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インドネシアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Indonesia Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

インドネシアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドネシアのパーソナル衛生産業は、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要... もっと見る

 

 

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2023年7月12日 US$350
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サマリー

インドネシアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

インドネシアのパーソナル衛生産業は、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- パーソナル衛生市場は、制汗剤とデオドラント、バス&シャワー製品、石鹸の小売販売で構成される。制汗剤部門は、スプレー、スティック、ロールオン、クリーム、ジェル、固形タイプのすべての制汗剤とデオドラント製品で構成される。バス&シャワー部門は、バブルバス、バスタイム用洗浄ジェル、ローションで構成されている。このセグメントには、バスボム、ビーズ、ソルトなど、浴槽に入れる液体以外の製品も含まれる。石鹸部門は、固形石鹸と液体石鹸で構成される。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。
- インドネシアのパーソナルハイジーン市場の2022年の総売上高は10億9480万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は9.8%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 6.8%で増加し、2022年には合計16億8,470万個に達した。
- 市場の業績は減速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは7.3%と予想され、2027年末には15億5,470万ドルの市場になると予測される。

範囲

- 中国のアルミニウム市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、中国のアルミニウム市場の競争力および魅力を判断
- 主要企業のプロフィールから、アルミニウム市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- 中国アルミニウム市場の将来成長見通しを5年予測で理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加える

購入の理由

- 2022年の中国アルミニウム市場の規模は?
- 2027年の中国アルミニウム市場規模は?
- 中国アルミニウム市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 中国アルミニウム市場の上位競合企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian personal hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Indonesian personal hygiene market?
7.6. What have been the most significant M&A deals in the Indonesian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ?
8 Company Profiles
8.1. Unilever Plc.
8.2. Mandom Corp
8.3. Kao Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Indonesia personal hygiene market value: $ million, 2017-22
Table 2: Indonesia personal hygiene market volume: million units, 2017-22
Table 3: Indonesia personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: Indonesia personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Indonesia personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Indonesia personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: Indonesia personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: Indonesia personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: Indonesia personal hygiene market share: % share, by value, 2022
Table 10: Unilever Plc.: key facts
Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Unilever Plc.: Key Employees
Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued
Table 14: SAYAP MAS UTAMA, PT: key facts
Table 15: Mandom Corp: key facts
Table 16: Mandom Corp: Annual Financial Ratios
Table 17: Mandom Corp: Key Employees
Table 18: Kao Corporation: key facts
Table 19: Kao Corporation: Annual Financial Ratios
Table 20: Kao Corporation: Key Employees
Table 21: Kao Corporation: Key Employees Continued
Table 22: Kao Corporation: Key Employees Continued
Table 23: Indonesia size of population (million), 2018-22
Table 24: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 25: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 26: Indonesia inflation, 2018-22
Table 27: Indonesia consumer price index (absolute), 2018-22
Table 28: Indonesia exchange rate, 2018-22

 

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Summary

Indonesia Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Personal Hygiene in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The personal hygiene market consists of retail sale of anti-perspirants and deodorants, bath & shower products, and soap. The anti-perspirants segment consists of all antiperspirants and deodorants in spray, stick, roll-on, cream, gel and solid formats. The bath & shower segment consists of bubble-baths and bath time washing gels and lotions. The segment also includes non-liquid products added to baths such as bath bombs, beads and salts. The soap segment consists of both bar soap and liquid soaps. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2022 exchange rates.
- The Indonesian Personal Hygiene market had total revenues of $1,094.8 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 9.8% between 2017 and 2022.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 6.8% between 2017 and 2022, to reach a total of 1,684.7 million units in 2022.
- The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 7.3% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $1,554.7 million by the end of 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the aluminium market in China
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the aluminium market in China
- Leading company profiles reveal details of key aluminium market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the China aluminium market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the China aluminium market by value in 2022?
- What will be the size of the China aluminium market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the China aluminium market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in China's aluminium market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian personal hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Indonesian personal hygiene market?
7.6. What have been the most significant M&A deals in the Indonesian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ?
8 Company Profiles
8.1. Unilever Plc.
8.2. Mandom Corp
8.3. Kao Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Indonesia personal hygiene market value: $ million, 2017-22
Table 2: Indonesia personal hygiene market volume: million units, 2017-22
Table 3: Indonesia personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: Indonesia personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Indonesia personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Indonesia personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: Indonesia personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: Indonesia personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: Indonesia personal hygiene market share: % share, by value, 2022
Table 10: Unilever Plc.: key facts
Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Unilever Plc.: Key Employees
Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued
Table 14: SAYAP MAS UTAMA, PT: key facts
Table 15: Mandom Corp: key facts
Table 16: Mandom Corp: Annual Financial Ratios
Table 17: Mandom Corp: Key Employees
Table 18: Kao Corporation: key facts
Table 19: Kao Corporation: Annual Financial Ratios
Table 20: Kao Corporation: Key Employees
Table 21: Kao Corporation: Key Employees Continued
Table 22: Kao Corporation: Key Employees Continued
Table 23: Indonesia size of population (million), 2018-22
Table 24: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 25: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 26: Indonesia inflation, 2018-22
Table 27: Indonesia consumer price index (absolute), 2018-22
Table 28: Indonesia exchange rate, 2018-22

 

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