture
- Construction and Mining
- Military
- Off-Roading
- Others
By Country
- Germany
- UK
- France
- Italy
- Spain
- Rest of Europe
Key Developments
- In May 2024, Continental AG, a major automotive systems manufacturer, showcased its latest range of specialty tires at the TOC Europe 2024 Expo in Rotterdam, Netherlands.
- In April 2024, Continental AG acquired Slovakia’s EMT, a company that develops rubber molding technology for specialty tires manufacturing. The acquisition will allow Continental to strengthen its offerings in the specialty tires segment.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Nokian Tyres plc., Michelin, Bridgestone, Continental AG, The Carlstar Group, Apollo Tyres Ltd, The Goodyear Tire & Rubber Company, KAMA, Pirelli & C. S.p.A. and Yokohama.
Why Purchase the Report?
- To visualize the Europe specialty tire market segmentation based on type, distribution channel, application, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
- Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
- Excel data sheet with numerous data points of specialty tire market-level with all segments.
- PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
- Type mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The Europe Specialty Tire Market report would provide approximately 74 tables, 65 figures and 207 Pages.
Target Audience 2024
- Manufacturers/ Buyers
- Industry Investors/Investment Bankers
- Research Professionals
- Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by End-User
3.5. Snippet by Country
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in Defense Procurement among European Nations
4.1.1.2. Shift in Tire Production
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Energy Costs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Liquid Filling Machine*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Paste Filling Machine
7.4. Powder Filling Machine
7.5. Granular Filling Machine
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Vacuum Distribution Channels*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Piston Distribution Channels
8.4. Spray Distribution Channels
8.5. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. 3 Industry Vehicles*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.2.3. Dumpers
9.2.4. Forklifts
9.2.5. Small Wheeled Loaders
9.2.6. Others
9.3. Utility Vehicles
9.3.1. Mowers
9.3.2. Municipal Service Vehicles
9.3.3. Compact Tractors
9.3.4. Others
10. By End-User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
10.2. Agriculture*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Construction and Mining
10.4. Military
10.5. Off-Roading
10.6. Others
11. By Country
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
11.2. Germany
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Country-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3. UK
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Country-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4. France
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Country-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5. Italy
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Country-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.6. Spain
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Country-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.7. Rest of Europe
11.7.1. Introduction
11.7.2. Key Country-Specific Dynamics
11.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Nokian Tyres plc.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Type Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Michelin
13.3. Bridgestone
13.4. Continental AG
13.5. The Carlstar Group
13.6. Apollo Tyres Ltd
13.7. The Goodyear Tire & Rubber Company
13.8. KAMA
13.9. Pirelli & C. S.p.A.
13.10. Yokohama
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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2024/07/02 10:26

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