中国フレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測China Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 中国フレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中国のフレグランス産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の価値、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供... もっと見る
サマリー中国フレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 中国のフレグランス産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の価値、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - フレグランス市場は、男性用、女性用、ユニセックス用フレグランスの販売で構成される。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。 - 中国のフレグランス市場の2022年の総売上高は24億7,750万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は13.8%でした。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 10.7%で増加し、2022年には合計4,030万個に達した。 - 市場の業績は減速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは8.6%と予想され、2027年末には37億4,040万ドルの市場規模になると予測される。 範囲 - 中国のフレグランス市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、中国におけるフレグランス市場の競争激化と魅力度を測定 - 主要企業のプロフィールから、フレグランス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 中国フレグランス市場の将来成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができる 購入の理由 - 2022年の中国フレグランス市場規模は? - 2027年の中国フレグランス市場規模は? - 中国フレグランス市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 中国のフレグランス市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese fragrances market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Chinese fragrances market? 8 Company Profiles 8.1. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 8.2. Chanel Inc 8.3. The Estee Lauder Companies Inc 8.4. L'Oreal SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China fragrances market value: $ million, 2017-22 Table 2: China fragrances market volume: million units, 2017-22 Table 3: China fragrances market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: China fragrances market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China fragrances market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: China fragrances market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: China fragrances market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: China fragrances market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: China fragrances market share: % share, by value, 2022 Table 10: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts Table 11: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios Table 12: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Table 13: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued Table 14: Chanel Inc: key facts Table 15: Chanel Inc: Key Employees Table 16: The Estee Lauder Companies Inc: key facts Table 17: The Estee Lauder Companies Inc: Annual Financial Ratios Table 18: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Table 19: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Continued Table 20: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Continued Table 21: L'Oreal SA: key facts Table 22: L'Oreal SA: Annual Financial Ratios Table 23: L'Oreal SA: Key Employees Table 24: L'Oreal SA: Key Employees Continued Table 25: China size of population (million), 2018-22 Table 26: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 27: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 28: China inflation, 2018-22 Table 29: China consumer price index (absolute), 2018-22 Table 30: China exchange rate, 2018-22
SummaryChina Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese fragrances market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Chinese fragrances market? 8 Company Profiles 8.1. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 8.2. Chanel Inc 8.3. The Estee Lauder Companies Inc 8.4. L'Oreal SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China fragrances market value: $ million, 2017-22 Table 2: China fragrances market volume: million units, 2017-22 Table 3: China fragrances market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: China fragrances market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China fragrances market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: China fragrances market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: China fragrances market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: China fragrances market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: China fragrances market share: % share, by value, 2022 Table 10: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts Table 11: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios Table 12: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Table 13: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued Table 14: Chanel Inc: key facts Table 15: Chanel Inc: Key Employees Table 16: The Estee Lauder Companies Inc: key facts Table 17: The Estee Lauder Companies Inc: Annual Financial Ratios Table 18: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Table 19: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Continued Table 20: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Continued Table 21: L'Oreal SA: key facts Table 22: L'Oreal SA: Annual Financial Ratios Table 23: L'Oreal SA: Key Employees Table 24: L'Oreal SA: Key Employees Continued Table 25: China size of population (million), 2018-22 Table 26: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 27: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 28: China inflation, 2018-22 Table 29: China consumer price index (absolute), 2018-22 Table 30: China exchange rate, 2018-22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
MarketLine社のCare Products分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(competitive analysis)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |