世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

新興国パーソナル衛生市場トップ5の概要、競合分析、2027年までの予測


Top 5 Emerging Countries Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

新興国パーソナル衛生市場トップ5の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 新興国5カ国の個人向け衛生産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年8月17日 US$995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
158 英語

 

サマリー

新興国パーソナル衛生市場トップ5の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

新興国5カ国の個人向け衛生産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- これらの国々は2022年に世界の個人衛生産業に158億9320万ドル寄与し、2007年から2011年の年間平均成長率(CAGR)は5.3%であった。新興国上位5カ国は、2027年には214億5,290万ドルに達すると予想され、2022~27年のCAGRは6.2%である。
- 個人衛生産業では、ブラジルが新興国上位5カ国の中でトップであり、2022年の市場売上は53億2,610万ドルである。次いで中国が47億5,410万ドル、インドが37億6,150万ドルである。
- ブラジルは2027年に72億6,590万ドル、次いで中国が58億7,630万ドル、インドが57億4,720万ドルの予想値で、新興国上位5カ国の個人衛生産業をリードすると予想される。

スコープ

- 新興5大個人衛生市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、新興5大個人用衛生機器市場の競争激しさとその魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、新興5大個人衛生市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- 新興5大個人衛生市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- ブラジル、中国、インド、メキシコ、南アフリカのデータを各国の個別章とともに比較

購入の理由

- 2022年の新興5大個人衛生市場の金額規模は?
- 2027年の新興5大個人衛生市場規模は?
- 新興5大個人衛生市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 新興5大個人衛生市場における上位競合企業は?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Personal Hygiene
2.1. Industry Outlook
3 Personal Hygiene in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Personal Hygiene in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Personal Hygiene in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Personal Hygiene in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Personal Hygiene in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. Unilever Plc.
13.2. Colgate-Palmolive Co
13.3. Revlon Inc
13.4. Reckitt Benckiser Group plc
13.5. Natura & Co Holding SA
13.6. Grupo Boticario
13.7. Beiersdorf AG
13.8. The Procter & Gamble Co
13.9. Shanghai Jahwa United Co Ltd
13.10. Godrej Consumer Products Ltd
13.11. Wipro Consumer Care & Lighting
13.12. Vini Cosmetics Pvt Ltd.
13.13. High Ridge Brands Co
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Top 5 Emerging Countries Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

The Emerging 5 Personal Hygiene industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- These countries contributed $15,893.2 million to the global personal hygiene industry in 2022, with a compound annual growth rate (CAGR) of 5.3% between 2007 and 2011. The top 5 emerging countries are expected to reach a value of $21,452.9 million in 2027, with a CAGR of 6.2% over the 2022-27 period.
- Within the personal hygiene industry, Brazil is the leading country among the top 5 emerging nations, with market revenues of $5,326.1 million in 2022. This was followed by China and India with a value of $4,754.1 and $3,761.5 million, respectively.
- Brazil is expected to lead the personal hygiene industry in the top five emerging nations, with a value of $7,265.9 million in 2027, followed by China and India with expected values of $5,876.3 and $5,747.2 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the emerging five personal hygiene market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the emerging five personal hygiene market
- Leading company profiles reveal details of key personal hygiene market players’ emerging five operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the emerging five personal hygiene market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from Brazil, China, India, Mexico and South Africa, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the emerging five personal hygiene market by value in 2022?
- What will be the size of the emerging five personal hygiene market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the emerging five personal hygiene market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the emerging five personal hygiene market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Personal Hygiene
2.1. Industry Outlook
3 Personal Hygiene in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Personal Hygiene in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Personal Hygiene in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Personal Hygiene in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Personal Hygiene in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. Unilever Plc.
13.2. Colgate-Palmolive Co
13.3. Revlon Inc
13.4. Reckitt Benckiser Group plc
13.5. Natura & Co Holding SA
13.6. Grupo Boticario
13.7. Beiersdorf AG
13.8. The Procter & Gamble Co
13.9. Shanghai Jahwa United Co Ltd
13.10. Godrej Consumer Products Ltd
13.11. Wipro Consumer Care & Lighting
13.12. Vini Cosmetics Pvt Ltd.
13.13. High Ridge Brands Co
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る