世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測


India Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

インドの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドの産業プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年7月12日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
42 英語

 

サマリー

インドの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

インドの産業プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 個人衛生市場は、制汗剤とデオドラント、バス&シャワー製品、石鹸の小売販売で構成される。制汗剤部門は、スプレー、スティック、ロールオン、クリーム、ジェル、固形タイプのすべての制汗剤とデオドラント製品で構成される。バス&シャワー部門は、バブルバス、バスタイム用洗浄ジェル、ローションで構成されている。このセグメントには、バスボム、ビーズ、ソルトなど、浴槽に入れる液体以外の製品も含まれる。石鹸部門は、固形石鹸と液体石鹸で構成される。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。
- インドの個人向け衛生市場は、2022年の総売上高が37億6,150万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は8.2%でした。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 2.6%で増加し、2022年には合計51億8770万個に達した。
- 市場の業績は加速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは8.8%と予想され、2027年末には57億4,720万ドルの市場規模になると予測される。

範囲

- コロンビアの通信サービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析を使って、コロンビアの通信サービス市場の競争力および魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、電気通信サービス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- コロンビアの通信サービス市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションや売り込みに役立てることができます。

購入の理由

- 2022年のコロンビア通信サービス市場規模は?
- 2027年のコロンビア通信サービス市場規模は?
- コロンビア通信サービス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- コロンビアの通信サービス市場を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indian personal hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Indian personal hygiene market?
7.6. What have been the most significant M&A deals in the Indian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ?
8 Company Profiles
8.1. Unilever Plc.
8.2. Godrej Consumer Products Ltd
8.3. Wipro Consumer Care & Lighting
8.4. Vini Cosmetics Pvt Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: India personal hygiene market value: $ million, 2017-22
Table 2: India personal hygiene market volume: million units, 2017-22
Table 3: India personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: India personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: India personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: India personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: India personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: India personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: India personal hygiene market share: % share, by value, 2022
Table 10: Unilever Plc.: key facts
Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Unilever Plc.: Key Employees
Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued
Table 14: Godrej Consumer Products Ltd: key facts
Table 15: Godrej Consumer Products Ltd: Annual Financial Ratios
Table 16: Godrej Consumer Products Ltd: Key Employees
Table 17: Wipro Consumer Care & Lighting: key facts
Table 18: Wipro Consumer Care & Lighting: Key Employees
Table 19: Vini Cosmetics Pvt Ltd.: key facts
Table 20: India size of population (million), 2018-22
Table 21: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 22: India gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 23: India inflation, 2018-22
Table 24: India consumer price index (absolute), 2018-22
Table 25: India exchange rate, 2018-22

 

ページTOPに戻る


 

Summary

India Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Personal Hygiene in India industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The personal hygiene market consists of retail sale of anti-perspirants and deodorants, bath & shower products, and soap. The anti-perspirants segment consists of all antiperspirants and deodorants in spray, stick, roll-on, cream, gel and solid formats. The bath & shower segment consists of bubble-baths and bath time washing gels and lotions. The segment also includes non-liquid products added to baths such as bath bombs, beads and salts. The soap segment consists of both bar soap and liquid soaps. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2022 exchange rates.
- The Indian Personal Hygiene market had total revenues of $3,761.5 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 8.2% between 2017 and 2022.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 2.6% between 2017 and 2022, to reach a total of 5,187.7 million units in 2022.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 8.8% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $5,747.2 million by the end of 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the telecommunication services market in Colombia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the telecommunication services market in Colombia
- Leading company profiles reveal details of key telecommunication services market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Colombia telecommunication services market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Colombia telecommunication services market by value in 2022?
- What will be the size of the Colombia telecommunication services market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Colombia telecommunication services market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Colombia's telecommunication services market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indian personal hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Indian personal hygiene market?
7.6. What have been the most significant M&A deals in the Indian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ?
8 Company Profiles
8.1. Unilever Plc.
8.2. Godrej Consumer Products Ltd
8.3. Wipro Consumer Care & Lighting
8.4. Vini Cosmetics Pvt Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: India personal hygiene market value: $ million, 2017-22
Table 2: India personal hygiene market volume: million units, 2017-22
Table 3: India personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: India personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: India personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: India personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: India personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: India personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: India personal hygiene market share: % share, by value, 2022
Table 10: Unilever Plc.: key facts
Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Unilever Plc.: Key Employees
Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued
Table 14: Godrej Consumer Products Ltd: key facts
Table 15: Godrej Consumer Products Ltd: Annual Financial Ratios
Table 16: Godrej Consumer Products Ltd: Key Employees
Table 17: Wipro Consumer Care & Lighting: key facts
Table 18: Wipro Consumer Care & Lighting: Key Employees
Table 19: Vini Cosmetics Pvt Ltd.: key facts
Table 20: India size of population (million), 2018-22
Table 21: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 22: India gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 23: India inflation, 2018-22
Table 24: India consumer price index (absolute), 2018-22
Table 25: India exchange rate, 2018-22

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る