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北米(NAFTA)のパーソナル衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測


North America (NAFTA) Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

北米(NAFTA)のパーソナル衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 北米(NAFTA)のパーソナル衛生産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、... もっと見る

 

 

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2023年8月17日 US$795
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サマリー

北米(NAFTA)のパーソナル衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

北米(NAFTA)のパーソナル衛生産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内の個人衛生産業の2022年の総市場価値は167億2,480万ドルであった。メキシコは最も急成長している国で、2018〜22年のCAGRは3.8%であった。
- 個人衛生業界では、米国がNAFTA圏の中で主要国であり、2022年の市場収益は142億3,530万ドルであった。これにメキシコが12億9,360万ドル、カナダが11億9,590万ドルで続く。
- 米国はNAFTA圏の個人衛生産業をリードし、2027年の市場規模は156億3,740万ドル、次いでメキシコが16億4,430万ドル、カナダが13億2,370万ドルと予想される。

範囲

- NAFTAの個人衛生市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、NAFTAの個人用衛生機器市場の競争激しさとその魅力を明らかにします。
- 主要企業のプロファイルから、NAFTA個人衛生市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- NAFTAの個人向け衛生市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年のNAFTAの個人向け衛生市場規模(金額)は?
- 2027年のNAFTAの個人向け衛生市場規模は?
- NAFTAの個人向け衛生市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- NAFTAの個人用衛生製品市場における上位競合企業は?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Personal Hygiene
2.1. Industry Outlook
3 Personal Hygiene in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Personal Hygiene in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Personal Hygiene in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Unilever Plc.
9.2. The Procter & Gamble Co
9.3. Natura & Co Holding SA
9.4. High Ridge Brands Co
9.5. Bath & Body Works Inc
9.6. Colgate-Palmolive Co
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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Summary

North America (NAFTA) Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

The NAFTA Personal Hygiene industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The personal hygiene industry within the NAFTA countries had a total market value of $16,724.8 million in 2022.The Mexico was the fastest growing country, with a CAGR of 3.8% over the 2018-22 period.
- Within the personal hygiene industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $14,235.3 million in 2022. This was followed by Mexico and Canada, with a value of $1,293.6 and $1,195.9 million, respectively.
- The US is expected to lead the personal hygiene industry in the NAFTA bloc, with a value of $15,637.4 million in 2027, followed by Mexico and Canada with expected values of $1,604.3 and $1,323.7 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the NAFTA personal hygiene market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA personal hygiene market
- Leading company profiles reveal details of key personal hygiene market players’ NAFTA operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA personal hygiene market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the NAFTA personal hygiene market by value in 2022?
- What will be the size of the NAFTA personal hygiene market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA personal hygiene market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the NAFTA personal hygiene market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Personal Hygiene
2.1. Industry Outlook
3 Personal Hygiene in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Personal Hygiene in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Personal Hygiene in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Unilever Plc.
9.2. The Procter & Gamble Co
9.3. Natura & Co Holding SA
9.4. High Ridge Brands Co
9.5. Bath & Body Works Inc
9.6. Colgate-Palmolive Co
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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