世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オフザシェルフ型中古家具市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年〜2027年)


OFF-THE-SHELF SECOND HAND FURNITURE MARKET - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

オンラインとオフラインの両方のチャネルで中古家具製品の入手可能性が高まっているため、市場が急成長しています。消費者は自分のニーズを満たすことができる様々なデザインの家具を採用するようになってきてい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
120 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

オンラインとオフラインの両方のチャネルで中古家具製品の入手可能性が高まっているため、市場が急成長しています。消費者は自分のニーズを満たすことができる様々なデザインの家具を採用するようになってきている。

主なハイライト
中古家具の採用は、魅力的な価格帯の製品の入手可能性に影響されつつあり、今後数年間は中古家具の大きな需要に影響すると予想される。
平均して、中古家具は50%以上安く、消費者は比較的安価に製品を入手することができる。低コストは、市場を拡大させる主要な要因であると推定される。
インドや中国などの国々では、ミレニアム世代の人口が増加しており、オンラインチャネルを通じた販売増加の道を開いている。このことは、オンラインチャネルを通じた中古家具の供給にプラスの影響を与えるだろう。
中古家具のコスト削減効果や、消費者の節約志向が世界的に高まっていることが、市場拡大の要因となっている。


主な市場動向

オフラインの流通チャネルが市場を席巻

既製品の中古家具市場は、流通チャネルがさらにオンラインとオフラインに区分され、そのうち2017年の市場シェアが大きいオフラインセグメントが予測期間中最大のシェアを占めると予測される。しかし、スマートフォンユーザーの増加やインターネットユーザーの浸透に伴い、オンラインセグメントの市場シェアは予測期間においてより高い成長率を示すと予想されます。

アジア太平洋地域が最も高い成長を遂げると予想される

既製品の中古家具市場は、地域別に北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカに区分されます。予測期間中、収益面ではアジア太平洋地域がより大きなシェアを占めると予想されます。中古品のオンラインマーケットプレイスの規模が拡大していることが、アジア太平洋地域の市場成長の原動力になると予想されます。また、中古家具へのアクセスのしやすさ、豊富な商品バリエーション、比較的安価な価格設定が、同地域の成長市場を牽引すると予想されます。中国、日本、インドなどの国々は、この地域で最も顕著な市場を形成しています。

競合の状況

本レポートでは、既製品の中古家具市場で事業を展開する海外の主要企業を取り上げています。インドのマットレス市場は、国内ではIKEA、Beveraly Hills Chairs、Steelcase、London Aeronsなどのプレーヤーによって支配されています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は新規契約の獲得や新規市場の開拓により、市場での存在感を高めています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Key Deliverables of the Study
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Drivers
4.3 Restraints
4.4 Trends Shaping the Off-the-Shelf Second Hand Furniture Market
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Industry Value Chain Analysis
4.7 Technological Innovations

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Kitchen Furniture
5.1.2 Dining Furniture
5.1.3 Living Room Furniture
5.1.4 Bathroom Furniture
5.1.5 Indoor Furniture
5.1.6 Outdoor Furniture
5.2 By Application
5.2.1 Residential
5.2.2 Commercial
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Online
5.3.2 Offline
5.4 Geography
5.4.1 North America
5.4.2 Europe
5.4.3 Asia-Pacific
5.4.4 South America
5.4.5 Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 IKEA
6.1.2 Beveraly Hills Chairs
6.1.3 Steelcase
6.1.4 London Aerons
6.1.5 Rework Chicago
6.1.6 eBay Inc.
6.1.7 Craiglist
6.1.8 Etsy
6.1.9 Amazon
6.1.10 Yelp*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 APPENDIX

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The market is growing rapidly due to the rising availability of second-hand furniture products across both online and offline channels. Consumers are adopting various furniture designs which are able to meet their needs.

Key Highlights
The adoption of second-hand furniture is getting influenced by the availability of products at an attractive price range which is expected to affect the significant demand for the second-hand furniture in upcoming years.
On average, second-hand furniture is more than 50% cheaper which allows the consumers access to the products at comparatively less cost. Low cost being the primary factor is estimated to expand the market.
Rising millennial population across the countries such as India and China has been paving the way for rising sales through the online channels. This will positively impact the supply of second-hand furniture through online channels.
The growth of the market is owing to the cost saving benefits of the second-hand furniture and the increasing desire of consumers to save money across the globe.


Key Market Trends

Offline Distribution Channel is Dominating the Market

The Off-the-Shelf Second Hand Furniture Market is segmented into the distribution channel which is further segmented into online and offline, out of which, the offline segment with a larger market share in 2017 is anticipated to have the largest share during the forecast period. However, on the rise of an increasing number of smartphone users and increasing penetration of the internet users, the market share for the online segment is expected to grow at a higher rate over the forecast period.

Asia-Pacific is Expected to Witness the Highest Growth

The Off-the-Shelf Second Hand Furniture Market is segmented by regions into North America, South America, Europe, Asia-Pacific and the Middle East and Africa. The Asia Pacific is expected to account for a larger share in terms of revenue during the forecast period. The increasing size of the online marketplace for second-hand goods is anticipated to drive the growth of the Asia Pacific regional market. Additionally, ease of accessibility, availability of a large variant of products coupled with comparatively low cost of second-hand furniture is anticipated to drive the growth market in the region during the forecast period. Countries such as China, Japan, and India have the most prominent market in the region.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the Off-the-Shelf Second Hand Furniture Market. The India mattresses market is domestically dominated by players such as IKEA, Beveraly Hills Chairs, Steelcase, London Aerons, and others. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Key Deliverables of the Study
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Drivers
4.3 Restraints
4.4 Trends Shaping the Off-the-Shelf Second Hand Furniture Market
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Industry Value Chain Analysis
4.7 Technological Innovations

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Kitchen Furniture
5.1.2 Dining Furniture
5.1.3 Living Room Furniture
5.1.4 Bathroom Furniture
5.1.5 Indoor Furniture
5.1.6 Outdoor Furniture
5.2 By Application
5.2.1 Residential
5.2.2 Commercial
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Online
5.3.2 Offline
5.4 Geography
5.4.1 North America
5.4.2 Europe
5.4.3 Asia-Pacific
5.4.4 South America
5.4.5 Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 IKEA
6.1.2 Beveraly Hills Chairs
6.1.3 Steelcase
6.1.4 London Aerons
6.1.5 Rework Chicago
6.1.6 eBay Inc.
6.1.7 Craiglist
6.1.8 Etsy
6.1.9 Amazon
6.1.10 Yelp*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 APPENDIX

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(furniture)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る