世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国(アメリカ)フレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測


United States (US) Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

米国(アメリカ)フレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 米国のフレグランス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年8月14日 US$525
サイトライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
46 英語

 

サマリー

米国(アメリカ)フレグランス市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

米国のフレグランス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- フレグランス市場は、男性用、女性用、ユニセックス用フレグランスの販売で構成される。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。
- 米国のフレグランス市場の2022年の総売上高は97億1,190万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.3%でした。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 0.7%で増加し、2022年には合計2億1,620万個に達した。
- 市場の業績は減速すると予測され、2022年~2027年の5年間のCAGRは2%と予測され、2027年末には106億9,150万ドルの市場に成長すると予測される。

範囲

- 米国のフレグランス市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、米国におけるフレグランス市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、フレグランス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにする
- 米国のフレグランス市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションや売り込みに重みを加える

購入の理由

- 2022年の米国フレグランス市場規模(金額ベース)は?
- 2027年の米国フレグランス市場規模は?
- 米国フレグランス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 米国のフレグランス市場における上位競合企業は?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the US fragrances market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the US fragrances market?
8 Company Profiles
8.1. L'Oreal SA
8.2. The Estee Lauder Companies Inc
8.3. Chanel Inc
8.4. Coty Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: United States fragrances market value: $ million, 2017-22
Table 2: United States fragrances market volume: million units, 2017-22
Table 3: United States fragrances market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: United States fragrances market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: United States fragrances market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: United States fragrances market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: United States fragrances market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: United States fragrances market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: United States fragrances market share: % share, by value, 2022
Table 10: L'Oreal SA: key facts
Table 11: L'Oreal SA: Annual Financial Ratios
Table 12: L'Oreal SA: Key Employees
Table 13: L'Oreal SA: Key Employees Continued
Table 14: The Estee Lauder Companies Inc: key facts
Table 15: The Estee Lauder Companies Inc: Annual Financial Ratios
Table 16: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees
Table 17: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Continued
Table 18: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Continued
Table 19: Chanel Inc: key facts
Table 20: Chanel Inc: Key Employees
Table 21: Coty Inc.: key facts
Table 22: Coty Inc.: Annual Financial Ratios
Table 23: Coty Inc.: Key Employees
Table 24: Coty Inc.: Key Employees Continued
Table 25: United States size of population (million), 2018-22
Table 26: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 27: United States gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 28: United States inflation, 2018-22
Table 29: United States consumer price index (absolute), 2018-22
Table 30: United States exchange rate, 2018-22

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United States (US) Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Fragrances in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The fragrances market consists of the sale of male, female and unisex fragrances. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2022 exchange rates.
- The US Fragrances market had total revenues of $9,701.9 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2.3% between 2017 and 2022.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 0.7% between 2017 and 2022, to reach a total of 216.2 million units in 2022.
- The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 2% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $10,691.5 million by the end of 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the fragrances market in the United States
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the fragrances market in the United States
- Leading company profiles reveal details of key fragrances market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States fragrances market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the United States fragrances market by value in 2022?
- What will be the size of the United States fragrances market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the United States fragrances market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the United States's fragrances market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the US fragrances market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the US fragrances market?
8 Company Profiles
8.1. L'Oreal SA
8.2. The Estee Lauder Companies Inc
8.3. Chanel Inc
8.4. Coty Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: United States fragrances market value: $ million, 2017-22
Table 2: United States fragrances market volume: million units, 2017-22
Table 3: United States fragrances market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: United States fragrances market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: United States fragrances market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: United States fragrances market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: United States fragrances market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: United States fragrances market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: United States fragrances market share: % share, by value, 2022
Table 10: L'Oreal SA: key facts
Table 11: L'Oreal SA: Annual Financial Ratios
Table 12: L'Oreal SA: Key Employees
Table 13: L'Oreal SA: Key Employees Continued
Table 14: The Estee Lauder Companies Inc: key facts
Table 15: The Estee Lauder Companies Inc: Annual Financial Ratios
Table 16: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees
Table 17: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Continued
Table 18: The Estee Lauder Companies Inc: Key Employees Continued
Table 19: Chanel Inc: key facts
Table 20: Chanel Inc: Key Employees
Table 21: Coty Inc.: key facts
Table 22: Coty Inc.: Annual Financial Ratios
Table 23: Coty Inc.: Key Employees
Table 24: Coty Inc.: Key Employees Continued
Table 25: United States size of population (million), 2018-22
Table 26: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 27: United States gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 28: United States inflation, 2018-22
Table 29: United States consumer price index (absolute), 2018-22
Table 30: United States exchange rate, 2018-22

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る