中国の個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測China Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 中国パーソナル衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中国の産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します... もっと見る
サマリー中国パーソナル衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 中国の産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 個人衛生市場は、制汗剤とデオドラント、バス&シャワー製品、石鹸の小売販売で構成される。制汗剤部門は、スプレー、スティック、ロールオン、クリーム、ジェル、固形タイプのすべての制汗剤とデオドラント製品で構成される。バス&シャワー部門は、バブルバス、バスタイム用洗浄ジェル、ローションで構成されている。このセグメントには、バスボム、ビーズ、ソルトなど、浴槽に入れる液体以外の製品も含まれる。石鹸部門は、固形石鹸と液体石鹸で構成される。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。 - 中国のパーソナルハイジーン市場の2022年の総売上高は47億5,410万ドルで、2017年から2022年にかけての年平均成長率(CAGR)は5%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 2.7%で増加し、2022年には合計7億5,090万個に達する。 - 市場の業績は減速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは4.3%と予想され、2027年末には58億7,630万ドルの市場になると予測される。 範囲 - ブラジルの通信サービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、ブラジルの電気通信サービス市場の競争力、魅力度を測定 - 主要企業のプロファイルから、電気通信サービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - ブラジルの通信サービス市場の5年後成長見通しを把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のブラジル通信サービス市場規模は? - 2027年のブラジル通信サービス市場規模は? - ブラジル通信サービス市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - ブラジルの通信サービス市場における上位競合企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese personal hygiene market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Chinese personal hygiene market? 8 Company Profiles 8.1. The Procter & Gamble Co 8.2. Unilever Plc. 8.3. Shanghai Jahwa United Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China personal hygiene market value: $ million, 2017-22 Table 2: China personal hygiene market volume: million units, 2017-22 Table 3: China personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: China personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: China personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: China personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: China personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: China personal hygiene market share: % share, by value, 2022 Table 10: The Procter & Gamble Co: key facts Table 11: The Procter & Gamble Co: Annual Financial Ratios Table 12: The Procter & Gamble Co: Key Employees Table 13: The Procter & Gamble Co: Key Employees Continued Table 14: Unilever Plc.: key facts Table 15: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 16: Unilever Plc.: Key Employees Table 17: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 18: Shanghai Jahwa United Co Ltd: key facts Table 19: Shanghai Jahwa United Co Ltd: Annual Financial Ratios Table 20: Shanghai Jahwa United Co Ltd: Key Employees Table 21: China size of population (million), 2018-22 Table 22: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 23: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 24: China inflation, 2018-22 Table 25: China consumer price index (absolute), 2018-22 Table 26: China exchange rate, 2018-22
SummaryChina Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese personal hygiene market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Chinese personal hygiene market? 8 Company Profiles 8.1. The Procter & Gamble Co 8.2. Unilever Plc. 8.3. Shanghai Jahwa United Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China personal hygiene market value: $ million, 2017-22 Table 2: China personal hygiene market volume: million units, 2017-22 Table 3: China personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: China personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: China personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: China personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: China personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: China personal hygiene market share: % share, by value, 2022 Table 10: The Procter & Gamble Co: key facts Table 11: The Procter & Gamble Co: Annual Financial Ratios Table 12: The Procter & Gamble Co: Key Employees Table 13: The Procter & Gamble Co: Key Employees Continued Table 14: Unilever Plc.: key facts Table 15: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 16: Unilever Plc.: Key Employees Table 17: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 18: Shanghai Jahwa United Co Ltd: key facts Table 19: Shanghai Jahwa United Co Ltd: Annual Financial Ratios Table 20: Shanghai Jahwa United Co Ltd: Key Employees Table 21: China size of population (million), 2018-22 Table 22: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 23: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 24: China inflation, 2018-22 Table 25: China consumer price index (absolute), 2018-22 Table 26: China exchange rate, 2018-22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
MarketLine社のCare Products分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(hygiene)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|