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中国の個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測


China Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

中国パーソナル衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中国の産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します... もっと見る

 

 

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2023年7月12日 US$350
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サマリー

中国パーソナル衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

中国の産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 個人衛生市場は、制汗剤とデオドラント、バス&シャワー製品、石鹸の小売販売で構成される。制汗剤部門は、スプレー、スティック、ロールオン、クリーム、ジェル、固形タイプのすべての制汗剤とデオドラント製品で構成される。バス&シャワー部門は、バブルバス、バスタイム用洗浄ジェル、ローションで構成されている。このセグメントには、バスボム、ビーズ、ソルトなど、浴槽に入れる液体以外の製品も含まれる。石鹸部門は、固形石鹸と液体石鹸で構成される。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。
- 中国のパーソナルハイジーン市場の2022年の総売上高は47億5,410万ドルで、2017年から2022年にかけての年平均成長率(CAGR)は5%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 2.7%で増加し、2022年には合計7億5,090万個に達する。
- 市場の業績は減速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは4.3%と予想され、2027年末には58億7,630万ドルの市場になると予測される。

範囲

- ブラジルの通信サービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、ブラジルの電気通信サービス市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、電気通信サービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- ブラジルの通信サービス市場の5年後成長見通しを把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のブラジル通信サービス市場規模は?
- 2027年のブラジル通信サービス市場規模は?
- ブラジル通信サービス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- ブラジルの通信サービス市場における上位競合企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Chinese personal hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Chinese personal hygiene market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Unilever Plc.
8.3. Shanghai Jahwa United Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: China personal hygiene market value: $ million, 2017-22
Table 2: China personal hygiene market volume: million units, 2017-22
Table 3: China personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: China personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: China personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: China personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: China personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: China personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: China personal hygiene market share: % share, by value, 2022
Table 10: The Procter & Gamble Co: key facts
Table 11: The Procter & Gamble Co: Annual Financial Ratios
Table 12: The Procter & Gamble Co: Key Employees
Table 13: The Procter & Gamble Co: Key Employees Continued
Table 14: Unilever Plc.: key facts
Table 15: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios
Table 16: Unilever Plc.: Key Employees
Table 17: Unilever Plc.: Key Employees Continued
Table 18: Shanghai Jahwa United Co Ltd: key facts
Table 19: Shanghai Jahwa United Co Ltd: Annual Financial Ratios
Table 20: Shanghai Jahwa United Co Ltd: Key Employees
Table 21: China size of population (million), 2018-22
Table 22: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 23: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 24: China inflation, 2018-22
Table 25: China consumer price index (absolute), 2018-22
Table 26: China exchange rate, 2018-22

 

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Summary

China Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Personal Hygiene in China industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The personal hygiene market consists of retail sale of anti-perspirants and deodorants, bath & shower products, and soap. The anti-perspirants segment consists of all antiperspirants and deodorants in spray, stick, roll-on, cream, gel and solid formats. The bath & shower segment consists of bubble-baths and bath time washing gels and lotions. The segment also includes non-liquid products added to baths such as bath bombs, beads and salts. The soap segment consists of both bar soap and liquid soaps. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2022 exchange rates.
- The Chinese Personal Hygiene market had total revenues of $4,754.1 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5% between 2017 and 2022.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 2.7% between 2017 and 2022, to reach a total of 750.9 million units in 2022.
- The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 4.3% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $5,876.3 million by the end of 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the telecommunication services market in Brazil
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the telecommunication services market in Brazil
- Leading company profiles reveal details of key telecommunication services market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Brazil telecommunication services market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Brazil telecommunication services market by value in 2022?
- What will be the size of the Brazil telecommunication services market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Brazil telecommunication services market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Brazil's telecommunication services market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Chinese personal hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Chinese personal hygiene market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Unilever Plc.
8.3. Shanghai Jahwa United Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: China personal hygiene market value: $ million, 2017-22
Table 2: China personal hygiene market volume: million units, 2017-22
Table 3: China personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: China personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: China personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: China personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: China personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: China personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: China personal hygiene market share: % share, by value, 2022
Table 10: The Procter & Gamble Co: key facts
Table 11: The Procter & Gamble Co: Annual Financial Ratios
Table 12: The Procter & Gamble Co: Key Employees
Table 13: The Procter & Gamble Co: Key Employees Continued
Table 14: Unilever Plc.: key facts
Table 15: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios
Table 16: Unilever Plc.: Key Employees
Table 17: Unilever Plc.: Key Employees Continued
Table 18: Shanghai Jahwa United Co Ltd: key facts
Table 19: Shanghai Jahwa United Co Ltd: Annual Financial Ratios
Table 20: Shanghai Jahwa United Co Ltd: Key Employees
Table 21: China size of population (million), 2018-22
Table 22: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 23: China gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 24: China inflation, 2018-22
Table 25: China consumer price index (absolute), 2018-22
Table 26: China exchange rate, 2018-22

 

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