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アジア太平洋地域のヘアケア市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Asia Pacific Hair Care Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

アジア太平洋地域のヘアケア市場は、2025年には338億9000万ドルに達し、予測期間中に3.74%のCAGRで成長すると予測されています。 主なハイライト 薄毛や抜け毛の増加に伴い、消費者はこれらの問題を克服する... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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95 英語

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サマリー

アジア太平洋地域のヘアケア市場は、2025年には338億9000万ドルに達し、予測期間中に3.74%のCAGRで成長すると予測されています。

主なハイライト
薄毛や抜け毛の増加に伴い、消費者はこれらの問題を克服するために、外科手術を行わない施術や家庭用製品を求めており、ヘアケア製品の魅力が増すと予想されます。
化粧品の主な副作用には、口元の吹き出物、皮膚がん、神経系へのダメージ、にきびや吹き出物、内臓へのダメージなどが挙げられます。化粧品は人によって副作用があるわけではありませんが、これらの製品を取り巻く健康への懸念は、これらの製品の使用に消極的な一部の消費者の間でその成長を妨げており、したがって調査した市場の成長を抑制しています。


主な市場動向

APACで最大のヘアケア市場。中国

APACでは、中国が最大の市場シェアを占めており、予測期間中もその地位を維持することが予想されます。今後5年から10年の間に、ヘアケア製品の最大市場になる可能性を秘めています。プレミアムヘアケア製品の消費はTier 1の大都市で最も多く、中国内陸部のTier 2とTier 3都市では普及が進んでいます。中間層の増加や消費財の消費拡大により、さらに普及が進むと考えられます。

APACで最も成長著しいヘアケア市場:インド

インドのヘアケア市場は、アジア太平洋地域で最速の成長率を記録すると予測されます。消費者動向の変化と製品認知度の向上が市場の主要なドライバーとして認識されています。これらの変化は、主にミレニアル世代の人口の増加、都市部への移住、女性の雇用の増加によるものです。このような都市部への移住は、従来のヘアケア製品の市場に直接影響を与えています。一方、専門店やECサイト、特にサロンでの売上が伸びているのは、都市部の既存人口が要因となっています。

競合他社の状況

大小多数のベンダーが存在するため、市場は非常に断片的である。また、ユーザーの認知度を高めるために、各社とも広告宣伝にかなりの投資を始めている。また、ブランド育成や顧客満足度向上のために、顧客のニーズに沿った製品を提供することも行われている。主な参入企業は、New Avon LLC、L'Oréal S.A.、Johnson & Johnson Consumer Inc.、Oriflame Cosmetics AG、Unileverなどである。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Colorant
5.1.2 Hair Spray
5.1.3 Conditioner
5.1.4 Styling Gel
5.1.5 Hair Oil
5.1.6 Shampoo
5.1.7 Other Products
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Speciality Stores
5.2.3 E-Commerce
5.2.4 Pharmacy
5.2.5 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 Asia Pacific
5.3.1.1 China
5.3.1.2 Japan
5.3.1.3 India
5.3.1.4 Australia
5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 New Avon LLC
6.4.2 L'Oreal S.A.
6.4.3 Johnson & Johnson Consumer Inc.
6.4.4 Unilever
6.4.5 Revlon
6.4.6 Amway
6.4.7 Procter & Gamble
6.4.8 Kao Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The Asia-Pacific Hair Care Market is forecasted to reach USD 33.89 billion by 2025 growing at a CAGR of 3.74% during the forecast period.

Key Highlights
With the increasing incidence of thinning hair and hair loss, hair care products are expected to gain attraction, as consumers look for non-surgical procedures and at-home products to overcome these issues.
Some of the major side effects of cosmetic products are - breakouts around the mouth, skin cancer, damage to the nervous system, acne and pimples, and damage to internal organs. Although cosmetic products do not affect each person with side effects, the health concerns surrounding these products are hindering their growth among some consumers who are reluctant to use these products, thus restraining the growth of the market studied.


Key Market Trends

Largest hair care market in APAC: China

In APAC, China holds the largest market share, and is expected to hold its position during the forecast period. It has the potential to become the largest market of hair care products over the next five to ten years. Consumption of premium hair care products is most prevalent in tier 1 megacities, with increasing penetration in China’s inland tier 2 and tier 3 cities. This is further likely to increase with growing middle class and consumption of consumer products.

Fastest growing Hair Care market in APAC : India

Indian Hair care market is projected to record fastest growth rates in the Asia-Pacific region. Changing consumer dynamics, coupled with increasing product awareness, has been identified as the major driver of the market. These changes are majorly due to high millennial population, migration towards cities, and rising women employment. This migration to cities has directly impacted the market of traditional hair care products. Meanwhile, existing population of the cities is the reason for the uptick in sales from specialty stores, e-commerce websites, and particularly salons.

Competitive Landscape

Owing to the presence of numerous small and large vendors, the market is highly fragmented. Companies have also begun to invest considerably on advertising, to increase product awareness among users. The companies are also using this method to develop their brands and improve customer satisfaction, with the provision of products that are more inclined to the customers needs. Some of the major players in the market include New Avon LLC, L'Oréal S.A., Johnson & Johnson Consumer Inc., Oriflame Cosmetics AG, Unilever.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Colorant
5.1.2 Hair Spray
5.1.3 Conditioner
5.1.4 Styling Gel
5.1.5 Hair Oil
5.1.6 Shampoo
5.1.7 Other Products
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Speciality Stores
5.2.3 E-Commerce
5.2.4 Pharmacy
5.2.5 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 Asia Pacific
5.3.1.1 China
5.3.1.2 Japan
5.3.1.3 India
5.3.1.4 Australia
5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 New Avon LLC
6.4.2 L'Oreal S.A.
6.4.3 Johnson & Johnson Consumer Inc.
6.4.4 Unilever
6.4.5 Revlon
6.4.6 Amway
6.4.7 Procter & Gamble
6.4.8 Kao Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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