ブラジルのフレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測Brazil Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 ブラジルのフレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 ブラジルのフレグランス産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量... もっと見る
サマリーブラジルのフレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 ブラジルのフレグランス産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - フレグランス市場は、男性用、女性用、ユニセックス用フレグランスの販売で構成される。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。 - ブラジルのフレグランス市場の2022年の総売上高は60億2,410万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.4%でした。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 0.7%で増加し、2022年には合計1億9670万個に達した。 - 市場の業績は加速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは2.8%と予想され、2027年末には69億1140万ドルの市場規模になると予測される。 範囲 - ブラジルのフレグランス市場の規模、成長性、主要企業を明らかにすることで、入門レベルの調査時間を短縮 - ファイブフォース分析により、ブラジルのフレグランス市場の競争力および魅力度を測定 - 主要企業のプロフィールから、フレグランス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - ブラジルのフレグランス市場の今後の成長見通しを、金額および数量ベースでの5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。 購入の理由 - 2022年のブラジルのフレグランス市場規模(金額)は? - 2027年のブラジル香料市場規模は? - ブラジル香料市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - ブラジルのフレグランス市場規模は地域別ではどの程度か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Brazilian fragrances market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Brazilian fragrances market? 8 Company Profiles 8.1. Grupo Boticario 8.2. Natura & Co Holding SA 8.3. Paco Rabanne SAS 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Brazil fragrances market value: $ million, 2017-22 Table 2: Brazil fragrances market volume: million units, 2017-22 Table 3: Brazil fragrances market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Brazil fragrances market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Brazil fragrances market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Brazil fragrances market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Brazil fragrances market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Brazil fragrances market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: Brazil fragrances market share: % share, by value, 2022 Table 10: Grupo Boticario: key facts Table 11: Grupo Boticario: Key Employees Table 12: Natura & Co Holding SA: key facts Table 13: Natura & Co Holding SA: Annual Financial Ratios Table 14: Natura & Co Holding SA: Key Employees Table 15: Paco Rabanne SAS: key facts Table 16: Paco Rabanne SAS: Key Employees Table 17: Hinode Cosmeticos Ltda: key facts Table 18: Brazil size of population (million), 2018-22 Table 19: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 20: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 21: Brazil inflation, 2018-22 Table 22: Brazil consumer price index (absolute), 2018-22 Table 23: Brazil exchange rate, 2018-22
SummaryBrazil Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Brazilian fragrances market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Brazilian fragrances market? 8 Company Profiles 8.1. Grupo Boticario 8.2. Natura & Co Holding SA 8.3. Paco Rabanne SAS 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Brazil fragrances market value: $ million, 2017-22 Table 2: Brazil fragrances market volume: million units, 2017-22 Table 3: Brazil fragrances market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Brazil fragrances market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Brazil fragrances market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Brazil fragrances market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Brazil fragrances market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Brazil fragrances market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: Brazil fragrances market share: % share, by value, 2022 Table 10: Grupo Boticario: key facts Table 11: Grupo Boticario: Key Employees Table 12: Natura & Co Holding SA: key facts Table 13: Natura & Co Holding SA: Annual Financial Ratios Table 14: Natura & Co Holding SA: Key Employees Table 15: Paco Rabanne SAS: key facts Table 16: Paco Rabanne SAS: Key Employees Table 17: Hinode Cosmeticos Ltda: key facts Table 18: Brazil size of population (million), 2018-22 Table 19: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 20: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 21: Brazil inflation, 2018-22 Table 22: Brazil consumer price index (absolute), 2018-22 Table 23: Brazil exchange rate, 2018-22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
MarketLine社のCare Products分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(competitive analysis)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |