インドネシアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測Indonesia Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 インドネシアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドネシアのパーソナル衛生産業は、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要... もっと見る
サマリーインドネシアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 インドネシアのパーソナル衛生産業は、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - パーソナル衛生市場は、制汗剤とデオドラント、バス&シャワー製品、石鹸の小売販売で構成される。制汗剤部門は、スプレー、スティック、ロールオン、クリーム、ジェル、固形タイプのすべての制汗剤とデオドラント製品で構成される。バス&シャワー部門は、バブルバス、バスタイム用洗浄ジェル、ローションで構成されている。このセグメントには、バスボム、ビーズ、ソルトなど、浴槽に入れる液体以外の製品も含まれる。石鹸部門は、固形石鹸と液体石鹸で構成される。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。 - インドネシアのパーソナルハイジーン市場の2022年の総売上高は10億9480万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は9.8%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 6.8%で増加し、2022年には合計16億8,470万個に達した。 - 市場の業績は減速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは7.3%と予想され、2027年末には15億5,470万ドルの市場になると予測される。 範囲 - 中国のアルミニウム市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、中国のアルミニウム市場の競争力および魅力を判断 - 主要企業のプロフィールから、アルミニウム市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 中国アルミニウム市場の将来成長見通しを5年予測で理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加える 購入の理由 - 2022年の中国アルミニウム市場の規模は? - 2027年の中国アルミニウム市場規模は? - 中国アルミニウム市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 中国アルミニウム市場の上位競合企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian personal hygiene market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Indonesian personal hygiene market? 7.6. What have been the most significant M&A deals in the Indonesian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ? 8 Company Profiles 8.1. Unilever Plc. 8.2. Mandom Corp 8.3. Kao Corporation 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Indonesia personal hygiene market value: $ million, 2017-22 Table 2: Indonesia personal hygiene market volume: million units, 2017-22 Table 3: Indonesia personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Indonesia personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Indonesia personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Indonesia personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Indonesia personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Indonesia personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: Indonesia personal hygiene market share: % share, by value, 2022 Table 10: Unilever Plc.: key facts Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 12: Unilever Plc.: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 14: SAYAP MAS UTAMA, PT: key facts Table 15: Mandom Corp: key facts Table 16: Mandom Corp: Annual Financial Ratios Table 17: Mandom Corp: Key Employees Table 18: Kao Corporation: key facts Table 19: Kao Corporation: Annual Financial Ratios Table 20: Kao Corporation: Key Employees Table 21: Kao Corporation: Key Employees Continued Table 22: Kao Corporation: Key Employees Continued Table 23: Indonesia size of population (million), 2018-22 Table 24: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 25: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 26: Indonesia inflation, 2018-22 Table 27: Indonesia consumer price index (absolute), 2018-22 Table 28: Indonesia exchange rate, 2018-22
SummaryIndonesia Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian personal hygiene market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Indonesian personal hygiene market? 7.6. What have been the most significant M&A deals in the Indonesian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ? 8 Company Profiles 8.1. Unilever Plc. 8.2. Mandom Corp 8.3. Kao Corporation 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Indonesia personal hygiene market value: $ million, 2017-22 Table 2: Indonesia personal hygiene market volume: million units, 2017-22 Table 3: Indonesia personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Indonesia personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Indonesia personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Indonesia personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Indonesia personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Indonesia personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: Indonesia personal hygiene market share: % share, by value, 2022 Table 10: Unilever Plc.: key facts Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 12: Unilever Plc.: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 14: SAYAP MAS UTAMA, PT: key facts Table 15: Mandom Corp: key facts Table 16: Mandom Corp: Annual Financial Ratios Table 17: Mandom Corp: Key Employees Table 18: Kao Corporation: key facts Table 19: Kao Corporation: Annual Financial Ratios Table 20: Kao Corporation: Key Employees Table 21: Kao Corporation: Key Employees Continued Table 22: Kao Corporation: Key Employees Continued Table 23: Indonesia size of population (million), 2018-22 Table 24: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 25: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 26: Indonesia inflation, 2018-22 Table 27: Indonesia consumer price index (absolute), 2018-22 Table 28: Indonesia exchange rate, 2018-22
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