インドの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測India Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 インドの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドの産業プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します... もっと見る
サマリーインドの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 インドの産業プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 個人衛生市場は、制汗剤とデオドラント、バス&シャワー製品、石鹸の小売販売で構成される。制汗剤部門は、スプレー、スティック、ロールオン、クリーム、ジェル、固形タイプのすべての制汗剤とデオドラント製品で構成される。バス&シャワー部門は、バブルバス、バスタイム用洗浄ジェル、ローションで構成されている。このセグメントには、バスボム、ビーズ、ソルトなど、浴槽に入れる液体以外の製品も含まれる。石鹸部門は、固形石鹸と液体石鹸で構成される。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。 - インドの個人向け衛生市場は、2022年の総売上高が37億6,150万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は8.2%でした。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 2.6%で増加し、2022年には合計51億8770万個に達した。 - 市場の業績は加速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは8.8%と予想され、2027年末には57億4,720万ドルの市場規模になると予測される。 範囲 - コロンビアの通信サービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析を使って、コロンビアの通信サービス市場の競争力および魅力を判断 - 主要企業のプロファイルから、電気通信サービス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - コロンビアの通信サービス市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションや売り込みに役立てることができます。 購入の理由 - 2022年のコロンビア通信サービス市場規模は? - 2027年のコロンビア通信サービス市場規模は? - コロンビア通信サービス市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - コロンビアの通信サービス市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indian personal hygiene market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Indian personal hygiene market? 7.6. What have been the most significant M&A deals in the Indian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ? 8 Company Profiles 8.1. Unilever Plc. 8.2. Godrej Consumer Products Ltd 8.3. Wipro Consumer Care & Lighting 8.4. Vini Cosmetics Pvt Ltd. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: India personal hygiene market value: $ million, 2017-22 Table 2: India personal hygiene market volume: million units, 2017-22 Table 3: India personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: India personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: India personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: India personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: India personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: India personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: India personal hygiene market share: % share, by value, 2022 Table 10: Unilever Plc.: key facts Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 12: Unilever Plc.: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 14: Godrej Consumer Products Ltd: key facts Table 15: Godrej Consumer Products Ltd: Annual Financial Ratios Table 16: Godrej Consumer Products Ltd: Key Employees Table 17: Wipro Consumer Care & Lighting: key facts Table 18: Wipro Consumer Care & Lighting: Key Employees Table 19: Vini Cosmetics Pvt Ltd.: key facts Table 20: India size of population (million), 2018-22 Table 21: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 22: India gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 23: India inflation, 2018-22 Table 24: India consumer price index (absolute), 2018-22 Table 25: India exchange rate, 2018-22
SummaryIndia Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indian personal hygiene market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Indian personal hygiene market? 7.6. What have been the most significant M&A deals in the Indian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ? 8 Company Profiles 8.1. Unilever Plc. 8.2. Godrej Consumer Products Ltd 8.3. Wipro Consumer Care & Lighting 8.4. Vini Cosmetics Pvt Ltd. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: India personal hygiene market value: $ million, 2017-22 Table 2: India personal hygiene market volume: million units, 2017-22 Table 3: India personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: India personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: India personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: India personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: India personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: India personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: India personal hygiene market share: % share, by value, 2022 Table 10: Unilever Plc.: key facts Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 12: Unilever Plc.: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 14: Godrej Consumer Products Ltd: key facts Table 15: Godrej Consumer Products Ltd: Annual Financial Ratios Table 16: Godrej Consumer Products Ltd: Key Employees Table 17: Wipro Consumer Care & Lighting: key facts Table 18: Wipro Consumer Care & Lighting: Key Employees Table 19: Vini Cosmetics Pvt Ltd.: key facts Table 20: India size of population (million), 2018-22 Table 21: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 22: India gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 23: India inflation, 2018-22 Table 24: India consumer price index (absolute), 2018-22 Table 25: India exchange rate, 2018-22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
MarketLine社のCare Products分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(hygiene)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|